Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
ALi važno da iz garaže izlaze ovakvi sa pogrešno obeleženim linijama, i da na linije kreću sa pogrešnim displejima...
 
Po podacima koje imam ceka nas pakleno leto.

- ove godine nece biti ADA linija
- ove godine ce redukcija saobracaja tokom letnjeg perioda biti cak 30%! (Do sada je ako se ne varam varirala izmedju 20 i 27%)
- prvi put ce i ITS2 biti pogodjen vanrednom redukcijom, koja ce na vec smanjeni broj polazaka u letnjem redu voznje iznositi 5%.

Grad je u tolikoj dubiozi da je svim privatnim prevoznicima receno da im do 15. septembra nece biti isplacen ni dinar. Grad se trudi da omoguci odlozeno placanje nafte na 45 dana.
Ali sumnjam da ce to pomoci jer Direkcija samo jednom manjem do srednjem prevozniku dugije 60 miliona dinara. Ne smem ni da zamislim koliko iznosi ta cifra prema Lasti. Objavicu detaljne dugove grada prema svakom prevozniku uskoro.
 
Bas ce biti veselo u prevozu kad pocne ljetnji red voznje
 
Danas vec, takoreci "haos" na vecini linija. Samo na potezu 300 vrlo malo redovnih vozila. Evo npr. kod mene na 306 samo 2 od 5. Na 308 umesto jucerasnjeg izgorelog #104, postavljen remontovani mutant 78. #741 sa 303 otisao na 30 (ne znam da li je ceo dan ili je premesten u nekom delu). Sreca je da ce letnji red voznje poceti 23. juna, ali ni tada ne znam sta ce da izbace na ulice.
 
A više mi je muka i od prevoza i od svega, nek' ga ukinu već jednom i nek idu svi više u tri lepe. Ovo odlaganje kraja mi još više ide na nerve, priznajte glupom narodu da ste nesposobni da održite sistem javnog prevoza, ugasite ga pa bar ljudi da znaju na čemu su, otplaćivaćemo dugove narednih 100-200 godina, pa valjda će se u tom periodu naći i neko sposoban da ponovo pokrene prevoz (ako bude potrebno).
 
Obzirom da su gospoda iz naselja na potezu 300 i 400 masovno glasala za trenutnu vlast, nadam se da ce uzivati u cekanju autobusa i pesacenju u nedostatku istih...
Ovo sa privatnicima i dugovanjima je krenulo od prethodnih izbora kada je Ozegovic zajahao mesto direktora DJP ali je on uspevao nekako da odrzi dugovanja na "normalnom" nivou, ovima je to izgleda malo potesko, kao i sve ostale subvencije koje su ukinute od skora... Lasta je u velikim problemima jer im mnogo para duguju Beograd i Kragujevac, tako da je trenutna situacija odlicna koliko im fali para i delova. Dokle ce moci ovako da fukcionisu je pitanje, a isto vazi i za ostale prevoznike
 
Problem Kosmaja traje vise godina unazad, daleko raniie nego sto je izabrana nova vlast. A ni to nema nikakve veze, i ostatak grada je glasao za njih pa eto gle cuda, oni imaju klimatizovane autobuse, mi klimave.
 
Kosmaj je krenuo sa rapidnim raspadom okosnice voznog parka poteza 300 i 400 (mutanti) nedugo potom ugradnje preplaćenih klima koje su ugrađene na nedovoljno jake motore a sama ugradnja poverena nestrušnim firmama. Radnici tih firmi su potpunosti rastresli konstrukciju vozila a klime su uništile motore.

Koliko me sećanje služi, ta "šema" sa ugradnjom klimi je poverena nekoj privatnoj firmi pod patronatom - SPS-a, koji je činio okosnicu - predhodne vlasti.
 
Нису сви гласали за СНС, ионако би било исто и да су претходни остали. Кредите кад тад морају да се исплате :kafa:
 
Propadanje Kosmaja je pocelo nakon ugradnje klima uredjaja, ali je ipak sve nekako funkcionisalo do pre par meseci, vozila su prebacena iz ostalih pogona kako bi se zakrpila situacija do kupovine novih vozila, koja je od nedavno postala misaona imenica.
Kredita imamo dosta, to jeste tacno, ali smo ih ranijih godina vracali na vreme, i uredno prolazili sve provere svetskih banaka za podizanje novih, sto sad nije slucaj. Druga stvar, ovde se o kreditu prica kao o nekakvoj bahatosti ili ne znam ni ja kakvoj prevari jadnog i napacenog naroda, sto nema veze sa mozgom. Mi para odavno nemamo, i Tito je uzimao kredite da bi gradio mnogo kolosalnije i nepotrebnije objekte od mosta na Adi, pa smo ipak pretekli. Dokle god se krediti uzimaju za mostove, tramvaje, autobuse, puteve, vrtice, jednom recju opipljive stvari, te pare nisu procerdane. Mnogo vise zaduzenja mi imamo na racun kredita za reprogram duga, podsticaja ovome i onom, a od tog silnog podsticanja te fabrike propadose ( npr Ikarbus Neobus).
 
Letnji režim prevoza od 23. juna
N. VUKIĆ | 10. jun 2014. 15:23 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... od-23-juna

Uskoro manje vozila javnog gradskog prevoza na ulicama prestonice. Kapacitet bi trebalo da bude smanjen za oko 30 odsto. Dotrajala vozila se često kvare

Broj autobusa javnog prevoza na beogradskim ulicama je razređen iako letnji režim saobraćaja još nije stupio na snagu. Problemi nastaju na dotrajalim vozilima koja se često kvare a poslednjih nedelja nekoliko autobusa je izgorelo u požaru koji je izbio usled problema na motoru i oštećenih instalacija.

Prema nezvaničnim informacijama, redukciju najviše osećaju putnici na liniji 16, koja je na relaciji od Karaburme do Novog Beograda saobraćala u intervalu od četiri, a sada sedam minuta. Zvanični podaci dispečerskog centra GSP „Beograd“ kažu da Beograđane svakodnevno prevozi 1.335 vozila - 144 tramvaja, 94 trolejbusa i 1.097 autobusa. Broj je, međutim manji, a letnje redukcije tek predstoje.

CENA KARTE OD 150 DO 205 DINARA
Pojedinačna karta u noćnom prevozu košta 150 dinara u prvoj zoni. Isto toliko plaća putnik koji se posle ponoći vozi u drugoj zoni, a za noćnu vožnju kroz obe zone potrebno je izdvojiti 205 dinara.Karte za noćni prevoz putnici kupuju u vozilu.
- Planirano je da letnji red vožnje počne 23. juna - kažu u Direkciji za javni prevoz. - Trenutno je u toku izrada letnjih redova vožnji i po njihovom završetku javnost će biti blagovremeno obaveštena.

Uobičajeni datum za smenu zimskog režima je 1. jul, ali lane su vozila javnog prevoza sa ulica povukli već sredinom juna. Posle uvođenja letnjeg reda vožnje, kapacitet gradskog prevoza obično bude smanjen za tridesetak odsto, pa sugrađane prevozi nešto više od 900 vozila. Vikendom prevoz bude još ređi, naročito nedeljom kada vezu između beogradskih naselja održava još za trećinu manje vozila.

Redukcije su izraženije na linijama na kojima saobraća veći broj vozila, pa su opterećenije duže linije kao što su 16, 17, 18, 56, 95, 88...
NOĆNI POLASCI
U noćnom saobraćaju od juče su promenjeni polasci na liniji 401N zbog potrebe da se produži vreme obrta kako bi kretanje vozila bilo u okvirima bezbedne vožnje.
Sa Dorćola polazi u 00.40, a sledeći ide u 02.20, dok iz Pinosave ima dva polaska u 01.30 i 03.10.
 
Danas je bilo dosta i neplaniranih redukcija na brdskim i opterećenim linijama. Malo po malo nekome se digla temperatura i uz desni ivičnjak. Srećom pa Solarisi rade bez problema inače bi bilo nezgodno.
 
OPREZ: Danas je u jednom beogradskom autobusu izmereno 37,6 stepeni
103826521015245255882804.jpg

http://dnevno.rs/vesti/beograd/127486-o ... epeni.html
 
Pa sta?

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Napolju 24° stepena , u autobusu 40° , klima se ne uključuje , jer je sve po zakonu. A to što ja hoću da crknem (pozatvarani prozori da ljude ne ubije promaja , raznorazni mirisi pomešani sa prirodnim i sl.) , uopšte nema veze , jer ja treba da sam srećan što sam uopšte dočekao da mi dođe autobus.
 
Zakon ?
Pre neki pravilnik.
Nekome smeta promaja , nekom vrućina drugome je hladno treći se neprijatno oseća ali za 20-30 minuta koliko traje vožnja na gradskim linijama to je porez koji se plaća. Teško da se može svakome ugoditi.
 
Žika":12xippym je napisao(la):
Zakon ?
Pre neki pravilnik.
Nekome smeta promaja , nekom vrućina drugome je hladno treći se neprijatno oseća ali za 20-30 minuta koliko traje vožnja na gradskim linijama to je porez koji se plaća. Teško da se može svakome ugoditi.
Ono sto je Solecar hteo da kaze je da ne bi trebalo da se klima ukljucuje kada je predvidjena spoljna temperatura iznad 25, jer je ona znatno visa u vozila. Isto kada je 20 spolja, unutra je visa od 25. Zbog toga bi trebalo da se klima ukljucuje kada unutrasnja temperatura predje 25 stepeni. Samo mi nisu jasni vozaci koji dodju na terminus i imaju pauzu od 5 minuta, pa onda krenu na stanicu sa otvorenim prozorima, iako je klimatizovano vozilo. Zatvaranje svih prozora ne traje duze od minut, a tih preostalih par minuta pauze ce znatno doprineti da u vozilu bude prijatnije. Pa onda kada putnici udju, nece otvarati prozore.
Ja pre sat vremena ulazim u Liaz, svi prozori zatvoreni sem jednog, a klima duva. Ja bas stajao kod tog prozora, a ono je bilo uzasno neprijatno i vruce. Zatvorim prozor, eto magije, milina. Eto kako sitnica moze mnogo da znaci.
 
Mare , napravio si grešku u pisanju. Treba da stoji da kada je spoljna temperatura ispod 25 stepeni , a ne iznad 25 stepeni , jer ako malo bolje pročitaš šta si napisao , dolaziš do zaključka da nije logično da se klima iuključuje ako je spoljna temperatura ispod 25°, a da se ne uključuje kada je temperatura iznad 25°.
U potpunosti se slažem za ovo za unutrašnju temperaturu i klimu.
A što se tiče klime i otvorenih prozora , sve zavisi kakvo je vozilo u pitanju. Vozio sam se sa klimatizovanim vozilima (svega tri puta) , gde su svi prozori bili zatvoreni , a klima duvala toliko jako da sam se smrzao. Mnogo češće nailazim na slučaj da i pored svih zatvorenih prozora , iako je klima uključena , imam utisak kao da n ije ni uključena.
 
na 25 ici u privatnim liazima pale klimu vozači. Baš su dobre klime u liazima
 
Vrh