Konacno ti i ja da se slozimo oko necega. Ovo je sve tacno samo bih dodao da je kod hidrodinamickih retardera sistem za hladjenje ulja moze biti povezan na sistem za gladjenje ulja motora, tako da pored internog hladnjaka ulje cirkulise i kroz hladnjak motornog ulja. U tom slucaju potrebno je sniziti stepen prenosa i podici obrtaje premo 1800, ne utice na potrosnju jer je nema ubrozgavanja, da bi se ostvario veci protok ulja kroz hlad jak. Meni je po pitatanju nekih poluhibridnih sistema najzanimljiviji volvoov sistem KERS(kinetic energy restore system) koji je i dalje u fazi razvoja. U principu to je jedab malo veci zamajac koji se nalazi iznad osovine i povezan je sa njom. Kada vozilo stane on se i dalje okrece, prilikom pritiska papuce gasa da kazemo uskladistena Ek iz njega se sprovodi do tockova i vizilo krece. Kada se uzme u obzir da je najveca potrosnja prilikom kretanja iz mesta jasno je da ovaj sistem moze dosta usteda da donese .