Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Edukacija je sinonim za obrazovanje ili ne?

Sto se mene tice moze, meni ne smeta, kad sam se navikao na direktorovo pisanije i razumem njega, sve ostalo ne utice na mene :D
 
Danas čekanja: 50 i 59 vidikovac prema rakovici 23 minuta bez i jednog autobusa. 48 na miljakovcu posle čekanja 15 minuta proverim sledeća je za osamnaest stanica. Jedan GSP bus se upravo isključio sa okretnice. Hvala na trudu ali ovakav prevoz nam ni ne treba, ukinite ga slobodno snaći ćemo se i bez njega.
 
img20141225125316.jpg
 
453 prevozi decu od Zeleznika do Zvezdare pa dobro sto ne skinu vise ovo za prevoz dece
 
tragac":2gew18us je napisao(la):
Danas čekanja: 50 i 59 vidikovac prema rakovici 23 minuta bez i jednog autobusa. 48 na miljakovcu posle čekanja 15 minuta proverim sledeća je za osamnaest stanica. Jedan GSP bus se upravo isključio sa okretnice. Hvala na trudu ali ovakav prevoz nam ni ne treba, ukinite ga slobodno snaći ćemo se i bez njega.
Pa jel te neko primorava da ga koristiš? :?
 
Izgleda da je važnije šta ja pišem za GSP po forumima, od toga da tri nedelje vozila stoje van saobraćaja jer nisu sposobni da nabave pločice, kaiševe i druge prateće delove... Na niske grane ste spali, ako strahujete od toga šta ću ja da napišem... :roll:
 
becks89":3nxku76y je napisao(la):
tragac":3nxku76y je napisao(la):
Danas čekanja: 50 i 59 vidikovac prema rakovici 23 minuta bez i jednog autobusa. 48 na miljakovcu posle čekanja 15 minuta proverim sledeća je za osamnaest stanica. Jedan GSP bus se upravo isključio sa okretnice. Hvala na trudu ali ovakav prevoz nam ni ne treba, ukinite ga slobodno snaći ćemo se i bez njega.
Pa jel te neko primorava da ga koristiš? :?
Izvini druže, platio sam mesečnu markicu da bi ti i tvoje kolege mogli da mirno spavate i predano radite, a kada narod podstaknut nedostatkom organizacije i bahatosti takvih poput tebe potpuno prestane da plaća nemoj ovde da mi kukaš kad popiješ otkaz.
 
Na osnovu becksovih komentara , ja sam zaključio da on ne radi u GSP - u , već da ima prijatelje vozače na liniji 78.

A što se tiče edukacije i obrazovanja , tu je becks u pravu , iako se oni ne koriste u istom kontekstu u običnom govoru.

Edukacija
Vaspitanje, odgoj, odgajivanje, podizanje. (lat.)
Odgoj, obrazovanje mladih naraštaja; razvijanje kod mladeži umnih, telesnih i moralnih sposobnosti (lat.)

Obrazovanje
( . Lat educatus , edukuje , educere - izneti ; ducere - voditi ; edukacija ) je proces promene ličnosti u željenom pravcu usvajanjem različitih sadržaja u zavisnosti od uzrasta i potreba jedinke . Obrazovanje uključuje i vaspitne , pored obrazovnih sadržaja . Najznačajnija obrazovna institucija obrazovno - vaspitnog karaktera je škola . Razvojem sistema komunikacije obrazovanje postaje globalni proces koji je teško usmeravati samo u željenom pravcu određene socijalne zajednice
 
Becks je neprijatelj za GSP veci od Vukse, cisto da te upoznam sa situacijom... Trenutno sam zabranjeno lice, zbog mojih izlaganja i otkrivanja podataka iz firme koji nekog svrbe.
Tragac, jel te neko primorao da platis markicu? Ljudi, ponasate se kao da vas neko tera da koristite javni prevoz, ne tera vas niko, taj novac za markicu mozes koristiti za gorivo(ako imas kola), taxi, ekspres minibuse, niko te ne tera da koristis prevoz, to je tvoj izbor. Dakle, kad ti se nesto ne dopada, nadji alternativu, ako mi se ne svidja hleb prestacu da ga kupujem, a necu vikati ne svidja mi se, pljuvati pekara, i i dalje kupovati isti proizvod.
 
becks89":2q1sdie2 je napisao(la):
Becks je neprijatelj za GSP veci od Vukse, cisto da te upoznam sa situacijom... Trenutno sam zabranjeno lice, zbog mojih izlaganja i otkrivanja podataka iz firme koji nekog svrbe.
Tragac, jel te neko primorao da platis markicu? Ljudi, ponasate se kao da vas neko tera da koristite javni prevoz, ne tera vas niko, taj novac za markicu mozes koristiti za gorivo(ako imas kola), taxi, ekspres minibuse, niko te ne tera da koristis prevoz, to je tvoj izbor. Dakle, kad ti se nesto ne dopada, nadji alternativu, ako mi se ne svidja hleb prestacu da ga kupujem, a necu vikati ne svidja mi se, pljuvati pekara, i i dalje kupovati isti proizvod.
Znači po tebi je ispravno što se ovaj isključio i ostavio nedužne ljude da čekaju još (ispostavilo se) 40 minuta dok ne naidje sledeći (po redu vožnje bi trebali da idu 7-9 minuta)? Inače, mnogi u ovom gradu nemaju kola, vozačku, žive u delovima grada neprilagodjenim biciklima, a imaju obaveze i primorani su da trpe bahatost gospode vozača i dispečera. Tvoj stav je "mi tu imamo monopol, možemo da radimo šta nam se prohte, vi ste boranija i ako vam se ne svidja ne ulazite, nebitno dal ste platili prevoz ili niste."
 
@ tragac
Nije da pravdam bilo sta u GSPu ali ako se vozilo iskljucilo za garazu ne znaci da je vozac ili dispecer st*** koja ne misli na putnike i tera autobus za garazu bez ikakvog razloga. Znajuci u kakvom je stanju vozni park, jel ti nije palo na pamet da je recimo autobus neispravan, da nema goriva, ili mozda coveku jednostavno prosla smena? OK, ako je prosla smena mogao je da odradi jos jedan krug, mada je tada vozac u prekrsaju, ali pitanje je da li ima dovljno goriva za to, a i da ima dovoljno goriva mora da saceka odobrenje otpravnika u garazi. Ima mnogo primera ocajnog upravljnja firmom, nerada, loseg ophodjenja prema javnoj svojini itd, ali iskljucivanje, narocito Kosmajevih vozila, ne treba tek tako svrstavati u zabusavanje i nezainteresovanost za obavljanje posla za koji su placeni.
 
Пре пар дана сам чекао 37.Чекао сам 10ак минута и наилази Леконов ФАП и ГСПов Соларис(један за другим).
 
На 37 јуче био 971.Ништа чудно,на дисплеју пише само Кнежевац,а на шоферки залепљен папирић са нажврканим ``37`` :evil: :evil:
 
becks89":rw8b1bma je napisao(la):
Trenutno sam zabranjeno lice, zbog mojih izlaganja i otkrivanja podataka iz firme koji nekog svrbe.
bezveze :(
 
bazinga":14w60540 je napisao(la):
@ tragac
Nije da pravdam bilo sta u GSPu ali ako se vozilo iskljucilo za garazu ne znaci da je vozac ili dispecer st*** koja ne misli na putnike i tera autobus za garazu bez ikakvog razloga. Znajuci u kakvom je stanju vozni park, jel ti nije palo na pamet da je recimo autobus neispravan, da nema goriva, ili mozda coveku jednostavno prosla smena? OK, ako je prosla smena mogao je da odradi jos jedan krug, mada je tada vozac u prekrsaju, ali pitanje je da li ima dovljno goriva za to, a i da ima dovoljno goriva mora da saceka odobrenje otpravnika u garazi. Ima mnogo primera ocajnog upravljnja firmom, nerada, loseg ophodjenja prema javnoj svojini itd, ali iskljucivanje, narocito Kosmajevih vozila, ne treba tek tako svrstavati u zabusavanje i nezainteresovanost za obavljanje posla za koji su placeni.

Obrni okreni goriva je imao bar do garaže da dodje. Mogao je pokupiti ljude i odvesti ih do Kanarevog ili Banjice gde postoji više opcija za presedanje. Imajte u vidu da je nama 48 JEDINA opcija za povezivanje pored 504 koji ima takt od 35 mnuta. Kad 48 ne ide redovno mi smo odsečeni od sistema javnog prevoza. Zato sam na drugoj temi predložio njeno reorganizovanje - bolje reći svodjenje na samo one delove grada gde nema prevelikih gužvi. Tako ćemo bar moći da dodjemo do 47, 50, 49, 59, 40 i 41 koje pružaju više mogućnosti. Mislim da i Kumodraž sa 33 sada ima isti problem kao i mi
Inače danas sam 52 čekao više od pola sata. Pred praznike je grad izgleda pretrpan automobilima, zato bi trebalo uvesti još više žutih traka, posebno u bulevaru oslobodjenja. I ne samo žutih traka već i ulica u kojima će moći da se kreću samo vozila javnog prevoza + taxi i komunalci.
 
tragac":yusbxaxq je napisao(la):
becks89":yusbxaxq je napisao(la):
Becks je neprijatelj za GSP veci od Vukse, cisto da te upoznam sa situacijom... Trenutno sam zabranjeno lice, zbog mojih izlaganja i otkrivanja podataka iz firme koji nekog svrbe.
Tragac, jel te neko primorao da platis markicu? Ljudi, ponasate se kao da vas neko tera da koristite javni prevoz, ne tera vas niko, taj novac za markicu mozes koristiti za gorivo(ako imas kola), taxi, ekspres minibuse, niko te ne tera da koristis prevoz, to je tvoj izbor. Dakle, kad ti se nesto ne dopada, nadji alternativu, ako mi se ne svidja hleb prestacu da ga kupujem, a necu vikati ne svidja mi se, pljuvati pekara, i i dalje kupovati isti proizvod.
Znači po tebi je ispravno što se ovaj isključio i ostavio nedužne ljude da čekaju još (ispostavilo se) 40 minuta dok ne naidje sledeći (po redu vožnje bi trebali da idu 7-9 minuta)? Inače, mnogi u ovom gradu nemaju kola, vozačku, žive u delovima grada neprilagodjenim biciklima, a imaju obaveze i primorani su da trpe bahatost gospode vozača i dispečera. Tvoj stav je "mi tu imamo monopol, možemo da radimo šta nam se prohte, vi ste boranija i ako vam se ne svidja ne ulazite, nebitno dal ste platili prevoz ili niste."
Jadni, nedužni putnici. Hoćeš ti možda da odgovaraš ako se desi nešto jer je bus neispravan? Ili će možda neko od "jadnih i nedužnih putnika". Čim se isključio, znači da ima razlog, procedura za isključivanje je više nego komplikovana i daleko je od onoga što vi mislite. Nije to, meni se ne radi, pa idem za garažu. Počevši od garaže, preko otpravnika, do kontrolnog centra, trebaju svi da odobre da bi otišao za garažu, dakle sigurno je imao razlog, a to što si čekao 40 minuta, umesto 7-9, lepo pitaj direkciju za javni prevoz. Znaš, oni kroje redove vožnje, oni poklanjaju polaske privatnicima, oni vedre i oblače, oni su odgovorni za svo ovo rasulo. Oni su organizacija koji u 6 meseci, 7 puta menja red vožnje na liniji 17, oni su organizacija koji skinu GSPu noćni rad, kako bi vozačima smanjili plate, polaske daju privatnicima koji ne plaćaju noćni rad, oni su organizacija koja dopušta da privatnici sa solo vozilima rade zadnje polaske koji se godinama rade zglobnim vozilima, oni su organizacija koja 3 meseca nije shvatila da nijedno vozilo na liniji 707 nije po redu vožnje (nije u turaži), oni su organizacija koja nigde nije istaknuta kao glavni organizator prevoza, kritikuje se GSP od polazaka, preko turaža, radnog vremena i svega ostalog, a sve to diktira mila nam direkcija.
Moj stav je sledeći, ako ti se nešto ne sviđa, nemoj da ga koristiš. Nije monopol nikakav, kao što rekoh imaš druge vidove prevoza, recimo taxi, minibus linije koje su nezavisne, pa ti izaberi šta ti najviše odgovara. Usluga nije na nivou, ali ponašate se kao da ste primorani da koristite javni prevoz, a niste.

bazinga":yusbxaxq je napisao(la):
@ tragac
Nije da pravdam bilo sta u GSPu ali ako se vozilo iskljucilo za garazu ne znaci da je vozac ili dispecer st*** koja ne misli na putnike i tera autobus za garazu bez ikakvog razloga. Znajuci u kakvom je stanju vozni park, jel ti nije palo na pamet da je recimo autobus neispravan, da nema goriva, ili mozda coveku jednostavno prosla smena? OK, ako je prosla smena mogao je da odradi jos jedan krug, mada je tada vozac u prekrsaju, ali pitanje je da li ima dovljno goriva za to, a i da ima dovoljno goriva mora da saceka odobrenje otpravnika u garazi. Ima mnogo primera ocajnog upravljnja firmom, nerada, loseg ophodjenja prema javnoj svojini itd, ali iskljucivanje, narocito Kosmajevih vozila, ne treba tek tako svrstavati u zabusavanje i nezainteresovanost za obavljanje posla za koji su placeni.
90% isključenja Kosmajskih vozila je usluga putnicima, koliko god vam se to tako ne činilo u prvi mah. Neki vozači rizikuju, na svoju ruku idu protiv nekih kvarova, ali i to će do jednom biti. Kako je manjak vozača, sve češće se zna desiti da nakon svoje smene (svojih 8h) ide vozilo za garažu i time svesno ulazi u prekršaj, iako je već prekršaj radno vreme od 8h. Znam da bi svi voleli da idu kući onda kad je za to propisano vreme redom vožnje, ali mislim da je mnogo bolje isključiti vozilo zbog problema, nego uraditi kao što je uradio onaj čika iz Laste što je prevrnuo bus nedavno, na svoju ruku krenuo sa pokvarenim vozilom, mislite da će mu lasta hvala reći ili da će ga pokriti za odštete? 'Oće, al' juče.
 
tragac":33wxmfn2 je napisao(la):
Obrni okreni goriva je imao bar do garaže da dodje. Mogao je pokupiti ljude i odvesti ih do Kanarevog ili Banjice gde postoji više opcija za presedanje. Imajte u vidu da je nama 48 JEDINA opcija za povezivanje pored 504 koji ima takt od 35 mnuta. Kad 48 ne ide redovno mi smo odsečeni od sistema javnog prevoza. Zato sam na drugoj temi predložio njeno reorganizovanje - bolje reći svodjenje na samo one delove grada gde nema prevelikih gužvi. Tako ćemo bar moći da dodjemo do 47, 50, 49, 59, 40 i 41 koje pružaju više mogućnosti. Mislim da i Kumodraž sa 33 sada ima isti problem kao i mi
Inače danas sam 52 čekao više od pola sata. Pred praznike je grad izgleda pretrpan automobilima, zato bi trebalo uvesti još više žutih traka, posebno u bulevaru oslobodjenja. I ne samo žutih traka već i ulica u kojima će moći da se kreću samo vozila javnog prevoza + taxi i komunalci.
Nije problem u gorivu, goriva mora da ima za 2 smene pa kako god, to da vas vozi donekle nema smisla, ne možeš na sred trase isterati ljude i reći e dosta je, ja odo za garažu.
Danas je bio opšti kolaps u gradu, od Ušća do Autokomande čitavih sat vremena, buseva nije bilo po 40 minuta, organizacija katastrofalna kao po običaju,a putnici neobavešteni, kao po običaju. Nešto posle 20h, rekao bih da se malo primirila situacija, inače od 14h niko nije bio u turaži, niti je postojala bilo kakva šansa da se stigne svoje vreme :lol:
 
Vožnja donekle je dobro rešenje iako svakako postojeći sistem ne prepoznaje ovu mogućnost. Treba uvesti fleksibilniji sistem linija. Zato sam izneo predlog koji je usmeren ka zaobilaženju problema koji se ne mogu rešiti, svaki pokušaj neposrednog rešenja problema sa 48 npr je sulud (čuo sam pre jedno mesec dana da je 48 pojačana dodatnim autobusima - zapravo je samo sa neke linije skinut po koji autobus da bi se uglavio u liniju gde je normalna turaža nemoguća u postojećim okolnostima. Većini ljudi zaglavljenih na miljakovcu je ionako potreban prevoz samo do Banjice i delovi grada gde je najveći kolaps ih uopšte ne dotiču.
 
Budimo realni, većina stručnjaka iz direkcije ni ne zna trasu 48ce, a ne potrebe putnika sa tog kraja. Iskreno se nadam da će neko razuman sesti da pogleda to i reši taj problem, jer je jedan od većih u sistemu.
 
Da mi je samo znati koji id*** je uveo da na svu muku 48 staje pored svake bandere u Bulevaru Oslobodjenja. Jeste da to nije nešto mnogo ukupno stanica, ali dodatno usporava već upropašćenu liniju. Da bar nisu uveli 9A pa i da razumem ovako nema rzloga. Čak ni 33 ne bi trebalo da staje na svim tim stanica,a iako je ona koristila sve stanice tramvaja u VS.
Dodatna mera bi bila da litar goriva u Beogradu u drugoj polovini decembra košta 250 RSD, nema druge :D
 
hahaha cuvena 48-ca. Linija koju bojkotujem jos od 2006. kad je produzena do Miljakovca 3, cisto iz principa. Linija se 30 godina okretala na Miljakovcu 2 i onda je nekom palo na pamet da produzi trasu zato sto je u sred sume niklo polu-divlje naselje.
 
Divlje naselje ljudi koji nisu hteli da plaćaju 2300 Eur kvm po kamatnoj stopi od 8% (ako ćemo o 2006.), u novogradnji kod "poštenih" domaćih investitora koji izrabljuju radnike i plaćaju ih batinama.
 
Vrh