Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
direktor":176q0r43 je napisao(la):
Ovaj tekst malo nelogica sta ce A1 kod palate pravde

Obrati pažnju na crvenu trasu.

mapa_i_red_voznje1.jpg
 
Nesto sam se prebacio ,u svako slucaju odrzavanje na nivou
 
GSP: Komisija za kafu i alevu papriku!

M. B., M. T | 29. 05. 2014. - 15:20h | Komentara: 21
Radnici GSP-a piju kafu proverenog kvaliteta, pošto se za ocenjivanje njenog ukusa i mirisa formira posebna komisija, predviđeno je u ovom preduzeću. Ocenjuje se i kvalitet aleve paprike.

“Kvalitet kafe ocenjivaće komisija i to organoleptičkim putem (miris, ukus, boja...). Ocena aleve paprike obaviće se posle termičke obrade takođe organoleptičkim putem”, navodi se u konkursnoj dokumentaciji.

Hrana i piće nabavljaju se i za ishranu oko 6.000 zaposlenih u menzama. Nabavlja se više vrsta istih namirnica, ali različitog kvaliteta. Naručuje se po 50 kilograma budimske kobasice i užičke pršute, a čajna se traži u šezdeset puta većoj količini - 3.000 kilograma.

Interesantno je da GSP nabavlja i znatne količine alkohola. Naručeno je 50 flaša viskija, isto toliko viljamovke, po 15 litara “lozovače” i vinjaka... Za protokolarne prilike naručuje se crno ili belo polusuvo vino (po 50 flaša od 0,7 litara), ali i pivo u plastičnim flašama - sto flaša “dvolitarke”.

U GSP-u nam u toku jučerašnjeg dana nisu zvanično odgovorili kako radi komisija za ocenu mirisa i ukusa namirnica, zbog čega se kupuju kobasice različitog kvaliteta, kao ni šta će alkohol u preduzeću koje se bavi prevozom putnika.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/469405 ... vu-papriku
 
Ono što je dostupno vozačima GSP-a su sokovi , voda iz sumljivih WC-a i užegla hrana. Dok je Lastin društveni standard daleko raznovrsniji i uključuje alkoholna pića.
 
Jes' tu si u pravu, bio sam u menzi jednom prilikom, ono tamo nebi pojeo, taman glad da dođe...
 
kad ce vise da skinu ovu reklamu na 741 stvarno nema smisla da im je toliko tesko da skinu reklamu :notok:
 
#741 иде за медаљу, нисам могао да верујем на Н може да иде тако добро, исто важи и за #211 :o
Диша је уједно сликао како би Устаничка требала да функционише. Возило стаје лево, отвара врата, путници улазе и чека се време. Возач #161 то увек ради што је за сваку похвалу, зими отвори само једна врата да се возило не би хладило, а путници смрзавали. Осим места где тренутно стоји #161, то се може радити и са друге стране где су возила паркирана. Тако да путници уместо да стоје 15 минута само чекајући време, то време проведу седећи и свима лепо :pob:
 
Nisi se ti vozio u #283, jednom prilikom je bila situacija da ga je trebalo odvesti u Dobanovce iz garaže i da se ispuni polazak koji je bio recimo za 30 min, što je ,ono u granicama nemogućeg. Kad ono suprise nema tahografa, izvađen... Po Bus Plusu, ako je tačno, išao 95 i to na pola gasa, što se kaže bukvalno lepi za sedište ako se stisne do kraja. Zamislite sad kako bi to išlo da još održava...

Ustanička je sve samo ne okretnica, stvarno žalosno koliko linija odatle polazi...
 
Па Устаничка је од почетка привремена окретница, зато и функционише на тако анархосиндикалистички начин. Наравно, као и толико привремених решања у БГ, постала је трајно решење ...
 
LJUDI JEDNA BITNA STVAR!!!!!Da li ikako postoji mogucnost da se jedna,al samo jedna linija koja saobraca vukouv spomenik-ruzveltova-bogoslovija preusmeri na vukov spomenik-svetog nikole-severni bulevar-bogoslovija.
O čemu se radi,trenutno tom trasom ide 3,12,25,25p,27,32,74 a preko severca ni jedna,(65 do pola a onda skrece)

Problem nastaje kada neko od zvezdare ide ka pančevcu npr. svaki dan pa mora da sidje u ruzveltovu pa predje(uglavnom pretrči)ruzveltovu pa hvata nesto ka pancevcu.
S obzirom da na tom delu zvezdare postoji jedan studentski dom,dve više škole,4 srednje i 1 osnovna,svakog dana nailazim na gomilu ljudi koja pretrčava ruzveltovu sa jedne stanice na drugu(od strane AMSS ka bivšem akademcu i obrnuto)i tako stalno.dok neko ne pogine a dešavalo se.
SPASITE NEKI ZIVOT izmenom naj krace linije npr 32 putanjom vukov spomenik-svetog nikole-severni bulevar-bogoslovija-...i obrnuto.Jako je vazno a ne znam kome da se obratim da se nešto promeni.Nema potrebe da se gradi ikakva pasarela ljudi ce jednostavno prestati da pretrčavaju a i uštedecete im dosta vremena.NADAM SE DA NA OVOM FORUMU POSTOJI NEKO KO BI MOGO DA UTIČE DA OVAJ PREDLOG ZAŽIVI
 
10437789_450274445075007_4133225995083783683_n.jpg

stf":io5iauv8 je napisao(la):
Па Устаничка је од почетка привремена окретница, зато и функционише на тако анархосиндикалистички начин. Наравно, као и толико привремених решања у БГ, постала је трајно решење ...
Где је изворно планирана окретница, ако је Устаничка привремена?
 
Somi303":27135bqc je napisao(la):
Где је изворно планирана окретница, ако је Устаничка привремена?

Pronašao sam informaciju o planovima iz 90. - tih , po kojima je bilo zamisli da se tramvaji produže do benzinske pumpe kod sketanja za Mali mokri lug , i da se tu napravi okretnica za linije sa poteza 300 , izuzev 308 i 309. Po tom planu je linija 19 trebalo da se produžido okretrnice Ustanička , gde bi se okretala sa linijom 50.
 
Локација у близини те пумпе је тачна, ту је требао бити и депо и окретница метро линије, трамваја и велики приградски терминус, претпостављам да је планирана интеграција окретница Устаничка, Шумице и Коњарник у један велики терминус.
 
Neobus ide na prodaju

Privredni sud u Novom Sadu zakazao je prodaju celokupne imovine AD “Neobus” za 12. jun u 12 časova u krugu ovog preduzeća u Industrijskoj zoni.
U ovoj firmi je uveden stečaj 22. novembra 2012, a bankrot proglašen u februaru ove godine. Procenjena vrednost “Neobusa” iznosi oko 6,8 miliona evra, a potencijalni kupci treba da polože depozit od oko 1,3 miliona evra, piše “Dnevnik”.
Predstavnik zaposlenih u Odboru poverilaca Milan Uzelac kaže da će početna cena fabrike biti oko 3,4 miliona evra, odnosno iznosiće 50 odsto od procenjene vrednosti. Ko je zainteresovani kupac za Fabriku autobusa, Uzelac nije mogao sa sigurnošću da kaže, ali ne isključuje mogućnost da “Neobus” ponovo kupi saudijski biznismen Mohamed Al Magrabi, koji je fabriku pazario 2004. godine za oko 700.000 evra, preuzeo dug od 2,4 miliona evra i obavezao se da investira milion i po evra.
Upravo ova privatizcija dugo je smatrana kao jedna od najuspešnijih, koliko zbog dolaska svežeg kapitala iz trećeg sveta, toliko i zbog podatka da se Magrabi u svojoj domovini, u momentu kupovine “Neobusa”, bavio prevozom i imao oko 2000 autobusa. “Dugovi “Neobusa” iznose oko 12 miliona evra i svi poverioci neće biti namireni, pa tako ni oko 180 radnika koliko ih je bilo zaposleno u trenutku kada je firma otišla u stečaj. Njima se duguje 13 minimalnih zarada”, precizirao je Uzelac.
Za fabriku s tradicijom od šest decenija prvobitno je predlagano da se pripoji Gradskom saobraćajnom preduzeću “Novi Sad” i da za potrebe gradskog prevoznika proizvodi i rekarosira autobuse. Takav primer se pokazao kao dobar potez u Nišu gde preduzeće “Nibus” pravi autobuse za niškog gradskog prevoznika, ali u našem gradu takvi planovi nisu naišli na razumevanje.

http://www.autobusi.net/neobus-ide-na-prodaju/
 
па шта, опет исти лик, и опет да буде иста прича? лудог ли света :roll:
 
Naravno da je steta.
Samo ovde niko ne gleda opstu stetu vec licnu korist.
Pored licne koristi, bitan je i populizam. Sve u svemu odlican recept za totalno propadanje.
 
Sve novine i mediji u Srbiji treba da budu ozbiljniji i da ovakve situacije, koje su nazalost svakodnevnica, ostro kritikuju, kako preduzece, tako i Grad.
 
'To su putnici uradili tokom dana, inace takvo vozilo nebi moglo da izadje iz garaze.'
 
Vrh