Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Igore pohvale za slike, upravo ovime sam dobio potvrde svojih sumnji. Zamerke koje odmah vidim bez da sam bio u njemu su sledeće...
Instrument tabla, prazna, nefunkcionalna, nepregledna, retrovizori skinuti sa M serije, premali, treća vrata koja bolje da ne postoje, ovaj dizajn je potpuni promašaj, tačno se vidi da je sklepan. Ne znam ko ovo ima duše da proda, podseća na Megabus sa strane...
Usudio bih se da kažem da Maz i Liaz bolje izgledaju, i da su kvalitetniji, prosto mi se više ne ide na sajam.

@Mare ovo je IK-103 sa dvoje vrata.
 
Нисам прочитао текст и баш у томе је и поента. Обајвили сте вест о догађају који је комплетна обмана и лаж и то је једино битно и ту штету не може умањити по који критички пасус у вести о "новом икарбусу" .Објавили сте нешто што заправо ни не постоји.Да је наслов у тексту био одговарајући - Нова обмана грађана Србије од стране владајућег режима, радо бих га и прочитао.Овако сте само допринели партијској пропаганди што год писало испод наслова "Нови Икарбус тражи тржиште".
 
Delija kako da razgovaramo o ovome ako nisi procitao tekst. Razumem tvoj stav ali komentar ti nije na mestu iz vise razloga
 
Сад сам и прочитао текст и остајем при свом ставу. Све што сте написали у тексту је тачно али као што рекох то је ирелевантно.Објавили сте вест о "новом Икарбусу" који не постоји. Што нисте у прошлости објавили исте вести о "новим икарбусима" на мановим шасијама?

Знам да си савршено свестан количине демагогије коју сервирају политичари,поготво Вучић и колико су зајахали наивни народ лажима о икарбусу и колико је то опасно па сте се опет прикачили на медијски талас о стелт мерцедесу из Икарбуса. Текст јесте информативан,вероватно и једини такав о овом лажном мерцедесу али просечном читаоцу који се не разуме у аутобусе нити га превише то занима све што сте написали не говори много осим наслова који је катастрофалан,погубан и по укусу партијске пропаганде.
 
Prvo moram da pohvalim ljude iz Beobulida koji su napravili ovu lepu reportažu o ik-112le . svaka cas . Ovaj autobus koliko vidim nije zavrsen nema uopste unutrasnjih retrovizora iznad vozaca ako to nije neka fora i jos nekih delova .. Tabla je očajna a za sve ostalo će mo videti kada uđe u eksplataciju ..
 
Aman, jel se to dele narkotici besplatno, pa svi postajemo malo... ?
Olabavite, spustite lopticu na zemlju.
@Delija
Ovo jeste NOV PROTOTIP iz Ikarbusa i time zavredjuje paznju da se nadje na Beobuild-u.
Motivi, cinjenice i zloupotrebe Ikarbusa u politicke svrhe nisu nepoznate ni nama ostalima, ali ne mozes da negiras cinjenicu da je "to nesto" napravljeno ili sklepano - kako god.

@beck
Ako pogledas malo prethodne postove i slike videces da se otvara sredisnji deo maske, tako da nema potrebe toliko da hejtujes :-D

Predlazem da se za vreme sajma organizuje grupna poseta deelegacije Beobilda sajmu, a da ti budes predsednik delegacije ;-)



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Delija":2j09pmsx je napisao(la):
Што нисте у прошлости објавили исте вести о "новим икарбусима" на мановим шасијама?

Moracu da te demantujem

Pre tacno godinu dana smo isli u samostalni obilazak Ikarbusa i pustili smo vest o novim busevima na MAN-ovoj sasiji

http://www.beobuild.rs/read.php/589.html

Takodje u septembru 2012 smo objavili vest o takodje tenderu za buseve ispostavice se kasnije Solarise sa jasnim stavom koji sam i ovde iznosio i licno. http://www.beobuild.rs/read.php/570.html

A za naslov budi siguran da je ujedno i dovoljno kritican u odnosu na ono sto se predstavlja kao sigurna stvar i da je jednostavno tacan pogotovo kada se procita tekst. Novi model postoji a to da je korak nazad u neku ruku to se slazem nekada smo uzimali niskopodne sasije od mercedesa kao korak napred a sada pitanje je da li postoji strategija prodaje i sl i zato autobus trazi trziste ako ga ne bude bilo nece biti ni autobusa jako jednostavno.

I na kraju moram ti reci da si neverovatan u neku ruku jel ti je jasan tekst vesti ali eto licni osecaj ti nije kako treba u odnosu na vest. Pogledaj samo vesti drugih medija pa ce ti biti jasno koliko je ustvari ova vest jednostavno realna
 
Ок,одузео си ми тај један аргумент али текст по мени нема одговарајући наслов с обзиром на силне обамен партија и свих медија о лажном мерцедесу.Изнели сте само прецизне техничке податке и никакве критике нема нити закључка.

Притом,кључна ствар - "тржиште за нови икарбус" је стављена у први план у тексту а оно је једина фиктивнија ствар од целог "пројекта". Мерцедес неће дозволити да се ово извози под њиховим знаком нити постоји у Србији веће тржиште за ове приградске аутобусе
 
Доста форумаша уопште не чита Беобилд портал па и дођемо до тога да Делија тврди да није било репортаже о ИК 218М ...

Како год, фотографије ентеријера аутобуса одају утисак исте канте као и оног промашаја са МАН-овим шасијама, стим што смо отишли и корак назад те ово није ни 100% нископодни бус.

Дакле, Икарбус је у односу на ИК218А за 2 године отишао уназад 20 година ... БРАВО!
 
Poznajuci te znam da ces terati svoj stav sto se kaze do kraja te ne zelim da takvu raspravu izazivam ali cu ti reci da smo vest i autobus koji makar kao jedan primerak postoji predstavili najneutralnije moguce a za naslov sam ti vec rekao ako ne bude trzista nece biti ni autobusa stvar je jasna.
 
ала ти Делија некада запениш... дај, опусти се мало. стварно ће те младог стрефити срчана кап
 
@Delija
Ja iskreno ne vidim nista pogresno u naslovu. "Novi Ikarbus trazi trziste". Nema nicega politickog i odgovara temi, jer se pod Ikarbusom u naslovu podrazumeva model, a ne fabrika/firma.
Inace, toliko o unapredjenju rada fabrike. I dalje iste greske, zavrsna obrada lose, a uzimajuci u obzir da ce biti izlozen na Sajmu, za prototip to ne bi trebalo da se desi. Jos sam na par slika primetio prljavstine (na volanu) koje takodje nisu smele da ostanu za predstavljanje. Gledam i sedista, ne znam da li je takav dizajn, ali cini mi se kao da su i ona prljava.
1_zpsf5fa8831.jpg

2_zps9a3ea77f.jpg


EDIT
Obe slike su preuzete sa Beobuild portala. :)
 
E da,

zaboravih da kazem da je autobus prilicno bucan kako spolja a tako i unutra :)

@marrecar

autobus je bio primetno prljav i spolja. A desno krilo prednje maske je bilo blago odvojeno cak sam probao i da ga vratim na mesto.

Inace mislim da je neko vec primetio cak sam i to gledao kako je reseno a mislim na one cevcice koje vode do brisaca i koje ne izgledaju bas najbolje
 
Читам Беобилд портал али сам прескакао вести о аутобусима које су по мом убеђену апсолутно небитне. Квалитетан производ из Икарбуса више никад неће изаћи нити ће ико приватизовати фирму која склапа аутобусе на туђим шасијама,са туђим моторима,туђим управљачким системима... и која се у целости сатоји из уљуљканог и непрофесионалног кадра који притом све то скупа углавном склапа на дилетантски начин.

Да Игоре,текст је постављен неутрално између целе истине са јасним задњим намерама одговорних и "доласка великог Мерцедеса у Србију". Ја такву позицију не могу да подржим.

Да не грешим душу,није Икарбус ту једини кривац.Он је само једна карика у ланцу катастрофалног јавног превоза у Београду који се састоји из очајног стања путева,неодржавања,дилетантског ГСП-а,дилетантске дирекције за јавни превоз,очајне организације линија,монструзних аутобуских линија с краја на крај града и свеукупног немара,почев од возача па преко свих повезаних инстанци.
 
laki72":2obap0dk je napisao(la):
ž@beck
Ako pogledas malo prethodne postove i slike videces da se otvara sredisnji deo maske, tako da nema potrebe toliko da hejtujes :-D

Predlazem da se za vreme sajma organizuje grupna poseta deelegacije Beobilda sajmu, a da ti budes predsednik delegacije ;-)



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Nismo se razumeli, kako ćeš da otvoriš tu masku, grebaćeš noktima odozdo da je podigneš? Ili se možda uhvatiš za logo pa je otvoriš?
Pa nećeš ti doći, baš kao i onda kada sam te zvao. Ja nemam ništa protiv, samo mislim da ja nisam baš najadekvatniji za to mesto, ima ovde mnogo većih stručnjaka od mene.

marrecar":2obap0dk je napisao(la):
1_zpsf5fa8831.jpg

2_zps9a3ea77f.jpg


EDIT
Obe slike su preuzete sa Beobuild portala. :)
Sve će to popuniti novinama :)

Igor":2obap0dk je napisao(la):
E da,

zaboravih da kazem da je autobus prilicno bucan kako spolja a tako i unutra :)

@marrecar

autobus je bio primetno prljav i spolja. A desno krilo prednje maske je bilo blago odvojeno cak sam probao i da ga vratim na mesto.

Inace mislim da je neko vec primetio cak sam i to gledao kako je reseno a mislim na one cevcice koje vode do brisaca i koje ne izgledaju bas najbolje
Koliko se da primetiti, ovo su obični paneli popunjeni izolacijom, stiropor :roll: A vidi se na tabli koliko je čista, rekao bih masna. Vidi se i to desno krilo da ne leži gde treba.

Delija":2obap0dk je napisao(la):
Читам Беобилд портал али сам прескакао вести о аутобусима које су по мом убеђену апсолутно небитне.
Šta tražiš onda ovde? Ispisao si gomilu stvari koje nemaju veze sa temom, pritom lažno optužujući čoveka...
 
Ја не оптужујем лажно човека.Само критикујем текст јер ће по мом мишљењу допринети негативним ефектима на јавност у овом тужном добу предизборних кампања и неослобовске хипнотизације Србаља.
 
owim":13evw8f8 je napisao(la):
Hvala svima na info o rampama za hendikep osobe. Jos samo ovo, kako je u CAF-u i trolama? Ako je osoba u kolicima sama, moze li samostalno da udje - ako rampa radi? Ako treba da obavesti vozača, kako to prakticno da uradi?
На КАФ-у поред врата на којима се налази рампа имаш дугменце, слично као оно за отварање врата на којима је лого за инвалиде. То стиснеш да обавестиш возача који потом треба да укључи рампу која сама/аутоматски излази. Негде то не функционише јер стајалишта нису лепо урађена. У сређеном делу булевара то ради добро, али на пример код светка је то немогуће, пошто је стајалиште ка Устаничкој испод нивоа шина :roll:
 
JohnnyLee":cmsvvmzm je napisao(la):
ала ти Делија некада запениш... дај, опусти се мало. стварно ће те младог стрефити срчана кап
I treba da zapeni. Ovog puta je potpuno u pravu. Dosta vise tretiranja naroda kao nekih infantilnih stvorenja koja nisu u stanju da razlikuju dupe od glave. Ovo je vise van granica svakog ukusa i pristojnosti. Ne mislim na Beobuild vec na, zna se koga.
 
Kompletno svi radnici ove "fabrike" treba da odu po radne knjizice i pravac na biro... Ikarbus foliranta zatvoriti, fabriku srusiti, i zemlju prodati...
Oni na "ovome" rade 3 meseca? Oni ovu finalnu obradu nazivaju mercedesom i kvalitetom?!

Mene je iskreno blam... Dozivljavam transfer blama ceo dan...
 
Хехехе,нисам видео ову Џонијеву сугестију.

Не нервирам се ја много али можда понекад свој став изнесем на грубљи начин. Ствар је у томе што ја волем Беобилд а презирем све остале медијске хохштаплере,странке и њихову демагогију коју сервирају просечном грађанину. Камо лепе среће да су сви текстови поводом ове обмане око Икарбуса као овај беобилдовски тј прецизни и информативни (упркос случајно тендециозном наслову)јер сматрао бих да је све ок и не бих имао ништа против Игоровог неутралног става тј текста.

Међутим,поставља се питање између чега то требамо да будем неутрални? Између истине и лажи? Разума и људске глупости?

Е ту је по мени проблем и зато ово пишем. У условима медијске хистерије,култа личности,партијске пропаганде и невероватно велике пролазности надреално глупих лажи,превара и демагогије око Икарбуса по мом скромном мишљењу информативан текст једноставно није довољан па ни адекватан. По мени би текст поред те информативности са којом смо као друштво очигледно дефицитарни, морао да има и јасан и бескомпромисан закључак као продукт тих информација. Управо због недостатка таквих текстова и вести у јавности ови могу овако да вређају интелигенцију читавом друштву.У здравој средини новинар би могао слободно да напише: ППВ рекао да долази Мерцедес - Мерцедес није дошао - дошле његове заборављене шасије - ППВ мора да сноси одговорност. А онда би здраво друштво на основу тог здравог и бескомпромисног новинарства могло до осуди демагоге и преваранте и одстрани их са јавних функција.

Јасно је мени да се у новинарству не сме прећи граница објективности,да ово није мој сајт али ипак,дуго знам Игора и немам проблем да изнесем своје мишљење када нам се она не поклапају - поготово тада. :D
 
Zadnji kraj mi se preterano dopada, sve ostalo je vec vidjeno, i gore nego pre mozda, ali sacekacemo par meseci, da vidimo iskustva iz saobracaja :)
 
Pa naseg, otice u neku drzavnu firmu da ispituje sahte i rupe na putu, pa cemo da vidimo utiske :)
 
Vrh