direktor":3ck65g1c je napisao(la):
Samo da napomenem da ljudi iz ikarbusa prate temu ,jako su ljubazni ,odgovaraju na sva pitanja , komicna im je bila rasprava oko maglenki , trebali bi odgovarti na pitanja forumasa na bb i na autobusi net ,na ozbiljna pitanja ,A o ukusima ne raspravlja
Komični su i meni njihovi polugotovi autobusi, iz serije u seriju sve komičniji... Još je žalosnije, ako prate mišljenja korisnika, vozača, ili bilo koje grupe ljudi i da prave ovako nešto, što ja nebih smeo nazvati autobusom, ovo je nešto što liči na autobus.
direktor":3ck65g1c je napisao(la):
Evo ukratko prvo krivi su politicari sto iz nepoznavanja zelje za reklamerstvom skracuju rokvoe do nerelanih sa 3 mjeseca na mjecec ipo .Dalje do kasnjenja dolazi jer komponetsi recimo neisporuce dobar dio pa se ceka novi primjer pod autobusa je kao sto znate od blazujki ,dodju blazujke koje neispunjavaju kvalitet ,posao staje dok nedodje adekvatna jer nemozes poceti sa oblaganjem poda gumom ,ni sa ugradnjim sjedista ,postoji redopslijed poteza kako se mesto radi .Postoje standrdi pravilnici koji moraju biti ispostovnai recimo za staklla moraju biti po pravilniku 48 ako se nevaram i taj broj stajti na staklu.Sjedista su iz poljske jer polijester jos nije savlado dvalitet .Porbelem je i sto domaci komponetasi nemogu da prate fabriku u zzahtejvima pa se moraju narucivati stvari iz inostranstva ,Klima i grjanje je domace ,stakla bez prozora su iz panceva jer ovi nisu savladali ovaj model prozora .Prednja plastika ispred soferke je iz pazove i mnogo je cvrsca i bolja nego do sada.Takodje moraju da se ispostuju standardi za ekologiju i to kontrolise vinca ,pa homologaciju masinski faks ,pa tuv sertifikat pa za trziste eu DIN standard ,Sto se tice volana sa tablom to je doslo sa sasijom ako se nevaram .Ikarbus iam 280 zaposlenih od toga 200 u proizvodnji , neki odnos jedan zaposleni jedan autobus tj kapacitet okvirno ,Najvise ih je unazadio dinkic sto je uporpastio posao sa bredom ,pa kao spasaovao stvar sa vdl om nezna se zasto nisu dosli .Sto e tice kometara ljudi na sajmu slikali su se ispred busa u PPV pozi .Zamjwerke putnika sto sjedista nisu tapacirana .Bila je i grupca vozaca gspa ,koji nemogu da razumiju da netreba da se zale ikarbusu vec svojim inzinjerima koji su satavljali narudzbenicu po kojoj ovi prave bus ,koji naravno nekonsultuju vozace koji ce kasnije da voze bus,Od modela retrovizora,polozaj , drzaca retrovizora , modela svjetal proizvodjaca ,tim detaljima narucioc gsp se nebavi
Dok sa druge strane lasta tacno se zna stari tip prednje maske ,nova zadnja stjena, crveni rukohvati ,koje sjediste ,tapacirung itd .
I ono najvaznije tezina solo autobusa sa sve putnicima je 18 tona u normalnim zemljama autobusi se ne preopterecuju od proisanog eventualno za 10% dok je to u gsp to 100% ako je autobus projektovan za 100 ljudi oni voze bar za 50 % vise ,to strasno skracuje vjek vozilima .Jer bgu nema dovljno vozila za broj linija i broj stanovnika koji nije isti kao 1991 u kojoj gsp jos zivi tj djp ,
AUTOBUS je super jos samo da bude dobra prodaja to ce biti najbolji pokazatelj
'Oćeš li mi objasniti, kako jedan Solaris završi 200 autobusa u roku od nepuna 4 meseca, za Beograd, pritom aktivno radeći i na drugim narudžbinama? Jel oni nemaju neke standarde koje Ikarbus ima, jel oni prave svaki svoj deo? Dajte bre ljudi, dokle ćemo tražiti izgovore u nekim drugim stvarima, a ne u sopstvenoj nesposobnosti da nešto promenimo, da je bilo ko od ljudi iz Ikarbusa popričao za vozačem autobusa IK-218M, nebi danas imali pola delova na ovom poluproizvodu. Jer su nekvalitetni, jer su neodgovarajući i jer ne služe ničemu. Nema to veze sa inžinjerima i sa bilo čim, proizvođač i u osnovnom paketu opreme (najjeftinijem) mora da obezbedi kupcu osnovno sredstvo za rad, dakle funkcionalno nešto. A šta mi imamo, opet imamo turska ogledala koja se rastresu i koja se posle moraju vezivati, koja su pre svega nepregledna i samim tim nefunkcionalna, imamo ovu neku instrument tablu ili šta je već, koja je takođe beskorisna jer je prazna, nepregledne instrumente, i masu drugih propusta koji su tu iz serije u seriju.
Nemojte mi reći da je standard da se paneli u proizvodnji izgrebu, da oni ne leže kako trebaju, da to škripi i da to treba odmah po dolasku kod kupca popuniti novinama da nebi pravilo buku? To su sitnice, ali sitnice koje se ne popravljaju već serijama unazad. Vi i dalje odobravate to da vi počinjete neki projekat, bez da ste nabavili delove za isti i da ste napravili kompletan plan i kompletno završili sve projekte. Pa jel može torta da se pravi bez recepta i bez nekih sastojaka, ja sad nemam margarin, pa ću staviti majonez i to je ok, slične su teksture, pa kao uspeće? Ikarbus greši već godinama, najuspešnije projekte su sami ugasili, niko ih na to nije naterao, IK-201 su ugasili kada su ga skoro doveli do savršenstva, IK-218 seriju su skoro doveli do savršenstva i onda uzeli da rade sa Manom i pokazalo se kao promašaj nad promašajima, onda su sad uzeli ovo da sklepaju i šta ćemo dobiti? Idemo od početka, sad ćemo malo ovo da sklepamo dok ne shvatimo greške, pa onda kad budemo blizu savršenstva, onda ćemo opet da krenemo u nešto drugo i tako u krug. Od toga 'leba nema, nemojte da se lažemo....
direktor":3ck65g1c je napisao(la):
Pa i prednja i zadnja stjena su radjeni ponovo ,bus je visi ,razlicitia je velicna prozora ,nabrajao je cvojek sta je sve razlicito vise zajednickog je imao njihov niskopodni sa breda maskom i sa man sasijom neogo ovaj ,Volio bih Bazinga da podjes na samjam pogledas bus popricas sa ljudima ako si u mogucnosti cisto jer me zanima tvoje strucno misljenje kad dobijes sve infromacije iz prve ruke
Evo ja sam bio na tom sajmu, oni ga predstavljaju kao srednjepodni autobus, što nije. Da mi kažeš onda ko ima šta da ti objasni kad ne znaju ni šta su proizveli? Većina tih konstruktora i dizajnera su videli autobuse na slikama i onaj kojim su došli do fakulteta, da se ne lažemo mnogo, a to nam govore razni idejni projekti poslednjih nekoliko godina koji nas lagano stavljaju na mesto iza Liaza, Mazova i sličnih autobusa.... Da mi objasniš šta je rađeno ponovo, na prednjoj masci su sklonili Ikarbusov logo i stavili Mečkin, skinuli ručice za dizanje srednje maske, ubacili natpis ikarbus i to je to, dodali su displeje sa Led diodama i to je nova stena? Pozadi isto, šta je promenjeno u odnosu na M seriju?
angry bird":3ck65g1c je napisao(la):
Isto sranje drugo pakovanje.
Objasnio si sve ovim komentarom
veliki +!
bazinga":3ck65g1c je napisao(la):
Opet kazem, ovde je rec o tome da je stigla sasija, samohodna, sa upustvom za upotrebu i nadogradnju karoserije, znaci nema sta tu da se projektuje iz pocetka, da li je prozor visine 1m ili 1,23m je mala promena, najvece promene su u samoj vezi sasije i karoserije ali opet tu oni nemaju nikakvu slobodu nego rade po upustvima proizvodjaca sasije, zato i imaju ove krugove provere, da bi Mercedes dao garanciju na sasiju, motor itd. Opet ponavljam bio je onaj genijalni snimak sa slikom iz Katije ili Solida vise se ne secam iz kog je programa, gde je autobus predstavljen kao kocka sa prednjom i zadnjom stenom autobusa, bez vrata tockova itd. To samo pokazuje koja je to sprdnja kad oni nisu bili u stanju da odrade render kompletnog autobusa za predstavljanje medijima...
EDIT: Samo jednu stvar da napomenim, ja bih najsrecniji bio da Ikarbus ozivi, ali sa svojom sasijom, domacim vratima staklima instalacijama itd, a ne sa svim i svacim tudjim. A trenutno se od magarca pravi pegaz, cudo, srpski Mercedes, posao veka itd. Ono sto bih ja voleo da vidim jeste da Ikarbus izbaci jedan autobus, na domacoj sasiji, recimo redizajnirani 218 sa doradama, i da ga posalje u 10 gradova,domacih i u inostranstvu, na probu, i da bar 5 gradova naruci po 10 tih autobusa, a onda da se krene dalje sa promocijom tog vozila.
Konačno da se složim sa tobom
Svaka čast, +!