Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 299 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    316
bazinga":2ncryr1j je napisao(la):
Danas idem iza 89 na 303 uz brdo pred Grocku i ne verujem sta gledam, jadan onaj vozac. Covek se bukvalno tukao sa autobusom, zadnji trap bezi u desno podosta, to izgleda strasno, skroz se ukosi autobus. Dzabe remont i katadiopteri kad on samo sto ne zauzme dve trake dok ide pravo.
ako je to onaj vozac sto voli da ga da po gasu sto je Somi pisao onda mi nije zao ako nije onda mi je zao
 
Sad moze da pocne serijska proizvodnja :D

Salu na stranu, oce li 'master melodrame' voziti prvu voznju ;-) :D
 
I na kojoj liniji ce ikarmerc da ide
 
Pa mogli bi Somija i Stf-a da pocaste :)
 
Arriva je, tako da ovamo nema sanse da dodje. Ne znam na kojoj njihovoj liniji moze da bude, sa onakvom razlikom u visinama poda i sa stepenicama, tesko da moze da ide na neku gradsku liniju. Jedino mi izgleda pogodno za 59, ili pak 47, ali su tu daleko vece guzve.
 
na 59 bi bilo dobro da vozi pa da ga daju Hadziji da vozi
 
laki72":rbdog2gj je napisao(la):
oce li 'master melodrame' voziti prvu voznju ;-) :D
A to je? Nisam baš skapirao :oops:

Što se tiče serijske proizvodnje pored ovog još 9 solaća treba da dobiju od Ikarbusa, e sad hoće li to biti model LE ili IK-112 ne znam.

Igor":rbdog2gj je napisao(la):
I na kojoj liniji ce ikarmerc da ide
Ne zna se za sada.
 
becks89":wzd49sdx je napisao(la):
laki72":wzd49sdx je napisao(la):
oce li 'master melodrame' voziti prvu voznju ;-) :D
A to je? Nisam baš skapirao :oops:

Što se tiče serijske proizvodnje pored ovog još 9 solaća treba da dobiju od Ikarbusa, e sad hoće li to biti model LE ili IK-112 ne znam.


Ovih 9 će biti klasični ik-112 kao i do sada e sada tih 9 komada ima da kasne kao i 5 ik-112 za Novi Sad i 7 komada Ik-206 za Lastu zato sto je stanje u Ikarbusu loše pre nove godine su primili Majsku platu i trebali su deo junske da dobiju . Ovaj remont za Gsp je totalno ispraznio magacin sa cevima i limom a materijala je bilo za oko 30 novih autobusa a kako kazu Gsp nije uplatio novac za remont Ik-103 i ik-103f , e sada videcemo sta ce biti ...
 
Vozio drugar danas taj Ik112LE, nisam ga jos pitao za utiske, ali sam na slikama zapazio da je vec otpalo slovo L iz oznake LE :D :D 3:)
ps. sad sam se cuo s drugarom, kaze da nije los i da planiraju da ga stave na liniju 47 ;)
 
A uslovi djp za vrata nema veze koga je briga neka tjeraju to za pozarevac
 
Pa njihove IK-103 imaju isto jednokrilna vrata, pa normalno rade u gradskom saobraćaju. Tako da ne vidim problem...
 
Stim sto su upitanju prva vrata do ce ovdje i prva i zadnja biti jednokrilna doduse prva vjerovatno prisilno flasa stajl
 
Zasto flasa stajl kad vidis da ima blokadu vrata?
Meni zaista ne prilici da ide na tako neku pa i prigradsku liniju u Bgu, bez obzira na brzinu otvaranja tih trecih vrata, bice extra smanjen kapacitet ulaska putnika. Ali to je vec problematika samog modela :)
 
Pa pre malo vise od 10 godina su vas vozali turisticki visokopodni autobusi, (pomenuto pre par postova), a sad ce ta vrata da budu toliki problem?
Ja u ovom trenutku opste prezaduzenosti uopste ne bih trazio dlaku u jajetu.
Naredne godine treba 'preziveti'...
 
JKP GSP „Beograd” je raspisao javnu nabavku za generalni remont 33 autobusa tipa Mercedes Benz 0345C koji pripadaju saobraćajnom pogonu „Kosmaj”. Planirano je da u toku 2015. godine budu remontovani autobusi garažnih brojeva: 145, 146, 147, 148, 149, 150, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 i 179.

U okviru remonta su planirani bravarski radovi, limarski radovi, radovi na enterijeru vozila, elektro radovi, manji mehaničarski radovi (zamena neispravnih silen blokova i upravljačkih spona, zamena prelivnih creva motora, postavljanje zaštitnih izolacionih obloga turbokompresora, izgradnja i ugradnja pogonske osovine, zamena svih levih i zadnjih oslonaca motora) i farbarski radovi.

Rok za izvršenje ugovorenih radova je 210 dana od dana početka realizacije (prvog preuzetog vozila). Prvi lot od tri vozila će na remont otići 10 dana po potpisivanju ugovora, a naredni u roku od 30 dana (šest lotova po pet vozila).

Takođe, javno otvaranje ponuda će biti 11.02.2014. godine u GSP-u, nakon čega bi trebalo da bude poznato koja firma će izvoditi remont ovih vozila.
 
Mozda je bilo vec na forumu i zbog toga se izvinjavam unapred ali ovo me je toliko fasciniralo da sam ipak morao da postavim. :shock: :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UscPevrZ4Ew[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iUNEV5ME-Y8[/youtube]
 
Mnogo kosta nicemu ne sluzi bilo vec odavno sta kad se pokvari bus
 
laki72":137w15pf je napisao(la):
Pa pre malo vise od 10 godina su vas vozali turisticki visokopodni autobusi, (pomenuto pre par postova), a sad ce ta vrata da budu toliki problem?
Ja u ovom trenutku opste prezaduzenosti uopste ne bih trazio dlaku u jajetu.
Naredne godine treba 'preziveti'...
Mislis ove godine? :D
Slazem se sa tobom, nije to najgore, nov je, bice od koristi svakako, a navicice se, kqd ste kod vrata sta je sa Karosa autobusima, pa kod njih se sva vrata otvaraju na spolja?

Remont Mecki je neophodan, dok nisu pocele da gore sa prvim plusom u gradu :D
Elem pitanje za vas koji malo bolje kapiraju mehaniku od mene, kolika je verovatnoca da gubi vazduh u kocionom sistemu zbog toga sto je crevo sa vazduhom u vozacevom sedistu busno i vazduh sisti iz njega?! Sa 8 bara, padne na 5, 5.5 bara posle jednog ili dva stiskanja pedale kocnice, onda smo presavili crevo u sedistu, da vise vazduh ne sisti i posle toga vazduh u kocionom sistemu najnormalnije drzi i ne spusta ga ispod 7 bara bez obzira na broj stiskanja pedale kocnice, doduse zbog toga je izgubljen vazduh u sedistu, ali dobro. Prosto mi neverovatno da toliko brzo gubi vazduh zbog male rupice na crevu i to u sedistu?! Hvala unapred na odgovoru.
 
Zar bus nedruka vazduh kad ga gubi ma nekom mjestu da bi odrzao konstantan pritisak
 
Znas kako je bilo, svaku stanicu rucna i drukaj na 7-8bara, i do sledece opet rokne na 5, nakon intervencije sa crevom, sve normalno drzi pritisak normalno. Zato mi nije jasno jel moguce da zbog supljeg creva od sedista gubi vazduh u celom sistemu...
 
Pa pazi ovako...
Trebalo bi da mu ta 'rupica' ne obara pritisak u tolikoj meri.
E sad, uzmi u obzir, da pored te rupice ima verovatno jos negde u sistemu 'curenje vazduha', jer se odrzavanje svodi samo na popravke kad se vise nema kud. Takodje, moguce da mu je i sam kompresor popustio, pa kad saberes sve ovo, to crevo za sediste je samo ona 'kap sto je prelila casu'
 
Vrh