Uzmi primer M serije, kojoj za otvaranje i zatvaranje (kada ima sve blokade) u proseku treba oko 30 sekundi, ako uzmemo u to i čekanje da se uveri čovek da stvarno nema nigde nikoga to ti je minut po stanici, ako imaš recimo liniju lupam 706 koja nakon Zemuna ima jedno 6,7 stanica između naselja koje su u 80% slučajeva prazna, dakle po pravcu bi gubio oko 6 minuta, dakle to ti dođe oko 30 minuta po smeni, to ti je ona pauza koja po propisu nakon 4 i po sata vožnje mora imati. Kako se tog pravilnika nisi uhvatio života ti?
I jako je zanimljivo da upravo ti, koji jako retko koristiš prevoz, imaš potrebu da tražiš poštovanje svih pravila. Mili moj da se voziš svaki dan, skapirao bi koliko tih par minuta veoma znače, naročito ako negde posle presedaš i koristiš više prevoza.
Bivis":1thptd0g je napisao(la):
Ili jednostavno promeniti to pravilo i uvesti obavezu vozača da staje na onoj stanici na kojoj mu je signalizirano da
da stane, a stanice kao takve će i dalje postojati, samo bi taster isključio to pravilo da vozač staje na stanici iako
niko ni ne izlazi ni ne ulazi.
A opaska za divlje, to stoji. Živim ovde ceo svoj život i svaki dan mogu da vidim posledice vandalizma po gradskoj imovini.
Naravno, divlji su u manjini, ali njihova dela grade sliku kao da su većina.
Upravo to, staje samo tamo gde ima potrebe, da vidiš kako bi se vrlo brzo civilizovali pojedinci. Sećam se priče od kolega kad su stigle Mečke iz Berlina, pa su ljudi konstantno stiskali Stop dugmiće, a svaki put kad se pritisne zvonce kod vozača se oglasi, nakon treće opomene, na sred trase čovek uzeo okrenuo autobus i nazad za grad, kad nećete da slušate šta vam se priča, sad ćete da se vozite. Bila su to bolja vremena, sad bi se našlo 20 pametnjakovića koji bi svu krivicu svalili na čoveka.
Nažalost, ta manjina je uvek problem