Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 284 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,0%

  • Ukupno glasača
    299
Nema na čemu, tu sam.
Laki bi mogao da vidi sa zetom kako se ponaša ulje u Intarderu, da li se degradira ili ima neki drugi problem zbog integrisanog retardera.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6SZCbYbR10g[/youtube]
 
Brale naš Ikarbus bi po suvom bežao pri ovakvom skretanju, svaka im čast!!!
 
Ovaj sistem u okretnici je imala stara Mečka O307 G ali čisto hidraulični i povezan sa upravljačem.
 
dsc01870.jpg

Ayyyyy...Катастрофално!
 
Video sam i ja pre mesec-dva isto na svetlima, pretpostavljam da je uslo kroz klimu posto su bas tu otvori.
 
marrecar":1rq554sb je napisao(la):
Video sam i ja pre mesec-dva isto na svetlima, pretpostavljam da je uslo kroz klimu posto su bas tu otvori.
Ili ce biti da je lose napravljen krov.
Kad je ono hladno bilo, prljavstina se nahvatala na karoseriji tacno tamo gde su ispod resetke sasije, skoro savrsene linije. Takodje, videh par njih i krov im nije bas u zavidnom stanju. Steta, nema im ni 2 godine...
 
Mozda je krov, mada da jeste, onda bi curelo i kod one plastike ili sta je vec od sibera. Najverovatnije je klima, jer koliko sam primetio, iz istih otvora izlazi i topao i hladan vazduh, pa mozda na nekim nije dobro uradjeno ili je model klime falican.
 
Ma najverovatnije je umesto kise padala sumporna kiselina, pa je progorela krov. Ne daj Boze da neko cak i pomisli da okrivi omiljenu vam fabriku za propust.
 
Omiljenu VAM (posto meni sigurno nije), a vidim da ovde ima dosta ljubitelja doticne fabrike, koji smatraju da su njeni proizvodi mnogo bolji od onih made in Deutchland ;)
 
Koji se to bus još pravi u Deutchland? Zar ne pređoše svi u lepu im državu Tursku?
Nisam fan Solarisa, gotivan mi je bus, to je sve, ima dosta mana, kao i svi proizvođači, ali bar im se ne dešava da roknu celu seriju motora sa greškom i slično ;) Za mene je MAN mama, ali MAN from Deustchland, ova nova Turska sranja su na nivou Ikarbusa ;)
 
Becks informacija iz prve ruke, pričao danas sa ing. zaduženim za Solarise, ni na jednom neće raditi kick-down do isteka garancije (99% da neće ni posle), snaga motora isto redukovana do isteka garancije. U početku su malo troškarili ulje sada su se stabilizovali. Bilo je reklamacija na slabe retardere i na njihovo kasno reagovanje tu su ih mislim da reče iz Best auta otkačili. Genaralno nastavljaju da kotrljaju.
Linija 85 se produžava preko novog mosta do Borče. Termin četvrtak ili petak.
 
Za mene je MAN takodje zakon, i Volvo, ali ovde su me iznervirali dvostruki standardi. Kad se na Ikarbusu ovako nesto desi, onda je kriva fabrika, njen direktor, svi redom do portira, GSP sto je uopste kupio taj autobus, vozac, jer ga nije iskljucio. A kad se na solarisu onda ce se ljudi uhvatiti i za slamku (sto se kaze), samo da ugled fabrike ostane neokaljan. Ok, mozda je od klime, ali mozda je i PROPUST FABRIKE ;)
 
Žika":3oye8q3i je napisao(la):
Becks informacija iz prve ruke, pričao danas sa ing. zaduženim za Solarise, ni na jednom neće raditi kick-down do isteka garancije (99% da neće ni posle), snaga motora isto redukovana do isteka garancije. U početku su malo troškarili ulje sada su se stabilizovali. Bilo je reklamacija na slabe retardere i na njihovo kasno reagovanje tu su ih mislim da reče iz Best auta otkačili. Genaralno nastavljaju da kotrljaju.
Linija 85 se produžava preko novog mosta do Borče. Termin četvrtak ili petak.
Troškarili ulje?! :shock:
Ja doduše, jedno 2 meseca nisam ušao u Solarisa, znam da je ranije bilo kick downa i da je bio baš neprijatan.
Ovo za retardere je tačno, to je bilo čim su došli uočljivo,čak mi je za to rekao vozač odmah na prezentaciji Solarisa tokom neke GSPove akcije kao jednu od mana :D
Prvi polazak na 85, Petak :)
 
mayorlany":2jbbphxy je napisao(la):
Za mene je MAN takodje zakon, i Volvo, ali ovde su me iznervirali dvostruki standardi. Kad se na Ikarbusu ovako nesto desi, onda je kriva fabrika, njen direktor, svi redom do portira, GSP sto je uopste kupio taj autobus, vozac, jer ga nije iskljucio. A kad se na solarisu onda ce se ljudi uhvatiti i za slamku (sto se kaze), samo da ugled fabrike ostane neokaljan. Ok, mozda je od klime, ali mozda je i PROPUST FABRIKE ;)
Ikarbus je puštao vozila iz fabrike koja su prokišnjavala, dakle kreneš da ga doteraš u firmu i pokisneš :D
Mislim da je neozbiljno da se pozivamo na probleme koji su nastali nakon skoro 2 godine rada, skoro su prešli neki i po 150.000km, pogotovo ako znamo kakvo nam je održavanje, možemo da ih prozivamo za menjače koji su crkavali do Beograda, za retardere koji su fabrički loši i to je ok...
 
Becks ,to mu možda glupi ASR odradi, kad proklizne točak na klizavom umesto da redukuje snagu ili da pojedinačno koči točak (ima EBS) on drži isti stepen menjača a motor nateruje u obrtaje. Ide čak i do 2500 o/min. Čudan neki sistem.
 
Moguće, još ako su gume loše, sve je jasno... Mada to će lako srediti naši mehaničari, čim krene da blicka ASR, ima da ga cviknu i ćao... Na Ikarbusima je ASR više odmagao nego pomagao, ali srećom su to ljudi iz Ikarbusa na vreme uočili pa su otklonili taj višak na proizvodu :D
 
Koliko je ovo sigurno za 85? To ce biti do jaja linija ako sve bude ok
 
Ljudi u Ikarbusu nemaju sluha ni za šta. Davno sam sa njima vodio polemike ali uljuljkani sigurnim kupcima (GSP i još neki) ništa ih nije doticalo. Nije im smetao ni volan pomeren u stranu, ručna koja žulja o nogu vozača, loša preglednost i milion sitnica za koje ih boli.
A to što može čovek da sastavi pola autobusa od otpalih delova pored puta kada su isporuke GSP-u. Neozbiljno.
 
Solaris dve godine ????
Izgleda da moram da vas podsetim da su solarisi dosli pre nesto vise od 15 meseci, a neki ni toliko
Tacnije prvi je dosao u avgustu 2013 godine.
 
Nema tu stručnjaka, svako ko je imao iole znanja otišao je da se ne zaje*******ava sa našim direktorima i sa njihovim zahtevima, obično su to likovi koji su tu došli da skupe koju godinu direktorskog staža i da pređu u neku jaču državnu firmu. I oni koji imaju znanje neće da se smaraju i da rade umesto svih, sede ćute i baš ih briga za proizvode. Nije tačno da Ikarbus ne može, naprave oni ponekad nešto dobro, ali mora da bude kontinualno i mora biti u dogovoru sa krajnjim korisnicima, ne može neki tamo inžinjer da zna bolje od vozača koji ga vozi svaki dan, moraju da slušaju jedni druge kako bi proizveli nešto valjano

Laki, mislim da piše skoro 2 godine, neki su stari godinu i po, neki godinu i 2,3 meseca u zavisnosti od serije u kojoj su stizali :D
 
mayorlany":1kexq5dv je napisao(la):
Ma najverovatnije je umesto kise padala sumporna kiselina, pa je progorela krov. Ne daj Boze da neko cak i pomisli da okrivi omiljenu vam fabriku za propust.
Ako neko ima omiljenu fabriku, bilo cega, taj nije cist. Ja jos kada je objavljeno da je izabran Solaris nisam bio srecan jer sam navijao za MAN. Ali kada su stigli, bio sam odusevljen jer su Solaris i Ikarbus kao nebo i zemlja. To sto sam rekao da je mozda problem u klimi ne podrazumeva da odbacujem mogucnost da je losa izrada. Ali cinjenice su jedna stvar, jasno se vidi odakle curi voda, ne curi sa svih strana plafona, nego samo kod izlaza za klimu. Ti dovodi su verovatno "izolovani" od ostatka prostors izmedju krova i plafona.
Po stoti put, ne moze da se poredi Ikarbus, koji nije imao dobro odradjenu seriju vec deceniju i vise, i Solaris, kao i ostali renomirani proizvodjaci, ciji se autobusi voze u vecim evropskim i svetskim gradovima. A ovamo Ikarbus gura, doslovno, svoje autobuse iz garaze u selo Beograd. Uporedi samo kvalitet zavrsne obrade Solaris i Ikarbusovog magicnog prototipa IK112LE i videces zbog cega mi je drazi Solaris, kao i svaki drugi proizvodjac, ukljucujuci i FAP.
 
Vrh