Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
Nek ga ofarbaju u crno id***. ne bi se ni primetilo.....
 
Moje brojne prijave Saobraćajnoj inspekciji su konačno počele da daju vidljive rezultate.
Na velikom broju GSP- ovih autobusa postavljene su zadnje table za obleležavanje linije.


(fotka preuzeta sa http://gspbeograd.iz.rs)

Displeji na nekim vozilima su popravljeni, napredak je najviše vidljiv na liniji 84 gde su za jedan bus kupljeni novi displeji, a na svim ostalim su popravljeni.

30 - ak tramvaja j i 10-ak trolejbusa je ofarbano. Uskoro će biti ofarbani i svi ostali tramvaji koji su prekriveni grafitima.

Podsećam da je GSP zbog mojih prijava saobraćajonj inspekciji već 2 puta završio na sudu zbog nepropisno obeleženih vozila. :cool:

Akcija se nastavlja, sutra će biti prijavljeno jos 100 nepropisno obeleženih autobusa, oko 1200 neodržavanih, oštećenih i pogrešno označenih stajališta i svi autobusi u kojima je klima u kvaru.

:pob:
 
'De reci mi kako i gde podnosiš te prijave? Da li elektronskim putem ili tradicionalno na papiru?
 
na papiru... napises sta ti ne odgovarra, odes u 27. marta na salter i predas:D posto je to upravni postupak, oni su duzni da procitaju i da odgovore
 
E ako si im uradio,mada sam ja za malo žešće mere tipa prinudne uprave ili dovođenje za profesionalnog Menadžera GSP-a iz Nemačke ili Švedske,da se zavede red posebno u sekciji za održavanje vozila.. :kafa:
 
amm8990":3neqe2gw je napisao(la):
'De reci mi kako i gde podnosiš te prijave? Da li elektronskim putem ili tradicionalno na papiru?
Kao sto Mateja rece napises na papiru i odneses u 27. marta.
Eto, danas je predato 6 prijava protiv GSP, ostaje nam da gledamo i uzivamo ;)
 
Pitam zato što mi se čini da sam pročitao u novom zakonu da vozila pored broja linije, na prednjem delu, moraju i da imaju jasno istaknutu oznaku krajnjeg terminusta ili lokacije koja biliže određuje krajnju stanicu, te smer kretanja. Pokušaću da pronađem taj član, pošto još nisam siguran da li se to odnosi na vozila gradskog prevoza. :D
 
Odnosi se, upravo zbog toga su i završili na sudu. Gradska Odluka propisuje da se naziv krajnjeg terminusa označava isključivo rolo trakama ili displejima. :cool:
Btw vidim da su na jednom prijavljenom busu na liniji 706 zaista vratili rolo traku !
 
Onda ću da ulovim i prijavim vozila bez tahografa, ako već nisi prijavio i njih :lol: Za trole znam da važi, ali nisam siguran za tramvaje. :/

p.s. zna li neko vozi li još tršćanski Iveco na 705 ili je rashodovan?
 
Nisam kontrolisao tahometre i brzinomere u vozilima, a to svakako treba prijaviti. Samo, za kontrolu toga je nadležna saobraćajna policija, a ne inspekcija ;)
A Iveco još uvek vozi na 705.
 
Pojačana kontrola tačnosti informacija na displejima vozila GSP-a »
07. Avgust. 2010 | 14:36, Izvor : Studio B
Od maja ove godine pojačana je kontrola tačnosti informacija na displejima vozila javnog prevoza, kaže za Studio B Srđan Marković iz GSP-a Beograd.
autobus17062010.jpg

Podsećamo, vozači imaju obavezu da prilikom svake promene smera menjaju nazive odredišta napisane na prednjoj strani vozila.

Kako se snaći u gradu, kada na autobusu koji ide na Konjarnik piše Studentski trg i obrnuto. Ili kako do Učiteljskog naselja, ako se natpis na prednjoj strani autobusa ne menja, na koju god stranu da krene. Ili su Studentski trg i Konjarnik samo sinonimi za neki manje poznati deo grada? Strani turisti sa kojima smo razgovarali kažu da se lako snalaze u beogradskom javnom prevozu, da je pouzdan i jeftin, ali da su za njegovo korišćenje ipak potrebne pripreme komplikovanije nego u većini evropskih gradova.

Za promenu ispisa na elektronskom displeju potrebno je da vozač izdvoji dvadesetak sekundi na svakoj okretnici ili terminusu.

„Kvalitetna informisanost putnika jednako je važna kao i higijena u vozilima jer sve to jesu elementi kvaliteta naših usluga. Vozači su obavezni da promene ispis na displeju na svakoj okretnici ili terminusu. Oni su i obučeni da to urade, ali ponekad i sve ređe može se dogoditi da tu svoju obavezu ne ispune. Zato još od maja imamo bolju kontrolu i to daje rezultate. Građani koji primete vozilo sa pogresnim smerom na displeju trebalo bi to odmah da prijave, kao što prijavljuju situacije kada vozač ne poštuje odluku o zabrani pušenja u vozilima ili kada je naše osoblje neljubazno prema putnicima" kaže za Studio B Srđan Marković, šef saobraćaja u zemunskom pogonu GSP-a.

U GSP-u kazu da većina vozača savesno obavlja taj mali deo svojih dnevnih obaveza. Oni koji to ne urade napravice velike probleme domaćem ili stranom gostu koji, primera radi, uđe u tramvaj broj 7 na kome piše da vozi ka Tašmajdanu, a završi u Bloku 45. Dvadeset sekundi vozačevog radnog vremena, lako se pretvara u izgubljene sate nekog od putnika.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=54648&kategorija=Beograd
 
@c.s.i.
Možda bi mogao da napišeš jedan vodič (za nas glupave) o proceduri kojom si izdejstvovao sve to? npr, 1,2,3?
Siguran sam da bi dosta BeoBuildera sledilo tvoj primer ukoliko bi im takve stvari bile malo jasnije?
 
Sada su počeli da skidaju bočne oznake i prebacuju ih pozadi, kako bi samo zamazali oči komisiji i pokazali da su namestili table i rešili problem. :bash:

Primer 454 koji je ostao bez bočne oznake :rolleyes:
2je23qs.jpg

Slika: avramovicsasa, gspbeograd.iz.rs
 
Pa ovo je Horor! umesto da su nas obavestili da su kupili displeje za eto barem za sve tramvaje, ako ne može odmah i za buseve pa da kažem uradili su nešto,ovako zaista GSP je najgori "Lider" u J.I Evropi. :kafa: a da to misli velika većina eto im ankete u Blicu gde 60% građana je nezadovljno organizacijom saobraćaja i gradskog prevoza.
Anketa
Ocenite organizaciju saobraćaja i gradskog prevoza u prestonici

4.5%odlično
9.9%veoma dobro
23.6%.dobro
29.5%.loše
32.3% Veoma loše
S tim da je malo i ulepšano ;)
 
Tramvaji su i OK, imaju trake, a to ne bi imali nego kad su počeli da stavljaju one poloče vozači tramvaja su se pobunili zbog toga što im dosta zaklanja i ovako malo vetrobransko staklo, pa su morali da osposobe trake. Što se displeja tiče, dolazili su i ti stariji sa displejima, ali čim su se pokrvarili čupali su ih. Primer je i recimo trolejbus GB7 na kome se skoro pokvario displej i odmash su ga iščupali i ubacili ove table. Na dosta MB autobusa su delimično stradali, ali nema izgleda da će se popravljati, po njima je papir uvek bolje rešenje. :bash:

Zanjimljivo je recimo da su Graf&Stift solo trolejbusi dobili "displeje" po dolasku. Da su takvi i na ostalim vozilima GSP-a, ja se ne bih bunio.

graf-stift-o.jpg
 
Vrhunac je kada na busevima sa Venca i dalje piše Admirala Geprata, a o oznaci TDT na liniji 59 (Trg Dimitrija Tucovića) da i ne govorim :D

Kako onda stranac da se snađe u BGD?

Pozz svima :)
 
amm8990":1sztbk1t je napisao(la):
Sada su počeli da skidaju bočne oznake i prebacuju ih pozadi, kako bi samo zamazali oči komisiji i pokazali da su namestili table i rešili problem. :bash:

Primer 454 koji je ostao bez bočne oznake :rolleyes:
http://i36.tinypic.com/2je23qs.jpg
Slika: avramovicsasa, gspbeograd.iz.rs
To isto rade i sa trolama kopilad!Sedeh u troli i 5 ljudi me za redom pitalo u koji broj su usli!Prokleti gsp,aj da vidim i sutra te nove ideje oko karata sto ce objaviti...
 
Kako lasta može da ima displeje na svim vozilima zaduženim na gradskim linijama. Takođe se jasno vidi razlika u stanju vozila Laste i GSP-a
P0112_01.jpg

5123_2.jpg

gspbeograd.iz.rs
 
To sa Lastom je čist dokaz da se sve može kad postoji dobra volja.

Ovo "čupanje" bočnih tabli na GB 454 je svakako prijavljeno.

@ amm8990 Bili su prijavljeni i ti pokvareni displeji na troli GB 7,a posle intervencije inspekcije oni su popravljeni i vraćeni.

@ jovanovm Interesantan predlog. Mogu to da uradim i za ostale stvari po gradu, ne samo za javni prevoz.
 
Vrh