Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Japanac izletio u nemanjinoj pokupio tezgu ispred hotela beograd i neka kola ,kazu celave gume kisa
 
Saobracajna.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/beograd...-u-hotel-Beograd-povredjeni-vozac-i-prolaznik
Кад се само сетим како се завршио сличан такав инцидент препрошле године :ohno:
1107978-autobus-gsp-udario-u-zgradu-u-nemanjinoj-ulici-200114-ras-foto-milos-peric-0030.JPG

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/...-udario-u-hotel-i-pokosio-pesaka/122372.phtml
425037_autobus-gsp-udario-u-zgradu-u-nemanjinoj-ulici200114ras-foto-milos-peric-0023_f.jpg

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/436026/Autobus-511-uleteo-u-hotel-i-pokosio-pesaka
РТС као и увек има снимак
http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...Аутобус+ударио+у+зграду+Хотела+"Београд".html
 
Šestomesečni pregovori "Ikarbusa" sa "Mercedesom" u završnoj fazi - Planirana proizvodnja autobusa i kombi vozila sa "euro 6" motorom
Utorak, 21. 01. 2014. Izvor: Novosti
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... -6-motorom


Pregovori "Ikarbusa" sa moćnim "Mercedesom" oko poslovno-tehničke saradnje traju više od šest meseci i nalaze se u završnoj fazi.

- Prošli smo uspešno već sve procene "Mercedesa" i uskoro očekujemo i potpisivanje ugovora, potvrđuje za "Novosti" generalni direktor "Ikarbusa" Aleksandar Vićentić.

Prvi čovek zemunske kompanije objašnjava da ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji znači da će se u pogonima "Ikarbusa" praviti sve vrste najsavremenijih autobusa i kombi vozila na "Mercedesovoj" šasiji, što bi uz maksimalno upošljavanje svih 280 radnika značilo i angažovanje nekoliko desetina "komponentaša" iz cele Srbije.

Nemački gigant, koji u svom okrilju ima i čuveni autobuski brend "Setra", pravi trenutno najsavremenije i "najzelenije" autobuse, opremljene motorima sa "euro 6" standardom. Gama modela koji će se praviti u Zemunu obuhvata gradske i međugradske autobuse, ali i autobuse visoke turističke klase, kao i kombi vozila namenjena prevozu putnika.

U kompaniji "Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora", zasada nisu hteli da govore o detaljima buduće saradnje, ali ističu da su veoma zadovoljni što će do nje doći. Trenutni proizvodni kapacitet "Ikarbusa" je oko 250 autobusa, ali niko ne sumnja da će sa "zvezdom" na haubi autobusi proizvedeni u Zemunu lako naći put do brojnih tržišta.

Prvi autobus "Ikarbus" je proizveo 1954. godine i do sada je iz njegovih pogona izašlo više od 20.000 autobusa, od kojih je značajan deo izvezen. "Ikarbus" je proteklih nekoliko godina uspeo da sopstvenim snagama (na šasiji MAN) proizvede nekoliko najsavremenijih niskopodnih autobusa, od kojih su neki pokretani i prirodnim gasom.

- Dolazak "Mercedesa" je svakako značajan potez, ali imam utisak da smo kao država propustili da "Ikarbusu" damo dodatni gas jer za njegove proizvode postoji veliko tržište i u Srbiji, pre svega u Beogradu - ocenjuje profesor dr Ljubodrag Savić. - Očekujem da posle otpočinjanja naših pristupnih pregovora sa EU ovaj dolazak velikog igrača poput "Mercedesa" dodatno "uveri" investitore da je klima za ulaganje u srpsku privredu sada njima bliža.

Prototip za sajam

U pogonima "Ikarbusa" trenutno se završava prototip autobusa na "Mercedes"-ovoj šasiji.

- Planiramo da ovo vozilo, izrađeno po najsavremenijim standardima, predstavimo na predstojećem međunarodnom sajmu privrednih vozila u Beogradu - kaže generalni direktor "Ikarbusa" Aleksandar Vićentić.

"Beotrak 2014", međunarodni Sajam privrednih vozila, biće održan u Beogradu od 25. do 29. marta ove godine i novi model "Ikarbusa" biće svakako jedna od zvezda ove manifestacije.
 
U POGONIMA "Ikarbusa" trenutno se završava prototip autobusa na "Mercedesovoj" šasiji.

- Planiramo da ovo vozilo, izrađeno po najsavremenijim standardima, predstavimo na predstojećem međunarodnom sajmu privrednih vozila u Beogradu - kaže generalni direktor "Ikarbusa" Aleksandar Vićentić.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -iz-Zemuna

Ok, sad je javno :)
 
I ja jedva cekam da ga otkriju, mozda opet dobijemo "ekskluzive" kao sa M serijom. Ali najvise me zanima da li ce imati svoj dizajn, Mercedesov dizajn, ili neku mesavinu.
 
1107978-autobus-gsp-udario-u-zgradu-u-nemanjinoj-ulici-200114-ras-foto-milos-peric-0030.JPG


Koliko je ovo ozbiljno oštećenje u smislu da li se može popraviti, ili će završiti kao autobus za čerupanje delova?

I vezano za mercedes, hoće li na novim autobusima ostati naziv ikarbus, ili će ga zameniti zvezda?
 
direktor":2iu3e4b1 je napisao(la):
Japanac izletio u nemanjinoj pokupio tezgu ispred hotela beograd i neka kola ,kazu celave gume kisa
Nebih voleo da upotrebim težu reč, ali opet izmišljaš.
Do udesa je došlo jer se zaglavio gas, u žargonu dobio je turažu, vozač je na iskustvo izbegao i teže posledice da je skrenuo desno ka Žel. St. posledice su mogle biti mnogo gore, odabrao je Nemanjinu jer ide uzbrdo, da uspori vozilo, uspeo bi da ga zaustavi da je kolovoz bio suv, međutim prikolica je preko šina zanela i onda je vozilo ostalo bez kontrole, kako je moglo odlično je prošlo, da je neko neiskusniji bio za volanom pitanje je šta bi bilo.
Jedna sa lica mesta.
1524639_782292111785418_560334015_n.jpg

Vozač je izašao iz bolnice, koliko sam upoznat, u toku današnjeg dana.
Ukoliko nije oštećena šasija, može se popraviti, ovde je u pitanju plastika i šajba, sve ostalo je manje više celo, postavlja se pitanje kvaliteta "remonta", ovo vozilo je pre 10 dana izašlo "ispod čekića", a dopušten je ovakav propust.
 
Ja se nadam da ce ga popraviti, ali ne bi me cudilo da ga odvedu na cerupanje, kao sto kazes.
Negde sam procitao da ce nositi Mercedesov znak, sada ne mogu da se setim gde tacno. Mada mi je to nelogicno, jer je ocigledno obostrana saradnja, Mercedesova sasija i Ikarbusova ostatak, tako da bi bilo dobro da nosi oba znaka ili kao sto je Neobus radio sa Volvoom.

Александар":3uvagct2 je napisao(la):
Ik dizajn

Послато са ST27i уз помоћ Тапатока
Jel ovo potvrda ili si iskazao zelju da bude IK dizajn? Vidim da su napisali da prave prototip, sto ne znaci da ce biti IK dizajn. Ja bih vise voleo to, ne fali njihovim izgledima nista, samo mogu da pokupe nesto od drugih modernih autobusa (metalik sipke, tamne prozore, moderna sedista itd., uglavnom sitnice koje mogu dosta poboljsati)
 
Beks89 dobro dosao nazad ja sam napisao ono sto sam cuo to je napisano neposredno po dogadjaju ,prva vijest o istom na forumu
A ekipi iz 24 sata potkrala i po koja greska
. B. (53), vozač autobusa na liniji 511, udario je u zgradu hotela „Beograd“ pošto mu se usled kvara na automatskom menjaču zaglavila papučica za gas. Zanimljivo, ovo vozilo je pre svega nekoliko dana bilo na remontu u „Ikarbusu“, gde mu je zamenjena samo karoserija i oplata, saznaju „24 sata“.

GAS - Autobus je proizveden 2013. godine, a gradu ga je donirala vlada Japana. Zajedno sa još 29 vozila marke „man“ iz te donacije, ovaj autobus se našao na remontu prošle nedelje u „Ikarbusu“, ali na njima ništa nije rađeno ni na motoru ni na automatskom menjaču.

Vozač koji je upravljao autobusom došao je u smenu neposredno pre incidenta, i to mu je bio tek prvi krug. S. B. radi u GSP „Beograd“ već 26 godina i do sada nije imao većih saobraćajnih nesreća, a kako saznajemo, nikada nije bio odgovoran ni za jednu od manjih nezgoda koje su mu se događale.

Nesreća sa istim uzrokom dogodila se 4. novembra 2011. kod okretnice na Zvezdari kada je vozač „Beobusovog“ autobusa na liniji 77 Jovan Stolić (61) uleteo u obližnji park pošto mu se pokvario automatski menjač i usmrtio dvoje studenata Radomira Vučkovića (19) i Dijanu Đorović (22).
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 2644.phtml

Autobus nije proizveden 2013 vec 2003 ako se nevaram
 
Kakav crni automatski menjac pokvaren???
Novinarstvo u Srbiji vise ne postoji!!!

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
direktor":idk2ht9o je napisao(la):
Beks89 dobro dosao nazad ja sam napisao ono sto sam cuo to je napisano neposredno po dogadjaju ,prva vijest o istom na forumu

Ja ne znam šta je sad tu sporno becksu89 , koji maltene odmah po povratku na forum krenuo po starom , kada se jasno videlo iz tvog prvog posta da ti nisi zaključio da su ćelave gume , već da su ti drugi to rekli , tj. da su drugi to zaključili.
 
Nisam želeo da ulazim u diskusije bilo kakve vrste, ali dopustiću sebi da ti postavim jedno pitanje.
Ovako, jel tebi sve što kažu ili što drugi prenesu mora biti istinito, ili malo razmisliš o tome pre nego što nešto preneseš i malo razmisliš o situaciji.
Logički, da su ćelave gume, on nebi skrenuo sa trase 200 metara ili sigurno nebi zbog ćelavih guma skrenuo ulevo i otišao skroz na drugu stranu i napravio ovakav rusvaj, zar ne?
Ako već nešto prenosiš, a prenosiš stvari koje objavljuju novinari koji ne razlikuju GSP od privatnih prevoznika, onda možeš logički da izostaviš banalne pretpostavke. Mislim da je više nego očigledno da se ne radi o ćelavim gumama, bar meni.
Ja se izvinjavam direktoru, zaista nisam pročitao lepo post, moja greška, još jednom se izvinjavam što sam te pomenuo.
 
becks89":3n3szgbh je napisao(la):
direktor":3n3szgbh je napisao(la):
Japanac izletio u nemanjinoj pokupio tezgu ispred hotela beograd i neka kola ,kazu celave gume kisa
Nebih voleo da upotrebim težu reč, ali opet izmišljaš.
Do udesa je došlo jer se zaglavio gas, u žargonu dobio je turažu, vozač je na iskustvo izbegao i teže posledice da je skrenuo desno ka Žel. St. posledice su mogle biti mnogo gore, odabrao je Nemanjinu jer ide uzbrdo, da uspori vozilo, uspeo bi da ga zaustavi da je kolovoz bio suv, međutim prikolica je preko šina zanela i onda je vozilo ostalo bez kontrole, kako je moglo odlično je prošlo, da je neko neiskusniji bio za volanom pitanje je šta bi bilo.
Jedna sa lica mesta.
1524639_782292111785418_560334015_n.jpg

Vozač je izašao iz bolnice, koliko sam upoznat, u toku današnjeg dana.
Ukoliko nije oštećena šasija, može se popraviti, ovde je u pitanju plastika i šajba, sve ostalo je manje više celo, postavlja se pitanje kvaliteta "remonta", ovo vozilo je pre 10 dana izašlo "ispod čekića", a dopušten je ovakav propust.

Ali tender je bio raspisan samo za remont oplate i šasije a ne za remont menjača i motora ni ostalih delova . Tako da IKARBUS NIJE KRIV !!! Ovih dana treba da izađu 10 ik-103 iz fabrike na kojima je samo remontovana oplata i šasija a motor i enterijer će raditi pogon Dorćol ili matični pogon ..
 
Ma prijatelju nije to nikakav remont, zna se šta je remont. To je obično farbanje, i dorađivanje oplate, i onda kao remontovali smo autobuse, šta smo remontovali, ofarbali ga i oprali detaljno. Nisam ni postavio pitanje krivice Ikarbusa, postavio sam pitanje koja je poenta tih remonta, on ga ofarba spolja, a on što nema kočnice to niko ne dira, menjače, motore nedaj bože neko da pogleda. Pa jeste da ga je MAN napravio, ali sa vremena na vreme red bi bio da se to malo pogleda i pročačka, po potrebi i zameni nije nijedan deo večan. I te IK-103 i remont na Dorćolu, od toga ništa nema, bačene pare.
 
Da becks sa tobom se slažem 100 % ja pricao sa vozačem jednim koji je dobio taj remontovani kaze da su ih samo okrecili zbog delegacije Japana da bar buudu na oko lepi . Jutros gledam jednog japanca sa linije 23 lego skroz do zemlje i onako ide u saobraćaj strasno . I da pohvalim gb 448 danas sam uživao u vožni od Banjice do Zemuna majstor ga lepo vozi kao da je njegov bus ...
 
becks89":1z3fcflx je napisao(la):
Nisam želeo da ulazim u diskusije bilo kakve vrste, ali dopustiću sebi da ti postavim jedno pitanje.
Ovako, jel tebi sve što kažu ili što drugi prenesu mora biti istinito, ili malo razmisliš o tome pre nego što nešto preneseš i malo razmisliš o situaciji.
Logički, da su ćelave gume, on nebi skrenuo sa trase 200 metara ili sigurno nebi zbog ćelavih guma skrenuo ulevo i otišao skroz na drugu stranu i napravio ovakav rusvaj, zar ne?
Ako već nešto prenosiš, a prenosiš stvari koje objavljuju novinari koji ne razlikuju GSP od privatnih prevoznika, onda možeš logički da izostaviš banalne pretpostavke. Mislim da je više nego očigledno da se ne radi o ćelavim gumama, bar meni.
Ja se izvinjavam direktoru, zaista nisam pročitao lepo post, moja greška, još jednom se izvinjavam što sam te pomenuo.

Logički gledano , ako direktor kaže da su drugi tako rekli , to ne znači da je to direktor rekao , i da izmišlja , već znači da je to izjavilo neko treće lice , a da je direktor samo preneo izjavu tog trećeg lica. Dakle , ovde se ne radi uopšte o tome da li sam ja poverovao ili ne u to što je napisano , ili da li je poverovao bilo ko drugi , već o tome da si se poneo u ovoj situaciji , isto kao i u situaciji sa prijavama za nepoštovanje polazaka na liniji 101. A što se tiče toga da li je meni logično ili ne da su gume u pitanju , ne donosim uopšte zaključak na osnovu prve izjave , već kad imam više informacija.
Čovek je samo preneo prvu procenu ljudi sa lica mesta , a ti odmah napao njega , i na osnovu onoga što si napisao , po meni ispada da smeju da se objavljuju samo zvanične i konačne izjave i izveštaji o nesrećama , tehničkim pregledima i sl.
I za kraj , iako nisi želeo da ulaziš u bilo kakvu diskusiju , ipak si uspeo. I tako će biti sve dok ne budeš promenio način komentarisanja nekih stvari. Tačnije , kada izbaciš iz svojih komentara reč izmišljaš , kao i sve druge reči slične njoj (umislio si , to ti se samo pričinjava) , ja ću prestati da te napadam. Da si samo napisao nešto kao da ti nije logično da su gume u pitanju , iz tog i tog razloga ... sve bi bilo u redu.
 
liponiiiii":3d4j138s je napisao(la):
Da becks sa tobom se slažem 100 % ja pricao sa vozačem jednim koji je dobio taj remontovani kaze da su ih samo okrecili zbog delegacije Japana da bar buudu na oko lepi . Jutros gledam jednog japanca sa linije 23 lego skroz do zemlje i onako ide u saobraćaj strasno . I da pohvalim gb 448 danas sam uživao u vožni od Banjice do Zemuna majstor ga lepo vozi kao da je njegov bus ...
Džabe ga hvališ :mrgreen: Završio je danas u garaži, verovatno će opet do Ikarbusa, po ko zna koji put elektronika je poludela,a majstori, sada su razni neki, dečko koji ga vozi redovno u prvoj smeni je otišao u sindikat i više neće voziti, sada se menjaju svako jutro, to nikako nije dobro, raznog sveta ima...
 
Ikar već sklapa prototip Mercedesa
Izvor: RTS, Tanjug
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=803272

44108722452e01c48bf5a756.jpg


Beograd -- Šetomesečni pregovori između "Mercedesa" i "Ikarbusa" privode se kraju. Prototipsko vozilo biće predstavljeno u martu u Beogradu.

Plan je da se proizvodi oko 250 autobusa godišnje koji će se prodavati po celom svetu, a u proizvodni proces biće uključeno nekoliko desetina manjih fabrika u Srbiji koje će praviti komponente za vozila.

Kako je za RTS večeras rekao generalni direktor "Ikarbusa" Aleksandar Vićentić, šestomesečne pregovore dve kompanije privode kraju.

"'Mercedes' nas je ocenio da smo sposobni da radimo sa njima. Započeli smo proizvodnju prvog prototipskog vozila. U pitanju je gradski autobus sa dizel motorom. Planiramo da ovo vozilo predstavimo na međunarodnom salonu automobila privrednih vozila u Beogradu krajem marta", najavio je Vićentić.

"Mercedes" će proizvoditi autobuse za gradski, međugradski i linijski saobraćaj kao i kombi vozila, a pored bezbednosnih sistema, autobusi će imati i ekološke motore Euro 5 i najsavremenije sisteme za kontrolu vožnje i kočenja.

Šasije će dolaziti iz Nemačke i u njima će biti motori, menjači i instalacije, a projekti i tehnologija, takođe, su iz Štutgarta.

Posle "Fijata", ovo je druga velika fabrika automobila koja stiže u Srbiju.

Prvi autobus "Ikarbus" je proizveo 1954. godine i do sada je iz pogona izašlo više od 20.000 autobusa, od kojih je znatan deo izvezen.

"Ikarbus" je proteklih nekoliko godina sam proizveo nekoliko najsavremenijih niskopodnih autobusa, od kojih neki kao gorivo koriste prirodni gas.

Stručnjaci ocenjuju da je ovo početak obnove, ne samo "Ikarbusa", već i poslovnog odnosa s "Mercedesom", a buduća fabrika mogla bi da bude osnova i za nove dogovore sa pribojskom fabrikom vozila.

Potrebe naše privrede su velike, posebno građevinskog sektora, jer se kamioni sada uvoze, a ni autobusa nemamo dovoljno.
 
Vrh