Александар":7a00dq6l je napisao(la):
Jeste, moja greška prebacio sam se na nešto drugo. Hvala ti
MAN":7a00dq6l je napisao(la):
Interesantno je to, da vozac kad gresi, i to odgovara nekome, to je za pohvalu, a kad radi kako treba, a to nekome ne odgovara, to je za otkaz
Toliko o borcima za "ljudska" prava, borce za veća prava, bolje i udobnije putovanje Beograđana, za poštovanje propisa itd itd. :x
stf":7a00dq6l je napisao(la):
Ali recimo, ako pusti putnika van stanice a putnik je dovoljno nesvestan i podleti pod kola, vozač busa će da nagrabusi. Primera radi, tako je jedan Lastin vozač zaglavio zatvor. Godinama je puštao decu van stanice (jer je stanica imbecilno postavljena predaleko od škole) i godinama je činio dobro toj deci. Međutim, jedno jutro dvoje dece izleti iz busa, krene da pretrčava, pokupi ih auto i poginu. I vozač zaglavi zatvor jer je hteo da učini dobro delo kao i stotinu puta do tada. Plus će do kraja života da ga proganja ta greška. Jer, prekršio je pravilnik. Sam je kriv. A faktički - nije.
Za displej sam već objasnio. Pogrešan smer može nekome upropastiti karijeru, prijateljstvo, vezu, štagod ... samo zato što je neko bio lenj ... ili zaboravio ... ili zabo displej ...
Gledaj, kao vozač moraš biti svestan svojih obaveza, svojih prava i moraš biti svestan opasnosti koje prete tebi ili putnicima. Ne znam zašto ljudi imaju potrebu da filozofiraju i da rade nešto mimo propisa, jer je tako lakše i jer tako po njima treba da bude. Siguran sam da taj vozač nije imao lošu nameru, ali pre dobrote moraš obratiti pažnju i na svoje obaveze. Isto tako, ovde su pojedini smatrali da je ok voziti preko 50 u naselju, jer je njima tako lakše? Jer je bezbednije za ostali saobraćaj?! I koji još nebulozni komentari su bili kao opravdanje toga? Prosto takav smo narod, sve radimo samo da nije po zakonu, u inat nekome, volimo to, takav nam je mentalitet... Ukoliko nam nešto smeta ili smatramo da nije tako dobro, postoje nadležni koji služe za to, pa makar trajalo večno, ali više će koristi biti nego od samovoljnog menjanja i tumačenja propisa. Strašno je samo što se nezgode dešavaju najboljim ljudima, jer iz dobrote rade neke stvari, dok ološ uvek ima sreće...
Što se displeja tiče, nemam nameru da pravdam bilo koga, ali sa novatronicom sam ja poprilično nezadovoljan, a i veliki broj vozača više voli busse displeje, od NT. NT je dosta komplikovan, stalno učitava, traži nešto, povezuje se na nešto, konstantno je bez kontrole, javljaju se greške koje nije moguće kontrolisati. Međutim, istina je da za obrtanje smera treba 5 sekundi i samo je stvar koncentracije i prisutnosti na poslu. A za neobeležavanje kada je pokvaren displej, to bih ja par meseci po 20%, pre neko jutro indijanac koji je vozio #448 je umesto da zaduži table u garaži (kojih kasnije smo utvrdili NEMA) uzeo papir iz menze i napisao olovkom 78, naravno to ne može čovek da vidi sa metar, a ne sa veće udaljenosti i to dok je vozilo u pokretu...
MAN":7a00dq6l je napisao(la):
Gsp bi verujem bolje funkcionisao da je kompletno privatan, i da se zna red, tipa da grad odlucuje o polascima, redu voznje i ostalom, a da privatnik samo to ostvaruje.
Na Solarisu ne radi grejanje u putnickom prostoru, samo radijatori i evo, od kad su pocele ove temperature, to je to, niko nista ne preduzima. Na Gazeli, vetar otvara i lomi prednje branike sa svetlima, lepimo ih trakama, po meni, lose reseno, vetar nije otvarao ni duplo jeftinija vozila.
Displej bocni u prikolici ne radi, nema veze, niko nista ne preduzima, daleko Novi Sad i Novatronic...
Ocigledno da u Srbiji za svaki kupljeni proizvod postoji samo garancija u teoriji, u praksi nikada.
Takodje, skinuta blokada vrata, skinuta zastitna plomba sa nje prilikom intervencije na vratima, i to je to, niko se nije setio da to vrati. Ja na mom Solarisu mogu voziti sa otvorenim vratima.
Kakve veze ima ko je vlasnik GSP-a? Da hoće red se može zavesti za 30 dana, to ti garantujem, sa planskim merama uštede i otpuštanja i sa ozbiljnom reorganizacijom sistema doveli bi vas sve u red vrlo vrlo brzo. Otpuštanje viška adminstracije koja je kamen oko vrata davljenika, donešenjem novog pravilnika o radu i usklađivanju mera sa novonastalim uslovima vrlo brzo bi se dovelo stanje u normalu. Međutim, zašto bi to bilo ko radio, gradu odgovara da GSP propada, onda razni Đilasi, Čovići i ostali tajkuni mogu da properu koji milion kroz firmu, na štetu krajnjih korisnika. Blokada je glupost, evo to ti mogu reći iz nekog iskustva. Na stranu bezbednost i sve to, bla bla, ali elektronika ume da pobrljavi bez obzira ko je proizvođač, uglavnom se radi o jednom istom koji se pakuju u više modela autobusa. Evo u petak dobio čovek IK-218M da vozi za garažu, prethodno ga drugi vozač dovezao, povukao ručnu i ostavio da se samo prijave kod otpravnika da menjaju vozila. Ulazi čovek u vozilo i taster za treća vrata svetli, vrata zatvorena, pusti, ispusti vazduh, resetuj sklopku ne vredi, 25 minuta smo čačkali na okretnici, da bi na kraju zvali servis koji nam kaže da izvadimo iz table relej, i onda se skida blokada sa vrata. Međutim, u tablu ima releja i žica mali milion, prvo treba to naći pa onda videti koji je pravi itd itd itd. Sve to da bi pokrenuli autobus, da ne govorim o tome da se njegova vrata blokiraju samo hvatanjem za šipku, tako da može da te drži u stanici dosta dosta dugo. Sve u svemu, daleko smo mi od standarda i daleko smo mi od grada u kojem broj putnika i sama opterećenje vozila u toku dana dopušta gubljenje vremena...
Što se Novatronica tiče, problem nije u njima, nego u GSP. Evo situacija je bila da su zakucali displeji, prijavljen kvar u garaži, ali NT nije dobio nalog za izvršavanje popravke, jer je vozilo u garanciji dužni su to da urade. Na kraju su odlučili da nam izađu u susret i bez prijave iz garaže izađu na teren i pomognu nam, iako to ne moraju po zakonu i po ugovoru...