Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Прва инструмент табла је много боље дизанерски решена и кориснија, са више инструмената показује целокупан рад мотора.
Додуше на другој инструмент табли има са десне стране екран на коме се тренутно показује притисак уља и темература расхладне течности, али није у бројкама него само као линије и то без икаквих ознака !!!!! Не знам да ли има још неке функције на екрану ! Иначе утврђено је да ипак аналогни инструменти имају бољу прегледност него дигитални.
 
Da li je istina da autobusima covek mora da prodje onu celu proceduru da bi pokupio coveka u kolicima? Sa sve stajanjem, poturanjem blokada pod tockove, i rucnim navijanjem rampe???
 
Гага":3ann3xg6 je napisao(la):
Прва инструмент табла је много боље дизанерски решена и кориснија, са више инструмената показује целокупан рад мотора.
Додуше на другој инструмент табли има са десне стране екран на коме се тренутно показује притисак уља и темература расхладне течности, али није у бројкама него само као линије и то без икаквих ознака !!!!! Не знам да ли има још неке функције на екрану ! Иначе утврђено је да ипак аналогни инструменти имају бољу прегледност него дигитални.
Imaš više funkcija, evo slika...
kzi7.jpg

6nex.jpg

ikne.jpg

kqb6.jpg

Evo kako to izgleda kada se menja na "displeju"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8nEyggPRXXo[/youtube]
Za sve ostalo se u potpunosti slažem...

Gorstak89":3ann3xg6 je napisao(la):
Da li je istina da autobusima covek mora da prodje onu celu proceduru da bi pokupio coveka u kolicima? Sa sve stajanjem, poturanjem blokada pod tockove, i rucnim navijanjem rampe???
Kao što sam rekao u 99% autobusa rampe su došle neispravne, odnosno nisu ni bile povezane (ni u trolama), tamo gde radi koliko se sećam procedura je sledeća, dakle pritiskaš dugme na drugim vratima, za poziv rampe, nakon toga povlačiš staničnu, ručnu, i preko komandi na tabli izbacuješ i ubacuješ rampu, tako bi trebalo da bude, međutim, ja evo za nekih 5 godina nisam video nijednom da je neko koristio rampu, mnogo je jednostavnije da vozač izađe i pomogne da se putnik unese/iznese nego da se petlja sa elektronikom, naravno ako je ispravna....
 
Да, има и на дигиталном екрану инструменте који су у бројкама, што је добро. На оној првој слици, на претходној страни се не виде бројке него само линије.
Бекс89, чије су производње ови дигитални екрани које уграђује Икарбус ? Некад је и Телеоптик производио аналогне инструменте и за Икарбус, ИМТ, Раковицу, Заставу,..., а и извозио.
 
Slupan solaris na 18 na autoputu XD Koliko vidim opet se zakucao u autobus ispred...... Ne drže rastojanje, telefoniraju... strašno
 
Zamisli ovaj bus u zuto plavoj varijanti kod nas :D A pored rastojanja bih primetio i da kasno koce, umesto da krenu ranije lagano, on ga pusti pa kad postane kriticno ajmo kocnica na 100%. Vise puta sam se povredio. A najjaca voznja mi je bila u trolejbusu na liniji 40. Tad sam imao osecaj da kocnice i gas imaju po dva polozaja (ukljuceno i iskljuceno).

Sto se tice rampi... Nemam reci.
 
Dzabe mu 40kmh, kada je verovatno vozio na braniku ovog autobusa ispred...
 
Moze lako da bude da mu je ovaj bio u zadnjici, onom ispred nesto iskocilo ili sta vec, pipnuo kocnice, vozac solarisa nije reagovano na vreme a nije imao ni vremena da reaguje i BAM. Klasika. A vozaci i inace kod nas ne drze pravilno rastojanje. Pola sekunde sigurno treba da bi reagovao. Nekad malo vise, nismo mi svi isti. Ja znam za dva pravila kad je rastojanje u pitanju, ili pola od brzine kojom se kreces u metrima ili 2 sekunde iza njega (Kada vozilo ispred tebe prodje pored npr bandere, 2 sekunde kasnije treba ti da prodjes tuda). A moram priznati da u Beogradu ni ja sam ne postujem to, i bilo je nekoliko slucajeva gde je malo falilo da ja uradim isto. No, Solaris ima kameru napred koja snima put pa verujem da ovo moze lepo da se razresi.
 
А онда би му отпао задњи браник ...
 
marrecar":25txpsb4 je napisao(la):
Da je bio Ikarbus, prvo bi ispao vetrobran. :laugh:


Ја сам већ питао за то. Да ли још испадају?

Или је то било у данима пред долазак спасоносних Пољака... и само тад у већим количинама?
 
Samo se vi zezajte u ikarbusu se sklapa probni citaro za mart za slikanje ppv i ekipe
 
direktor":9azhl1y8 je napisao(la):
Samo se vi zezajte u ikarbusu se sklapa probni citaro za mart za slikanje ppv i ekipe
Ne zezaj. Ako je to istina imas + :kk: od mene veliki kao kuca. :D
 
Malo slicica sa sajma (skinutih sa neta):

5036_DSC_8740.JPG


5045_DSC_8757.JPG


5050_DSC_8762.JPG


5145_DSC_8858.JPG


5151_DSC_8864.JPG


5211_DSC_8924.JPG


Ovo bi mozda bilo simpaticno za neku od onih 10 jakih linija iz sekcije imamo plan.
5330_DSC_9042.JPG


5630_DSC_9443.JPG


5678_DSC_9501.JPG


Elektricni, pogon na 4 od 8 tockova
Ellisup-2_W640_H360.jpg


Ima koncepta elektricnih autobusa sa pantografom, na terminusima se podigne i dopuni autobus za 4 minuta za narednih 10km
38.jpg


I za kraj jedan Seik :D
6365__MG_0015.JPG
 
Inace, veliki je akcenat na hibride i elektro pogone. Dok se Njujork vraca jednim delom na ciste dizelase. Eto, izvinjavam se za duzi post :)
 
Гага":a1d0o9hz je napisao(la):
Бекс89, чије су производње ови дигитални екрани које уграђује Икарбус ? Некад је и Телеоптик производио аналогне инструменте и за Икарбус, ИМТ, Раковицу, Заставу,..., а и извозио.
Mislim da je komplet VDO, njihova je tabla i instrumenti su njihovi ;)
 
Od moje profesorke elektronike njen muž je bio tehnički direktor Ikarbusa i on je projektant cele instalacije na autobusima u zadnjih 10 godina koji su se proizveli u Ikarbusu pa sam doznao da je cela ta elektronika od SIMENSA ...
 
Vrh