Od svih prevoznika u Beogradu, Lastra Lazarevac je pokazala kako nikakav sofisticirani kompjuterski sistem nije neophodan da bi vozila UVEK I U SVAKOM TRENUTKU, bila adekvatno obeležena, čista, zimi ugrejana, a leti, ako postoji klima uređaj, rashlađena.
Pošto poznajem dosta osoblja iz Lastre, mogu da kažem da je, zahvaljujući entuzijazmu uprave, vrlo brzo, sa svega nekoliko novčanih kazni, postignuto da se svi vozači pridržavaju pravila.
Koliko je SP Lastra profesionalno preduzeće, pokazuje i činjenica, da je, kada je DJP prenumerisala sve lokalne linije, koje su imale iste brojeve kao neke od ITS1 linija u gradu (15, 104, 106, 41), SP Lastra je donelo odluku da se do kraja 2013. sva vozila duplo obeležavaju, dok se putnici ne naviknu. Na displejima su pisali novi brojevi, ali su pored uključenih displeja, uvek stajali i A4 papiri sa odštampanim starim brojem linije.
Na žalost, Direkcija za javni prevoz se ponaša krajnje neprofesionalno, pa i na onom malom broju stajališta, na kojima su postavljene table, iste nisu zamenjene, tako da i dalje stoje stari brojevi prenumerisanih linija (15, 41, 104, 106 itd.)