Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 284 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,0%

  • Ukupno glasača
    299
Svaka cast vozacu sa 707!
Malo je ostalo ljudi u ovim pasjim vremenima, ali on i njegov gest daju nadu da jos ima nade za nas.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
angry bird":22knzqjr je napisao(la):
Isto sranje drugo pakovanje.

Нема смисла. Људи из тог предузећа посећују форум, па није фино да им омаловажавате труд - посебно кад сами нису криви.
 
Први пут видим аутобус са климатским уређајем, који има прозоре на отварање. Из мог искуства, то је реткост у свету.
 
verovatno misliš na turističke autobuse. oni stvarno nemaju prozore.


čak i tramvaj caf ima prozore na otvaranje.
 
Мислио сам конкретно на аутобусе тамо где сам до скоро живео. Старији аутобуси јесу имали прозоре на отварање, али ови нови, са клима уређајима, уопште немају могућност отварања. Мислим да је то донекле и логично.
 
da li ti autobusi u tvom prethodnom mestu življenja bili međugradski autobusi ili baš gradski?
 
U principu sva vozila sa duplim izo staklima nemaju prozore, jer su stakla dodatno izolovana pa klima uredjaj radi posao, cak i vantilacija.
Vozila poput gradskih sa jednostrukim staklima moraju da imaju opciju otvaranja...
Samo, prozori na Solarisu, su katastrofa, kao da i nije otvoren, nema efekta, cak prodjem sa svim otvorenim prozorima kroz cetke, a unutra ni kap vode ne udje :D
 
毋不敬,儼若思,安定辭":3fc6eub0 je napisao(la):
angry bird":3fc6eub0 je napisao(la):
Isto sranje drugo pakovanje.

Нема смисла. Људи из тог предузећа посећују форум, па није фино да им омаловажавате труд - посебно кад сами нису криви.
A jesam li ja spominjao radnike iz tog preduzeca i njihov trud? Ja pricam o onome sto mi je prikazano kao najnovije super mega giga ultra cudo od autobusa sa mercedesovim znakom, jer u njemu ne da ne vidim ista novo, modernizovano i unapredjeno, vec samo unazadjeno. Pre ovog Vucicevog ceda i cuda proizvodili su 100% niskopodni autobus na manovoj sasiji, a sad mi predstavljaju low entry autobus na meckinoj sasiji kao ne znam ni ja kakav dogadjaj od velike vaznosti. Truditi se nije uvek ono sto je dovoljno. Mogu i ja strasno da se trudim da napravim nesto al' dzaba, kad ne ide ne ide.
Zasto je toliko dugo problem naci partnera za taj ikarbus i napraviti neki iskorak? Pricase onda evo dolazi VDL proizvodice se u Beogradu najbolji autobus u Evropi, pobegose ljudi glavom bez obzira?! Zasto niko nece tu da dodje i ulozi nesto vec svi beze ko djavo od krsta, u cemu je tu problem?
 
Svi planovi su kratkoročni, od komada do komada u tome nema budućnosti i nema zarade. Ako već posećuju forum ljudi iz Ikarbusa, nek i pročitaju nešto, pa valjda ima i neko ko može da razume o čemu pričamo i da malo primeni to u praksi, pa ako ne ide, gore od ovog ionako ne može...
Angry je 100% u pravu, ovo što se predstavlja kao nešto veliko je zapravo jedna velika sramota za firmu koja želi da prodaje svoje proizvode van Beograda. Od velikog, imamo samo medijsku pažnju i ono što tek sledi onom nesrećniku koji ga kupi, veliko razočarenje.
 
Angry, BUS koji bi saobracao za mladenovac, Obrenovac kao i na mnogim drugim relacijama u Srbiji ne mora nuzno biti niskopodni.
Ja da se pitam, ja bih ona zadnja vrata potpuno ukinuo , kada su veliki magovi i poznavaoci svega i svacega vec porucili nakaradnu sasiju. Postojji veliki broj `lokal` linija u Srbiji gde autobus predje po 20-30 kilometara uz nekoliko stanica. Uglavnom su to ruralni krajevi i sela, ali slozicete se i njima je potreban autobus da bi se prevezli. sa druge strane konstrukcija koja nije niskopodna je znatno jeftinija u startu, ali i jeftinija za odrzavanje. Takodje dokazano je da su niskopodni autobusi osetljiviji na ono sto mi nazivamo (losim) putevima. Svakako , da IKARBUS treba da nastavi i sa usavrsavanjem kompletno niskopodnih modela, a koliko sam primetio to niko nije ni dovodio u pitanje.
 
Трећа врата могу да се укину за неки други град, Београду су и таква потребна, Не знате ви какав је покољ на терминусима када наиђе стари мерцедес са двоје врата :o
 
Ovaj model koliko znamo ne ispunjava zahteve koji su u beogradu, a to je 100% niskopodnosti.
Takodje IKARBUS iako beogradska firma i ma kako propao pogresnom upravljakom politikom svakako prevazilazi kategoriju `samo beogradskog snadbevaca`, tako da svakako treba da misli kako da konkurise i na tom trzistu.
 
Ни Цита Леа не испуњава па већ колико дуго вози на линији 16. Верујем да када се такво неко правило прекрши, превозник добија мање пара уместо искључења возила. Наравно да треба, Нови Сад ускоро набавља нека возила па ће ту имати прву прилику. А што се тиче будалаштина у вези купаца из Румуније и Хрватске :lool:
 
Захтеве који су у Београду?
Па ти стварно не пратиш дешавања задња Лаки :D Сви захтеви сада могу да се ревидирају у трку, овакав је чак приоритетан.
И то оно, прво крене да се дешава, па касније ако мора, падну на папиру неке одлуке.
 
Somi303":2xk3628n je napisao(la):
А што се тиче будалаштина у вези купаца из Румуније и Хрватске :lool:

Budalastine su prisutne, ali veruj mi i odredjena doza neverice i da kazem pozitivnih reakcija.
U Hrvatskoj se i sa mnogo vise pozitivnih reakcija gleda poslovanje FIAT-a u Kragujevcu, A posebno saradnja Ikarbusa sa dve nemacke kompanije, prvo MAN-on, a sad i MB.
Mozda smo mi ipak previse kriticni u onom negativnom smislu ?

@Borcanac

da vidis, to mi nije palo na pamet, znaci sad ce da moze i u GSP ?
 
laki72":2mhut21j je napisao(la):
Angry, BUS koji bi saobracao za mladenovac, Obrenovac kao i na mnogim drugim relacijama u Srbiji ne mora nuzno biti niskopodni.
Jeste tu pricu sad pricaju. Ali je prvobitno bilo receno kako je do te cele saradnje sa mercedesom doslo tako sto je njima bilo receno da su Beogradu potrebni neki autobusi za gradski prevoz, i da se onda kod ljudi iz mercedesa izrodila ideja da prodaju ikarbusu sasije za proizvodnju i kasnije kupovinu tih autobusa za gsp Beograd. To je rekao i Vucic himself a i covek iz mercedesa. I onda su odjednom okrenuli plocu i sad izlaze sa pricom kako je to bus za medjugradski saobracaj, a da je u planu i proizvodnja zglobnih autobusa sa gradski saobracaj.
 
@somi303, pravilnik za gsp i lastu nisu isti, valjda si to do sada mogao sam da zakljucis po samom tipu vozila koja su vlasnistvu Laste i drugih pp...
Vozilo nije za Gsp, proverena info.
elem, poceo rashod solo japanaca...
 
Pre 2 veceri se vozim na liniji 50, garazni broj 33. Ne zna se sta je gore: da l autobus koji je krsina ili nadrkani bahati vozac koji vozi tu kantu ko manijak...

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
JohnnyLee":2nvak6cd je napisao(la):
већ? па они су тек стигли до пола животног века.
Već ili ne, poskidano je sve što je moglo sa njih, da ih vrate u život ko zna koliko para treba, tako da je to gotova priča.
I sa 10 godina, garantujem da je sve i jedan Japanac kvalitetniji nego IK-112LE i razni drugi poluproizvodi kojima se vozimo :wink:
 
A sta ce reci carevi emisri na to rashodvanje jesu li ih obavjestili
 
Skinuti motor, menjač, diferencijal, vrata poskidana/polupana, poskidani delovi instalacija, pumpe, dugmići, sijalice itd, vraćenje u vozno stanje bi koštalo koliko i novo vozilo.
 
Prvi bus na struju u Beogradu - Testiranje vozila kineskog proizvođača BYD do polovine aprila
Sreda, 19. 03. 2014.|12:37 | Izvor: 24 sata
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... ine-aprila

elektricniautobus190314.jpg

foto: 24sata.rs

Električni autobus kineskog proizvođača BYD stigao je iz Holandije u Beograd i narednih mesec dana biće testiran na ulicama prestonice. Ako u gradu budu zadovoljni karakteristikama tog vozila, moguće je i da će kupiti određeni broj "buseva na struju".

Novi autobus trenutno se nalazi u GSP pogonu "Dorćol", ali još neće saobraćati, pošto u Direkciji za javni prevoz čekaju neophodne ateste i prateću dokumentaciju kako bi se ispunile sve formalnosti. Dok god se ne pribavi papirologija, autobus će biti sakriven od očiju javnosti, a ima čak i svog čuvara.

Kako saznaju "24 sata", "novajlija" će prevoziti putnike na liniji 29.

- Testiraćemo koliko troši struje i kako se sveukupno ponaša na saobraćajnicama, odnosno da li su putnici zadovoljni. Za sada mogu samo da kažem da veoma lepo izgleda - kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.

Električni autobus BYD biće prvi autobus na struju u Beogradu. Od karakteristika je poznato da može da prođe 300 kilometara sa jednim punjenjem baterije (puni se pet sati). Autobusi dnevno u proseku prelaze 208.100 kilometara. U vreme špica saobraća 685 GSP autobusa, a svaki troši 50 litara goriva na 100 kilometara. Ukupna potrošnja goriva u GSP "Beograd" radnim danima iznosi oko 100.000 litara.
 
Vrh