Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ви који се залажете за старије моделе изгледа да не знате да се ту увек узима у обзир доступност делова, потрошња, еуро стандард односно загађење.. Аутобус стар 20 година са 250 КС не може ни да присмрди новијем возилу са истом снагом.. Не узима се удобност у обзир.
 
sasa901":16c9m4d9 je napisao(la):
A i da su istavili te stare kukali bi kako nas prevoze starim busevima i kako kad odete negde je sve novo a kod nas ko u pra istoriji
To može da kaže samo neko ko, zapravo, nigde nije ni išao, pa misli kako po svetskim gradovima svaki dan proizvode autobuse za jednokratnu upotrebu, ali nije tako.

Nigde gde sam bio, nije takva situacija, niti su prevoznici uslovljeni da imaju vozila mlađa od 5 godina.

Mogu ljudi da pričaju šta hoće, ali jednostavno nije tako.
 
bio u minhenu becu pragu... da ne nabrajam i nigde bus iz 70 i neke ne vozi ne znam gde si ti video da voze te krntije ? voze busevi po 10tak godina stari i to je ok meni stim da su njihovi u mnogo boljem stanju al sta da se radi kad nasi majsri iz gsp ne rade kako treba
 
Ne znam odakle ideja da je starost vozila neki problem, mnoga ta vozila su mnogo kvalitetnije i lakša za održavanje za naše uslove nego ova nova digitalizovana vozila. Evo jedan primer, Alamanis iz Beograda dan danas radi Grčku, Tursku i ostale ture sa MB O303, koja je stara preko 20 godina, i verujte da je i udobnija i kvalitetnija nego pola današnjih novih autobusa, naravno redovno je održavana. Ne možemo mi gledati kvalitet vozila po GSPu, Lasti, ili drugim PP, prvo nijedno vozilo nije toliko izdržljivo da mu radni dan traje po 18 i više sati, 365 dana u godini, ni tenk to nebi mogao da izdrži, taman ne znam kakvo održavanje da ima. Ono što može da se radi je da se ne dozvoli zapuštanje vozila, jer sa i prvim najmanjim kvarom koji se ne rešava ide i novi i tako dobijemo gomilu, koja je nerešiva (prvo zbog cene, drugo zbog obima posla). Razumem ja i majstora, koji nema sa čim da odšrafi poklopac, koji nema sa čim da zameni pregorelu sijalicu, razumem i vozača koji mora da vozi tako to poluispravno ili neispravno, pa vozi tako kako vozi, mogu da razumem i putnika koji ne želi to da finansira, ali jednostavno to je sistem, kupiš, sje*******eš i idemo dalje. Tako nešto nebi mogao ni Berlin da isfinansira.
Siguran sam da nijedan Liaz, gMaz, Laz i ostala istočnjačka sranja, ne mogu ni da prismrde jednom MB o405, MAN NL202 i sl, a u fenomenalnom stanju takva kola se mogu naći za nekih 4-5.000e, sa ulaganjem od još toliko dobili bi auto snova, niskopodan, klimatizovan, doduše sa euro 1 ili 2 standardom, ali mora i neki kompromis da bude. Mi imamo danas privatnike koji kupuju Liaz, Maz, Ikarbus, Neobus, Megabus i ostale gluposti, a sve to zajedno kada uporediš sa tom Setrom, MB 400 serije, Manovima NL ili sl, su mala deca. Može sve da radi kad hoće i da bude u dobrom stanju, pa u Splitu, Rijeci se do juče vozile Avtomontaže i MB 300 serije, a fala bogu Hrvati su bar bogatiji od nas, izgleda su oni glupi, a mi sa ovim sistemom jako pametni...
 
Dok vozila gore, sistem se raspada i nabavlja se minimum rezervnih delova za vozila, GSP raspisuje stoti tender za hranu i piće i formira komisiju za ocenjivanje kvaliteta kafe i aleve paprike!!! :bash: :bash: :bash:

Stravično je dokle bahatost te crne rupe ide, ponašaju se kao da su Delta holding, a ne javno preduzeće koje je 6,5 milijardi u minusu! Sramota!

Evo detalja iz GSP-ovog tendera:

capture.png
 
Ja mogu da razumem hranu i neka osvezavajuca pica, ali alkohol? Da li su realni? Ako neko zeli da se napija na poslu, neka sam to kupi iz svog dzepa.
 
Evo šta se dešava sa novim autobusima kod naših komšija
60953427.jpg


60953428.jpg


60953429.jpg


Posle se čude ovi iz GSP-a što ne mogu probuditi električare i mehaničare po garažama :D
 
Citaro ???
Mogućnost dešavanja takvih stvari zbog fabričkih grešaka su ravne NULI. Pre će biti neadekvatno i nekvalitetno održavanje ili pucanje nekog od vodova pod visokim pritiskom i prskanje po turbini ili izduvnoj grani.
 
Jeste problem u motorima, mnogi isti modeli su se goreli po celoj Evropi. A kao sto rece becks, plus slabije odrzavanje i eto rezultata.
 
Žika":6vjlljz6 je napisao(la):
Citaro ???
Mogućnost dešavanja takvih stvari zbog fabričkih grešaka su ravne NULI. Pre će biti neadekvatno i nekvalitetno održavanje ili pucanje nekog od vodova pod visokim pritiskom i prskanje po turbini ili izduvnoj grani.
Fires
During the initial stages of deployment of the articulated buses, between December 2003 and March 2004 there were three similar fires on the new Mercedes-Benz Citaro buses, causing concern over the possibility of an in-built risk to the public. In one incident, a bus caught fire on its delivery route to its operator. The fires caused the temporary withdrawal and modification of the entire fleet of 130 buses.

The buses were brought back into service after engineers replaced and modified problematic pipework in the bus engines. A later fire was ruled out as unconnected. The problem resurfaced in with ex Arriva London buses in Malta in August 2013
http://en.wikipedia.org/wiki/Articulated_buses_in_London
 
Da, Citaro.
Oko 9000 vozila je vraćeno na doradu, jer je utvrđeno da imaju grešku u izradi, zbog koje dolazi do dizanja temperature, takođe i sistem za ubrizgavanje je bio kritičan, pa je dolazilo do curenja goriva po samom motoru ili po putu, plus što su dolazili sa nekim greškama, nepojmljivim za proizvođača takvog renomea, pucali nosači motora, delovi izduvnih grana itd itd itd.
Od svega po malo i eto, desi se...

Šomi me podseti samo da kažem, goreli su Citari od Melburna, Perta, preko Londona pa do Zagreba, nije prvi put :)
 
Zagreb je godinama vodioo sucki spor protiv Mercedesa zbog ovih citara i na kraju su izgubili spor Mercedes se izvukaooo...
 
Наравно да се Мерцедес извукао, па он је јачи од целе Хрватске ...
 
eto i onda nasi ikari losi :) em predju 15 puta vise od hr mecki em ih losije odrzavaju em su jeftiniji 3 puta ako ne i vise :)
 
Pa kad pola delova pogube od fabrike do Beograda.
Ispada da turci kvalitetnije rade buseve.
 
Prema pisanju lista, formiranje nove vlasti u Beogradu, kao i nedavne poplave uticale su na prolongiranje pregovora "Ikarbusa“ sa čelnicima glavnog grada i GSP oko izmene propisa po kojima se gradski saobraćaj može obavljati samo sa niskopodnim autobusima, što odmah automatski eliminiše novo zemunsko vozilo koje je samo do drugih vrata niskopodno.

U "Ikarbusu“ očekuju da se i ovi pregovori vrlo brzo okončaju, i to pozitivno po njih, što bi značilo i početak veće serijske proizvodnje i upošljavanje svih dosadašnjih 280 radnika ali i 150 novih.
:bash: :rant: :blah:
 
Pa prije par dana su rekli da naredne 2 godine sigurno nece kupovati nove buseve jer se nema para
 
Vrh