Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Pod tim ne mislim na stvarno članstvo u istoj gospodo bukvalisti. Već na položaj u istoj, kao jedna od prvih koja je pristupila EU, 1970 i neke, kao jedna od najjačih ekonomija sveta, ima sigurno veću slobodu od novih članica. Za pristup uniji potrebno je niz reformi, izmena zakona i sl. Britanija ima slobodu da svoj ustav sama kroji, stoga verovatno oni znaju zašto i kako.
Vratimo se temi, da li vi mislite da sa našim održavanjem, putnom mrežom, odnosom prema vozilima možemo očekivati da nam vozila traju 10 i više godina?
Ne patim od novotarija, od toga da sve mora biti novo, ali ako već trebamo da se vozimo u takvom vozilu, onda neka ono bude čitavo i ispravno.
 
Britanija ima slobodu da svoj ustav sama kroji . Britanija nema ustav ,A voze buseve starije i od 10 godina pa ih onda nama poklanjaju
 
Becks itekako imamo uslove za održavanje i mogu se voziti vise od 10 god. Primer su ti japanci. Sve se moze kad se hoce :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Japanci su živi jer su imali stalnu kontrolu, eno ti N,M serije pa mi reci dal je realno očekivati i od njih da te voze još 5/9 godina?
Nažalost, japanci su retko kvalitetni, verujem da tako nešto više nećemo imati.
 
Hteo sam reci, da se odrzavaju svi autobusi kao japanci svi bi oni mogli da se voze 15 godina. Fora je sto niko nece da radi na odrzavanju istih pa se raspadnu za 3 godine.
A sto se tice puteva, budimpesta, zagreb, london nemaju nista bolje sredjenuje ulice. Nikad nisam bio u minhenu, berlinu. Ne znam kakve su ulice tamo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I?
Oces priznati da si napamet odvalio ono o propisu starosti autobusa u EU? ;-)

STO SE TICE N serije, ta vozila bi upravo i trebala da idu u Ikarbus na generalni remont!
Relativno mlada, pod politickim pritiskom su se nasla u saobracaju mada taj novi model nije bio doradjen i testiran kako treba. Rezultat je svi se slazemo porazavajuci. Ali, u medjuvremenu je proizvodjac video gde je napravio greske i novije N serije su dosta bolje od prvih modela. Logicno je da ta vozila posaljemo na remont i doradu jer ona nemaju jos ni punih 5 godina.
Popravka bravarije, ojacanje 'sasije', pa zatim proverea i po potrebi zamena odredjenih mehanickih sklopova, vazdusne, uljne i elektro instalacije, tapetarsko uredjenje salona i farbanje bi za rezultat dalo bus koji bi bio bolji nego sto je bio kada je izasao iz fabrike.
Omogucilo bi nam da budu u saobracaju jos 5-7 godina.
Taj naredni period je inace jako kritican jer pored sve vece besparice, stigli su nam i kredi za trole, CAF-ove, a stizu i za Solarise.
U narednom periodu nije realno ocekivati neku ozbiljniju kupovinu veceg broja vozila, zato moramo osposobiti i cuvati ovo sto imamo.
Racionalnost je nesto sto nam je jednostavno imperativ.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
a koliko su godina trajali sanosi i u kakvim uslovima su voženi? ili recimo ik 166 što su do skoro bili u saobraćaju.




nemoj mi te priče o evropskim standardima. nismo mi eu i nemamo para i baš to je razlog da racionalno koristimo ovo što imamo.
 
147 je bio na generalnom remontu i nije prefarban u žuto?
 
stf":ty11ydbf je napisao(la):
147 je bio na generalnom remontu i nije prefarban u žuto?

Somi303":ty11ydbf je napisao(la):
Подједнако сам шокиран, али хвала богу није :D

Pa zašto bi trošili farbu bez potrebe , kad to košta , a postojeća farba je u dobrom stanju
 
A da nije možda zbog toga što je DSS preuzeo GSP? :D
 
Laki, podseti me za vikend da ti pošaljem dokaz moje tvrdnje.
Što se remonta tiče i gbr.860 je takođe farban, samo je plava umesto tamne, svetla. Odvratno izgleda!
 
dsc05305.jpg

Svjeze ofarban a sto ostale neodrzavaju kao japance to im je bio primjer da nauce .I u becu voze busevi stariji od 10 godina isto vazi i za pariz samo oni svoje odrzavaju redovno po propisu bez moze i bez toga rekao mali milojica
 
Није лоше, кад се сетим оног Икарбуса коме су ставили црну уместо плаве.. :roll:
 
Od sutra (21.12.2013.) stupaju na snagu novi redovi vožnje za linije 31 i 706.

- Na liniji 31 izvršena je ekstremna redukcija:

Sa terminusa Studentski trg radnim danom su ukinuta 23 polaska, tako da je prosečan interval linije sa 4:47min. povećan na 5:18min. Subotom je ukinuto 12 polazaka, tako da je prosečan interval linije sa 6:15min. porastao na 6:41min.

Sa terminusa Konjarnik radnim danom je ukinuto 13 polazaka, tako da je prosečan interval linije sa 4:50min. porastao na 5:07min. Subotom je ukinuto 12 polazaka, tako da je prosečan interval linije u ovom smeru sa 6:15min. povećan na 6:41min.

Ovime je linija 31 dostigla svoj istorijski (2009 - 2013) minimum polazaka. Interesantno je da je najviše polazaka ova linija imala u prvom zimskom redu vožnje 2012. godine (3.9.2012. - 12.2.2013.) - ukupno 251 polazak po terminusu.


- Na liniji 706 je izvršena optimizacija:

Sa terminusa Zeleni venac je subotom ukinut 1 polazak. Zbog toga je srednji nterval linije neznatno povećan sa 11:02min. na 11:09min.

Na terminusu Batajnica nema ukidanja, a novost je da je da je radnim danima prvi polazak pomeren 45 minuta ranije - sada je prvi polazak u 04:10 (kao što je uvek i bio ranijih godina) umesto u 04:55. Ipak, zbog produženja radnog vremena linije sa 18:40h na 10:05h, a sa istim brojem polazaka (121), srednji interval linije u ovom smeru je povećan sa 9:15min. na 9:28min.

Od septembra do danas je skoro 20 linija doživelo neki vid redukcije!

UA DIREKCIJA ZA JAVNI PREVOZ!!!!! :blah: :blah: :blah:
 
Da mi je znati ko je odobrio smenu od preko 8h? Na 1/706 je bila smena od 7h i 30 min + uključenje/isključenje (2. i 3. smena) dok je prva 7:45 + uklj. Ovom promenom izlazak iz garaže je oko 03:40, a nečija smena je produžena zbog nečije dosade i lažnih reformi.
 
Meni ova prva slika.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Nemam reči, koliki smrad od čoveka možeš biti pa da ovako tretiraš invalide, u normalnoj zemlji taj vozač bi odavno popio otkaz.

Odmah da napomenem, da mi nije nikakva namera da generalizujem sve vozače GSP kao loše ljude, ali da postoji određena grupica koji se ponašaju kriminalno, postoji.

Vozači GSP-a neće da voze osobe sa invaliditetom: Neću da spustim rampu, idi taksijem

M. Beljan | 21. 12. 2013. - 15:48h izmena vesti 15:55h | Komentara: 87

- Neću da ti otvorim rampu, idi taksijem. Ajde, uđi ti ako možeš, čekam - obratio se nedavno vozač Siniši Bukomiru kada je u invalidskim kolicima pokušao da uđe u autobus na liniji 45.


- Kada čekam gradski autobus, ne znam hoće li to biti pet minuta ili dva sata. Desi se da vidim da se izvrte svi autobusi na liniji i tada moram da se vratim kući. A i kad odem do grada, ne znam da li ću moći da se vratim, pa obično ne idem daleko - kaže Siniša, koji je počeo da koristi gradski prevoz prateći kampanju u kojoj su novi autobusi predstavljeni kao dostupni i korisnicima kolica.

Mnogi vozači mu objašnjavaju da nisu prošli obuku za otvaranje rampe, da ne žele ili ne umeju da je otvore. Neke rampe su zašrafljene ili zakucane ekserom, pa zaista ne mogu da se otvore.

- Zbog tih problema počeo sam da se vozim sa suprugom. Nosimo sa sobom jedan veliki šrafciger kojim sami podižemo rampu. I tu se vozači malo bune, ali smo savladali tehniku. Tako je bilo dok mi jednom vozač nije rekao: „Drugi put da se voziš taksijem, a ne da ja ovde moram s tobom da se maltretiram”. Kada sam mu odgovorio da po zakonu imam pravo da se vozim autobusom, pred mojom osmogodišnjom ćerkom i suprugom počeo je da psuje - priča Siniša.

Siniša dodaje da se jedino tramvajem vozio bez problema, jer tu postoje elektronske rampe koje mogu da se otvore na nekim stanicama.

Pored svega toga, spisak stanica na kojima funkcionišu rampe, a koji su u Savezu za cerebralnu i dečju paralizu Srbije dobili od nadležnih, ne poklapa se sa onim koji imaju vozači gradskog prevoza.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/42...aliditetom-Necu-da-spustim-rampu-idi-taksijem
 
I meni je prva bolja definitivno
 
Vrh