Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 311 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    328
Pa ti si napunio X džakova , pa si se vratio ovde i nastavio lupaš po netu (po starom). A ja sam inače napunio jedan džak , ali ne peska , već garderobe koju više nenosimo i lekova koji nisu potrebni mojima.
 
Konacno i od tebe neka korist, bravo za tebe!
Ja cu ti verovati, ne trebaju mi dokazi, nisam ja ti ;)
i lepo je sto si se nasao, takvima je bío upucen moj post ;)
 
Na glupa pitanja ne dajem odgovore, zao mi je. Lepo je sto si se pronasao ;)
Bice nesto od vas, bar umete da prepoznate sebe u nekim situacijama...
 
Juče 2 napada na vozače, na 707 razbijen vozačev prozor i staklo sa grejačima, takođe i oštećen levi retrovizor, stakla je bilo po celoj kabini, čak i na 2m od prozora kod prvih vrata, razlog kao ni počinilac nije poznat, sreća pa vozač nije povređen.
Takođe tokom prve smene, na 78, neki lik je pesnicom udario po levom ogledalu i tom prilikom polomio masku, takođe počinilac nije poznat, a šteta je minimalna (polomljen poklopac retrovizora) koji je iz bezbednosnih razloga na kraju uklonjen...

Pored 2 požara juče, lepo je počela letnja sezona...
 
dsc09058.jpg

crklo nema dalje
 
Bozidar97":19pbf4rl je napisao(la):
Od 26.05.2014. linija 44 se predaje pogonu ''Karaburma'', a linija 94 pogonu ''Novi Beograd''. Razlog tome je nedostatak vozila u pogonu ''Kosmaj''.
A ljudi koji su vozili na tim linijima takođe prelaze zajedno sa linijom u druge pogone.
Izvor informacije:
Facebook grupa Kosmaj - GSP Beograd i Istu verzuju priče sam malopre čuo iz razgovora 3 vozača.
Eto prilike da se poboljsalju potezi 300 i 400 :D
Izvor http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php ... start=1100
 
Sjajno, kako bi lepo bilo sacuvati te primerke
 
Vecina tih starijih buseva pa i onih koji su bili gotovo potpuno remontovani je posle stupidne odluke grada vezane za max. starost vozila, zavrsilo u starom gvozdju. U tom periodu kada su prevoznici gurani u kreditne i lizing aranzmane, MAN sa komplet uradjenom mehanikom, motorom i bravarijom i solidnim enterijerom se prodavao za 2.500 - 4.000 Eur :(
Pojedini primerci su imali srece pa su ih kupili manji gradovi, ili pcelari, ali vecina je isecena...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
ovi sa linije 94 su nekako i bili dobri ali ovi sa linije 73 su katastrofa bili uvek kad sam isao u skolu isli su samo do starog Merkatora
 
laki72":2nw1dr90 je napisao(la):
Vecina tih starijih buseva pa i onih koji su bili gotovo potpuno remontovani je posle stupidne odluke grada vezane za max. starost vozila, zavrsilo u starom gvozdju. U tom periodu kada su prevoznici gurani u kreditne i lizing aranzmane, MAN sa komplet uradjenom mehanikom, motorom i bravarijom i solidnim enterijerom se prodavao za 2.500 - 4.000 Eur :(
Pojedini primerci su imali srece pa su ih kupili manji gradovi, ili pcelari, ali vecina je isecena...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
ta odluka im je jedna od boljih :) zamisli da nema te odluke pa vozili bi se busevima iz 50 i neke :) ko paja i jare na drva :)
 
Ne, mislim da mnogo gresis.
Odluka je cisto populisticka.
Narod misli da nesto sto je novike automatski mora biti i bolje.
Ali nije nuzno tako.
Ispravnost, udobnost i enterijer se trwbaju utvrditi na tehnickom i estetskom pregledu.
E na takvom pregledu nesrecna 'N' serija Ikarbusa iz 2009 bi prosla mnogo gore od onag plavog 'matorca' sa slike od pre nekoliko postova.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Jeste italijan, ikarbus nema takvo sivilo oko svetla, jedino na M seriji koje izgleda drugacije.
 
sasa901":fsrunnpp je napisao(la):
ta odluka im je jedna od boljih :) zamisli da nema te odluke pa vozili bi se busevima iz 50 i neke :) ko paja i jare na drva :)
Ta odluka nikako nije dobra.
Nije ta odluka doneta da bi se povećao kvalitet vozila i bezbednost putnika, već je to samo jedan u nizu agresivnih načina za brzu implementaciju kapitalizma.
Država je to radila u saradnji sa poplavom privatnih banki, koje su davale lizing za kupovinu vozila. Većina tih starih vozila je mnogo kvalitetnija, udobnija, bezbednija, i prilagođenija potrebama Beograda, od ovih novih vozila.

Privatnici su uglavnom uzimali nove Ikarbusove modele, koji su na brzinu kreirani, neadekvatno testirani i lošeg kvaliteta, ali to je zato što su morali da uzmu jeftinija vozila, da bi se sa određenim voznim parkom, kakav se traži, pojavili na tenderu za linije.

Pogledajte druge gradove, mnogo bogatije i uređenije od Beograda, a ipak svuda voze autobusi stariji od 10 godina, a očuvaniji i od naše najnovije "M" serije Ikarbusa, i od Lastinih novih kontova i sl.
A mi glumimo ludilo i nameštamo biznis stranim kapitalistima, pa posle 5 godina sečemo vozila i kupujemo nova.
 
Malopre se vozih 65 solaris je u pitanju, klima savršeno funkcioniše, nijedan prozor nije otvoren.

Da li se prozori automatski blokiraju kada klima radi, ili vozač mora ručno da zaključava svaki?
Kako god, milina je za promenu ući na skoro 30 stepeni napolju u autobus GSP a da ne doživiš toplotni udar.

Da se kupi još 200 zglobnjaka i nema brige. :mrgreen:
 
EUKALIPTUS":2o4blro2 je napisao(la):
sasa901":2o4blro2 je napisao(la):
ta odluka im je jedna od boljih :) zamisli da nema te odluke pa vozili bi se busevima iz 50 i neke :) ko paja i jare na drva :)
Ta odluka nikako nije dobra.
Nije ta odluka doneta da bi se povećao kvalitet vozila i bezbednost putnika, već je to samo jedan u nizu agresivnih načina za brzu implementaciju kapitalizma.
Država je to radila u saradnji sa poplavom privatnih banki, koje su davale lizing za kupovinu vozila. Većina tih starih vozila je mnogo kvalitetnija, udobnija, bezbednija, i prilagođenija potrebama Beograda, od ovih novih vozila.

Privatnici su uglavnom uzimali nove Ikarbusove modele, koji su na brzinu kreirani, neadekvatno testirani i lošeg kvaliteta, ali to je zato što su morali da uzmu jeftinija vozila, da bi se sa određenim voznim parkom, kakav se traži, pojavili na tenderu za linije.

Pogledajte druge gradove, mnogo bogatije i uređenije od Beograda, a ipak svuda voze autobusi stariji od 10 godina, a očuvaniji i od naše najnovije "M" serije Ikarbusa, i od Lastinih novih kontova i sl.
A mi glumimo ludilo i nameštamo biznis stranim kapitalistima, pa posle 5 godina sečemo vozila i kupujemo nova.
pa pazi geograd bi ko banglades izgledao sa tim starim busevima jeste nisu savrseni ikari al jbg zivis u beogradu ne tokiju ne moze sve savrseno da bude a da su ti stari iz 70 bolji u to tesko mogu da poverujem jel su istroseniji uvek je bolje novo vozilo. A i da su istavili te stare kukali bi kako nas prevoze starim busevima i kako kad odete negde je sve novo a kod nas ko u pra istoriji
 
pa pazi uvek je bolje novo vozilo od starog.. a i da su ostavili te buseve stare kukali bi kako bg izgleda ko banglades a i vizualno su lepsi novi...e sad u sarajevu sam se vozio njihovim man trolama koje su stare nekih 20tak god i deluju bolje od nasih novih trola dok ne ujdes u njih em su raspadnute em su izdrndane em jedva idu... tako nesto bi i sa ovim starim busevima bilo.
 
Vrh