direktor":176q0r43 je napisao(la):Ovaj tekst malo nelogica sta ce A1 kod palate pravde
Obrati pažnju na crvenu trasu.
direktor":176q0r43 je napisao(la):Ovaj tekst malo nelogica sta ce A1 kod palate pravde
Где је изворно планирана окретница, ако је Устаничка привремена?stf":io5iauv8 je napisao(la):Па Устаничка је од почетка привремена окретница, зато и функционише на тако анархосиндикалистички начин. Наравно, као и толико привремених решања у БГ, постала је трајно решење ...
Somi303":27135bqc je napisao(la):Где је изворно планирана окретница, ако је Устаничка привремена?
Neobus ide na prodaju
Privredni sud u Novom Sadu zakazao je prodaju celokupne imovine AD “Neobus” za 12. jun u 12 časova u krugu ovog preduzeća u Industrijskoj zoni.
U ovoj firmi je uveden stečaj 22. novembra 2012, a bankrot proglašen u februaru ove godine. Procenjena vrednost “Neobusa” iznosi oko 6,8 miliona evra, a potencijalni kupci treba da polože depozit od oko 1,3 miliona evra, piše “Dnevnik”.
Predstavnik zaposlenih u Odboru poverilaca Milan Uzelac kaže da će početna cena fabrike biti oko 3,4 miliona evra, odnosno iznosiće 50 odsto od procenjene vrednosti. Ko je zainteresovani kupac za Fabriku autobusa, Uzelac nije mogao sa sigurnošću da kaže, ali ne isključuje mogućnost da “Neobus” ponovo kupi saudijski biznismen Mohamed Al Magrabi, koji je fabriku pazario 2004. godine za oko 700.000 evra, preuzeo dug od 2,4 miliona evra i obavezao se da investira milion i po evra.
Upravo ova privatizcija dugo je smatrana kao jedna od najuspešnijih, koliko zbog dolaska svežeg kapitala iz trećeg sveta, toliko i zbog podatka da se Magrabi u svojoj domovini, u momentu kupovine “Neobusa”, bavio prevozom i imao oko 2000 autobusa. “Dugovi “Neobusa” iznose oko 12 miliona evra i svi poverioci neće biti namireni, pa tako ni oko 180 radnika koliko ih je bilo zaposleno u trenutku kada je firma otišla u stečaj. Njima se duguje 13 minimalnih zarada”, precizirao je Uzelac.
Za fabriku s tradicijom od šest decenija prvobitno je predlagano da se pripoji Gradskom saobraćajnom preduzeću “Novi Sad” i da za potrebe gradskog prevoznika proizvodi i rekarosira autobuse. Takav primer se pokazao kao dobar potez u Nišu gde preduzeće “Nibus” pravi autobuse za niškog gradskog prevoznika, ali u našem gradu takvi planovi nisu naišli na razumevanje.
http://www.autobusi.net/neobus-ide-na-prodaju/