Ne znam odakle ideja da je starost vozila neki problem, mnoga ta vozila su mnogo kvalitetnije i lakša za održavanje za naše uslove nego ova nova digitalizovana vozila. Evo jedan primer, Alamanis iz Beograda dan danas radi Grčku, Tursku i ostale ture sa MB O303, koja je stara preko 20 godina, i verujte da je i udobnija i kvalitetnija nego pola današnjih novih autobusa, naravno redovno je održavana. Ne možemo mi gledati kvalitet vozila po GSPu, Lasti, ili drugim PP, prvo nijedno vozilo nije toliko izdržljivo da mu radni dan traje po 18 i više sati, 365 dana u godini, ni tenk to nebi mogao da izdrži, taman ne znam kakvo održavanje da ima. Ono što može da se radi je da se ne dozvoli zapuštanje vozila, jer sa i prvim najmanjim kvarom koji se ne rešava ide i novi i tako dobijemo gomilu, koja je nerešiva (prvo zbog cene, drugo zbog obima posla). Razumem ja i majstora, koji nema sa čim da odšrafi poklopac, koji nema sa čim da zameni pregorelu sijalicu, razumem i vozača koji mora da vozi tako to poluispravno ili neispravno, pa vozi tako kako vozi, mogu da razumem i putnika koji ne želi to da finansira, ali jednostavno to je sistem, kupiš, sje*******eš i idemo dalje. Tako nešto nebi mogao ni Berlin da isfinansira.
Siguran sam da nijedan Liaz, gMaz, Laz i ostala istočnjačka sranja, ne mogu ni da prismrde jednom MB o405, MAN NL202 i sl, a u fenomenalnom stanju takva kola se mogu naći za nekih 4-5.000e, sa ulaganjem od još toliko dobili bi auto snova, niskopodan, klimatizovan, doduše sa euro 1 ili 2 standardom, ali mora i neki kompromis da bude. Mi imamo danas privatnike koji kupuju Liaz, Maz, Ikarbus, Neobus, Megabus i ostale gluposti, a sve to zajedno kada uporediš sa tom Setrom, MB 400 serije, Manovima NL ili sl, su mala deca. Može sve da radi kad hoće i da bude u dobrom stanju, pa u Splitu, Rijeci se do juče vozile Avtomontaže i MB 300 serije, a fala bogu Hrvati su bar bogatiji od nas, izgleda su oni glupi, a mi sa ovim sistemom jako pametni...