Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 296 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    312
Не умиљавај ми се Бекс! Нисам тих склоности а и жгољав си ми нешто , нађи те неке своје истомишљенике па са њима размењуј нежности. То што ја ретко користим превоз не сме бити нечији изговор, тако да без разлога то понављаш као папагај. Један од разлога што мање користим је и тај што нема дана да ме не забезекну припрости а бахати, при том заштићени и преплаћени возачи. Сада када већи број отпусте, надам се да неће и они вреднији страдати, а и они су делом криви јер учествују у међусобној заштити. Тада ће бити пријатније, па се можда и провозам мало. Да коментаришем наравно имам право, нарочито јер их издржавам, упркос томе што се не возим.

Бивис слажем се делом али превиђаш да на станици нема тастера, па те ови безобразни правећи време за што веће трач паузе на окретници, оставе да чексш даље и то без гриже савести.
 
To što ti retko koristiš prevoz nije izgovor, to je razlog nepoznavanja, a posledice vidim u tvom postu. Jako ti bodu oči plate vozača, naravno, pošto gledaš iz privatnog automobila, samo razlozi su ti više nego jalovi... A ne znam ko te slagao da će da otpuštaju vozače, i ovako ih je premalo, ali dobro i ne možeš da znaš pošto se ne voziš i ne pratiš to mnogo :)

To što se tebi jednom desilo da si ostavljen na stanici, ne znači da to svi rade i da se to dešava svakodnevno, da se voziš znao bi, pozdrav od mene!
 
А ја из кола не видим да није стао на станици? И то систем не може да испрати? О да, дешава се свакодневно, али и много горе ствари, да на пример промаше полазак. Или и за то ниси никада чуо?
Нико ме није слагао, то мора да дође, питање је времена када ће и теби бити јасно. Чисто да ти објасним (јер непознавање код тебе управо примећујем) возача није премало, већ превише. Време ће ти доказати...
Све најбоље!
 
Ko je beda u duši svi mu smetaju.
Po Nemačkoj tasteri savršeno funkcionišu i tamo gde nema putnika na stanici i putnika koji bi izašli iz vozila nema ni stajanja.
Nema ni zle namere. I niko se ne ljuti.
Ušteda goriva , samog vozila kao i vozača je velika.
Vozilo samo da bi se pokrenulo potroši se poprilična količina goriva . Davno na jednom predavanju o uštedi goriva instruktori iz Mercedesa su naglasili da za pokretanje šlepera ukupne mase 40 tona potroši se oko 0,5-0,7 litara goriva. Autobus sa automatskim menjačem zbog velikih gubitaka u transmisiji sigurno ima sličnu potrošnju.
 
Gorstak89":796nhs4k je napisao(la):
Danas 5120 na liniji 95 naleteo na 399 tramvaj na skretanju iz Milentija Popovića u Milutina Milankovića.
Ako sam dobro shvatio vozač tramvaja je ukočila naglo, zašto ne bih znao.

IMG_20140510_155857.jpg


IMG_20140510_153114.jpg


I ako povređenih nema (sem možda jedne bake koja je ipak odšetala sa mesta nesreće, zastoj je trajao oko sat i 10 minuta.
Stavih u ovu temu zato što je autobus oštećen tramvaj skoro da nije ili nije u opšte, iskrivljena je ona poluga koja drži kuplu.

Nije bila velika brzina, samo se vozač malko preračunao tj nije računao da će tramvaj da se zaustavi.
Kada se 12-13 tona samo malo nasloni pogotovo na malu površinu kao tramvajska kupla sasvim normalno da se cevke i saviju. Da je bila veća brzina kupla bi sigurno dublje ušla.
 
Žika":r22a5hn7 je napisao(la):
Ko je beda u duši svi mu smetaju.
Po Nemačkoj tasteri savršeno funkcionišu i tamo gde nema putnika na stanici i putnika koji bi izašli iz vozila nema ni stajanja.
Nema ni zle namere. I niko se ne ljuti.
Ušteda goriva , samog vozila kao i vozača je velika.
Vozilo samo da bi se pokrenulo potroši se poprilična količina goriva . Davno na jednom predavanju o uštedi goriva instruktori iz Mercedesa su naglasili da za pokretanje šlepera ukupne mase 40 tona potroši se oko 0,5-0,7 litara goriva. Autobus sa automatskim menjačem zbog velikih gubitaka u transmisiji sigurno ima sličnu potrošnju.

Беда је запослена у превозу, па још дозвољава себи да му смета на станици онај који га издржава. Па тог путника у буљу треба да љубе, када би то разумели тако прости. То се наравно у поменутој Немачкој не дешава, јел да? Мислим да возачи крше прописе.
Потрошња је свакако већа, и сам се залажем да не стају у сваку станицу већ да им се сигнализира, због те уштеде. Само поред оваквих возача укидање овог прописа била би катастрофа. Ко би доказао да је путника било на станици?

Ето када би на станицама био неки тастер за оглашавање, то би решило проблем. Мислим уз обавезно увођење казнене политике за возаче који су безобразни. Мој предлог је отказ, увек без преседана за овакво грубо кршење радне етике. А грубо кршење јесте, јер оставља последице и на предузеће и на кориснике који га издржавају.
 
kakve veze ima sto se zaustavlja ako nema putnika? To mu je duznost. Ajd da na autobuse stavimo rotacije da se ne zaustavljaju na semaforu mogu da ustede..
 
Шта ћемо са онима који када виде да аутобус испред улази у станицу мисле да ће сви са станице у тај бус и само наставе право?
 
Borcanac, ides u sredu sa mnom u raspored od pogona do pogona da prebrojis vozace. Ne znam gde vam je granica lazi i izmisljanja, gomila neodradjenih polazaka je posledica manjka vozaca, ali kako bi ti to iz kola video posto gledas samo svoju bulju. I ostavi me se Vucicevih parola, mozes ti to bolje.
 
Borčanac slažem se sa tobom, recimo kada bi i na stanicama postavili tastere i pod uslovom da sistem snima svaki prolazak vozača bez namernog zaustavljanja.

Tako nešto bi bilo izvodljivo.

Loyola, sada jeste njegova dužnost i niko to ne spori. Govorimo samo o mogućnostima uštede koju bi recimo uvođenje
tastera donelo.
 
becks89":2qhoo5ob je napisao(la):
Borcanac, ides u sredu sa mnom u raspored od pogona do pogona da prebrojis vozace. Ne znam gde vam je granica lazi i izmisljanja, gomila neodradjenih polazaka je posledica manjka vozaca, ali kako bi ti to iz kola video posto gledas samo svoju bulju. I ostavi me se Vucicevih parola, mozes ti to bolje.

Не идем са тобом, не морам ништа да бројим а и називао си ме мили, драги... па не знам шта да очекујем :p

Не осврћем се ја на Вучића, а да могу боље... хвала што препознајеш моје потенцијале :wink:
Не мораш да будеш експерт да видиш у каквом је стању економском земља. Јавни превоз нема довољно прихода тј. расходи су му превелики. У наредном периоду је више него за очекивати да ће квалитет превоза морати да буде лошији, у свом најскупљем делу, аутобуском. Да не помињем да би развој превоза (метро, воз) умањио опет тај број аутобуса, а и то је све извеснија перспектива.

Лажи и измишљања нису неограничена код мене или повећег броја других на форуму прозваних. Већ код доказаних, проваљених клинаца који и даље оптужују увек без покрића. Ја из кола не гледам своју буљу, већ велики број оних којима тај посао не треба, то ми говоре понашањем. Ја у опште не гледам буље, бар не шоферске, а ни своју не видим јер ми је позади како год да се окренем. :roll:
 
Smesan si postao. Ja optuzujem bez razloga ili vi? Ah da, zaboravio sam, dirn'o sam vam ikonu vasu, pa sad imate zelju da me napljujete, da me vi provaljujete, a niko da provali koliko je smesan. Tako i laki zna da maglenka baca 35-40m, ali nije hteo(smeo) da dodje da proverimo u praksi. Takodje, ti znas da ima previse vozaca, ali nisi obavezan i ne moras da znas stvaran broj, jer ti si borcanac, obrazovan, ne koristis prevoz, dobro si placen i bla bla i ko sme da ti protivreci? Izvinjavam se mili, dragi, sto sam se drznuo da posumnjam u tacnost tvojih 'informacija', u pretpostavke i procene vas pojedinaca covek nikako nebi smeo da sumnja...
Pominjes soferske price, a tvoje informacije su carsijske price, takodje potekle od nekih velikih znalaca , umes ti to mnogo bolje, ili si umeo nekad ;)
 
becks89":2kpui1gd je napisao(la):
Koje cepidlacenje, po tebi treba da stane i kad nema ulaz/izlaz?
pojedinci bas nemaju pametnija posla.

По пропису Дирекције за јавни превоз градски аутобуси, трамваји, тролејбуси морају да стану на стајалиште иако нема путника који ће да уђу или изађу из аутобуса. То би барем и ти требало да знаш, који имаш неких додирних тачака са градским превозом.
Другу реченицу не желим ни да коментаришем.
 
Milance":1pnnevnp je napisao(la):
Jel to tako osvetljenje na slikama ili ova dva autobusa imaju drugaciju boju? Mnogo mi se svidja ova umerenije (pastelno) zuta koja vuce na oker. Pitomija je i lepse izgleda u kombinaciji sa npr. crnom.
@Миланче, имају другачију боју, односно код Кобриног аутобуса боја је избледела.
 
Гага":1sin2cgx je napisao(la):
becks89":1sin2cgx je napisao(la):
Koje cepidlacenje, po tebi treba da stane i kad nema ulaz/izlaz?
pojedinci bas nemaju pametnija posla.

По пропису Дирекције за јавни превоз градски аутобуси, трамваји, тролејбуси морају да стану на стајалиште иако нема путника који ће да уђу или изађу из аутобуса. То би барем и ти требало да знаш, који имаш неких додирних тачака са градским превозом.
Другу реченицу не желим ни да коментаришем.
Govorimo o instituciji koja ne zna gde joj idu pojedine linije? Treba li dalje trositi reci na njih? Pitao sam vas, kako se niko noje uhvatio onog da vozac nakon 4:30h voznje mora imati pauzu? To mnogo vise utice na kvalitet i bezbednost prevoza, a i to je zakon? Kako se bas toga niste uhvatili ili onog da vise od 8h nebi smelo da se vozi (ukljucujuci pauzu nakon 4:30h)?
Licemerno je 'gledati samo svoje dupe' i jos optuzivati druge da to rade ;)
 
ne treba ni po meni da staje na stanicama gde nema putnika jer ce se putovanje pretvoriti u vecnost pa zamislite u vecernjim satima nasta bi to liciloMada to sve zavisti od osobe koje voze Ima vozaca koji kad vide da niko nece izaci ipak tu malo uspore i pogledaju da li neko trci za autobusom pa ako ne on ubrza ne otvara vrata ali jos nisam video da je neki vozac otvorio vrata a ono nema nigde ikog ali ako ima putnika koji ne sede vec samo stoje uglavnom vozaci staju na svakoj stanici jel ne znaju na kojoj stanici ce sici taj putnik
 
A gazda slep i glup. Nisu ljudi teletabisi kao sto pojedini iz direkcije misle, ti koji su uveli pojedina pravila voze se tim istim prevozom manje i od Borcanca, sto nam govore mnogi njihovi postupci. Mnogi propisi su 'plasticni', tacno se vidi da to u praksi vidjeno nije vec stoji tu, eto jer je neko tako rekao ili jer je tako jeftinije. A busaju se kako imaju strucnjake i razne analiticare, pa nek zaposle nekog od njih, nek zaradi svoju platu...
 
Ма зашто треба неко да се вози превозом да би се радници држали прописа?
Не може сваки клошар да преиспитује прописе. Поштуј или се терај... многи горе од жеље да раде.

Што се прописа око времена проведених за воланом, ту возачи морају да се боре за себе, ако је тачно да се прописи крше. Ја у то морам да изразим сумњу али ако стварно има тога, нека се буне. Нека моле Филипа и преклињу да помогне, када већ зна дечко како се то ради, за разлику од истих. Ништа не знају, не умеју, све хоће...

Газда је газда, а неки би да му држе слово. Нога у дупе - једини епилог. Него слабо ту има газде, то је проблем.
 
Sto onda preispitujes propise?
Naravno to ne znas, ali jako dobro znas da osudjujes i unapred pretpostavljas i donosis zakljucke, po kom to osnovu?
Carsijske price cine cuda.
A Filip sve ovo jako dobro zna, samo sto ga boli k za sve to, jer kao i vi gleda samo svoj intres.
 
Да ти преведем:
Не може сваки клошар (нпр, ти, бахати возачи..) да тврди да је закон лош и да не функционише добро (у овом случају закон о обавезном стајању на сваку станицу). А остали грађани (Борчанац, Филип и ја) можемо да пријављујемо кршење истог. ;)
 
Postao si i duhovit u međuvremenu, jedini kome ovde treba prevod si ti, pošto još ne kapiraš da život ne funkcioniše po pravilima. Koliko se sećam branio si stav STF-a, koji je zastupao tvrdnju da ne trebamo biti teletabisi i slepo se držati nekih stavova iako su pogrešni, pa sad izvini odluči se, za šta si? A da, ti nemaš svoj stav, važno je da je suprotan od mog stava i da imaš podršku, taj "stav" zastupaš ;) Tipičan teletabis, koji ne ume da razmišlja svojom glavom i koji ne ume objektivno da sagleda situaciju, čak i oni koji su me ovde pljuvali kao što su stf, laki, sole i ekipa ponekad umeju da pogledaju i drugu stranu priče, važno je da si sebe strpao u "građane", a pripadaš najgoroj ljudskoj klasi, ljigavcima, ljudima bez stava i bez obraza sa visokim mišljenjem samo o sebi.
Veruj mi čast mi je biti i klošar, samo da nisam u istom "košu" sa takvim "građanima" :)
 
Да, не функционише, а требао би по правилима да функционише. Ту би свако имао шансу да задовољи правду. Возача није мало, нека дигну глас ако су сигурни да су оштећени! То се не дешава...зато што су презадовољни. Боље су прошли него што су могли да сањају, гледајући у огледало. Многи од њих.

Ставова и прописа се не требамо слепо држати, чак се треба и борити против њих. Али ако нису коректни...
Није коректно радно време?! Кога видиш да се буни и пријављује од (ко зна колико их има, а хиљаде су у питању) возача?
Мало ко? Значи претежно је све ок и укупном својом ситуацијом су задовољни. Веровао или не, причао са некима.
 
Pa nek se pobuni i onda će moći da uzme svoju radnu knjižicu i napusti krug firme. Sistem daš pare u raspored, dobar polazak, dobra kola odlično radi, retko ko dobija polaske i autobuse po zasluzi, ali naravno ne znate to, što bi vas zanimalo. Kako se niko od vas nije setio da piše prijavu protiv GSPa i PP-a zbog svesnog ugrožavanja vaše bezbednosti, čovek koji u 8h ima pauzu manju od 45minuta je nebezbedan, zakon to propisuje sa razlogom, jer je psihološki momenat da je telu nakon 4h vožnje potreban odmor, jer koncentracija popušta. To su potencijalne bombe, masa privatnika još na sve to zapošljava penzionere, jer im je jeftinije i pogodniji su za takve kombinacije, to su tempirane bombe u kombinaciji sa poluispravnim busevima...
 
Vrh