Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Можете писати шта год хоћете, али аутобуски превоз у Београду никада није био бољи него данас. Далеко је од идеалног, али је и удобнији и редовнији него раније. :kafa:

А тек Конектова опсервација да су 90-их возила била боља од садашњих...:lol: Па, човече, ти заиста не знаш шта причаш. У то могу да поверују само клинци који се не сећају деведесетих. :rolleyes:
 
Sta fali onim crvenim krsinama koje su bile bucne ko parna lokomotivia a i onaj dimnjak je doprinosio tome? :)
 
vucko":mdu8ijd4 je napisao(la):
Sta fali onim crvenim krsinama koje su bile bucne ko parna lokomotivia a i onaj dimnjak je doprinosio tome? :)
je l' to misliš na one MAN-ove iz 70-i-neke ili na Ikarbusove iz 80-i-neke i 90-i-neke?
 
Ne bih znao,bio sam mali,ali znam da su imali dimnjake koji su postavljeni uspravno i da su bili bucni i ostavljali su oblak dima iza sebe.Tad sam mislio da su svi busevi,trole i tramvaji isti jer smo imali samo iste modele tramvaja i trola a njih najcesce koristih :)
 
pa i ja sam bio mali tada. voleo sam MAN-ove zbog načina an koji se ulazilo na prednja vrata (kao polu-kružno). a bili su i MAN-ovi i Ikarbusovi sa tim dimnjacima
 
Nisam se vozio busevima uopste pa nisam znao,to je ko sto imam druga koji ima 20 godina a nikad se nije vozio trolom ili tramvajom a zivi u bg-u.

Kako mislis polukruzno ulazenje,imas li neku sliku da mi pojasnis?
U svakom slucaju ti autobusi su bili uzasni,kad god vidim neki od tih starih na ulicama smuci mi se zivot.
 
Ja sam kao mali bio ubeđen da je aspuh autobusa bio ubačen u prostor sa putnicima, i mislio sam da tako to treba. :D
 
Imali smo zute MAN-ove, zvali smo ih Berlinci (donacija iz Nemacke), imali su tapacirana sedista i ozvucenje i bili su VAU!
Ikarbusova serija iz `90, je proglasena najizdrzljivijim autobusima, vozili su i po 400 ljudi odjednom.
Sanosovi su mi ipak omiljeni zbog stajace platforme pozadi, a mrzeo sam ih zbog desetak mesta za sedenje..... :cool:
 
Displeji na novim Ikarbusima su raspad zivi. Kao da i ne mogu da ih iskljuce. Zablokira se na Novatronik ili a garazu, a onda papirom napisu broj linije. I hoce li ikada azurirati, a ne da na 44 pise Admirala Geprata ili da postoji linija 704E.
 
stf":1x9e7anc je napisao(la):
Sanosovi su mi ipak omiljeni zbog stajace platforme pozadi, a mrzeo sam ih zbog desetak mesta za sedenje..... :cool:
Eh, Sanos S-115. Kad se setim sta je taj bus sve izdrzao 90ih, treba mu dici spomenik, bez preterivanja. Pisite sta hocete, ovi danasnji sigurno to ne bi.
 
sizif":24bmbjbh je napisao(la):
Можете писати шта год хоћете, али аутобуски превоз у Београду никада није био бољи него данас. Далеко је од идеалног, али је и удобнији и редовнији него раније. :kafa:

А тек Конектова опсервација да су 90-их возила била боља од садашњих...:lol: Па, човече, ти заиста не знаш шта причаш. У то могу да поверују само клинци који се не сећају деведесетих. :rolleyes:
tačno :)
 
sizif":2y4l1nwk je napisao(la):
А тек Конектова опсервација да су 90-их возила била боља од садашњих...:lol: Па, човече, ти заиста не знаш шта причаш. У то могу да поверују само клинци који се не сећају деведесетих. :rolleyes:
Podseti me da ti se isto ovako obratim sledeći put kada se slučajno sretnemo na nekoj temi. Nevezano za to da li o njoj išta znam.

Do tada, mogao bi da pročitaš šta piše.
I, da, 90-e bi bile zlato u odnosu na istu situaciju danas, jer su tada najveći deo voznog parka činila u PM izdržljiva vozila, što se za današnja baš i ne da reći.
Budi mi pozdravljen, ionako zaobilazim tvoje postove u širem luku.
 
GSP Sramota,zar se ovo zove javni prevoz,i dalje su građani na lečenju od promrzlina u vašim autobusima :notok:
 
E ovo je Bus ,neka Ikarbus kopira ovakve sigurno će im prodaja ići bolje...a Grad neka traži kvalitetnija vozila od Ikarbusa,više para za bacanje nema,a nekad ih je bilo...
MHOU.jpg

metro.jpg
 
Pa dovoljno je uporediti Ikarbuse i MAN i Mercedes na nasim ulicama. Zatim sa Kobrama. Na kraju i sa FAP-om. Od ikarbusa gorij e jedino Liaz.
 
Pa mislim sigurno mogu da naprave kvalitetnije kao one u saradnji sa Bredom,jednostavno neka koriste materijale kao za tu seriju a Grad neka plati za kvalitet,po Japancima iz donacije se to najbolje vidi, a Gradu bi se to više isplatilo zbog manih popravki i pritužbi putnika na kvalitet,ili neka raspišu konkurs za drugog prevoznika a izbace ove male linijske,a onda da građani biraju kome plaćaju markicu za atobuski prevoz u sklopu ITS..to bi trebalo da natera da zbog konkurencije se podigne kvalitet,jer recimo kod privatnih linijskih prevoznika kvalitet je opao,razvaljena vrata ,prljavi busevi itd..
 
Матеја Бељан":1n7lykek je napisao(la):
Pa dovoljno je uporediti Ikarbuse i MAN i Mercedes na nasim ulicama. Zatim sa Kobrama. Na kraju i sa FAP-om. Od ikarbusa gorij e jedino Liaz.
Ikarbusova serija koju je radio zajedno sa FAP-om (garazni brojevi od 70-90) su najizdrzljivija vozila u kojima sam se vozio. Cak im se ni vrata ne glave. Iste su starosti kao i Mercedesi conecto a u boljem su stanju.
Drugo, sta fali Ikarbusovim niskopodnim, tihi su, greju, klima, moderan dizajn....
Najvaznije, kad vec imamo tri, cetiri fabrike autobusa, zasto ih uvoziti? Nijedna normalna drzava to ne radi. Slazem se da ne treba kupiti FAP-ove konzerve, ali Ikarbusovi su u redu.
I mnogo su jeftiniji.
 
A 11 su svi na servisu mnogo je kvalitetniji niskopodni fap :kafa:
 
Nisam video niskopodni FAP...jel to cudo postoji?
Mislim da malo preterujete sa tim pljuvanjem po Ikarbusu....koliko sam samo puta Mercedes video u kvaru, a on kad stane, po ceo dan ceka mercedesove strucnjake.
Problem ja sto novi autobusi nisu pravljeni za stoku, nego za civilizaciju.....a to kod nas ne postoji.
 
Vrh