Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
34tp711620135126.jpg

breda iz turske umjesto iz ikarbusa kad smo ih otjerali
 
Свиђа ми се што му је мотор са десне стране. Увек је тако боље него стављати седишта иза врата :roll:
Дај још слика :D
 
c.s.i.":1n0er268 je napisao(la):
U noći 22.9.2013. na 23.9.2013. na liniji 51N vozači su kretali i po 10 minuta ranije od vremena definisanog redom vožnje, vozači su pušili u vozilima (čak i po dva Autokodeksova vozača u jednom vozilu su pušila odjednom), nisu menjali smer na displeju...

Time je potvrđeno da je više prijava putnika bilo sasvim tačno i opravdano. Vozači će biti strogo sankcionisani i najverovatnije sklonjeni iz noćnog saobraćaja, što znači da će se ova linija konačno unormaliti i početi da saobraća u skladu sa Zakonom i Odlukom.


Јутрос у 6:25. 706 гб 393 на Бранковом мосту, у смеру Зеленог венца, исто возач пушио, и то бонд ( ваљда нема горег дима од ове марке )
Ништа се никада неће мењати, чини ми се.
 
becks89":3bter8te je napisao(la):
Bazinga svaka ti je na mestu.
Borčanac, ti si me među prvima prozvao da ja pričam a ne znam temu. Nakon što smo utvrdili da se ne voziš javnim prevozom, a najbolje znaš kakav bi trebao biti sada dobijamo nastavak priče. Ne pratiš medije i onda daš link sajta jednih dnevnih novina, sa izjavom najvećeg "grobara" srpske ekonomije kao opravdanje za tvoje pogrešne stavove, zanimljivo postaje iz dana u dan ;)

Нисам те ја прозвао да не знаш тему, него да си безобразан и наводиш на погрешне закључке.
То и сада радиш!

1)
Не знам шта си ти утврдио и како, али се возим повремено и у више постова је то могло да се види!

2)
Написао сам, а то можеш када се вратиш и да прочиташ:
Не да не гледам дневник, него не гледам тв, ни мало.

Значи поновићу ти, можда похваташ. НЕ ГЛЕДАМ ТВ. Друге медије испратим, а ти изврћи до миле воље, постајеш некако смешан



Линк сам поставио први који сам налетео а који говори о ономе што сам писао. Не могу да тврдим да је све тачно али не могу ни да се сврставам политички и отписујем некога или хвалим а нисам сигуран, нису ми доступне све чињенице. А теби и Базинги поручујем да сачекате, време ће вам показати. Ја када видим крцат воз колима за извоз, већ могу да закључим по нешто.
Жао ми је што Базинга каже, у праву је, што наши људи имају најмање плате у тој групи. Само мислим да се није догодио фиат, не би их имали у опште. Таква је утакмица, надам се да ћемо се изборити, али не треба да чувамо нешто по цену да се претвори у још једну празну халу. Пример који је неко дао за Соларис, и њихов напредак после долажења у посед знања и технологије, је управо оно на шта сам мислио када сам писао да са овим доласком, не можемо да изгубимо.
 
@ Borcanac
Kada sam rekao da mnogo gledas TV, mislio sam na sve medije generalno ali sam se lose izrazio, jbg...

Жао ми је што Базинга каже, у праву је, што наши људи имају најмање плате у тој групи. Само мислим да се није догодио фиат, не би их имали у опште. Таква је утакмица, надам се да ћемо се изборити, али не треба да чувамо нешто по цену да се претвори у још једну празну халу

Stvar je u tome sto da se nije dogodio nesretni FIAT dogodio bi se VW koji je imao mnogo manje prohteva a Zastava bi nastavila da zivi kao Zastava a imala bi svu tehnologiju kojom raspolaze VW, isto kao sto je bilo sa Skodom.
I bas taj stav kao tvoj,ma dobro je i to nas je doveo do ovde do toga da malo sta sami razvijamo i stvaramo, cela industrija nam se svela na srafciger industriju, sklopi tudj proizvod pod todjim imenom...
Nije bolje da sklapamo tudje, bolje je da razvijamo svoje, Ikarbusu trenutno niko ne treba, treba im DISCIPLINA i nista vise.
@ Direktor
Bravo za slike, ovo je Karsan Bredamenarini, ove godine je cini mi se sklopljen ugovor o proizvodnji u Turskoj.
 
Ја сам Базинга приметио да време пролази... Дисциплина која недостаје, никада сама од себе не настаје. Шта и колико треба да се чека, да би се то догодило. У међу времену имаш погон који ће да служи за издавање слободних дана, због производње чварака. А неки други аутобуси ће да језде градом.
Боље је да развијамо своје, то можемо са озбиљним партнером, без њега се плашим да смо се већ показали. А ако неко мисли да може сам да се развија, нека то покаже на приватном примеру, државни ресурси су показали резултате.

Ако се ти информишеш мимо медија твоје су информације вероватно поузданије. Ја видим да је преко потребан извоз повећан, за суме које су већ премашиле улагања државе. Ако знаш за другачије, слободно ме упути.
 
. У међу времену имаш погон који ће да служи за издавање слободних дана, због производње чварака. А неки други аутобуси ће да језде градом.
Ovo se moze promeniti u jednom danu.

Боље је да развијамо своје, то можемо са озбиљним партнером, без њега се плашим да смо се већ показали
Ovo nikako nije tacno, na primeru serije iz 2012, model 218(A), Ikarbus je pokazao da moze da proizvede veo lep i kvalitetan savremen gradski autobus. Ostale serije ne valjaju, slazem se, ali ovu dobru seriju nisu razvili i prozveli marsovci nego taj isti Ikarbus, koji ce po svemu sudeci razvojno odeljenje ugasiti po dolasku Mercedesa.

Ја видим да је преко потребан извоз повећан, за суме које су већ премашиле улагања државе. Ако знаш за другачије, слободно ме упути.
Tacne ekonomske parametre i podatke ne pamtim, stvarno mi je to zamorno, izmedjuostalog zato sam i zavrsio na Masincu. Mozda se izvoz povecao, ali se isto tako i rashod drzave povecao, jer jelte subvencionise model tog istog fiata, da ne pominjemo kolike su oni olaksice dobili pri dolasku ovde.
Ni jedna strana kompanija nije dosla u Srbiju zato sto mnogo vole nasu zemlju, klima im odgovara a i vole domaci sir, dosli su iz cistog finansijkog interesa, sto jeftine radne snage, sto otvorenog izvoza ka Rusiji itd... Zato sam ja za to da malo vise gledamo svoje dupe, kupujemo i strano ali se ne odricemo ni domaceg tako lako. Nadam se da si shvatio sta sam hteo da kazem
 
Па, слажемо се око свега.
Ја сам апсолутно за куповање домаћег, где год постоји тај избор.
Знам да сви долазе из интереса, али нама је по некад интерес да дођу.
Колико аутомобила одлази у Русију, а колико у друге земље?!
Пример икарбуса ти је ок, ја знам да можемо увек боље од других. Само околности су чудне па ми се чини да је боље све што не функционише продати бираном партнеру. А ко може, сигурно ће наћи начин да самостално то и докаже.
Различити су нам приступи јер мислим да је боље да имамо не поштену, јаку фирму ( рецимо Мерцедес ) која ће корупцијом да пробија друга тржишта, него да свака шуша подмити и гурне нама робу са стране. Ако може другачије, ок.
 
Borčanac, naveo si u temi održavanje, nakon mojih slika, bio je post, koji je sadržao sledeće "kada bi svi bili kao vi (ja i kolega) opet bi koristio javni prevoz". Nažalost, trenutno imam samo na telefonu net, ali neće me mrzeti da ti nađem, prvom prilikom.
Uzgred, bezobrazluk koji si pomenuo, kako da smatram tvoj odgovor na pitanje o profesiji? Na tvoje insistiranje sam rekao sve o meni, a ti si rekao da si neko ko puno zarađuje, pa evo da te pitam opet koje to škole i iskustva imaš pa kao povremeni (kako sada tvrdiš) korisnik ti znaš kako nešto treba da funkcioniše?
Tvrdite da ja pametujem, a ja ovakva proseravanja nigde nisam video, toliko izmišljanja i vađenja na medije, naravno "proverene".
 
@becks89
Cuj druze, ajd ipak olabavi malo. Mlad si i normalno je to sto si ambiciozan i ubedjen da sve znas, ali u zadnje vreme bez potrebe ulazis u konfrontacije sa kolegama forumasima. Smatram da niti je svadja cilj foruma, niti je tebi kao mladom coveku to u interesu.
Neki od tvojih postova na ovom forumu su jako kvalitetni i nemoj dopustiti da bespotrebnim nadmudrivanjem, kontriranjem i vredjanjem bacis senku na pozitivnu reputaciju koju si po ulasku na forum medju vecinom nas stekao. Pozz
 
becks89":2ms46bah je napisao(la):
Borčanac, naveo si u temi održavanje, nakon mojih slika, bio je post, koji je sadržao sledeće "kada bi svi bili kao vi (ja i kolega) opet bi koristio javni prevoz". Nažalost, trenutno imam samo na telefonu net, ali neće me mrzeti da ti nađem, prvom prilikom.
Uzgred, bezobrazluk koji si pomenuo, kako da smatram tvoj odgovor na pitanje o profesiji? Na tvoje insistiranje sam rekao sve o meni, a ti si rekao da si neko ko puno zarađuje, pa evo da te pitam opet koje to škole i iskustva imaš pa kao povremeni (kako sada tvrdiš) korisnik ti znaš kako nešto treba da funkcioniše?
Tvrdite da ja pametujem, a ja ovakva proseravanja nigde nisam video, toliko izmišljanja i vađenja na medije, naravno "proverene".

Обзиром да и тада и сада превоз користим повремено, и да сам тада чак постављао и неке слике из превоза, мислио сам да си повезао два и два. Свакако ми није јасно да такве ствари треба да ти појасним. Не знам зашто ти је то па важно, сем за неко раскринкавање и личну одмазду за нешто што мислиш да сам ти урадио, а веруј нисам ништа злонамерно. Ја ти број личне карте за сада нећу давати, али сам истицао да ми струка није близу ових којима се овде бавите. Зато те и нисам учио о аутобусима, ти ту имаш добро познавање. Пола плусева које имаш од мене си добио на уписе из којих смо сви могли по нешто да научимо, и за залагање. Зато ми је жао да си моју критику схватио као напад, мој циљ је био да се фокусираш на поља која су ти позната, а не да покушаваш да раскринкаш друге и минираш размену мишљења јер ниси баш ни једини који разуме по нешто, па други нису тако ратоборни.
Да не кажем, да си лагао, вукао у погрешан искривљен контекст, чак ти је и овај цитирани пост такав.
Послушај савет Лакија72 и бићеш прави, ускоро.
До тада ако се људски обратиш, имаћемо супер сарадњу, ако наставиш овако заобиђи ме, молим те.
 
Ne dopuštam da me proziva na osnovu godina, daleko od toga da sve znam, ali trudim se da ispratim sve što se jgp-a tiče, znam dosta ljudi, naučio sam dosta stvari, tako da ako radi ničega, radi vremena provedenog u prevozu i informacijama koje znam imam pravo da zahtevam određeno poštovanje.
Da prekratim ove gluposti.
Od 1.10. u Zemun stiže druga serija donacija sa NBGD, najavljena razmena linija (68,82,601 i 706) ova 2 pogona od istog datuma treba da stupi na snagu. Takođe, na 33 kao donacije rade (741 i 759), a put Kosmaja će verovatno Zemunski IK-103 i IK-112N, ostaje pitanje sa čim će Zemunci raditi na novim linijama (68,82), inače čistim "solo linijama".
P.S. Obećavam, bavim se ubuduće isključivo temama, vaše savete prihvatam, potrudiću se da ih prihvatim i da nađem kompromis u daljoj komunikaciji.
 
Бекс

Не можеш да захтеваш одређено поштовање. То је надобудност. Поштовање се стиче или се губи, а неки га и не стекну. У сваком случају, на форуму си итекеко стекао поштовање и за информације и за понашање према возилима ЈП-а.

Међутим, имаш одређене потезе који су карактеристика људи твојих година и на неке негативне ствари ти је скренута пажња. Можеш да дозволиш или не дозволиш "прозивање" за године, али сваки период живота носи са собом одређене карактерне црте понашања.

Рецимо, твоје на савки начин правдање лошег понашања ЈГП особља. Нема никада и нигде оправдања за јавашлук. Не дозволи да ти српски синдром самоуправљања утиче на формирање личности. Постаћеш изгубљени случај српске транзиције.

Или рецимо приче о дисплејима. Твоје знање које си стекао у ЈГП бранши је завидно али на крају крајева, не можеш познавати софтверску проблематику боље од људи који се тиме баве, а чак си и њих оспоравао и и даље их оспораваш.

То су нека стандардна понашања људи твојих година и на то је Борчанац мислио, јер смо ми старији већ прошли кроз то па знамо о чему причамо. Само прихвати критику и поради на себи и све је кул.
 
U kojoj mjeri bi domacu autobusku industriu podigle subevncije staro za novo i zabrana uvoza polovnih autobusa i kamiona .Sto se tice fiata cuo sam da je morao biti prodat italijanima zbog ugovra pod kojim je zastava nastala ugovor titio anjeli ,inace ponude su bolje bile i od renoa koji je htjeo da napravi od zastave ono sto je napravio od dacije ,pa je bilo ponuda hjundajina, pa i wv ,
Bazinga sta mislis o kinezima u zastava kamionima i specjalnim vozilima
 
Subvencije bi mozda doprinele da se ne uvoze MAZ LIAZ LAZ i ostala rusko/belorusko/ukrajinsa sranja. Problem je generalno stanje nasih autoprevoznika, kojih ima previse a putnika je sve manje i manje. Trenutno nova niskopodna vozila sebi mogu da priuste Beograd Subotica Novi Sad Pozarevac i evenutalno neki grad pod Kavim grupacijom. Nis sam namerno izostavio jer su oni pod Nis-Ekspresom i osudjeni su na one njihove kofe od Nibusa. Za sve ostale gradske prevoznike novo vozilo je luksuz, a niskopodno misaona imenica.
Ovo je sad vec veliki OT ali kad sam vec poceo o tome. Postojala je neka ideja da se FAP Ikarbus i Neobus objedine u jednu fabriku, gde bi FAP pravio kamione, Ikarbus gradske i prigradske, a Neobus medjugradske i turisticke autobuse. Normalno kao i sve kod nas, to je bila prica koja je kratko bila interesantna i koja je jako brzo zaboravljena. A zastava kamioni su bili i ostali tuga tako da je njima sve jedno ko ce ulagati u njih..
 
Hvala na odgovoru ovo za fabrike autobusa uoste nije bila losa ideja
 
Pa problem je što je neko od tih firmi trebao da uzme pare, privatizuje ih i onda čekamo istog tog "spasioca" da nam pokaže kako mi možemo da radimo. Ispravio bih nekoga, Nišlije,Kragujevčani,Subotičani takođe koriste niskopodna vozila, međutim i subvencije ne znače ništa dok nemamo ozbiljan proizvod!
 
Kada bi se postovala sva pravila (stajanje autobusa na svim stajalistima,prodaja karata kod vozaca,voznja do 50 km/h,pauza od 5 minuta nakon odvezenog pravca (ovo propisuje ZOBS) i sl.) koliki bi bio procenat ostvarenih polazaka na vreme?Kada covek da popuni radnu listu,kada da zapali cigaru,kada da ode do WC-a i kada da promeni smer kretanja?
Ne opravdavam postupke vozaca,ali imajte bar malo razumevanja.Nemate predstavu koliko je to tezak i odgovoran posao.Kad ja s kombijem ili kamionom se preznojim 10x dnevno,zamislite tek on koji vozi ljude.Previse obaveza je stavljeno na vozaca koje on za vreme propisano redom voznje moze da postigne.
 
Jeste odgovoran posao, ali samo u srbiji vozač ne mora sve da poštuje.
U Njujorku isto tako se autobusi zaglave negde pa po dolasku na terminus vozači odma kreću, pa promene smer kretanja, pa ne puše, pa ne pričaju mobilnim, pa ne idu u WC i plus na sve moraju da pregledaju i karte..
 
A nisi pomenuo plate? Najvažniji detalj u Srbiji kada o poslu pričamo.
Danas u Karosi 284, radio na 12/78, radi grejanje, kasnije otišlo i kvačilo tako da je u drugoj otišao do garaže.
 
Pa niko u Srbiji nema svetske plate pa ... ? Jel to opravdanje za ošljarenje? Nije.
 
Pa i ti u Njujorku u proseku sa ostalima imaju bedne plate... A i tamo je 10 x sve skuplje.
Naši vozači imaju svetske plate za naše uslove...
Ako im se ne svidjaju plate od 400-500 evra neka nadju bolji posao, a meni omogući normalan prevoz
 
Upravo. U ovoj ojađenoj Srbiji postoji dovoljan broj ljudi koji će za 60 000 raditi časno i odbgovorno posao. Ko neće, momentalni otkaz. Uvak ima ko hoće.
 
СТФ, Копманија+
Доста нас је приметило проблем, који је у односу према раду и поштовању према самом себи и ближњима.
Као што разумем тежину и одговорност посла о којем је реч, тако исто не разумем да људи не схватају ову основу свега.
 
Vrh