becks89":1r9289g6 je napisao(la):
Čekaj, jel ti isplativije da staviš 3 puta jeftiniji proizvod i onda ga 3 puta menjaš u godinu dana jer je takav kakav jeste, ili staviš jedan koji valjda i koji ti traje godinama. Stakla koja se menjaju sada na Solarisima su iz Pančeva, ne znam kakvo to specijalno staklo košta 3 puta više, ali pretpostavljam da je još jedan prazan argument iz Ikarbusa.
Prazne priče o prevazilaženju mana iz serije u seriju, godinama unazad, što bi sada to bilo tako? Sledeća unapređena serija N serije je izašla pune 4 godine kasnije, u međuvremenu je izašla N serija za NS, neznatno poboljšana... Prethodno je od Volvo prototipa prošlo 4 godine do naredne niskopodne serije. Pa i da se skupi grupa ljudi sa foruma, za 4 godine bi shvatili šta nam ne valja i šta nam ne funkcioniše. Ali, oni se ljudi ne uče pameti ni iz sopstvenih grešaka, idemo dalje, otvaramo nove projekte, doživljavamo nova razočarenja, dajemo nove nade, to samo može u Srbiji, naš narod bar ima kratko pamćenje pa istu priču možeš servirati više puta...
Izvini beck, ali izmisljas.
Stakla koja se sad menjaju na Solarisu sigurno nisu iz panceva ako se postuje ugovor o garanciji.
Smatram da ma kakvi genijalci vodili GSP, tolike budale i diletanti nisu, jer izgubiti galanciju na vozilo staro 6 meseci je prava ludost.
Ako si kojim slucajem u pravu, molim te da okacis sliku tog stakla na Solarisu kao dolaz njihovog totalnog ludila.
Sto se tice 4 godine, ucenja na greskama i slicnog, mnogo toga jesi, ali dosta toga i nisi u pravu.
Prelistaj u pretrazivacu vesti u vezi ove fabrike u zadnjih 10 godina pa vidi koliko tu ima zloupotrebe, politike, samopromocije.
Politika je bila pomoc FAP-u, jer davljenik se ne spasava tako sto u vodu gurnes loseg plivaca sa sve tegovima.
Politika je bila i "N" serija za Univerzijadu, jer je od prototipa do gotovih 40, 60, 80, ili 280 autobusa, proslo premalo vremena, ali je trebalo prikazati sposobnost rukovodstva i pokupiti politicke poene.
Politika je i kad posramljenom Ikarbusu koji je revidirao ceo projekat i otklanjao gresku po gresku, nebi li konacno imao korektan model, tresnes odluku da ce od sad zaboraviti "N" i od fabrike postati Karoserista na MAN sasiji. I onda skupljas poene pricom o saradnji sa MAN-om i narucenih 40-tak vozila, ali nikako ne prebacujes prvu transu novca da bi se bar sasije kupile i dopremile u fabriku.
Politika je i kad se nakon toga 'ljutis' na proizvodjaca sto kasni sa isporukom, ali nigde ne spominjes da nisi ispostovao svoj deo ugovora o sukcesivnom finansiranju.
Politika je i kada tender pomeris 4 meseca ranije bas da proizvodjac (koga inace "lazno" podrzavas) nebi imao spreman novi proizvod kojim bi konkurisao na tenderu.
A onda opet kazes, ma ko ih je__, imali su sansu, Beogradjani zasluzuju bolje.
Politika je opet kada neko treci kao gumicom prebrise i N i M seriju, da bi ON doveo veliko nemacko "M" u Srbiju, koje ce proizvoditi za ceo svet. To sve uradis pocetkom jeseni uz (seljacku)pricu da je to pravi MERCEDES (bre), dignes ocekivanja gradjana do nebesa, a onda uplatis sasiju tek krajem godine!
Pa onda po oprobanom receptu, ubrzas celu pricu, ali sa lovom kasnis svim dobavljacima osim Mercedesu!
Sve je to politika...
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2