Da, cuveni FAP. Fabrika koja nezavrsen autobus skida s proizvodne trake i salje ga odmah za Beograd, bez zavrsne kontrole, bez probne voznje (pricao mi covek je dovezao bus iz fabrike). Naravno tu je i njihov cuveni model 537, poslednja rec tehnike. Model na kome kad peres sofersajbnu, o istom trosku operes i pod u busu, jer sajbna tako dobro dihtuje (i to na autobusu sa predjenih 4500km). Model je opremljen vrhnuskim motorima, koji na 5000km pale check engine lampicu, a sami motori imaju izvanredne nosace, koji su na pojedinim primercima istruleli posle godinu dana, pa je i sam motor ispao napolje. Da se posvetimo enterijeru: instrument tabla ukradena od Ikarbusa, sedista na kojima ces udobno sedeti ukoliko si nizi od 150cm, horizontalne sipke koje su korisne samo za ljude vislje od 2 metra i tako dalje, da ne nabrajam sad. Ikarbus je pravio dobre autobuse u razdoblju od 2002-2006. i ona serija 218 iz 2012.(cini mi se). Uostalom, od 50 IK103 2003. nije rashodovan nijedan, a koliko je FAPova istog godista rashodovano??? Sto se tice tog odnosa Nemacka - Turska, nase Mecke su iz Turske, pa gaze po 1.500.000 kilometara na 50tici bez vecih kvarova i ulaganja