Pa ti si napunio X džakova , pa si se vratio ovde i nastavio lupaš po netu (po starom). A ja sam inače napunio jedan džak , ali ne peska , već garderobe koju više nenosimo i lekova koji nisu potrebni mojima.
Ко је то избегао одговор? :kafa:becks89":1307v0db je napisao(la):Ko se to pronašao? :wink:
Eto prilike da se poboljsalju potezi 300 i 400Bozidar97":19pbf4rl je napisao(la):Od 26.05.2014. linija 44 se predaje pogonu ''Karaburma'', a linija 94 pogonu ''Novi Beograd''. Razlog tome je nedostatak vozila u pogonu ''Kosmaj''.
A ljudi koji su vozili na tim linijima takođe prelaze zajedno sa linijom u druge pogone.
Izvor informacije:
Facebook grupa Kosmaj - GSP Beograd i Istu verzuju priče sam malopre čuo iz razgovora 3 vozača.
marrecar":1sy1qtdw je napisao(la):Prelepo izgleda, a vidim da ima gbr privatnika, ciji je (bio)?
ta odluka im je jedna od boljihlaki72":2nw1dr90 je napisao(la):Vecina tih starijih buseva pa i onih koji su bili gotovo potpuno remontovani je posle stupidne odluke grada vezane za max. starost vozila, zavrsilo u starom gvozdju. U tom periodu kada su prevoznici gurani u kreditne i lizing aranzmane, MAN sa komplet uradjenom mehanikom, motorom i bravarijom i solidnim enterijerom se prodavao za 2.500 - 4.000 Eur
Pojedini primerci su imali srece pa su ih kupili manji gradovi, ili pcelari, ali vecina je isecena...
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Ta odluka nikako nije dobra.sasa901":fsrunnpp je napisao(la):ta odluka im je jedna od boljihzamisli da nema te odluke pa vozili bi se busevima iz 50 i neke
ko paja i jare na drva
![]()
pa pazi geograd bi ko banglades izgledao sa tim starim busevima jeste nisu savrseni ikari al jbg zivis u beogradu ne tokiju ne moze sve savrseno da bude a da su ti stari iz 70 bolji u to tesko mogu da poverujem jel su istroseniji uvek je bolje novo vozilo. A i da su istavili te stare kukali bi kako nas prevoze starim busevima i kako kad odete negde je sve novo a kod nas ko u pra istorijiEUKALIPTUS":2o4blro2 je napisao(la):Ta odluka nikako nije dobra.sasa901":2o4blro2 je napisao(la):ta odluka im je jedna od boljihzamisli da nema te odluke pa vozili bi se busevima iz 50 i neke
ko paja i jare na drva
![]()
Nije ta odluka doneta da bi se povećao kvalitet vozila i bezbednost putnika, već je to samo jedan u nizu agresivnih načina za brzu implementaciju kapitalizma.
Država je to radila u saradnji sa poplavom privatnih banki, koje su davale lizing za kupovinu vozila. Većina tih starih vozila je mnogo kvalitetnija, udobnija, bezbednija, i prilagođenija potrebama Beograda, od ovih novih vozila.
Privatnici su uglavnom uzimali nove Ikarbusove modele, koji su na brzinu kreirani, neadekvatno testirani i lošeg kvaliteta, ali to je zato što su morali da uzmu jeftinija vozila, da bi se sa određenim voznim parkom, kakav se traži, pojavili na tenderu za linije.
Pogledajte druge gradove, mnogo bogatije i uređenije od Beograda, a ipak svuda voze autobusi stariji od 10 godina, a očuvaniji i od naše najnovije "M" serije Ikarbusa, i od Lastinih novih kontova i sl.
A mi glumimo ludilo i nameštamo biznis stranim kapitalistima, pa posle 5 godina sečemo vozila i kupujemo nova.