Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 272 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    286
Глобална економскка криза крајем 20их и почетком 30их је била најгора у историји човечанства и такође је још једна општепозната историјска чињеница коју си превидео. Будалаштине о 80% гладних у граду и о томе да у земљи у којој је приватна имовина светиња, у земљи у којој није било општенрадне пљачке, односно национализације, нити насилне колективизације, већина сељака надничи код земљопоседника не бих ни коментарисао. У осталом, запитај се шта су били сви ти радници у комуњарским пољопривредним комбинатима и задругама? Нити су обрађивали своју земљу, нити су били слободни. Ја бих их такође назвао надничарима.

Пропагандној памфлет историји из партизанскиг филмова коју проповедаш није место овде.
 
marrecar":v20kqmzu je napisao(la):
bgexplorer":v20kqmzu je napisao(la):
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2015&mm=10&dd=13&nav_id=1050790

Sad nije dobar Mercedes pa će na prigradske linije....

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk

Srbija je tako napredna drzava da se zna ko ce biti izabran na tenderu jos pre objavljivanja samog tendera... Sramotno je ovo favorizovanje domace industrije iliti Ikarbusa, ne znam kako uopste smeju da govore tako da ce biti Ikarbus.
Smeju da govore zato sto GSP svakako ''zeli'' da kupi Ikarbus, ali GSP je javno preduzece, a javne nabavke se vrse iskjucivo putem tendera. A s obzirom da je Ikarbus drzavna firma (kao i GSP), svakako ce morati (citaj: bice im naredjeno) da se odazove tenderu. ;)
 
"Будалаштине"..?
Не, синак мој, ти си будалаштина.

ŽIVOT NA IVICI
STANOVANJE SIROTINJE U BEOGRADU 1919–1941
http://www.academia.edu/2250755/%C5%BDi ... _1919-1941

Укратко.."главни град Краљевине Југославије насељавало је близу осамдесет одсто сиротиње".
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=80423

Други светски рат је имао много катастрофалније последице од економске кризе двадесетих година, која је ето мимоишла само једну државу - СССР.

У Други светски рат КЈ је ушла као друга најзадуженија држава у Европи, после Грчке.

Читај мало о томе како се живело на српском селу од владавине кнеза Милоша до данас и схватићеш да колективизација и откуп нису ништа горе мере од онога кроз шта су ти твоји "домаћини" пролазили од ослобођења од турске окупације до 1941.

Ти сељаци који су радили у предратним и послератним фабрикама су живели у бондручарама у породичним заједницама и запошљавали су се у фабрикама да би обезбедили себи егзистенцију, јер да би се из задруге издвојили морали су правити куће, а нису имали од чега. Разлика је што су пре рата били оруђе које говори, а после не само решено здравствено, социјално, стамбено питање, већ су били и сувласници у друштвеним предузећима.

Из поста у пост доказујеш да о националној историји благе везе немаш и да светоназор стичеш појећи се на митовима одређених организација које никада нису, нити желе добро овом народу.



Ти све време бљујеш гадости и својим се анималним понашањем карактеристичним за чопор, доказујеш као најокорелији Крцунов СКОЈевац, или Митин ЗБОРаш, када год ти поставим питање - од чега ће ова земља пунити буџет ако погаси сву индустрију створену од 1945. до данас о обожаватељу транзиционих лапоташа српске индустрије?

Твом дивљаштву није место овде.
Среди се и пиши нормално и аргументовано или у зоолошки врт да те изложе као последњег преживелог примерка врсте Homo sapiens neanderthalensis.
 
Што волим кад ме оптужују овде гледајући себе у огледало. :vops:

Чисто да знаш, не би се онако српски сељак борио за слободу од 1912. до 1918. године да је био гладан и да није знао шта брани. Узми мало озбиљне литературе па прочитај макар нешто о стању српског села почетком 20. века које је упркос балканским ратовима и великим ширењем краљевине први светски рат дочекало без и једног гладног домаћина. Можда након консултовања са чињеницма и научиш нешто а потом можда и напишеш који ред овде без увреда.
 
Бежиш од истине, односно огледала, а?
Не оптужујем те, дајем ти дијагнозу.. :p

Надобудна, незрела незналица.
Даћу ти комплимент назвавши те полуинтелектуалцем, по дефиницији Слободана Јовановића.

Борио се јадан за своју нејач.
Го и бос.

Ма даа, богата земља после Балканских ратова, па и другима да зајми.. :roll: :roll:
Баш ме засмејаваш својим незнањем из области историје. Мислим, мени смешно, забављаш ме..
Ал' гре'ота због тих људи што се мучише.

Ај' лупи још коју, мајке ти..

Можда да је то била најбогатија земља на свету.. Пази, кажеш није КС имала ни једног гладног, по тој статистици ни Швица не мож' да нам приђе.. :lool:
Или да у Балканским и Првом светском рату нико од наших није погинуо због надмоћности српског наоружања над свим осталим.. :bash:
Или да су тадашњи српски земљорадници имали тракторе са сателитским навођењем.. :lool: :lool:




Ја сам озбиљне књиге и читао, а ти памфлете неких организација, који су стизали са кромпиром са златицом. :wink:

Лечи се.
 
Moram pitati Vozda eksperta za industrijalizaciju posto nas uvazeni clani istoricar jovanom se nejavlja duze vrijeme da presudi u ovoj raspravi sledece
Da mi navede spisak taksatvino kako je nastala ta cuvena insdustrija sa prekobrojnim radnicma nacjonalizacijom
Ja cu da krenem
IMR postojao prije rata
Ikarus takodje
prva sprska fabrikaaeroplana rogzarski kasnije IKL danas central garde
prva srpska secerana [kasnije d tucovic cukarica]
pivara bajloni i wajfert [kasnije bip sahrancemo to za koji dan zbog parcele ]
coko i sonda cokolade [kasnije soko nada stark ]
cementara beocin [ nastvila idalje ]
prva srpska fabrika stakla [takodje pod istim imenom danas]
porjecje vucje [ takodje nacjonalzovana stofara]
pa paracinske stof [ narvno propalo]
jasenica sinska vozila [kasnije gosa ]
da nebude samo iz srb evo malo iz drugih republika
polak koza kasnije [industrija peko slo]
fabrika satkisa zagreb [ kasnije josip kras hr]
aresneal tivat [kasnije mtrz sava kovacevic cg]

Oces da kazes da se te fabrike nebi razvijale bez nacjonalizacje i CK SKYU planske dirgovane privrede odosmo u off
Ps bar sam pomenuo ikrbus
 
Хоће ли ми се сви СПО комуно - фрустови накачити вечерас, који им се у свему привиђа.. :roll:
А притом ја и нисам заступник ниједног система, већ гледам временску константу и друштвене промене на боље или горе до којих је долазило у овом или оном периоду, под утицајем ових или оних друштвених прилика.

Индустријализација је процес који овде траје од 19. века до данас, прошао је и пролази кроз разне фазе развоја, не знам шта ти ту није јасно?

Да, привреда Југославије осамдесетих је била привреда средње развијене земље.

Ти (ако умеш) прво прочитај оно што сам написао, то је нешто елементарно, па после одговори.

Дакле, ја сам први поменуо предратну индустрију и у сред ње (замисли) државна предузећа - ВТЗ и ИМАД, тако да је заиста упитна сврсисходност твог поста.

Дакле, оно што све време говорим јесте да држава сме, под условом да је озбиљна, (што је ли, од ослобођења од Турака до данас са нашима није случај), тамо где је то потребно "интервенише" у привредном систему како би стимулисала одређене привредне гране, као што је то учинила пре рата са камионима, тако је, кажем да је озбиљна, требала и данас у случају индустрије пољопривредних машина (ИМТ, ИМР, Змај), када већ није искористила прилику 1990. и пронашла стратешког партнера да му је ували, како би је овај уозбиљио и начинио успешном.

Да се вратимо на тему, тако нешто би требало учинити са Икарбусом, Необусом и осталима, дакле ујединити их, поставити на ноге и наћи неког озбиљног ко би му (им) и уз уступке ако треба, постао власник и начинио успешно предузеће.
 
Neobus u kome rasprodaju od srafa pa na dalje tesko da moze da se pripoji ;)

Mislim da jedina iole ozbiljna saradnja moze biti radjena sa FAP-om
 
Кажем "би требало", јер се наравно неће догодити, пошто ми као што већ рекох, нисмо озбиљна држава.

Ми ћемо нашу индустрију да растуримо, да се задужимо код страних банака, па да лепо купујемо стране производе. Баш смо паметни, је л' да?
 
Управо тако, Необус је капут а Икарбус је, многи ће се сложити, отишао корак уназад сарадњом са Мерцедесом. А таман су почели да раде на адекватној шасији (218М).
 
Tesko se ovo moze i nazvati korakom posto je pitanju jedan jedini i to solo model. Potrebe grada su jasne i nikakva sila koja je delom pokusana to ne bi promenila sto se na kraju i pokazalo.

Bilo bi dobro utegnuti M model i napraviti ga medjunarodno konkurentnim cena/kvalitet. Ne treba zanemariti i IK112
 
Ето, кажем да смо озбиљна држава и да је Икарбус озбиљна фирма, а не радионица, могли бисмо купити лиценцу, ето од фирме МАН и почети озбиљну производњу, довести на одређени ниво и таквог га продати не знам, некој доброј кинеској фирми уз субвенције ако је потребно..

Исплатило би се кроз порезе, плате..

Овако праве канте које кратко трају, плаћаш субвенције, а да их угасиш опет ништа ниси урадио.
 
20151013152214.jpg


drugi brisac je dodatna oprema
 
Beograd: Umesto "mečki" GSP uzima MAN!
N. VUKIĆ | 13. oktobar 2015. 13:26 | Komentara: 3

Najveći gradski prevoznik raspisuje tender za još 20 novih vozila

GRADSKO saobraćajno preduzeće "Beograd" od ponedeljka je bogatije za još pet "Ikarbusovih" autobusa, do kraja meseca trebalo bi da stigne još pet, da bi isporukom poslednjih deset vozila u novembru bila kompletirana kupovina 30 vozila sa šasijom "mercedesa". A za narednu godinu planirana je nabavka novih niskopodnih autobusa, ali sa šasijom MAN.

O ozbiljnoj nameri da poboljšaju kvalitet svojih usluga svedoči i direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća, Željko Milković, koji već za sledeću sedmicu najavljuje raspisivanje tendera za kupovinu 20 novih niskopodnih autobusa.

- Tender će biti u ovoj godini, a isporuka u sledećoj s obzirom na to da je rok šest meseci - kaže Milković. - Autobuse ćemo kupiti na lizing pod istim uslovima kao i ove sada, a prednost će imati domaće firme. Zašto bismo kupovali po znatno skupljoj ceni, kad odgovarajući kvalitet možemo da dobijemo i od domaćih proizvođača. Autobus koji kod nas košta 160.000 evra u inostranstvu bismo morali da platimo 250.000.

On je dodao da će novi autobusi biti sa šasijom MAN, a ne "mercedes", uz objašnjenje da su prikladniji za gradsku vožnju.

"Ikarbus" sa "Mercedesovom" šasijom nije potpuno niskopodan. Naime, na prva dvoja vrata jeste, ali su problem treća koja imaju četiri stepenika - kaže Milković. - Kao takav, ovaj autobus je dobar za prigradske linije, dok je za gradsku vožnju prijemčivija MAN šasija, jer su ti autobusi potpuno niskopodni.


"MERCEDES" IDE U POGON "KOSMAJ"

TEK pristigli autobusi sa "mercedes" šasijom odmah su prosleđeni pogonu "Kosmaj" i njima će, uglavnom, biti pojačane prigradske linije. Ovaj pogon se nalazi u najlošijem stanju kada je GSP u pitanju, pa bi u njemu čak polovina voznog parka trebalo da bude zamenjena.

OD "IKARBUSA" PA DO FAP

AUTOBUSKI vozni park GSP "Beograd" je poprilično šaren. Najzastupljenija su i dalje vozila "Ikarbusa", koja čine više od polovine ukupnog broja - 57 procenata, zatim slede poljski "Solaris" sa 20 odsto, pa MAN sa 10, "mercedes benc" sa šest i još jedan domaći adut - FAP sa pet odsto.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -uzima-MAN
 
Ja reko', napredna Srbija. Samo me zanima koje su to prigradske linije, na prstima jedne sake mogu da se nabroje, a te linije uglavnom imaju po 2-3 vozila, tako da 30 vozila je previse.
 
Danas je kroz beograd autoput prošao nemački mercedes koji vozi u hamburgu. Možda ide u kosmaj da pokažu šta je mercedes :)
9923-1.JPG
 
Nije baš da nema za koga da ih radi, evo danas gledam Ikarbuse policije, taj auto je star 10 godina sigurno, izgleda kao nov. U principu, voleo bih da mi neko objasni politiku da forsiramo kupovinu domaćih autobusa, a da Vlada Srbije kupuje autobuse stranih proizvođača? Što se i oni ne voze u Ikarbusu?
Generalno, ti ikarbusi su extra sa svakog aspekta, osim što se ljuljaju kao brod na otvorenom moru. Ne znam ko je imao priliku da proba, ali ljulja se i talasa kao lud, inače, sve ostalo, auto perfekcija uz malo održavanje :D
 
Jutros gledam "Mercedesa" na Autokomandi, 48 valjda, legao pozadi kao da vozi 200 ljudi... Zali Boze para, truda, vremena...
 
Pa juce je pukao kais na #3200, prosao pored mene oko 11:30, skripi pozadi nevidjeno, kasnije tog dana vidim komentar da su kaisevi pukli.
 
ljute masine 1071 i 1018 su u pogonu Zemun.Kad li ce slati 1193,1194,1195 i 1196 u Novi Beograd
 
becks89":3h7w3smr je napisao(la):
Nije baš da nema za koga da ih radi, evo danas gledam Ikarbuse policije, taj auto je star 10 godina sigurno, izgleda kao nov. U principu, voleo bih da mi neko objasni politiku da forsiramo kupovinu domaćih autobusa, a da Vlada Srbije kupuje autobuse stranih proizvođača? Što se i oni ne voze u Ikarbusu?
Generalno, ti ikarbusi su extra sa svakog aspekta, osim što se ljuljaju kao brod na otvorenom moru. Ne znam ko je imao priliku da proba, ali ljulja se i talasa kao lud, inače, sve ostalo, auto perfekcija uz malo održavanje :D

Они ИК-308? То је сасвим солидна машина, више пута сам се возио њом :D
 
A što ga više prevoznika ne kupuje ako je solidna mašina?


Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Vrh