@beck89
Milione je izdrzao?
Budi precizniji, koliko miliona je u pitanju?
Elem, posto povremeno putujes kao posada, kako volis da kazes, priupitaj gazde koliko im trosi MB, koliko MAN, zatim, koji od njih lakse pali pri uimskim mrazevima i tako dalje i tako dalje...
Konekto je nikakav???
Pa cuj beck, ti jako dobro znas kakvo je odrzavanje u kosmaju.
Ja smatram da su fantasticni i da su imali tretman upola kao japanci...
Sto se secenja tice, jako dobro znas da se bus nikada ne sece zbog motora...
Meni je apsurd sto se politickim odlukama Ikarbus vraca 30 godina unazad.
Djilas im je uvalio kosku ekspresnog projektovanja, izrade prototipa i serijske proizvodnje niskopodnog autobusa.
Kiksnuli su. Kako i ne bi.
Sa takvim budzetom, bez prethodnog iskustva u niskopodnim konstrukcijama i u tolikoom vremenskom periodu, kiksnuli bi i veliki proizvodnaci.
Izbacena je 2 generacija, dosta bolja i taman kada je proizvod poceo da 'sazreva' krece po politickoj odluci proizvodnja nadgradnji na uvezene sasije.
Umesto da je od Neobusa, Ikarbusa, Fapa, pa zasto ne i Nibusa, napravljen jedan sistem kao sto je nekada bio Fap-Famos-Sanos-Dubrava, mi smo sve to zapustili, i zadovoljavamo se izradom nadgradnji na (u pitanju LE) neadekvatnoj sasiji.
@Srbo
TESKO JE , kada se ne pita struka vec politika...
Tesko je kada u glavama ljudi prioritet postavimo na izgled, a ne na kvalitet autobusa.
Tesko je kada su prevoznicka preduzeca u dubiozi, jer im drzava kasni sa placanjima, a ucenjuje ih da voze nova vozila.
To rezultuje kupovinom jeftinog otpada iz bivseg istocnog bloka, umesto kupovinom domaceg vozila...