Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Odakle ti ta glupost da sam ja razbio šoferku. :notok:
Malo jači stručnjak / slab na kvačilu se lagano naslonio na vozilo iza sebe.
Možeš da pričaš šta god ali na novom staklu ne piše Beoplex.
 
Ko je pomenuo da si ti lično razbio staklo, kada sam rekao ti, mislio sam na oštećenja nastala u GSP.

Koliko znam firma koja radi je Beokom iz Pančeva, a siguran sam da je svaki lupani išao direktno za Pančevo na nameštanje....
E sad ti meni reci koji konto je to udaren i ko ga je udario?
 
becks89":22utzmvj je napisao(la):
Jel ti misliš da će poljaci da ti šalju stakla zato što si ih ti razbio u saobraćaju? O čemu vi ljudi pričate?
Pančevci rade sva nova stakla ;)

Kad kažeš ti , misliš ja ? :laugh:

Tačno je , svi idu za sada u Pančevo na lepljenje.
Da se vratimo na Mercedes Benz By Ikarbus.
 
Ne vec prvi 100 % niskopodni solac iz ikarbusa , a sa meckinim znakom je gb 700
 
315xy08.jpg





[url=http://phototrans.eu/15,225484,674.html]http://phototrans.eu/15,225484,674.html
 
Evo ovo je "rozonja" #777
img0240apl6.jpg


"Veći brat" #888
59713.jpg


A evo i još par slika IK-106
Slika026.jpg

ikarbus37as.jpg

Picture003.jpg
 
a jel živ ikarbus solać sa 4 pari vrata. taj mi je bio omiljeni kad sam bio klinac
 
Кад Новатроник закаже .... :lol:

1948241_426496114119507_14455253_n.jpg
 
becks89":3r5h81o3 je napisao(la):
Slabo ceniš, nijedan proizvođač ne daje garanciju na oštećenja koja nastanu u radu, od strane trećeg lica. :)
Izvinjenje prihvaćeno ;) :)

Ajde Beck, ne pravi se blesav. Jasno je da proizvodjac ne daje garanciju na kvar koji je uzrokovalo trece lice, ali isto tako ukida garanciju pri svakoj intervenciji na vozilu koja nije uradjena u ovlascenom servisu sa originalnim rezernim delovima. Znaci nema zaje*******ancije i upravo zato svi proizvodjaci i produzavaju garantne rokove, jer im je to zlatna koka finansiranja.
Ovo si ti naravno vec znao, ali volis malo da zezas ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
pa jel ti mislis da ta velika firma, koja ima dozvolu da pravi sajbu za velikog Mercedesa, nema licencu za jednog smesnog proizvodjaca kao sto je Solaris? :D
 
becks89":33peryyp je napisao(la):

Очито немате проблема са пробавом. Упућен сам довољно да знам да се уграђују туђи делови итд., али не и да ми буде познато да неко може произвести аутобус користећи туђи 'оклоп', све скупа са знаком истакнутим напред, као да је цели производ израдио власник тог знака.
 
@beck
A jel znas ti da napravis razliku izmedju:
ORIGINALAN REZERNI DEO
i
ZAMENSKI DEO?
Genuine part.
Aftermarket part.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Што се тиче ветробранског стакла, ако је произведено у стаклари Панчево, то стакло мора да има на себи ознаку Е10, а то је ознака да је произведено у Европи (Е) и у Србији (10). Свака држава из Европе која производи резервне делове за возила, има ову E ознаку.

Поред ове ознаке постоје и бројеви на стаклима, који сваки означава и годину производње стакла, број решења под којим је регистровано одобрење за коришћење на подручју Европе,.... То је у ствари хомолагација и то су они бројеви после ознаке ДОТ.

Србија има „споразум о усвајању једнообразних услова за хомологацију и узајамно признавање хомологације опреме и делова моторних возила“, још од 1962. године. Тада је потписник тог споразума била некадашња Федеративна Народна Република Југославија (ФНРЈ), па ју је наследила СФРЈ, а после њеног распада, Србија као наследник свих права и обавеза, је наследила и ознаке Е. Број под којим су били означени делови који су се производили у бившој Југославији, а сада у Србији је Е10.

Сама хомолагација возила, делова и опреме је поступак оцењивања и утврђивања да је неко возило, делови и слично у одговарајућим захтевима ЕЦЕ правилника (Међународни споразум о усвајању једнообразних техничких прописа за возила са точковима, опрему и делова). Овај ЕЦЕ правилник је на снази од 1958. године.

„Савезни завод за стандардизацију“ издаје овлашћења за рад лабораторијама које обављају хомологациона испитивања, а у Србији постоји седам таквих лабораторија.

 
Znaci ocekujemo jos paljenja. Samo preopterecuju, busplus je dovoljno doprineo. Nema nikakve poente, bolje da kupuju autobuse koji ce zameniti dotrajale, a ujedno ce i "smanjiti" trosak ugradjivanja i kupovine kamera.
 
Da stavimo tačku na stakla. Zamenjeno vetrobransko staklo pored simbola Solaris ima oznaku Saint-Gobain E2 (Francuska) i identično je sa ostalim vetrobranskim staklima drugih Solarisa. Jedino ako Beoplex tj Beokom nema i strane potpise.
To što su ovladali sa šablonima drugih vozila njima svaka čast. Ali znam da je bilo puno problema sa montažom njihovih v. stakala pa su zjapila na sve strane.
 
Беоком може да има страни потпис једино ако је купио лиценцу од француза, што чисто сумњам да су французи дали. Лиценца је јако скупа и да ли би се она исплатила да рецимо они (Беоком) произведе и 400 комада ветробранских стакала (не одјаданпут наравно) за сваки аутобус по два комада, као резерва.
Али што каже Хер Жика :D , ако стакла зјапе на све стране након постављања, онда су сигурно скинули са неког оштећеног Солариса ветробранско стакло, направили калуп и удри. На тај начин су стакла за ГСП јефтина, али и ..........

http://www.beokom.org/a_staklo.html
 
Vrh