Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Lepo , nek popiše i slika sva parkirana vozila koja onemogućavaju pešacima kretanje po njima namenjenim površinama. Dalje neka se založi za gradnju parkinga / da svaka novogradnja ima dovoljan broj parking mesta. Sve to može da slika i dvostruka korist, budžet se puni parama + ugroženim pešacima vraćen njihov prostor.
Realno jako malo vozila ima nedostajućim oznakama linija. Ne kažem da tako treba , ali to nije razlog za zatrpavanje gradske službe.
Bolje da se bavi radnim vremenom vozača i penzionerima koji i dalje voze.
Stajalištima koja nisu bezbedna, da ne govorim o nemogućim situacijama gde vozilo gradskog prevoza iz stanice treba da promeni četiri trake da bi se prestrojilo za skretanje ulevo itd itd.
 
Žika":2reezgex je napisao(la):
Bavi se nekim pametnijim stvarima, nečim što će doprineti društvu. Nemoj da dotične službe zatrpavaš nekim manje važnim stvarima , na kojima će gubiti resurse, vreme i trošiti novac. U ovom gradu ima većih prioriteta / puno većih problema.
Bilo bi idealno da Filip ne trosi pre svega svoje resurse na neke naizgled sitnije stvari i krene polako ka krupnijim ali mi iz fotelja nemamo neko vece pravo da ga kritikujemo a pogotovo ne da ekipu "drzavnog posla" u nasim gradskim sluzbama odmaramo zbog njihovih resursa.
 
Beograd: Duže radno vreme za vozače u GSP!
N. VUKIĆ | 08. april 2014. 22:13 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... zace-u-GSP

Zaposleni u najvećem gradskom prevozniku uskoro će za volanom biti osam sati. Sindikati: Za volanom će biti tempirane bombe

SP "Beograd" će produžiti radno vreme vozačima na osam sati, umesto sadašnjih 6,42 časa i 30 minuta pauze na kraju dana. Poslodavac će na taj način uštedeti kroz smanjenje prekovremenih sati, a ujedno nadomestiti nedostatak vozača. Međutim, oni kojih se ova izmena najviše dotiče smatraju da će to izazvati još veći umor i stres, pa će za volanom sedeti tempirane bombe!

Kako saznajemo u GSP, produžetkom radnog vremena će se udovoljiti i zahtevima nadležnih da se smanji broj zaposlenih u javnom sektoru. Sa druge strane, predstavnici sindikata GSP, koji će podneti peticiju da se preispita akt o proceni rizika, smatraju da ovo neće rešiti probleme i podsećaju da je posao vozača vrlo težak i odgovoran. Pritom su svakodnevno izloženi fizičkim, verbalnim napadima i kompleksnim situacijama u saobraćaju.

- Za prosečnu platu koju primimo ja i još mnogo kolega vozača, majka mi je bila opsovana hiljadu puta, srednji prst sam video 500 puta, naježio sam se što ne mogu da ukočim bezbroj puta - uznemiren kaže jedan od vozača autobusa GSP. - Hronično sam umoran i na oči ne vidim poslednje tri godine, a pretnje doživljavam po dva-tri puta dnevno. O naredbama i zabranama od strane menadžmenta da ne pričam.

Poput većine sindikata u GSP i Saobraćajni sindikat je protiv produženja radnog vremena vozačima.
PRETE INFARKT, MOŽDANI UDAR... VOZAČI autobusa, trolejbusa i tramvaja su posebno skloni poremećajima usled stresa, poput srčanih napada, moždanih udara, neuroloških poremećaja, anksioznosti i depresije. Osam sati u kabini bez pauze, takođe može da doprinese spondilozi, uklještenju pršljenova i bolu u leđima, kao i dijabetesu, problemima sa prostatom, sve do raka debelog creva.

- Vozači u GSP slobodni su samo po dan nedeljno, pojedini rade 13 i više sati dnevno, a od toga imaju svega par minuta, nekad ni toliko, da se odmore na okretnicama, a trebalo bi da imaju pet minuta pauze nakon svakog poluobrta - objašnjavaju u ovom sindikatu. - Zaposleni ima pravo na odmor u toku rada od 30 minuta, dnevni od 12 časova neprekidno, nedeljni od 24 sata neprekidno. To se u pojedinim slučajevima ne poštuje zbog nedovoljnog broja vozača, pa pojedini odrade smenu, a zatim i dodatni deo šihte (tri i više sati) čime se krše zakoni...


PO ZAKONU MAKSIMUM OSAM SATI

RADNO vreme vozača definisano je Zakonom o bezbednosti saobraćaja. Za vozače međugradskih i međunarodnih linija je devet sati vožnje u toku dana, uz obaveznu pauzu, dok je za vozače u gradskom i prigradskom saobraćaju do osam časova. Radno vreme se kontroliše putem tahografa, koji pored vremena provedenog u vožnji, beleži i pauze, brzinu vozila...
 
Јако мало возила није обележено?? Претпостављам да се само Соларисима возиш кад тако нешто лупаш. Не може само Филип да се бавим проблемима у овом граду, ако ти нешто смета ти пријави. Неће решење само пасти са неба

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
Uglavnom se vozim tzv Japancima i svi su uredno obeleženi. Sve što smatram da nije po poropisima naravno da prijavljujem nadležnim službama.
Što se tiče radnog vremena će to će tek da puno košta celo društvo. Doduše država će uštedeti jer će retko ko i da ode u zasluženu penziju. Ali do tada biće na skupom lečenju i na višemesečnim bolovanjima.
Štedi se maksimalno svuda, sve manje je terminusa gde vozači mogu da operu ruke / da se osveže a da o ostalim potrebama i ne govorim.
Nužda se vrši svuda , sramota za ceo grad. I to treba prijaviti.
 
Тотално је другачије стање са аутобусима из космаја, а што се тиче неисправних тоалета, и то треба пријавити. То би требали и сами возачи, нмже филип све.

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
Cuj bice tempirane bombe, te bombe lepo u ludaru a one koji hoce da rade zaposliti. Svakim danom shvatam da ima sve vise ludaka vozaca gspa, danas mi u 31 solarisu garazni br pocinje isto na 31.. konj zatvara vrata na pola ulaska i prikljesti mi nogu.

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
Žika":19xupvjn je napisao(la):
Bavi se nekim pametnijim stvarima, nečim što će doprineti društvu. Nemoj da dotične službe zatrpavaš nekim manje važnim stvarima , na kojima će gubiti resurse, vreme i trošiti novac. U ovom gradu ima većih prioriteta / puno većih problema.

Изволи па се бави крупнијим проблемима кад си тако значајан.
 
Žika":12ovtrm6 je napisao(la):
Uglavnom se vozim tzv Japancima i svi su uredno obeleženi. Sve što smatram da nije po poropisima naravno da prijavljujem nadležnim službama.

Zašto je u redu da ti prijavljuješ , a nije u redu da to radi Filip?

Ja sam redovno prijavljivao svaki propust u obeležavanju , ako primetim neki kvar , neobeleženost stajališta i sl. , dok je radila u GSP - u žena koja savesno obavljala svoj posao , a posle toga ređe. A što mora neko da zna gde ide autobus i da nagađa koji bi mogao da bude? Naprimer na prednjem displeju piše jedna linija , na bočnom piše druga , na zadnjem treća , a na papiru zalepljenom na staklo četvrta. Naprimer stranac dođe kod nas i vidi tako nešto. Šta misliš kakvu to sliku ostavlja o nama?
I evo samo jedan mali primer zašto je prijavljivanje ovakvih stvari neophodno. Redovnim prijavama na loše stanje voznog parka na liniji 37 , došli smo do toga da se autobusi sa vratima koja su stajala poluhorizontalno , tako da su do pola virila napolje i ugrožavala bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju , budu zamenjeni vozilima privatnika koji savesno obavlja svoj posao i solarisima.
 
Somi303":30gxjlzq je napisao(la):
Јако мало возила није обележено?? Претпостављам да се само Соларисима возиш кад тако нешто лупаш. Не може само Филип да се бавим проблемима у овом граду, ако ти нешто смета ти пријави. Неће решење само пасти са неба

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
Pripazi na rečnik. Drugo ko ti je kriv što se voziš sa Kosmajcima, ako ti ne odgovaraju idi Lastom ili peške. Sem Kosmajskih prigradskih linija, ja evo nedeljama ne viđam ovakve propuste.
milos.tro":30gxjlzq je napisao(la):
Beograd: Duže radno vreme za vozače u GSP!
N. VUKIĆ | 08. april 2014. 22:13 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... zace-u-GSP

Zaposleni u najvećem gradskom prevozniku uskoro će za volanom biti osam sati. Sindikati: Za volanom će biti tempirane bombe

SP "Beograd" će produžiti radno vreme vozačima na osam sati, umesto sadašnjih 6,42 časa i 30 minuta pauze na kraju dana. Poslodavac će na taj način uštedeti kroz smanjenje prekovremenih sati, a ujedno nadomestiti nedostatak vozača. Međutim, oni kojih se ova izmena najviše dotiče smatraju da će to izazvati još veći umor i stres, pa će za volanom sedeti tempirane bombe!

Kako saznajemo u GSP, produžetkom radnog vremena će se udovoljiti i zahtevima nadležnih da se smanji broj zaposlenih u javnom sektoru. Sa druge strane, predstavnici sindikata GSP, koji će podneti peticiju da se preispita akt o proceni rizika, smatraju da ovo neće rešiti probleme i podsećaju da je posao vozača vrlo težak i odgovoran. Pritom su svakodnevno izloženi fizičkim, verbalnim napadima i kompleksnim situacijama u saobraćaju.

- Za prosečnu platu koju primimo ja i još mnogo kolega vozača, majka mi je bila opsovana hiljadu puta, srednji prst sam video 500 puta, naježio sam se što ne mogu da ukočim bezbroj puta - uznemiren kaže jedan od vozača autobusa GSP. - Hronično sam umoran i na oči ne vidim poslednje tri godine, a pretnje doživljavam po dva-tri puta dnevno. O naredbama i zabranama od strane menadžmenta da ne pričam.

Poput većine sindikata u GSP i Saobraćajni sindikat je protiv produženja radnog vremena vozačima.
PRETE INFARKT, MOŽDANI UDAR... VOZAČI autobusa, trolejbusa i tramvaja su posebno skloni poremećajima usled stresa, poput srčanih napada, moždanih udara, neuroloških poremećaja, anksioznosti i depresije. Osam sati u kabini bez pauze, takođe može da doprinese spondilozi, uklještenju pršljenova i bolu u leđima, kao i dijabetesu, problemima sa prostatom, sve do raka debelog creva.

- Vozači u GSP slobodni su samo po dan nedeljno, pojedini rade 13 i više sati dnevno, a od toga imaju svega par minuta, nekad ni toliko, da se odmore na okretnicama, a trebalo bi da imaju pet minuta pauze nakon svakog poluobrta - objašnjavaju u ovom sindikatu. - Zaposleni ima pravo na odmor u toku rada od 30 minuta, dnevni od 12 časova neprekidno, nedeljni od 24 sata neprekidno. To se u pojedinim slučajevima ne poštuje zbog nedovoljnog broja vozača, pa pojedini odrade smenu, a zatim i dodatni deo šihte (tri i više sati) čime se krše zakoni...


PO ZAKONU MAKSIMUM OSAM SATI

RADNO vreme vozača definisano je Zakonom o bezbednosti saobraćaja. Za vozače međugradskih i međunarodnih linija je devet sati vožnje u toku dana, uz obaveznu pauzu, dok je za vozače u gradskom i prigradskom saobraćaju do osam časova. Radno vreme se kontroliše putem tahografa, koji pored vremena provedenog u vožnji, beleži i pauze, brzinu vozila...
Gospodo dušebrižnici, kako se ovog problema niste uhvatili njega da rešite, kako se ovoga umesto displeja uhvatili niste?
A problem je što to nije od sada, već od prošlog leta, veliki broj polazaka sa 3 smene je ukinut i prepakovan u dve smene ili šihtu i smenu, samim tim odmah dolazi do povećanja radnog vremena. Sindikati su počeli da se bune, kada su im ukinuli sindikatske povlastice (smene od 6h) i ostalo im se vodi na rad u sindikati :rant:
Onda pitanje za vas borce za pravdu, jel vozač kada mu na tahografu izbaci "PAUZA", treba da stane sa strane i parkira autobus dok ne odmori pola sata, ili to kršenje zakona spada u ono dobro kršenje, pošto ide u korist putnika?

loyola":30gxjlzq je napisao(la):
Cuj bice tempirane bombe, te bombe lepo u ludaru a one koji hoce da rade zaposliti. Svakim danom shvatam da ima sve vise ludaka vozaca gspa, danas mi u 31 solarisu garazni br pocinje isto na 31.. konj zatvara vrata na pola ulaska i prikljesti mi nogu.

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
Samo 100 autobusa u pogonu Karaburma ima početne brojeve 31 :wink: :roll:
Samo da pitam, jel noga spašena ili su morali vatrogasci da intervenišu?

solecar":30gxjlzq je napisao(la):
I evo samo jedan mali primer zašto je prijavljivanje ovakvih stvari neophodno. Redovnim prijavama na loše stanje voznog parka na liniji 37 , došli smo do toga da se autobusi sa vratima koja su stajala poluhorizontalno , tako da su do pola virila napolje i ugrožavala bezbednost putnika i drugih učesnika u saobraćaju , budu zamenjeni vozilima privatnika koji savesno obavlja svoj posao i solarisima.
Al' ti je primer. Znaš kad bi dočekao takvu situaciju, da se kosmajci nisu onoliko palili pa da zbog toga nisu dali 37 pogonu Karaburma? Nikada druže, taman pisao 1800 prijava dnevno.

Vi prijavljujte i dalje, to vam niko ne može zabraniti, ali ako već neki ne mogu da shvate ovaj postupak Saobraćajne inspekcije i nadležnih, da vam pojasnim, nemaju kada da se bave ovim glupostima i jajarenjima, ko je izlepio broj linije a ko nije, ako ne znaš koji je broj pitaš i ništa te ne košta, a dovesti u red pojedince teško, počevši od ovog foruma gde su iole normalni ljudi (pa pojedincima ne možeš dokazati da se obaveze izvršavaju, a ne samo da se hvataš za svoja prava), pa preko ostalih građana, vozača, kontrolora itd itd itd.
 
solecar":u539caiw je napisao(la):
Žika":u539caiw je napisao(la):
Uglavnom se vozim tzv Japancima i svi su uredno obeleženi. Sve što smatram da nije po poropisima naravno da prijavljujem nadležnim službama.

Zašto je u redu da ti prijavljuješ , a nije u redu da to radi Filip?
.

Da ima dovoljno para u GSP-u sigurno bi svi dislpeji savršeno funkcionisali, sigurno bi i radnici održavanja dobili zakonom pripadajuću HTZ opremu , vozači bi nam bili uniformisani , vozila lepo oprana, možda i namirisana.
Inače imaćemo savršeno ispravne displeje na neupotrebljivim vozilima.

Mislim da trenutno ono mala para što ima treba pametnije koristiti, a za displeje i slično, papiri ili plastične table odlično obavljaju svoj posao. A to što su različiti zadnji ili bočni pokazivači (u slučaju plastičnih) odgovornost u 99 % slučajeva treba tražiti u mlađoj populaciji, koja ih i menja.
 
loyola":29o9mx6p je napisao(la):
Cuj bice tempirane bombe, te bombe lepo u ludaru a one koji hoce da rade zaposliti. Svakim danom shvatam da ima sve vise ludaka vozaca gspa, danas mi u 31 solarisu garazni br pocinje isto na 31.. konj zatvara vrata na pola ulaska i prikljesti mi nogu.

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока

Ludaci su sa druge strane, veruj mi. A to koga ćeš zaposliti videćeš za 5 - 10 godina.

Vozim se gradskim prevozom i za sve godine niko me nikad nije zatvorio ili uhvatio vratima. Ali isto zapažam i kako reče konje koji sede do zadnjeg momenta i onda iskaču kroz putnike koji su ušli u vozilo . Ili iste te konje koji trče bočno u odnosu na vozilo pa vozač nemože videti u ogledalu ili se šetkaju po stanici i onda u zadnjem momentu predomišljaju ili se vuku ko prebijeni konji smatrajući da su bogom dani pa svi moraju da ih čekaju.
Gomila ludaka / bez važećih lekarskih uverenja i nimalo kulture.
 
Žika":7xspirbw je napisao(la):
Da ima dovoljno para u GSP-u sigurno bi svi dislpeji savršeno funkcionisali, sigurno bi i radnici održavanja dobili zakonom pripadajuću HTZ opremu , vozači bi nam bili uniformisani , vozila lepo oprana, možda i namirisana.
Inače imaćemo savršeno ispravne displeje na neupotrebljivim vozilima.

Pa što onda ne predložiš ovima u gsp - u da lepo poskidaju sve displeje , i dignu ruke od toga , a da se preorijentišu na papirne pokazivače , i to pisane sa hemijskom olovkom , jer to najmanje košta. Ili još bolje da predložiš da se uopšte ne kupuju novi autobu , tramvaji i trolebusi , jer se kvare , a nema se para za popravke , pa da lepo imamo gradski prevoz dokle imamo ispravni vozni park , a posle toga da idemo svuda kolima ili peške , kako je ko u mogućnosti.

Žika":7xspirbw je napisao(la):
Mislim da trenutno ono mala para što ima treba pametnije koristiti, a za displeje i slično, papiri ili plastične table odlično obavljaju svoj posao. A to što su različiti zadnji ili bočni pokazivači (u slučaju plastičnih) odgovornost u 99 % slučajeva treba tražiti u mlađoj populaciji, koja ih i menja.

Evo jednog predloga , neka se te pare preusmere na zapošljavanje , da mi koji sedimo kući , možemo nešto i da radimo.
 
@žika
Papiri na kojima su napisane 32 linije, jedne preko druge. Papire koje izvade iz WC Šolja da bi ispisali broj linije...

Pre neki dan neki deda koji je vozio trolejbus me je pričepio. Ulazio sam na zadnja vrata i čim me više nije video odma je zatvorio iako sam morao malo da se vratim u nazad pošto je bila gužva unutra, vrata su me priklještila, a on je samo otišao..
 
solecar":dr32eurf je napisao(la):
Žika":dr32eurf je napisao(la):
Da ima dovoljno para u GSP-u sigurno bi svi dislpeji savršeno funkcionisali, sigurno bi i radnici održavanja dobili zakonom pripadajuću HTZ opremu , vozači bi nam bili uniformisani , vozila lepo oprana, možda i namirisana.
Inače imaćemo savršeno ispravne displeje na neupotrebljivim vozilima.

Pa što onda ne predložiš ovima u gsp - u da lepo poskidaju sve displeje , i dignu ruke od toga , a da se preorijentišu na papirne pokazivače , i to pisane sa hemijskom olovkom , jer to najmanje košta. Ili još bolje da predložiš da se uopšte ne kupuju novi autobu , tramvaji i trolebusi , jer se kvare , a nema se para za popravke , pa da lepo imamo gradski prevoz dokle imamo ispravni vozni park , a posle toga da idemo svuda kolima ili peške , kako je ko u mogućnosti.

Žika":dr32eurf je napisao(la):
Mislim da trenutno ono mala para što ima treba pametnije koristiti, a za displeje i slično, papiri ili plastične table odlično obavljaju svoj posao. A to što su različiti zadnji ili bočni pokazivači (u slučaju plastičnih) odgovornost u 99 % slučajeva treba tražiti u mlađoj populaciji, koja ih i menja.

Evo jednog predloga , neka se te pare preusmere na zapošljavanje , da mi koji sedimo kući , možemo nešto i da radimo.
Kroz čudnu prizmu gledaš.
Raspitaj se za cene displeja tj popravke / ako ih več imaš slobodno napiši.
Videćeš koliko tona papira i mastila može da se kupi. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Koliko se zapažam displeji na japancima savršeno rade, problematični su ovi domaći.
Sledi otpuštanje mastiljara i sličnih , tako da pare preusmeri dok još ima vremena.
A za radnike uvek ima posla , samo izvoli konkuriši.
 
@Becks
Припази на глупост коју шириш. Крив је тај исти гсп, нисам ја бирао погон.
Зашто се ти на пример не би позабавио тим проблемом? Ионако само пљујеш по филипу јер како кажеш пријављује глупости. Зашто нам не би дао пример како се решавају битни проблеми?


Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
pa pojedini vozaci su i vec sada tempirane bombePojedinece bas briga za putnike zatvaraju mu ispred nosa prikljeste ih vratima i to je njihova najveca sreca tad se najvise raduju.Dok imas vozace tipa Lastin vozac iz prve smene koji vozi GB5122 covek ne zatvara ispred nosa strpljiv je ,ne vozi brzo kao pojedinci koji ne skidaju nogu sa gasa taj nema sanse da te prikljesti.Vozac za primer
 
Kako je lep ovako kad je zut Uvek se odusevim kad ga vidim :D 8)
777 na liniji 102

 
Први ик112, урађен у сарадњи са Волвом. До скоро је био роз и имао 'сат плус' налепнице

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
A secam se te roze varijante. Kada je to radjeno
 
Sasvim me je dobro video, nisam trcao za autobusom niti cekao poslednji trenutak da udjem u autobus. Svaka cast nekim vozacima koji zaista zaradjuju svoju platu, ali ozgleda da su u manjini.

@becks
Jeste dosla 3 vozila da me cupaju. Sprdaj se slobodno, samo bih voleo sutra da te vidim kad ti sestra/majka/dete strada i polomi nogu od takvih manijaka da l ces da ih branis i dalje i da budes tako pun humora. :)

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
@becks
Jeste dosla 3 vozila da me cupaju. Sprdaj se slobodno, samo bih voleo sutra da te vidim kad ti sestra/majka/dete strada i polomi nogu od takvih manijaka da l ces da ih branis i dalje i da budes tako pun humora. :)

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
Pa gde čoveče udari na najgore mani se stradnja i lomljenju nogu , tesko onom ko tako prođe bilo gde ..... Jos samo fali da kunete jedne druge ...
 
Somi303":2gfgn39w je napisao(la):
@Becks
Припази на глупост коју шириш. Крив је тај исти гсп, нисам ја бирао погон.
Зашто се ти на пример не би позабавио тим проблемом? Ионако само пљујеш по филипу јер како кажеш пријављује глупости. Зашто нам не би дао пример како се решавају битни проблеми?


Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
Tebi ne vredi govoriti, ograničen si kao i ti kosmajci na koje se žališ. Ako ti GSP ne odgovara, nemoj da se voziš i kraj, aman više. Ja se ne bavim tim problemom jer je glup, jer je smešan, jer je nebitan za 99% putnika, ali hvala bogu imamo dežurne borce za pravdu koji imaju vremena da se bave ovim glupostima,a bitnije i važnije probleme zanemaruju. E vidiš dečko, ja se bavim tim malo bitnijim i malo važnijim problemima, samo što to ne piskaram po forumima jer bi prvo mogao sebe da ugrozim, pa onda i ljude sa kojima sarađujem i apsolutno se ne trudim da bilo koga o tome obaveštavam, prestao sam da kačim i slike i za održavanje vozila jer nema svrhe, pošto gomila vas i dalje nije odmakla od prijava za nepropisan smer na displeju i sl...

dare":2gfgn39w je napisao(la):
pa pojedini vozaci su i vec sada tempirane bombePojedinece bas briga za putnike zatvaraju mu ispred nosa prikljeste ih vratima i to je njihova najveca sreca tad se najvise raduju.Dok imas vozace tipa Lastin vozac iz prve smene koji vozi GB5122 covek ne zatvara ispred nosa strpljiv je ,ne vozi brzo kao pojedinci koji ne skidaju nogu sa gasa taj nema sanse da te prikljesti.Vozac za primer
Baš bih voleo da te vidim nakon 14h provedenih na poslu, kako bi izgledao i kako bi se ponašao. Ti si jedan od onih koji ima dugačak forumski staž i jedan od onih koji bi trebalo da zna malo bolje strukturu javnog prevoza, siguran sam da ti je poznato da je u Lasti takođe sve veći broj šihti (dakle iz smena koja se radi iz 2 dela), pa te pitam kako bi se ti osećao nakon 14h provedenih na poslu?
Igor":2gfgn39w je napisao(la):
A secam se te roze varijante. Kada je to radjeno
Tačan naziv modela je IK-112.3, rađen je 2004. godine u saradnji sa Volvoom i tom prilikom je urađen iz zglob IK-218.3 (gbr.888). Sada ovo više nije Volvo, naši su mu ubacili MAN motor i rađena mu je mehanika, opet neki prototip by gsp :mrgreen:

loyola":2gfgn39w je napisao(la):
Sasvim me je dobro video, nisam trcao za autobusom niti cekao poslednji trenutak da udjem u autobus. Svaka cast nekim vozacima koji zaista zaradjuju svoju platu, ali ozgleda da su u manjini.

@becks
Jeste dosla 3 vozila da me cupaju. Sprdaj se slobodno, samo bih voleo sutra da te vidim kad ti sestra/majka/dete strada i polomi nogu od takvih manijaka da l ces da ih branis i dalje i da budes tako pun humora. :)

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
A ti znaš da te dobro video? Drugo nije te priklještio betonskom pločom, nego vratima koja uzgred funkcionišu preko instalacija vazduha, tako da ne znam na koju foru može da ti otkine nešto ili šta god da ti uradi, a dobro je poznato kako ste skloni preuveličavanju kad vam neko drugi nešto uradi u prevozu, a kada putnici prave gluposti, to su sitnice...
 
Vrh