biftek":1frls4n6 je napisao(la):
Danas u busu na liniji 47, slusam razgovor vozaca i njegovog kolege van duznosti. Prica je da od 1. Jula mogu na ulicu samo busevi sa klimom, i da do novembra Ariva preuzima Lastu. Ako ima neko neki info, da se potvrdi ova prica.
Tačno znam i kod koga si čuo tu priču :lol:
Nema od toga ništa, sve to što si kompletno napisao je nečija mašta
Da se ne brineš
Somi303":1frls4n6 je napisao(la):
У принципу могуће, али не би имало никаквог ефекта. Мутанти и Јапанци имају климе које не раде или не смеју да се пале да се не би запалили :roll:
Nije moguće, Lasta je državna firma, koja je i dalje u fazi restrukturiranja, a daleko je od tendera
marrecar":1frls4n6 je napisao(la):
Letnji red voznje je na snazi od ponedeljka 23. juna, tako da bi bilo besmisleno da se iskljucivo klimatizovana vozila postavljaju od 1. jula. To bi takodje znacilo da Kosmaj moze da izbaci samo IK112N u saobracaj jer samo njima radi klima, ostalima nije servisirana, a tu je i strah od zapaljenja autobusa. Ne znam da li Mecke kojima je ugradjena klima ista i radi, do sada nisam imao prilike da udjem u klimatizovani, ali mislim da i njima ne radi.
Nije ni na N seriji servisirana, radi klima na onima kojima nisu skidani kaiševi.
Žika":1frls4n6 je napisao(la):
Bivis":1frls4n6 je napisao(la):
A kome ja mogu da ispostavim račun sa hemijskog čišćenja za upropašćenu košulju.
Juče, Solaris linija 16 sve je ok osim jedne malecne sitnice. Naslonio sam se u zadnjem delu gde je poklopac motora, a poklopac prekriven masnim otiscima i nekim crnim uljem. Radnici kako su radili na motoru nisu obrisali posle.
Klasičan nemar, i bezobrazluk! I šta sada, dođe mi stvarno da tražim odštetu, kartu sam uredno čekirao, pa
imam valjda i ja neka prava.
Sa računom i kopijom računa pravo na Dorćol. Napišeš izjavu i trebalo bi da ti refundiraju pare.
Nebi trebalo, uputiće te na direkciju, oni na Apex i tako u krug
laki72":1frls4n6 je napisao(la):
Ariva da preuzme Lastu???
Ne znam, ali u razgovoru sa jednim radnikom Litasa u Pozarevcu, koji je u sastavu Arive, nisam stekao utisak da su im dobre finansije. Cak naprotiv, bilo je reci o manjku rezernih delova i vracanju poluispravnih da bi se ispostovao polazak na medjugradskim i turistickim polascima.
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Međugrad i turistika su im primarni sektori, ali to nema nikakve veze sa Arriva Litas PO Beograd, oni deluju nezavisno. Njihova vozila se servisiraju u ovlaštenom servisu (Volvo, MB) i veoma često se daju videti kako na redovnom servisu, tako i na zameni nekog dela, nije održavanje kao kad je došla Veolia, ali je na zavidnom nivou u odnosu na ostale