Nije, ako je u cilju samoodbrane,ako se dobije dozvola i ide na obuku. :kafa: A sve moze da se zloupotrebi cak i olovka,zato vozaci i prolaze psiho test.becks89":vfyap8my je napisao(la):Davanje bilo kakvog oružija, bilo bi zloupotrebljeno.
Postoji panik taster, on ide preko bus plusa, međutim to je daleko od efikasnog rešenja.
Ah kako oni samo zavide Evropi na javnom prevozu,i sada govore kao su bili kratkovidi sto su razvijali koncept automobilskog grada.Dok su gradovi sirom Amerike zatrpali federalnu admistraciju sa zahtevom za gradnju metroa ili barem uvodjenjem trola ,tramvaja ,autobusa.U ovom slucaju srecom smo u Evropi.Ali kada je bezbednost u pitanju i te kako imamo da ucimo na iskustvu od Americkih gradova :kafa:marrecar":xo8iifj8 je napisao(la):SAD imaju najgore stanje, svake nedelje masakri, taksisti se dnevno pljackaju po par puta. Ali kod njih je gradski prevoz manje koriscen, odnosno autobusi. To je kod njih kao "Jao ti se vozis autobusom, mora da si siromasan". Ali nikako nisu bezbedni, zbog toga su i manje korisceni. Svaki autobus ima kamere. Pre neki dan sam na tviteru procitao komentar nekog politicara ili je komicar, ne secam se tacno, ali bilo je "Vlada SAD bi umesto izdavanja upozorenja bezbednosti za domace turiste koji idu u strane zemlje trebalo da izdaje upozorenje bezbednosti za domace turiste koji putuju po SAD". Kod njih se na gradski prevoz gleda potpuno drugacije. Tako da nema uopste potrebe za uporedjivanjem.
Ne razumem. Ovamo pominjes kako mozemo da ucimo na iskustvu americkih (malo slovo) gradova po pitanju bezbednosti, a onda postavis sliku cpb u Pekingu. Niko ovde ne kaze da mi imamo bolju bezbednost od SAD, ili da su oni mnogo losi. Daleko od toga. Poenta je da SAD, iako su donekle bezbedniji po nekim pitanjima, nisu dovoljno bezbedni da se mi ugledamo na njih, pogotovo u javnom prevozu, tacnije autobusi, koji su daleko manje korisceni nego kod nas.2012":9cid2erp je napisao(la):Ah kako oni samo zavide Evropi na javnom prevozu,i sada govore kao su bili kratkovidi sto su razvijali koncept automobilskog grada.Dok su gradovi sirom Amerike zatrpali federalnu admistraciju sa zahtevom za gradnju metroa ili barem uvodjenjem trola ,tramvaja ,autobusa.U ovom slucaju srecom smo u Evropi.Ali kada je bezbednost u pitanju i te kako imamo da ucimo na iskustvu od Americkih gradova :kafa:
Centar za pracenje bezbednosti u javnom prevozu ,Peking
Beijing tightens security on public buses
stf":3psgkmi8 je napisao(la):Podržavam predlog da vozači dobiju status službenih lica i fizički napad na njih znači automatsku zatvorsku kaznu bez ikakvog sudskog procesa ... ALI !!!