Ma boli ih uvo ,plata zagarantovana,nema odbijanja od iste i što bi se natezali i posle ove prijave biće maleni zbor radnih ljudi po koja kolegijalna kritika .prigodna reč i razlaz... baš kao u stara dobra vremena a onda polutke.... :kafa:
ne. jer bi sama procedura bila veoma teška. GSP je JP. da bi se mogao privatizovati treba ga transformisati ili u AD ili u DOO, a to iziskuju dosta vremena. čak i kada bi uzeli to da rade, potrajalo bi najmanje 2 godine, pa onda krenuti u proces privatizacije (cca. 2+ godine).Sallex":2pffkk4q je napisao(la):sta vi mislite jel bi GSP Beograd trebalo da se privatizuje?
Niko od njih ne obara cenu jer ne moze. Pare od karata i markica ne idu privatnicima, nego GSPu sve, a grad placa privatnike odvojeno da voze na odredjenim trasama. To je zbog integrisanog tarifnog sistema (ITS, ono sto pise na kartama), da bi karta vazila u bilo kom sredstvu prevoza, javnom il privatnom.MareCar":zhfst554 je napisao(la):Ima i sad privatnika koji mogu da konkurisu gsp-u ako mogu da postignu nize cene, nek izvole. Ali jako sumnjam u to...
Zaboravi ti za tvoju privatizaciju, nece se desiti, niti treba da se desi. To je najgore sta bi moglo da se desi.
Извор: Беоинфо http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1379275Петак, 26. фебруар 2010.
Већи број возила приватних превозника на појединим линијама од 1. марта
Број возила приватних превозника биће од понедељка, 1. марта, повећан радним данима за по једно возило на 34 линије: 15, 16, 17, 18, 23, 25, 25 П, 27, 27Е, 37, 45, 46, 47, 48, 50, 52, 53, 58, 59, 73, 77, 74, 75, 78, 79, 84, 88, 89, 94, 95, 96, 511, 601 и 604. Викендом ће, такође, за по једно возило бити појачано десет линија: 15, 18, 45, 47, 48, 52, 65, 88, 95, 511.
У односу на досадашњи период, када су радним данима у периодима вршних оптерећења саобраћала 1.293 возила, од 1. марта биће 1.327 возила.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1379281Измене и продужења трасе линије 612 до насеља Галеника
Траса линије 612 од 1. марта продужава се од окретнице „Нови Београд /Похорска” следећим улицама: Гоце Делчева, Булевар Михајла Пупина, Омладинских бригада, Булевар Зорана Ђинђића, Студентска, стари пут Београд–Загреб, Партизанске авијације, Марка Челебоновића, Саобраћајница Т-6, Угриновачка, Банатска, Цара Душана, Батајнички пут, Друга нова, Вере Димитријевић, Николе Рибарића, Момчила Радивојевића до окретнице „Нова Галеника”.
Возила са ове линије користиће постојећа стајалишта дуж своје трасе, као и новоуспостављена у Банатској улици. У Банатској улици успостављају се, у смеру ка Галеници, два стајалишта, и то после раскрснице са Угриновачком и пре раскрснице са улицом Цара Душана, а у смеру ка Новом Београду после раскрснице са улицом Цара Душана.