Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Што дуже стоје, дуже ће да трају!
Стратегија очувања нових капацитета... :)
 
2012":1bkzv4zj je napisao(la):
Tih 150 je kap u Beogradskom moru autobusa,neće se to mnogo primetiti sada kada hladnijim danim nagrne stampedo građana,očekujem lom solarisa.. :kafa: nisu poljaci videli naše 2 milionske gužve u gradu bez metroa.
Da je MAN bila bi veća kap :D.
 
И бре, па како не знаш основне законе математике.

150 МАН-ова је физички већа количина од 150 Солариса ...
 
Danas se vozih u solarisu na 31. Kada bi se svi vozači ugladali na mladog vozača koji je vozio ovaj autobus, autobusi bi trajali duže.
Na relaciji franš slavija, vozač je pazio autobus kao svoj auto. Pokušao je zaobići svaku rupu, a autobus vozio sporo preko tih rupa.
U Kralja Milana nije išao žutom trakom, nego je iskoristio što nema gužve i vozio trakom za automobile, pošto zna da je žuta traka u katastrofalnom stanju, i da može makar malo da sačuva autobus.
Znam da neki drugi vozači nebi marili pa bi svakako vozili preko rupa u toj žutoj traci iako nema nikog ovamo.
 
Oko ove price mercedes-ikarbus...
Meni nije jasno cemu toliki hype? Koliko ja shvatam vode se pregovori o tome da mercedes pravi sasije a ikarbus karoserije. Meni to zvuci kao nista drugacije od onoga sto vec imamo. Znaci ponovo neki hibridni mutanti upitnog kvaliteta za koje ce i dalje biti pitanje dal ce iko drugi hteti da ih kupuje sem gsp Beograd? Voleo bih da gresim ali iz cele ove price mi se cini da nema mnogo prostora za ocekivanja da ce to biti po bilo cemu kvalitetniji bus od onog koji se danas pravi. Ili... :?:
 
Ovde ce Mercedes saradjivati sa Ikarbusom na visem nivou, sto pored sasije, podrazumeva i pomoc u prodaji u inostranstvu. Dok je Ikarbus od MANa samo kupovao sasije, neke vece saradnje nije bilo.
 
A jel ce nositi zvezdu? :p Hoce li biti ulaganja od strane nemaca u modernizaciju proizvodnje i slicno? Mislim kompletna prica mi je nekako nejasna, o kakvoj "saradnji" se ustvari radi? Slicnoj onom modelu kao sa fiatom ili ne? Mislim hoce li ti busevi biti mecke ili sta vec?
 
Ne znam za znak, ja bih radije da pise samo Ikarbus, a ne kao IK103F i jedno i drugo, pa onda ispadne FAP i pise samo Ikarbus. Ali za sada nema nikakvih detalja, samo okvirno sta bi se radilo. Pretpostavljam kada se, i ako se, potpise ugovor o saradnji da ce se obelodaniti svi detalji. Za sada sve sto mozes da procitas u medijima je cisto nagadjanje, osim naravno seme sasija/karoserija.
 
Cekamo predstavljanje prototipa koje su najavili za skorije vreme. Mislim da ce po njegovom izgledu stvari postati jasnije. Barem meni.
 
koliko ja znam autobus nosi i oznaku onoga čija je šasija.

tako na 218m možemo videti manov znak, a na megabusovima volvo.


tako da će ti autobusi verovatno nositi trokraku zvezdu.
 
Надам се да нећемо. Нека се задовоље са:
IMG7714400L.jpg
 
Prozori zakljucani jako dobra stvar
dsc03540.jpg

na fin nacin zakacen cekic od nestajanja
dsc03541.jpg
 
Somi303":4frb6h2f je napisao(la):
Надам се да нећемо. Нека се задовоље са:
IMG7714400L.jpg

Ako je cela samohodna sasija Mercedesova onda je ti ipak malo vise od Powerd by...
 
direktor":3tzwsxqv je napisao(la):
Prozori zakljucani jako dobra stvar
dsc03540.jpg
Vala bas! Zamisli id*** napravili prozore koji se mogu otvarati po potrebi! Cccc, mentoli!
Pazi a stavili i stakla da moze da se gleda kroz njih?! Koji ca nam i taj njihov zaostali izum, sve to pod hitno prelepiti markentinskim porukama.
A pazi jos neki i prave autobuse sa tapaciranim sedistima! Pa stvarno nema smisla!
 
Pa takvi nam i trebaju, da ne može ko i kada hoće da otvara.
Sinoć na 5 stepeni, radi grejanje neki bistri putnici otvorili prozore po prikolici, šta sad vozač treba da izigrava pandura i da zatvara prozore ili da gasi grejanje u salonu? Bolje ovako ne može da se otvori i kraj. Kad ne umemo da ih koristimo, onda nam i ne trebaju!
 
Ne, zatvorice ih vec neko ako mu je hladno. Moje iskustvo mi govori da otvoreni prozori nemaju velikog uticaja na rad klime i rashladjivanje. Svaki put kada sam usao u trolu sa jednim garaznim brojem uvek je bio isti problem sa velikom vrucinom. A svaki put kada sam ulazio u trolu sa drugim garaznim brojem na istoj liniji klima je uvek odradjivala posao. Iako su prozori u obe trole uvek bili otvoreni. Znaci negde klima radi kako treba a negde ne.
I zato nije resenje u "zamandali stoci prozore", nego je resenje u "identifikuj i preduzmi mere protiv stoke koja ne radi svoj posao za koji je placena".
Isto kao sto nije resenje u "ugradi za stoku plasticna sedista, pa nek proba da ih jede ako moze", vec je resenje u "ugradi pristojna udobna tapacirana sedista, pa se potrudi da ih oni koji su za to zaduzeni redovno odrzavaju".
Ustvari resenje bi trebalo biti negde tu izmedju. ali posle upotrebe reci "st***" da opisem i jednu i drugu stranu u ovom problemu, namece mi se zakljucak da je to ustvari nas najveci i nepremostiv problem.
 
Koliko vidim prozori koji se mogu ovarati imaju znatno vecu povrsinu od dosadasnjih. A autobus je komplet perverzija.
I dodao bih nazalost za Beograd nikad dozivljena.
 
Itekako ima uticaj kada su otvoreni prozori.
Na koga si mislio da treba da radi svoj posao i da brine o otvorenim prozorima? Ja da se pitam za pojedine putnike nebi ni ugrađivao sedišta, a realnost je da bi bolje bilo vratiti drvena sedišta, njih ne mogu lomiti i ne mogu da ih demoliraju tako lako. :)
 
becks89":3gim4zji je napisao(la):
Na koga si mislio da treba da radi svoj posao i da brine o otvorenim prozorima?
Da se ne naljutis ali nakon nekoliko prepiski sa tobom utisak mi je da se ili ne trudis previse da procitas nesto sto neko drugi napise, ili se ne trudis da shvatis sta je napisano. Nista zlonamerno, cisto ti ukazujem na jedno moje zapazanje sto je nesto sto bi moglo da unapredi tvoju aktivnost na forumu.
Da ti odgovorim citirajuci samog sebe:
angry bird":3gim4zji je napisao(la):
Znaci negde klima radi kako treba a negde ne.
 
Nemam razlog da se ljutim ti tako misliš, to je tvoje pravo.
Sad klima radi kako treba ili ne radi kako treba zavisi od načina na koji se koristi, surova realnost nam je da većina vozača ne ume ni svetla da upali, a ne da podesi klimu...
 
Za nas Srbe, potrebno je da se prozori u salonu zaključavaju elektronski kada se upali klima. Ako je klima ugašena, elektronika otključava prozore.
 
Која је то логика! За нас Србе, као цивилизован део света, треба да постоји избор.
Шта ако у претрпаном аутобусу, упркос раду климе, нема ваздуха, нешто смрди. Доток ваздуха мора да се повећа.
Немогуће да вам се то никада није десило!?
Мука ми је од присилних потеза. Ако не може да се отвори, треба да се разбија. Ето!
 
Što se vređaš? Takvi smo kakvi smo i treba da radimo na sebi a ne da žmurimo i pravimo se da smo nešto što nismo.

Ljudi kod nas masovno leti drže upaljene klime i otvorene prozore. Jednostavno, neobrazoban narod koji čak ni ne želi da stekne obrazovanje ... velika većina barem.

U svakom slučaju, za ove tri godine koliko KAF tramvaji voze nisam primetio da je ikada bilo zagušljivo iako se prozori ne mogu otvoriti i elektronski su zaključani. Vazduh u KAF tramvajima je uvek svež i čist a temperatura optmalna. Kao i osvetlenje. Sve to kontroliše elektronika, živimo u 21 veku, koristimo tu tehnologiju i ne pravimo se pametniji nego što realno jesmo.
 
Vreme nije stalno ili Sibir ili Jamajka. Dobrim delom vremena su dani kao ovaj danasnji. Lep dan, niti hladno niti vrucina, i sta fali da se malo otvori prozor.
 
Vrh