Што се тиче ветробранског стакла, ако је произведено у стаклари Панчево, то стакло мора да има на себи ознаку
Е10, а то је ознака да је произведено у Европи (Е) и у Србији (10). Свака држава из Европе која производи резервне делове за возила, има ову E ознаку.
Поред ове ознаке постоје и бројеви на стаклима, који сваки означава и годину производње стакла, број решења под којим је регистровано одобрење за коришћење на подручју Европе,.... То је у ствари хомолагација и то су они бројеви после ознаке ДОТ.
Србија има „споразум о усвајању једнообразних услова за хомологацију и узајамно признавање хомологације опреме и делова моторних возила“, још од 1962. године. Тада је потписник тог споразума била некадашња Федеративна Народна Република Југославија (ФНРЈ), па ју је наследила СФРЈ, а после њеног распада, Србија као наследник свих права и обавеза, је наследила и ознаке Е. Број под којим су били означени делови који су се производили у бившој Југославији, а сада у Србији је Е10.
Сама хомолагација возила, делова и опреме је поступак оцењивања и утврђивања да је неко возило, делови и слично у одговарајућим захтевима ЕЦЕ правилника (Међународни споразум о усвајању једнообразних техничких прописа за возила са точковима, опрему и делова). Овај ЕЦЕ правилник је на снази од 1958. године.
„Савезни завод за стандардизацију“ издаје овлашћења за рад лабораторијама које обављају хомологациона испитивања, а у Србији постоји седам таквих лабораторија.