A da malo koncentrisaniji budete?
Ovde nije rec o kvalitetu vozila u celini, vec smo pricu poceli o motoru (pogonski agregat).
Neko me pitao po cemu je bolji JTD ili Multijet od Toyotinog D4D?
PA evo ja ko FAN japanaca, prvenstveno Honde i Toyote, moram da priznam da jeste.
1.4 D4D je motor razvijen za evropsko trzistte i odlican je po kvalitetu, ali po performansama zaostaje za Multijetom. Dobra mu je stvar sto ne nosi plivajuci zamajac, ali i sto je ugradjena BOSCH elektronika motora, pa su troskovi odrzavanja umereniji.
Osnovni problem ostalih D4D je Denso elektronika! Ne nije ona loseg kvaliteta, vec je problem sto su japanci preterali sa preciznoscu i smanjenjem dizni. A kod njih za sada nema reparacije. A cena jedne Denso dizne je.... pa kupovina 4 iste sa ugradnjom, na nasem trzistu neretko prevazidje 60-70% vrednosti vozila.
Takodje, sa snagom i elasticnoscu zaostaje i za TDI, kao i MULTIJET motorima.
Znaci, eto ja sam fan toyote, moji su je imali jos od dana kada je na ulici pojava bilo kog japanskog automobila bila prava retkost, poput kise u sahari.
Ali trebamo biti realni.
TDI je u pricipu odlican motor. Svakako najzivahniji, odziv na papucicu gasa je maltene trenutan.
Nazalost, sledeca generacija 2.0 TDI pati od konstrukcione greske. Ona jeste kasnije ispravljena, ali se pre toga mnogo vozila prodalo, a nazalost veliki broj njih je ozbiljno stradao(ostajao bez podmazivanja).
Bilo je u prvim serijama i odredjenih problema sa 2.5TDI motorima, ali oni nisu bili toliko masovni.
E sad , TDi Sa sistemom pumpa dizna je skup sistem. I zato VAG grupa polako odustaje od njega i sve vise zasniva razvoj na CR tehnologiji.
Kod glavne konkurencije, nije bilo toliko "incidentnih" situacija (vezano za motore), u praksi su se dokazali kao motori koji ce 'progutati' i losije gorivo i proci bes posledica.
JTD, MULTIJET i sada MULTIJET 2 su zahvaljujuci tome imala kontinuitet razvoja i kvaliteta. I to su prepoznali i patriotski nastrojeni Nemci.
Jedino se srbi jos kunu u Golf 2
Neko je spomenuo BMW dizel. Da slazem se odlican je, samo BMW je premijum brend, a ovde je bilo reci o regular proizvodima i proizvodjacima i komparaciji sa kamionima i autobusima.
Nego , ajd da se vratimo temi...
Koliko sada trosi Solaris?
Vozaci, javljajte se!!!
Ovde nije rec o kvalitetu vozila u celini, vec smo pricu poceli o motoru (pogonski agregat).
Neko me pitao po cemu je bolji JTD ili Multijet od Toyotinog D4D?
PA evo ja ko FAN japanaca, prvenstveno Honde i Toyote, moram da priznam da jeste.
1.4 D4D je motor razvijen za evropsko trzistte i odlican je po kvalitetu, ali po performansama zaostaje za Multijetom. Dobra mu je stvar sto ne nosi plivajuci zamajac, ali i sto je ugradjena BOSCH elektronika motora, pa su troskovi odrzavanja umereniji.
Osnovni problem ostalih D4D je Denso elektronika! Ne nije ona loseg kvaliteta, vec je problem sto su japanci preterali sa preciznoscu i smanjenjem dizni. A kod njih za sada nema reparacije. A cena jedne Denso dizne je.... pa kupovina 4 iste sa ugradnjom, na nasem trzistu neretko prevazidje 60-70% vrednosti vozila.
Takodje, sa snagom i elasticnoscu zaostaje i za TDI, kao i MULTIJET motorima.
Znaci, eto ja sam fan toyote, moji su je imali jos od dana kada je na ulici pojava bilo kog japanskog automobila bila prava retkost, poput kise u sahari.
Ali trebamo biti realni.
TDI je u pricipu odlican motor. Svakako najzivahniji, odziv na papucicu gasa je maltene trenutan.
Nazalost, sledeca generacija 2.0 TDI pati od konstrukcione greske. Ona jeste kasnije ispravljena, ali se pre toga mnogo vozila prodalo, a nazalost veliki broj njih je ozbiljno stradao(ostajao bez podmazivanja).
Bilo je u prvim serijama i odredjenih problema sa 2.5TDI motorima, ali oni nisu bili toliko masovni.
E sad , TDi Sa sistemom pumpa dizna je skup sistem. I zato VAG grupa polako odustaje od njega i sve vise zasniva razvoj na CR tehnologiji.
Kod glavne konkurencije, nije bilo toliko "incidentnih" situacija (vezano za motore), u praksi su se dokazali kao motori koji ce 'progutati' i losije gorivo i proci bes posledica.
JTD, MULTIJET i sada MULTIJET 2 su zahvaljujuci tome imala kontinuitet razvoja i kvaliteta. I to su prepoznali i patriotski nastrojeni Nemci.
Jedino se srbi jos kunu u Golf 2
Neko je spomenuo BMW dizel. Da slazem se odlican je, samo BMW je premijum brend, a ovde je bilo reci o regular proizvodima i proizvodjacima i komparaciji sa kamionima i autobusima.
Nego , ajd da se vratimo temi...
Koliko sada trosi Solaris?
Vozaci, javljajte se!!!