Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
arne su 206-ice mada bolje da su uzeli IK-218M ili IK218
 
Autobus udario policajca dok je regulisao saobraćaj

M.M.M./M.T. | 01. 12. 2014. - 09:15h izmena vesti 10:54h | Foto: O. Bunić | Komentara: 6
Saobraćajni policajac (44) godine povređen je danas u 8.45 sati kada ga je udario GSP autobus u Bulevaru despota Stefana.

Do nezgode je došlo kada se, kako kažu u dispečerskom centru GSP-a, otvorio poklopac sa leve strane autubusa.

- Reč je o autobusu sa linije 26 koji je išao u garažu. U jednom trenutku otvorio se poklopac autobusa sa leve strane i zakačio saobraćajnog policajac koji je u tom trenutku regulisao saobraćaj. Prema prvim informacijama, policajac nije teže povređen - kažu u ovom centru.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/515588 ... -saobracaj

oce li gsp da plati kaznu mozda
 
MAN motori su neuporedivo bolji od dafa, kakav crni daf. IK-206 je dobar proizvod, kad bi malo dotegli zavrsnu obradu i stavili MAN D20 sa 310ks kao standard, to bi bio vrh autobus, za nase uslove naravno
 
dare":34ecmhpf je napisao(la):
mada bolje da su uzeli IK-218M
Jel ti to mene zaje*******avaš? :shock: :shok:

direktor":34ecmhpf je napisao(la):
Autobus udario policajca dok je regulisao saobraćaj

M.M.M./M.T. | 01. 12. 2014. - 09:15h izmena vesti 10:54h | Foto: O. Bunić | Komentara: 6
Saobraćajni policajac (44) godine povređen je danas u 8.45 sati kada ga je udario GSP autobus u Bulevaru despota Stefana.

Do nezgode je došlo kada se, kako kažu u dispečerskom centru GSP-a, otvorio poklopac sa leve strane autubusa.

- Reč je o autobusu sa linije 26 koji je išao u garažu. U jednom trenutku otvorio se poklopac autobusa sa leve strane i zakačio saobraćajnog policajac koji je u tom trenutku regulisao saobraćaj. Prema prvim informacijama, policajac nije teže povređen - kažu u ovom centru.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/515588 ... -saobracaj

oce li gsp da plati kaznu mozda
Platiće vozač što nije vezao to nekim lancima, katancima i sličnim pomagalima, da ipak ne maltretira majstore da se to popravi, ipak evo zima je, nezgodno je da se izlazi iz kantine...

mayorlany":34ecmhpf je napisao(la):
MAN motori su neuporedivo bolji od dafa, kakav crni daf. IK-206 je dobar proizvod, kad bi malo dotegli zavrsnu obradu i stavili MAN D20 sa 310ks kao standard, to bi bio vrh autobus, za nase uslove naravno
To je isto kao da porediš Fiatov i VW motor :D Man je mama što se tiče buseva, što se završne obrade tiče, samo da unaprede malo izolaciju i da porade na startnosti, jer dosta se snage gubi zbog toga što zglob nije dovoljno opterećen pa se onda prilikom kretanja, snaga sabija u zglob, pa imamo ono karakteristično spuštanje prikolice prilikom kretanja. Uz to i motori od 280ks nisu dovoljni, još i klima, tako da se slažem da 310ks treba da bude standardan paket!
 
becks89":58zv1mu5 je napisao(la):
dare":58zv1mu5 je napisao(la):
mada bolje da su uzeli IK-218M
Jel ti to mene zaje*******avaš? :shock: :shok:

direktor":58zv1mu5 je napisao(la):
Autobus udario policajca dok je regulisao saobraćaj

M.M.M./M.T. | 01. 12. 2014. - 09:15h izmena vesti 10:54h | Foto: O. Bunić | Komentara: 6
Saobraćajni policajac (44) godine povređen je danas u 8.45 sati kada ga je udario GSP autobus u Bulevaru despota Stefana.

Do nezgode je došlo kada se, kako kažu u dispečerskom centru GSP-a, otvorio poklopac sa leve strane autubusa.

- Reč je o autobusu sa linije 26 koji je išao u garažu. U jednom trenutku otvorio se poklopac autobusa sa leve strane i zakačio saobraćajnog policajac koji je u tom trenutku regulisao saobraćaj. Prema prvim informacijama, policajac nije teže povređen - kažu u ovom centru.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/515588 ... -saobracaj

oce li gsp da plati kaznu mozda
Platiće vozač što nije vezao to nekim lancima, katancima i sličnim pomagalima, da ipak ne maltretira majstore da se to popravi, ipak evo zima je, nezgodno je da se izlazi iz kantine...

To je isto kao da porediš Fiatov i VW motor


Poklopac je bio učvršćen i osiguran velikim hol šrafom. Ko je u međuvremenu popustio utvrdiće istraga.
Nije mi jasno ovo za Fiat i VW.
 
Da, inače je opšte poznato kako su učvršćeni poklopci ;)

Verovatno voziš fiata, zbog toga i ne možeš da razumeš.
 
becks89":2j81k67s je napisao(la):
dare":2j81k67s je napisao(la):
mada bolje da su uzeli IK-218M
Jel ti to mene zaje*******avaš? :shock: :shok:
Mora malo da se zaje*******avam :vops: salu na stranu 218-ice su bolje imaju bolje grejanje najvise mrzim kod M serije onaj grozni stepenik pozadi :roll:
 
mayorlany":2tl6pceu je napisao(la):
MAN motori su neuporedivo bolji od dafa, kakav crni daf. IK-206 je dobar proizvod, kad bi malo dotegli zavrsnu obradu i stavili MAN D20 sa 310ks kao standard, to bi bio vrh autobus, za nase uslove naravno

Man motori neuporedivo bolji od DAF-a?
vazi prijatelju, zivi ti u toj prici od pre 20 godina :lol:
 
Nalepnice su 10 godina stare.Totalno je unakažen.On je prototip i treba ga čuvati.Mislim da bi remont bio jako skup.
 
Možda bi nekima bilo lakše ako bi bila kolor šema CRVENA - BELA - PLAVA.
 
Žika":l5gi8i9i je napisao(la):
Becks , daj pojasni mi ovo za Fiat i VW.
Ako tebi treba da se pojašnjava razlika između Fiata i VW, onda burazeru tebi mnogo više stvari u životu nisu najjasnije...

solecar":l5gi8i9i je napisao(la):
Možda bi nekima bilo lakše ako bi bila kolor šema CRVENA - BELA - PLAVA.
A da se vrati u crvenu? :D
Nek' sluti na radost :lol:
 
STINITE PRIČE IZ BG BUSEVA: 5 groznih stvari koje radimo jedni drugima
Autor: A. Kalaba 04.12.2014. - 19:16 20:36 Komentara (3)
Vreme u busu najlakše se prekraćuje uz muziku, knjigu ili mobilni telefon. Međutim, posle ovih priča, možda ćete više pažnje obratiti na ljude oko sebe. Sve su istinite, i autor teksta je prisustvovao svakoj od ovih situacija u roku od nedelju dana.

SCENA 1
- Dobar dan, spremite vaše karte...
- Od*ebi od mene.
- Gospodine, pokažite mi kartu ili izađite.
- Šta da ti pokažem?! Otkači se od mene, nemoj da ti j..m mamu.
- (vozaču) Čekaj, imamo situaciju. (putniku) Molim vas da napustite vozilo.
- Skloni se s tih vrata, je l' me čuješ?! Skloni se, polomiću te, nećeš znati kako se zoveš!
(Kontrolor i njegove koleginice izlaze iz autobusa, i dalje gledaju u problematičnog putnika. Kontrolor mu upućuje "značajan pogled"...)
- Zapamtio sam te, da znaš.
- Ti to meni pretiš!? Kome ti pretiš, bre, mamicu ti... Čekaj! Otvori vrata! Sad ću da ti...
(putnik izlazi, vrata se zatvaraju, autobus kreće... )

SCENA 2
- Dobro, je l' neko primećuje da sam trudna?!
Tek tad uspela je da dobije pažnju dvojice mladića i devojke koji u prethodnih desetak minuta nisu podigli pogled sa svojih mobilnih telefona; devojke koja je naslonjena na prozor sedela čitajući knjigu i poslovnog čoveka koji je listao novine. Svi su bili previše udubljeni u svoje mobilne, knjigu, novine da bi uopšte primetili da tik do njih stoji devojka sa stomakom "do zuba".

Baš ih je iznenadila. Mislite da je neko ustao?

Najluđi prizori iz gradskog prevoza
"Nemam kad da ustanem, brijem noge"

SCENA 3
Prošao jutarnji špic, autobus skoro prazan. Na dupla sedišta smestila se romska porodica - mladi mama i tata, ćerkica i beba u kolicima. Devojčica se smeje dok drži maleckog brata za ruku, utanjila je glas: "Bebo, bebo"... Za kolica zakačena harmonika. "Jesu oni kucali kartu? Nisu. A bitno je da mi moramo. Pa, brate, neću ni ja onda", komentariše glasan, relativno mlad, muškarac u odelu.

SCENA 4
On ima 20-ak godina. Sav je kul. Slušalice ne skida ni kada spava. Uvek je onlajn. I sad bi otkucao poruku, da ga svi ne guraju sa svih strana. A taman je mislio da se dobro smestio, blizu vrata, da može istovremeno da drži i šipku i telefon i da ne mora da se gura kad bude izlazio. Nije računao da će ovoliko ljudi hteti da uđe. Da, moraće ipak da spusti ogroman ranac koji nosi na leđima. "Jeste li sad srećni?!"



SCENA 5
Bus je pun, ali ne toliko da ne možeš da stojiš opušteno držeći se za šipku. Uglavnom mlađi ljudi - čavrlja se o školi, faksu, ribama... Ulazi deka, 80 godina minimum, izgleda kao da će da padne i pre nego što autobus krene. Uplašeno gleda dok pokušava da se uhvati za šipku, trese se, njemu nije baš opušteno. A onda traži slobodno mesto. Nema. Devojka na sedištu do njega, 16-19 godina (teško je odrediti zbog šminke), brzo skreće pogled ka prozoru. Onda ponovo baca pogled ka deki, pa opet brzo ka prozoru. Neprijatna scena, deka se još nije pomerio. I verovatno bi potrajala da se momak sa poslednjeg sedišta nije pridigao: "Hoćete da sednete?" Deka pokušava da odgovori, ništa se ne čuje. Onda samo klima glavom. Konačno seda.

Koliko sličnih scena ste vi registrovali vozeći se GSP-om? Možda bi samo trebalo da malo stišate muziku i podignete pogled. Videćete, ima ih mnogo više nego što ste mislili.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 9661.phtml
 
Kad se već dohvatiše ove tematike... Da pitam ja nešto.
Zašto većina putnika ima potrebu da dođe na prva vrata i pored vozača priča mobilnim telefonom? Obično i da se deru toliko da se ne čuje osoba koja je na 50cm od vas?
 
meni je takođe fascinacija zadržavanje putnika u zoni vrata...


ne znam što se putnici toliko boje sredine....
 
1. нема ваздуха
2. боје се да неће стићи да изађу
 
Ovo pod 3 je grozna stvar , ali na moju štetu.

1. Parkiram svoja kola na zemlji gde u u prečniku od 300m nema ni T od trave , a ni ne blokiram prolaz drugima , dobijem kaznu za parkiranje na zelenoj površini , i obaveštenje gde mi se nalazi pokupljeno vozilo
2. Desi mi se peh da mi se polomi šoferšajbna , i ja krenem u servis da zamenim staklo , a u toku vožnje me zaustavi policajac i naplati mi kaznu , zato što ne smem da upravljam sa takvim vozilom
3. Vozim se gradskim prevozom , i u jednom trenutku shvatim da sam zaboravio novčanik sa sve parama i dokumentima (uključujući i bus plus) , i krenem da se vraćam kući , a u mewđuvremenu u prevoz uđe kontrola i počne da mi "jaše" po kičmi zato što se vozim bez karte , zahtevajući da napustim vozilo , iako sam objasnio situaciju

Cigane niko ne dira zato što se voze bez karte , zato što "tera" ono njihovo čudo koje ide dva na sat , i koje ne ispunjava nijedan tehnički uslov da bi mogao da bude pušten u saobraćaj , niti ga kažnjavaju za nepropisno zaustavljanje ...
 
Vrh