Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
solecar":2ucqywku je napisao(la):
stf":2ucqywku je napisao(la):
Ajde bre ljudi, jaka stvar napraviti novi nalog ... :)

Aj ti napravi novi nalog ako ti je blokiran IP.
Izgleda da ga moj imenjak Darko nije banovao trajno vec mu je dao obican ban.Licno sam primetio da ima novi nick i da je to bas Becks.Nije bilo tesko provaliti :D
 
Nema pojama koji je garazni one novine mi idu na zivce na soferki, takodje poceli su po solrisma da lijepe novine ,stavljaju zavjese ,i ostale ukrase
 
Sta ti smeta zavesa?
Bar pristojnije izgleda nego novine i one trake po staklu ;)
 
Zavjesa jeste pristojnija ,ali mogu da se dogovore ako je uopste to moguce i da se onda u svima uradi identicno ,sad ce nastane sarenis , vidm da su na nekim staklima ljepili foliju kako bi se smanjila refleksija
 
Ja sam za to staklo na vratima trazio onu foliju sa 'ogledalo' efektom, al' nema dimenzije koja odgovara :(
Takodje, od kolega iz Laste sam nabavio zavesice koja u mnogome olaksavaju radni dan preko leta. To su smesne stvari, koje ne vrede preko 1000din, a rade mnogo veliki posao :)
 
Ta folija moguce da ima u maketarskoj prodvnici u karadjordjevoj iza zgrade zadruge ,
 
Problem je sto se ta folija prodaje u rolnicama 3m x 0.5, vrata visoka 1,6m i sirine 0,8m, dakle nikako ne ide iz 50 delova da se lepi, a i cini mi se da je jedna ta rolnica oko 600 dinara, u svakom slucaju hvala :)
 
Konačno ima izgleda da će doći do znatnog poboljšanja obeleženosti vozila u javnom prevozu.
Započeto je povezivanje svih displeja vozila sa Bus plus sistemom. To znači da će po dolasku na krajnji terminus smer na displeju automatski biti promenjen, a najava stajališta će se nalaziti na unutrašnjim displejima vozila koji će konačno dobiti svoju funkciju.
Ako sve bude kako treba počeće se od Solarisa, pa nastaviti sa trolejbusima i svim ostalim vozilima koja imaju LED displeje. Trebalo bi da budu uključeni i privatnici. Podrazumeva se da ovo ne radni ni GSP ni Direkcija, njih svakako ne zanima bilo kakav napredak i modernizacija.

Prvo vozilo je već spremno i testiranje ovog sistema bi trebalo da počne sledeće nedelje na jednom vozilu na liniji 52. :gobb:
 
Jeeej moja linija prva :) Javi koji GB da ga pratim ;)
 
Konacno neki napredak vozaci nisu ni svjesni kako ce im to olaksati zivot a i nama putnicima ,pogotovo sto ce sada vrijeme na displeju biti adekvatno i stanice
 
Ako je Filipe tvoja inicijativa eto prilike da se becksu pokaze da interes korisnika usluga ne mora biti na stetu vozaca i njihovih navika tj nemanja navika u delu vozacke populacije.
 
Jel on unapređuje prevoz zbog mene ili zbog putnika? Vidim sve se radi zbog mene, lepo je to ;)
Samo što će to ostati u fazi testiranja, jer NT kontrolne jedinice sumnjam da će imati kontrolu, one i ovako same od sebe brljaju i obrću smerove kako im se ćefne...
 
Ja sam ti dao pozitivan primer a ti ga tumaci kako god hoces. A ponajmanje znam kako ce raditi tj da li ce zaista raditi ali cu proveravati eto bas na mojoj liniji.
 
Od svih prevoznika u Beogradu, Lastra Lazarevac je pokazala kako nikakav sofisticirani kompjuterski sistem nije neophodan da bi vozila UVEK I U SVAKOM TRENUTKU, bila adekvatno obeležena, čista, zimi ugrejana, a leti, ako postoji klima uređaj, rashlađena.

Pošto poznajem dosta osoblja iz Lastre, mogu da kažem da je, zahvaljujući entuzijazmu uprave, vrlo brzo, sa svega nekoliko novčanih kazni, postignuto da se svi vozači pridržavaju pravila.

Koliko je SP Lastra profesionalno preduzeće, pokazuje i činjenica, da je, kada je DJP prenumerisala sve lokalne linije, koje su imale iste brojeve kao neke od ITS1 linija u gradu (15, 104, 106, 41), SP Lastra je donelo odluku da se do kraja 2013. sva vozila duplo obeležavaju, dok se putnici ne naviknu. Na displejima su pisali novi brojevi, ali su pored uključenih displeja, uvek stajali i A4 papiri sa odštampanim starim brojem linije.

Na žalost, Direkcija za javni prevoz se ponaša krajnje neprofesionalno, pa i na onom malom broju stajališta, na kojima su postavljene table, iste nisu zamenjene, tako da i dalje stoje stari brojevi prenumerisanih linija (15, 41, 104, 106 itd.)
 
Ja se nadam da ce to povezivanje preci test fazu, samo mi je nesigurno, barem od 2015. kada najavljuju nesto sto ni sami ne znaju. Ili raskid ugovora sa Apexom i novi hardver/softver ili saradnja sa Kentkartom (mada Uprava izgleda kao da ne zna da softver i dalje ide Apexu, Kentkart je samo hardver).
 
EUKALIPTUS":bt4fkbw3 je napisao(la):
SP Lastra je donelo odluku da se do kraja 2013. sva vozila duplo obeležavaju, dok se putnici ne naviknu. Na displejima su pisali novi brojevi, ali su pored uključenih displeja, uvek stajali i A4 papiri sa odštampanim starim brojem linije.

EUKALIPTUS":bt4fkbw3 je napisao(la):
Na žalost, Direkcija za javni prevoz se ponaša krajnje neprofesionalno, pa i na onom malom broju stajališta, na kojima su postavljene table, iste nisu zamenjene, tako da i dalje stoje stari brojevi prenumerisanih linija (15, 41, 104, 106 itd.)

Наравно да се и очекује од Дирекције да - не уради аполутно ништа. Још једном су показали да су септичка јама пуна гована и заиста не разумем зашто је неке људе (Лаки 72) тај погрдан назив вређа? Па Лаки, Дирекција тебе као корисника вређа из дана у дан, вређа ти и интелигенцију и достојанство, твоја права а ти си се уватио за мој поград назив њима ... неке људе заиста не разумем . :?

Извини што те сад помињем, али пао си ми на памет после још једне блентаве брљотине оних дилетаната из канцеларија.
 
marrecar":ce4rzuu9 je napisao(la):
Ja se nadam da ce to povezivanje preci test fazu, samo mi je nesigurno, barem od 2015. kada najavljuju nesto sto ni sami ne znaju. Ili raskid ugovora sa Apexom i novi hardver/softver ili saradnja sa Kentkartom (mada Uprava izgleda kao da ne zna da softver i dalje ide Apexu, Kentkart je samo hardver).
Ne zna se ko pije ko plaća.
Koliko sam do danas upoznat sa NT displejima, softwer je problematičan, standardni problemi da radi neke stvari sam od sebe, menja vreme, smer, datum i sl. Takođe i bus plusov softwer vrlo često ume da zabode i da stane, tako da se zna desiti da ceo dan vrti čovek a da on ne menja onaj prikaz sa početka smene, takođe kako će rešiti stalno prijavljivanje prilikom reseta sistema (dok nije prijavljen, nema sata, nema prikazanog smera, nema polaska) dakle ima tu dosta pitanja, ostaje da vidimo koliko je to stvarno moguće i realno.
 
Ovaj model se expresno zaboravio posle izbora.

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Sramota: Na očigled putnika markerom šarao autobus na liniji 16

M.K. | 06. 05. 2014. - 13:13h | Foto: B.Subotić | Komentara: 37
Nepoznati mladić star oko 25 godina juče je, na očigled putnika, markerom šarao po novom Solaris autobusu na liniji broj 16. Jedan od putnika koji se našao u autobusu poslao nam je fotografije ovog događaja.

466129_saranje-03-foto-citalac-blica-bojan-subotic_f.jpg

Momak star do 25 godina, mada mislim da je i mlađi, markerom je šarao iznad trećih vrata iako je dijagonalno iza njega stajala kamera - kaže Bojan Subotić koji se zatekao u autobusu.
466127_saranje-01-foto-citalac-blica-bojan-subotic_ff.jpg


Kako kaže, mladić je desetak minuta bez prestanka švrljao po autobusu i nije se obazirao na ogorčene putnike koji su ga posmatrali
466128_saranje-02-foto-citalac-blica-bojan-subotic_ff.jpg

Prijavio sam ovo jer mi je dosta tih ljudi koji poput psa moraju da obeležavaju svoju teritoriju, a taj autobus je kupljen od našeg novca - kaže Bojan.
466130_saranje-04-foto-citalac-blica-bojan-subotic_ff.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/462910 ... -liniji-16
 
i nije se obazirao na ogorčene putnike koji su ga posmatrali.
150 ljudi su ga samo posmatrali ?
 
Vrh