Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
A ti si mu pravni zastupnik? Ajde idi prošetaj malo, nemoj previše da se nerviraš, pregrejaće ti se mozak. Zna Filip jako dobro šta je uradio, ali se malo zaje*******o po pitanju žrtve... Doduše, verujem da on nije ni hteo da učestvuje u tome, skoro sam 100% siguran da je ideja kao i sam tekst potekla od jednog (možda čak i više) članova ovog foruma, baš onog koji je iz svoje nemoći kačio ovde moje fotografije sa facebook naloga... Zanimljivo da su baš tu fotografiju predstavili kao svoju, e gospodo nisko ste vi pali.
 
Pa videli smo da li ima dokaza ili ne. Molio bih da ne dizemo tenziju sa tom pricom.

Becks ovo je tvoj 448 ali ne vidim sta je premijerno na njemu, stara CM reklama
 
Igor":uncr64en je napisao(la):
Pa videli smo da li ima dokaza ili ne.

Наравно да смо видели - нема их. Тресла се гора, родио се миш.
 
Nebitni ste vi, u ovom slucaju. Znaju gospoda sve ;)

@Igor, dobio je novu reklamu, nakon meseci i meseci preganjanja sa Gspom, Maselom i druzinom. Sada je komplet crno bela, nema vise zelene nijanse. Jutros isteran, nakon lepljenja ;)
 
Juče (28. VI 2014.) , majka je otišla do Tempa na Vilinim vodama. Javio sam joj , pošto sam pogledao u red vožnje na sajtu , kada ima autobus za povratak , kako bi mogla da se organizuje. Autobus koji je trebalo da krene u 21:55 sa Dunav stanice , nije se uopšte pojavio. Kada je do Tempa došao autobus koji kreće u 21:55 sa Senjaka , autobus se odmah napunio sa ljudima koji su čekali na stanici , i produžio je ka okretnici Dunav stanica. Tamo je bio neko vreme , kada je dobio poziv od dispečara sa okretnice Pančevački most. Vozač je , sa sve putnicima , otišao do okretnice , uzeo papire od dispečara , svratio do toaleta i nakon toga se vratio do okretnice Dunav stanica , gde je ponovo čekao vreme , da bi kroz pet minuta ponovo , sa sve putnicima , otišao do okretnice Pančevački most , izašao iz autobusa , vratio papire dispečaru , seo u autobus i krenuo ponovo ka okretnici Dunav stanica. Umesto da stane na okretnici , i da , ili čeka vreme ili se okrene i krene ka Tempu , produžio pravo Poenkareovom ulicom , bez zaustavljanja , sve do skretanja za Knežopoljsku. Skrenuo je u Knežopoljsku , a potom u Dunavsku i uputio se ka Tempu. Pošto je pokupio ljude iz Tempa , konačno se uputio ka okretnici na Senjaku.
Kada ga je majka upitala šta se dešava , i zašto je preskočen polazak u 21:55 sa Dunav stanice , odgovorio joj je da ga ništa ne pita , da je on jedini vozač koji radi ceo dan na liniji. Od zaposlenih u Tempu , koji su se takođe vraćali kući , saznala je da je ovo učestala pojava , koja se dešava otprilike na svaka 2 - 3 dana. Takođe je čula i od jedne žene koja radi u Tempu , da ona mora da uzme taksi , jer joj je pobegao poslednji autobus za Železnik.
Majka je izašla iz Tempa oko 21:50 , a stigla je kući oko 23:45. Napominjem da stanujemo kod Muzeja "25. maj".
 
Prednosti predaje 44 Karaburmi da je održava vozilima koja nema (odnosno, vozilima koja su u takvom stanju) na delu. Ovih dana se Japanci sa 44 češće mogu videti na Trgu Republike, nego na liniji, no eto, bar se vidi zašto tupim godinama o tome da ne valjaju ništa, kad ni na 44 ne mogu da rade. Mislim da sam prvog dana ukazao na promašen potez predaje 44, što zbog toga što Karaburma nema vozila za nju, jer ne mogu zglobovi, što zbog udaljenosti od pogona. A slanje nepouzdanih vozila na liniju sa takvim intervalom je samo jedna u nizu GSP-ovih genijalnosti i odličan prikaz da se čak ni o relativno krupnim odlukama, poput prebacivanja linija iz pogona u pogon, ne razmišlja dalje od statistike tj. broja vozila/smena, bez ikakvog osvrta na to koja će se vozila slati.

I meni je od samog početka bilo čudno što su izabrali liniju 44 za predaju karaburmi, jer je mnogo logičnije da su prebacili liniju 79, što bog blizine pogona, što zbog tipa vozila koja na pomenutoj liniji mogu da rade...

Plus sto se japanci koji bi mogli da odrade na 44 salju na 26icu.

izvor: gspbeograd.net
 
dsc09795.jpg

izdahnuo oko 13h
 
@loyola
Sta pricas, 1014 je redovan na 50, pretpostavljam da je jos uvek sad kada je letnji red voznje, ali i posle paljenja onog zgloba, 1014 je bio redovan.
Medjutim sada su takve redukcije na 50ici jer Kosmaj nema dovoljno ispravnih autobusa ni za letnji red voznje. Nisu u pravom smislu redukcije, ali ima previse ispada, kvarova i preusmerenja na potez 300 i 400. Eto i sto STF kaze da je pre neki dan bio na 302, isto tako je, cini mi se, 1014 bio na 304.
 
Ne znam, uglavnom mi zapadnu solo, nisam primetio. Sad cekam poslednji polazak mozda taj naidje :)
 
Videh danas da je na karaburmi dosta imobilisanih vozila rastureno u cilju sredjivanja, nadam se da ce uspeti da ih srede i sklope. Takodje je IK106 sredjivan, trebalo bi uskoro u saobracaj, dobio je jednu dodatnu teget traku u zadnjem delu vozila.
 
Данас (03. јул) на окретници у Старом Железнику возач приватног превозника Транс-Југ на линији 55, хлади водом прегрејаnе кочнице на задњем левом точку :p . Кад смо кренули где год је у Железнику на улицама била већа бара, али на супротној страни улице, прошао је кроз њу како би хладио задњу десну кочницу. Возио је доста полако у односу како иначе возе. У унутрашњости је ова "Кобра" јако чиста и очувана, ГБ 2237.

Екран је исправан и лепо се види натпис "Звездара-Стари Железник" и ниј епрегорела ни једна лед диода, али не знам како се на слици то показало !


 
Te kobre su sjajni autobusi vozio sam se dosta njima na 84, 706

Takodje i FAPovi na 704 ili 707 takodje odlicni
 
Свидело ми се што има и камеру са спољње стране изнад предњих врата па возач на екрану испред себе прати ситуацију док вози, а има и камеру са унутрашње стране.
 
Фантастични, једина замерка ширина седишта.
Да имам 30 кг мање опет би била уска, тако да није до мене 8) ако би неко да баци зао коментар, да се одмах оградим
 
Гага":1jygax5o je napisao(la):
али не знам како се на слици то показало !
Displej radi po principu treptaj zbog kratkih oscilacija, te oscilacije su neprimetne našem oku pa nam deluje da sijalica stalno gori (dioda u ovom slučaju), ipak objektivi kamera imaju dosta oštrije senzore nego ljudsko oko stoga je prava retkost uhvatiti bus sa kompletnim ispisom na displeju :) Tako da nije do tebe, ne brini :)


Od mene stari bus ali u novom ruhu :)
P9t0uJx.jpg


Ali, stare mane reklame, budženje....
pY4j6Op.jpg


zQDu5r1.jpg


iz1RKxN.jpg


I "lepo" oprane felne, skinuli su i boju :D
zLTiBQo.jpg
 
gago trebao si da pozoveš policiju i da prijaviš da vozilo nije ispravno da ga odvedu na vanredni tehnički pregled.
 
Милисаве, да будем искрен размишљао сам о томе, али ..
1) био сам претерано уморан да се смарам са пријављивањем јер сам једва чекао да дођем кући,
2) до сад нисам чуо да је полиција упућивала или избацивала из саобраћаја аутобусе гсп-а или приватника, на ванредни технички преглед због техничке неисправности или слично,
3) до сад никад нисам видео да је полиција у граду зауставила неки градски аутобус (тролејбус мање више) због неког прекршаја, а возачи аутобуса их свакодневно праве,
4) мислим да полиција има неку "прећутну одлуку" (назовимо то тако) да не зауставља градске аутобусе, по било ком основу, једино у случају неке саобраћајне несреће !

Опет са друге стране свидео ми се аутобус (Кобра), унутра је био чист и налицкан, па ме ваљда и то разнежило :p
 
A i vala pale klime sto jes jes za razliku od Kosave na liniji 73 .Knezevic na liniji 46 pali klimu ali samo Kosava ne pali ni Lui travel.Katastrofa :bash:
 
Не, колико знам !
Једино ако се неко од путника жали, пренеће (скренуће пажњу) возачу да укључи климу, ако је овај расположен за то. Ако не, обично кажу, пукао ПК каиш за клима уређај
 
Vrh