Imaš više načina kočenja kod autobusa, dakle obično kod svih imaš ručni i nožni retarder, radnu kočnicu i u krajnjoj meri ručnu kočnicu. Dakle, nožni retarder ti je prvi stepen na pedali kočnice, on blago i lagano usporava vozilo i automatski se deaktivira na brzini ispod 20km/h (ukoliko se dobro sećam, nisam siguran), takođe ručni retarder radi po istom principu, s' tim što je on predstavljen pomoću ručice i ima više stepeni kočenja, od blagog do najjačeg stepena retardera, radna kočnica znamo kako radi, dakle drugi stepen na pedali kočnice je radna kočnica... Ručna se koristi kada nemaš nijednu od prethodne 3 opcije
Elem, 49 produžena do okretnice Banjica II, ceo dan smetaju tamo gore, pauze su im po 20 minuta i onda ili smetaju trolama ili smetaju busevima, haos...
Elem, 49 produžena do okretnice Banjica II, ceo dan smetaju tamo gore, pauze su im po 20 minuta i onda ili smetaju trolama ili smetaju busevima, haos...