Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Za dve smene (normalne) vozilo pređe oko 220-250 km, tri 340 do 380 km. Neki prosek za Solarise u potrošnji je oko 60-70 l ED dok standardan rezervoar ima zapreminu 350 l. Postoji opcija i za veće.
 
Žika i bazinga

Da li ste koristili linije ITS2 sistema? Da jeste, uvideli biste da je ovo vozilo nameweno za takvu vrstu linija, i da im savršeno pristaje. Ovo je daleko bolja opcija od Lastinih SOR vozila sa dvoja vrata i visokim podom koji gotovo savršeno funkcionišu.
 
Slazem se da je ovaj autobus pre svega namenjen za prigradske i medjumesne linije, kao i za manje gradove tipa Zrenjanin, Pozega, Kraljevo i sl. Samo ona treca vrata bolje da nema.
 
Sindikat GSP: Nema dovoljno autobusa

Saobraćajni sindikat GSP upozorio je danas da je sve teže ispuniti red vožnje jer GSP "Beograd" nema dovoljan broj "solo-autobusa", te zato nema ni dovoljno vremena za pregled i održavanje.

Taj sindikat je naveo da Direkcija za javni prevoz ima različit odnos prema GSP-u i privatnim prevoznicima.

Stanje u ispunjavanju reda vožnje "postaje sve kritičnije" jer GSP "Beograd" nema dovoljan broj "solo-autobusa" od kojih je veći proizveden još 2003. godine, te se više kvare, naveo je taj sindikat u saopštenju.

Sindikat je naveo da privatnici uglavnom rade u dve smene - od šest sati do 21 sat, za razliku od velikog dela vozila GSP "Beograd" koja iz garaža kreću u tri sata ujutro, a vraćaju se te u jedan sat posle ponoći zbog čega nema dovoljno vremena za pregled njihove tehničke ispravnosti.

"Direkcija za javni prevoz, isto kao što čini GSP, u obavezi je i da kontroliše vremena polazaka vozila privatnih prevoznika", piše u saopštenju Saobraćajnog sindikata GSP.

izvor: tanjug
 
@ stf
Moj komentar se odnosi na promenu pravilnika o visini poda gradskih autobusa. Znaci ne za ITS2 nego ITS1, a kako je krenulo promenice i statut grada i ustav samo da bi ovo uvalili GSP-u i Lasti(gradski saobracaj).
Apsolutno se slazem da je ovo vozilo sasvim prihvatljivo za prigradske linije i da mu je to namena, ali ne vidim koja firma osim Laste i Veolije ima novca za vise od jednog ili dva vozila ovog tipa.
 
Nema ni vozaca, vec je poznato da dosta smena ne izlazi, jer nema ko da ih odradi.
 
Man u Beču...

20140328180200.jpg


20140328180203.jpg
 
Dok je bio u Beču

Sa iskrcavanja u Beogradu.




upload an image

2001 godine Beč je donirao 14 autobusa Beogradu. Stigli su u dve ture.
Tehnički podaci
ÖAF - Gräf & Steyr GU230/54/69 A1
Länge: 17.935 mm
Breite: 2.500 mm
Höhe: 3.070 mm
Achsstand: 5.450 mm / 6.910 mm
Vorderer Überhang: 2.585 mm
Hinterer Überhang: 2.990 mm
Wendekreis: 21.400 mm
Leergewicht: 12.920 kg
Gesamtgewicht: 23.500 kg

Motor: MAN D 2356 (230 PS)
Getriebe: Diwa 506 JSR
Tankinhalt: 240 l (90 l Flüssiggas)
Höchstgeschwindigkeit: 70 km/h
 
Pre 2 dana, napadnut vozač sa linije 48, zbog toga što nabeđenom kretenu iz Mercedesa nije bilo dosta što je 2 puta isekao autobus, pa je krenuo da kroz prozor udari vozača autobusa, tom prilikom je razbio prozor lakše povredio vozača autobusa, dok je sebi presekao arteriju na ruci, kr**** je pobegao ali samo do doma zdravlja, gde je izgubio svest, kao posledica velikog gubitka krvi.
Izjavio je da ga je vozač udario prozorom?!
 
Kosmička pravda

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Da dodam, da je napadač sve to uradio pred očima svog trogodišnjeg deteta. A putnici, naravno kud koji, niko nista nije video i nije čuo, kakav smo to narod postali...
 
becks89":8y7owt6g je napisao(la):
Pre 2 dana, napadnut vozač sa linije 48, zbog toga što nabeđenom kretenu iz Mercedesa nije bilo dosta što je 2 puta isekao autobus, pa je krenuo da kroz prozor udari vozača autobusa, tom prilikom je razbio prozor lakše povredio vozača autobusa, dok je sebi presekao arteriju na ruci, kr**** je pobegao ali samo do doma zdravlja, gde je izgubio svest, kao posledica velikog gubitka krvi.
Izjavio je da ga je vozač udario prozorom?!
Evo i slika sa lica mesta...
1613921_10152315011952071_1241291798_n.jpg

10170715_10152248383774299_452938340_n.jpg

10003470_10152248383844299_2078910161_n.jpg

10245361_10152248383914299_625489350_n.jpg


Izvinjavam se što kasnim, ali nisam mogao preko mobilnog telefona da ih prikačim na forum :x


@Direktor, 1387 je u pitanju, redovan na 702, ne znam odakle im ova ideja za lepljenje na šajbu :shock: :bash:
 
Zagledao sam malo onaj autobus, gde su slikali onog vozača sa 15, pa evo šta sam slikao.
13672982625_d3f016d640_c.jpg




Famozne pedale i izgled


Krajnje neprirodan položaj noge za vožnju.


Grejanje, klima, webasto


Levi deo kontrolne table


Fantastični levi retrovizor


Tabla kompletno
 
becks89":393wg4p0 je napisao(la):
Da dodam, da je napadač sve to uradio pred očima svog trogodišnjeg deteta.
Verovatno uci sina da kad poraste bude isti kao njegov cale :evil:
 
Ako već ne razmišlja o sebi, kako ne razmišlja o svom detetu. Ostavio mu je doživotne traume, pogled na ovoliku krv nije ni meni prijatan, a kamoli detetu od 3 godine, a tek situaciju da vidi svog oca krvavog i da se pred njim onesvesti... Da se ja pitam, takvima bih oduzeo decu!
 
Такве бахате стоке која тако нешто ради пред својим дететом има све више и то у ситуацијама за које нико при здравој памети не би помислио да могу да изазову такав излив безобразлука, бахатости и некултуре. И на крају дођеш на то да ли да га тучеш пред дететом, или не.
 
POZIV ZA AKCIJU!
Pošto Saobraćajna inspekcija dozvoljava da se vozila javnog prevoza obeležavaju suprotno zakonskom odredbama ("u skladu sa raspoloživim resursima"), pošto saobraćajna inspekcija u dopisima trećim licima daje lične podatke podnosilaca drugih prijava (konkretno navode moje ime), ali i pošto poštovanje zakona smatra nebitnim (pošto se samo dve osobe žale na obeleženost vozila), pozivam sve FB prijatelje da se pridruže u "bombardovanju" inspekcije prijavama.
Svako ko je voljan da pomogne će od mene dobiti već pripremljenu prijavu, samo je potrebno staviti svoj potpis na nju i predati je inspekciji. Što više ljudi podnese prijavu, lakše će se naterati inspekcija da počne da poštuje zakone. A sve što je potrebno je prošetati do šaltera. ;)

aaa-copy.png
 
Bavi se nekim pametnijim stvarima, nečim što će doprineti društvu. Nemoj da dotične službe zatrpavaš nekim manje važnim stvarima , na kojima će gubiti resurse, vreme i trošiti novac. U ovom gradu ima većih prioriteta / puno većih problema.
 
Kada ne trose pare i sredstva na ovako sitne stvari (a nista ih i ne kosta), sumnjam da ce se baviti nekim krupnijim. Neobelezenost vozila je veliki problem i u poslednje vreme stalno vidjam pogresno oznacena i neoznacena vozila i prilicno smeta. Cini se kao da je banalna stvar, ali udjes u pogresno vozilo i pa-pa. Gubis dragoceno vreme.
 
Žika":1gcttzqb je napisao(la):
Bavi se nekim pametnijim stvarima, nečim što će doprineti društvu. Nemoj da dotične službe zatrpavaš nekim manje važnim stvarima , na kojima će gubiti resurse, vreme i trošiti novac. U ovom gradu ima većih prioriteta / puno većih problema.
А ово није допринос друштву? А ако постоје већи проблеми оне мање треба под тепих гурати?

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
Vrh