Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
@Somi303
Zahvaljujem, slika je bila zbunjujuca, nista se nije videlo, cak sam mislio i da je neki solo. :D

@veb983
Tacno je i to, ali neke linije sa poteza 300 su dobro popunjene i vise odgovara gradski tip vozila gde moze da stane vise ljudi, u odnosu na 112LE gde se prednost daje sedistima i oni zauzimaju vise mesta.
 
becks89":3ow5nuc0 je napisao(la):
Ovde se vrata otvaraju na unutra :)
img2993n.jpg
 
@somi, ne na citelisu, nego na citaru :)
@direktor, preko telefona sam, rekao bih da je nesto iznad vrata nasvrljano?
Narucio sam belu foliju da popunimo ovaj izgrebani deo branika.
 
Druže, ja tebe stvarno gotivim, stvarno retki su optimisti u današnje vreme, držiš se svojih stavova i ne popuštaš, ali ja moram reći da se ne slažem sa tobom. Staklara u Pančevu radi stakla duži niz godina, i baš konkretno radi sa GSP-om, ništa mi nemamo što nismo imali. Zar ti nisi bio jedan od onih koji su govorili da Ikarbus može da napravi 200 autobusa godišnje, a sada ti je malo 3 meseca za jedan autobus, dakle prvi prioritet, jedina obaveza i zadatak ti je to, pa napraviš ovako nešto, zar to nije sramotno? Ikarbus od 2012. godine ništa ne radi, tada nije bilo reči o novim autobusima, a bolji su od svih serija u poslednjih 10 godina. Šta treba reći dalje o firmi za koju konstruišu studenti? Sve ovo deluje prazno, pompezno najavljeno i sve je od samog početka bilo jasno, bar meni, a ne znam kako imate čemu da se nadate, kao da ne znate kakvi su nam do sada bili izborni autobusi... Kao što rekoh Laki, obožavam tvoj optimizam, ali mislim da je preoptimistično nastaviti sa proizvodnjom ovako nečega.

Nije to stvar optimizma Beck, vec potrebe da se napravi odrzivi sistem. Drustvo koje nista ne proizvodi moze da postoji samo ako ima od Boga date ogromne prirodne resurse koji su trazeni u svetu, ili ako je osvajacki nastrojeno prema ostatku sveta. Mi ni jedno ni drugo nismo. U koliko sve uvozimo, neminovna je sve veca beda. Ikarbus je pravio solidne autobuse sve do sredine prosle decenije, medju prvima je poceo da primenjuje kutijaste sasije, njihovi busevi su se pokazali izdrzljivijim od MAN-a u vreme najstrozih sankcija i izuzetne preopterecenosti 1992-1994(koje se ti hvala Bogu ne secas).
SVe to ukazuje da Srbija ima kadrove koji Apsolutno mogu i umeju da naprave dobar autobus. Mozda ne odlican, ali solidan svakako.
Sto se tice proizvodnje `prototipa` za 2 meseca, tvrdim da je to rekordno malo vremena i da za to vreme nije moguce kvalitetno napraviti 0 / nulti primerak bilo kog vozila.
Ali ja ovde ne pricam o izbornom autobusu! Izbori dodju i prodju. Ja ukazujem na potrebu da se pokusa pomoci Ikarbusu u doradi prototipa time sto cemo ukazati na zamerke. Najlakse je reci, `ma ovo je sranje`. Ajd da budemo za promenu kriticari koji ce ukazati na konkretne propuste, mane nedostatke, a istaci ono sto je ok.

I prica o strateskom partneru je malo suplja , da budem iskren. Ovakav ikarbus kakav je trenutno upropascen i unakazen ne treba nikome. pri tom, neki mnogo krupniji igraci poput SETRE i NEOPLAN-a su propali, ali su se pojavili neki poput Solarisa iz Poljske. Zar to ne ukazuje da `mit` o nedostiznoj nemackoj tehnologiji vise nije aktuelan, a da niska cena rada koja uzrokuje jeftiniji proizvod igra znacajan faktor u kupovini autobusa? Zasto mi kao drzava ne bi iskoristili to i situaciju preokrenuli u svoju prednost i u konacnom sledu korist???
 
Јавила ми једна птичица да је и тамо исто ;)
P4200800.jpg

http://fotogalerie.verkehrsgigant-p...60&sessionid=403f7108db55521e18f74c31efd54bc1
laki72":ibhqnt6v je napisao(la):
Ja ukazujem na potrebu da se pokusa pomoci Ikarbusu u doradi prototipa time sto cemo ukazati na zamerke. Najlakse je reci, `ma ovo je sranje`. Ajd da budemo za promenu kriticari koji ce ukazati na konkretne propuste, mane nedostatke, a istaci ono sto je ok.
Direktor Vićentić je tokom razgovora sa delegacijom Autobusi.NET uputio pohvale našem portalu i priznao da redovno prati vesti i komentare vezane za Ikarbus na Forumu Autobusi.NET. Obećao je da će uskoro Ikarbus imati svog zvaničnog člana Foruma koji će biti tamo prisutan, predstavljati novosti iz prve ruke i biti na raspolaganju da stručno odgovara na pitanja članova.
Аутобуси.НЕТ
Ако је ово што је написано тачно, то ће бити савршено. Ето прилике да Икарбус чује све примедбе и предлоге путника :vops:
 
Aha, kako nece.
Poznati su po dobrom marketingu...
@somi303, ne deluje na prvoj slici da je tako, ali dobro, svaka cast, ja zaista ne videh nista slicno do sada, moja greska, priznajem.
 
Igor":9rom3fzu je napisao(la):
milanche":9rom3fzu je napisao(la):
Inace Igore cak i ja imam primedbu na tekst :)
Iako je nedavno izvedena nedomaćinska nabavka 200 autobusa iz uvoza za GSP, potencijal samo domaćeg tržišta opravdava ovakvu proizvodnju.

Beobuild se tog stava drzao i u najavi tendera ali i posle toga. Takodje to je i moje misljenje koje sam vec izneo na forumu kada je pao dogovor sa solarisom tj kada je pobedio na tenderu. Solaris jeste nesto bolji autobus kada je zavrsna obrada u pitanju takodje govorim iz perspektive putnika. Medjutim visom cenom kao strani proizvod u situaciji kada imamo razvijen domaci model koji se vremenom unapredjivao priznajem bilo je par koraka napred pa korak nazad sa M serijom u pojedinim stvarima ali uvek cu prednost dati domacem proizvodjacu i domacoj privredi za proizvod slicnog kvaliteta i manje cene.

Naravno vreme ce pokazati kako ce se M serija i Solarisi pokazati na bg ulicama i sa odrzavanjem GSP-a. Stoga smatram da je izraz nedomacinski sasvim opravdan i ne preteran kako mozda zvuci.

Znam, razumeo sam te, nego sam morao malo da pecnem :D Ostaje nam samo nada da ce se Ikarbus popraviti u narednom periodu, a nada umire poslednja :D
 
Novi napad na vozača GSP, sindikat najavljuje štrajk »
12. Mart. 2014 | 15:32, Izvor : Beta, Komentari: 0 komentari
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=99360

Jedan vozač autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća napadnut je danas tokom vožnje, saopštio je Saobraćajni sindikat GSP i najavio štrajk zbog slabe bezbednosti vozača.
Kako se navodi u saopštenju, mlađi putnik je danas oko 10 časova prišao vozaču autobusa na liniji 25 i pretio mu nožem, govoreći da će ga na sledećoj stanici "iseći na komade".

Kada je vozač zaustavio autobus, pritisnuo panik taster i mobilnim telefonom obavestio policiju o napadu, putnik je razvalio vrata na vozilu, izašao napolje i nakon par minuta vratio se sa ciglom, kojom je razbio prednje desno vetrobransko staklo.
Policija je obavila uviđaj, a vozač autobusa je prevezen na VMA i prema podacima Sindikata nije povređen, osim što je pod stresom.
Napadača su snimile sigurnosne kamere na NIS-ovoj pumpi kod koje se dogodio napad, a Sindikat je izrazio očekivanje da će on brzo biti uhapšen.

"Ovaj poslednji u nizu napada hladnim oružjem potvrđuje da su drugi putnici i dalje pasivni u ovakvim situacijama, da panik tasteri nisu najbolje rešenje i da nadležni u gradu verovatno imaju preča posla od zaštite vozača u javnom gradskom prevozu, te ćemo najverovatnije zaustaviti saobraćaj 28. marta u podne u najstrožem centru Beograda.
 
Da čujemo sada opravdanje zbog čega je vozač autobusa zaslužio da ga napadnu...
Strašno je u kakvom gradu živimo.
 
Треба направити листу опасних делова града, и ту обуставити јавни саобраћај у каснијим сатима, све док тамошње локалне власти не заведу одговарајући ниво јавног реда и мира. Али, знајући какве идиоте имамо на власти, то ће се користити у сврху обрачунавања са политичким непријатељима.

У доста земаља у свету уводе праксу постављања заштитних стакала око возача - посебно таксиста. Али то није стварно решење, јер се ради о друштвеном проблему. Када маме и тате престану да одгајају дебиле, а школе почну да образују децу, ствари ће се променити. А све дог нам родитељи покушавају да деци буду другари, а школе испљувавају полуписмене и деликвенте, биће проблема. У данашњој Србији, а и региону, све што фунционише су кладионице и трафике које продају цигарете. Нико нема посла, нико 'нема пара', а сви имају за цигарете и кладионице, као и кабловску телевизију са безброј канала, који им додатно заглушљују децу.
 
Проблем ће се решити када полиција крене да хапси, а суд да суди. Зар треба град да делимо на гето делове и уводимо полицијске часове у њима?
 
707 vozi preko Altine. Lepo ali bilo bi lepo da naprave stajališta a ne da narod stoji na ulici.
Poznatom naselju lepog imena ali ne i infrastrukturno uređeno nedostaje kanalizacija, ulice netrasirane, uske i krivudaju bespotrebno. Nema trotoara pa judi idu ulicom. Nema adekvatnih autobuskih stajališta. Semafor sa novim novosadskim putu (između Metroa i Galenike) ne radi već oko mesec dana a kad radi pravi velike gužve na izlazu iz naselja. Kako autobusi izlaze tuda ??

707 ne može da smota kako treba kad ulazi u naselje. Neko je samo asfaltirao razdelni trougao (ugrinovački put / ugr. put deo 35.) i to je bilo dovoljno da provuku autobuse. Prosto čoveku se smuči kad treba da prođe kroz taj deo kolima.

Bageri redovno nešto rade i kopaju pa kidaju kablove, kako podzemne tako i nadzemne. Kad kiša pada u nekim ulicam imamo panonsko more.

Jednom rečju 707 vozi kroz (H)altinu.
 
A sadašnji sistem nije u stanju da podrži hapšenja i suđenja. Po potrebi mogu da argumentujem.
 
Ako ćemo da delimo grad , onda bi trebalo da ceo grad prekine sa gradskim prevozom čim padne prvi mrak , jer u svakom delu grada uvek može da se pojavi neka bu**** , pošto ih ima previše zbog manjka kapaciteta u pojedinim ustanovama. Prema podacima koje sam čuo na TV , dve trećine tih ljudi slobodno šeta gradom.
Evo recimo kod mene , do pre par godina je živela komšinica koja je sticajem životnih okolnosti kvrcnula , i komšijesu gledali da je izbegavaju maksimalno , ali meni nije bilo lako , jer sam bio na istom spratu. Hospitalizovana je tek kada je nožem nasrnula na prodavačicu u obližnjem marketu. Takođe na mom spratu je živeop i jedan kriminalac , koji je poginuo u saobraćajnoj nesreći. U naselju živi nekoliko pijanica i par narkomana. I šta sad , zbog svega toga da se ukine prevoz? A u pitanje je naselje koje je na 15 - ak minuta gradskim pšrevozom od strogog centra.
Jedino rešenje je intervencijapolicija , pa dalje ko je sve nadležan.
 
Počela prodaja "Ikarbusovih" autobusa sa znakom "Mercedesa"
Petak, 14. 03. 2014.|13:48 | Izvor: Beta
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... -Mercedesa

Direktor fabrike autobusa i specijalnih vozila "Ikarbus" Aleksandar Vićentić izjavio je da je u petak (14. marta 2014.) počela prodaja gradskog autobusa koji ta beogradska fabrika proizvodi na šasiji "Mercedesa".

On je novinarima na Sajmu automobila kazao da je taj autobus namenjen gradovima Srbije i regiona, a za par meseci biće na ulicama Beograda.

Prototip tog gradskog autobusa "Ikarbus" je predstavio 9. marta, kada je rečeno da će koštati 130.000 EUR.

Po rečima Vićentića, za "Ikarbusov" gradski autobus, čiji motor ima standarad "evro 5", postoji veliko interesovanje kupaca, naročito u Hrvatskoj i Rumuniji.

- Očekujemo značajnu proizvodnju i prodaju ovog modela u narednoj godini - kazao je Vićentić.

Dodao je da je to prvi u nizu modela koje "Ikarbus" i "Mercedes" planiraju za narednih godinu i po do dve godine.
 
Kakvi su utisci? Kakav je uzivo?

EDIT
Zaboravih plusic da ti stavim, super slike :kk:
 
Је ли оно са натписом 'Икарбус' на инструмент табли нека/и заштитна пластика/папир, или то тако стоји? Изгледа баш глупо..
 
Samo da napomenem da ljudi iz ikarbusa prate temu ,jako su ljubazni ,odgovaraju na sva pitanja , komicna im je bila rasprava oko maglenki , trebali bi odgovarti na pitanja forumasa na bb i na autobusi net ,na ozbiljna pitanja ,A o ukusima ne raspravlja
 
Dobri su oni samo da im se politicari skinu sa grbace da moze da se radi a ne ovo forsiranje.
 
Vrh