Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Nikola '93":137bv0d1 je napisao(la):
Kada bi se postovala sva pravila (stajanje autobusa na svim stajalistima,prodaja karata kod vozaca,voznja do 50 km/h,pauza od 5 minuta nakon odvezenog pravca (ovo propisuje ZOBS) i sl.) koliki bi bio procenat ostvarenih polazaka na vreme?Kada covek da popuni radnu listu,kada da zapali cigaru,kada da ode do WC-a i kada da promeni smer kretanja?
Ne opravdavam postupke vozaca,ali imajte bar malo razumevanja.Nemate predstavu koliko je to tezak i odgovoran posao.Kad ja s kombijem ili kamionom se preznojim 10x dnevno,zamislite tek on koji vozi ljude.Previse obaveza je stavljeno na vozaca koje on za vreme propisano redom voznje moze da postigne.
А да се редукује ред вожње? Само тражите изговоре..
 
Ja sam u New Yorku radio tokom leta na minimalcu od 8$/h, jedva sam izdržavao život tamo. Radio sam kao operator ringišpila u zabavnom parku za decu. Jel sam trebao da ne vezujem decu iz protesta što gazda amerikanac neće da mi da 15$ platu ?
 
Па обзиром да си једва пребацивао 1000 евра, морално мерило по тамошњој скупоћи би било...калашњиков по објекту и корисницима.
Ако већ ниси тако...јеси прескакао поласке?
 
dsc03078.jpg
 
Somi303":pa1242sk je napisao(la):
Nikola '93":pa1242sk je napisao(la):
Kada bi se postovala sva pravila (stajanje autobusa na svim stajalistima,prodaja karata kod vozaca,voznja do 50 km/h,pauza od 5 minuta nakon odvezenog pravca (ovo propisuje ZOBS) i sl.) koliki bi bio procenat ostvarenih polazaka na vreme?Kada covek da popuni radnu listu,kada da zapali cigaru,kada da ode do WC-a i kada da promeni smer kretanja?
Ne opravdavam postupke vozaca,ali imajte bar malo razumevanja.Nemate predstavu koliko je to tezak i odgovoran posao.Kad ja s kombijem ili kamionom se preznojim 10x dnevno,zamislite tek on koji vozi ljude.Previse obaveza je stavljeno na vozaca koje on za vreme propisano redom voznje moze da postigne.
А да се редукује ред вожње? Само тражите изговоре..
 
Somi303":1tlyglnt je napisao(la):
А да се редукује ред вожње? Само тражите изговоре..
Pa ko je pravio taj red vožnje? Vozač ili opet neki glavonja sa vrha? Jel možeš da ideš i kažeš "ja neću da radim ovaj u 7:24, meni odgovara od 7:35"? Kompania tebi da je bilo do para, radio bi u Evropi, nemoj mi reći da si imao 2000$ za kartu a gledaš na 7$/h? Nemoj mi te priče, otišao si da zaradiš na brzinu, samo da bi zaradio treba malo više da se pomučiš, jedno 5 godina. Druga stvar tamo je radnik zaštićen kao beli medved, a ovde može da te maltretira onaj od 5 do 95 godina i nikom ništa, drugara je na semaforu udario čovek kome je blicnuo da krene, pandur otvoreno kaže dobro je što nije uzvratio, jer bi uloge krivaca bile zamenjene, tamo toga nema!
Šomi bez uvrede, jel imaš ti vozačku dozvolu?
To što ti smatraš lakim poslom je jedan od težih, jedna noga u grobu druga u zatvoru, koliko vas to želi sebi? Dok ne uvedu nagrade za dobre stvari, ni ove druge neće iskoreniti, čak šta više imaće suprotan efekat.
 
Beks, mi zaista shvatamo da je to težak posao i vrlo odgovoran. To uopšte nije sporno.

Samo to što je težak posao ne opravdava nekad očigledan javašluk (pušenje, mobilni telefoni i sl.) baš zbog toga što je toliko odgovoran.
 
Ok. Ali vidi, ako nemaš ništa više od nekog drugog neradnika, pa nećeš sigurno da se mučiš više od njega. Nagradom makar i minimalnom podstaćeš radnike da budu bolji, nateraćeš ih da se takmiče ko će biti bolji, a te pare mogu se nabaviti od ukidanja lažnih radnih mesta...
 
becks89":2te7fqil je napisao(la):
Druga stvar tamo je radnik zaštićen kao beli medved, a ovde može da te maltretira onaj od 5 do 95 godina i nikom ništa
Да ли верујеш у ово што си написао?

Тамо људи масовно не иду на годишње због страха од отказа, јер увек има некога ко ће да ради без годишњег. Мобинг му дође као да је део уговора. Између свега осталог.

becks89":2te7fqil je napisao(la):
ako nemaš ništa više od nekog drugog neradnika, pa nećeš sigurno da se mučiš više od njega.
Погрешно. Ако нерадник за исте паре не ради исто као и радник, моментални отказ. Крај приче.

Систем се не формира према нерадницима, него према радницима. Тако би требало да буде у нормалним системима. У нашој Србији, која је изговор за државу се систем размишљања формира према нерадницима ... дно живота!
 
becks89":5bjtw34h je napisao(la):
Nagradom makar i minimalnom podstaćeš radnike da budu bolji, nateraćeš ih da se takmiče ko će biti bolji, a te pare mogu se nabaviti od ukidanja lažnih radnih mesta...

A sada se takmiče ko će pre da polomi autobus na rupama, i ko će više da priča telefonom...
Neka sami krenu da budu dobri vozači možda krenu i nagrade da dobiju..
 
Ako su te u Americi tako učili ne znači da to i ovde važi. Ja ovako glup i ograničen ne vidim da ima drugog rešenja.
Stf, pričamo o zemlji sa možda najboljim pravosudnim sistemom na svetu, sigurno su bolje zaštićeni od našeg radnika.
 
Novi ekrani za reklamiranje bus na 74 onaj unikatni sa tapaciranim sjedistima cak i neka fina melodija uz reklame
dsc03140.jpg
 
Mesate babe i zabe...
Vozac nije kriv sto mu nisu obezbedjeni adekvatni uslovi koje mu propisuje zakon.Kriva je direkcija koja nije iskalkulisala lepo koliko je vremena potrebno po pravcu pri normalnoj brzini,zadrzavanjima na stanicama + 5 min pauze.Mozda i jeste,ali za to treba jos 200 autobusa i da se pri tome ne isece nijedan.Mislite da bi stvarno pusili u autobusu da imaju po 5 minuta pauze nakon odvezenog pravca?I ponavljam,ne generalizujte stvari.Nisu svi vozaci isti!
Ne mozete da pricate o tom poslu dok ne sednete da ga radite.
Borise,naravno da nisi smeo,jer si sam pristao da za te pare radis taj posao.Kao sto je vozac pristao da vozi za 60 000.Mogao si da iskalkulises kuci koliko bi te izasao zivot tamo sa 80$ dnevno.
Ako mislite da je to sjajan posao,ja ne znam sta cekate,ne treba vam diploma.Samo D kategorija i par hilajda evra i eto te u GSP-u.
Dusane,Boris nije isao tamo da zaradi pare,vec da obidje SAD.Kes mu nije bio ni na kraj pameti,tako da ono...
Da li su zasticeniji radnici tamo,ne znam dok ne odem i vidim.STF,jesi radio preko pa znas kako je tamo?I mene zivo zanima jer mozda odem preko da vozim.
Sto je najgore pola vas pise stvari napamet.
Moj stav je sto se tice moblinog jeste da ni pod razno vozac JGP-a ne sme da koristi mobilni.Hvala Bogu,postoji handsfree uredjaj koji je 1000 din i za to treba debelo kaznjavati.A sto se tice cigara,sta znam.Mozda ljudi ne bi pusili kada bi imali 5 minuta pauze kojih im zakonom sleduje.
 
becks89":uifatfnc je napisao(la):
Somi303":uifatfnc je napisao(la):
А да се редукује ред вожње? Само тражите изговоре..
Pa ko je pravio taj red vožnje? Vozač ili opet neki glavonja sa vrha? Jel možeš da ideš i kažeš "ja neću da radim ovaj u 7:24, meni odgovara od 7:35"? Šomi bez uvrede, jel imaš ti vozačku dozvolu?
To što ti smatraš lakim poslom je jedan od težih, jedna noga u grobu druga u zatvoru, koliko vas to želi sebi? Dok ne uvedu nagrade za dobre stvari, ni ove druge neće iskoreniti, čak šta više imaće suprotan efekat.
Имам дозволу, зашто је то битно? Ја нисам ни рекао да возачи праве ред вожње. Када је написано да се поштовањем прописа не може стићи на следећи полазак, ја сам рекао да је решење редуковање реда вожње, а не дивљање кроз град. И молим те, цитирај мој пост где пише да сам рекао да је вожња аутобуса лак посао.
Без увреде, имаш ли очи или мозак? Престани да изврћеш туђе речи.
 
Naravno ništa vi niste rekli...
Mada pazite, za današnji red vožnje delimično su krivi ti vozači, za vreme 90tih i ranih 2000tih kada tahografi nisu radili, u jeku trka sa autobusima privatnih prevoznika tadašnji red vožnje bio je takav da su bile pauze od po 30min, e danas kad je strožija kontrola i kada rade tahografi situacija je ovakva, iako većina tadašnjih vozača više danas ne radi.
Od djp-a ne možemo očekivati da uradi tako komplikovanu operaciju, ipak za tako nešto trebaju komplikovane analize i dugo posmatranje.
 
becks89":1jm8s6vf je napisao(la):
Stf, pričamo o zemlji sa možda najboljim pravosudnim sistemom na svetu, sigurno su bolje zaštićeni od našeg radnika.
Imaš li nekoga ko živi i radi tamo da može da ti to potvrdi. Ja imam, zato sam i napisao to što sam napisao.
Ološ kapitalizam je samo ušminkana verzija klasičnog robovlasničkog društva. Radnik ima prava samo na papiru. U realnosti, qudi su isprepadani i opterećeni kreditima do guše i najveći strah u Americi posle terorizma je gubitak posla.
 
Nažalost 2 brata su mi tamo, skoro već 10 godina, međutim sada je kriza učinila svoje, međutim i takvo stanje je dosta bolje nego ovde.
 
Što se tiče vozača autobusa u Njujorku oni su zaštićeni zakonom. Na svakom autobusu piše, napad na vozača je napad na službeno lice i znači xxxx godina zatvora.
Takodje ti isti vozači poštuju sva pravila. JEdnom se desilo da je autobus kasnio nešto puno, i vozač je treba da pozove nekog na mobilni. Ustao je sa svog mesta, zaustavio autobus i pozvao nekog, kada je završio vratio se na svoju stolicu.
 
Одлично копманија!
Отворио си ново поље, обзиром да смо спустили сви лопту, мање више, сад да видимо и другу страну медаље. Да погледамо и шта Бекс има у позадини приче, да се сви нађемо на средини. Бољи возачи, бољи путници и још боља заштита и прописи.

Залажем се од овог тренутка, да се примени Њујоршки принцип, за све који обављају посао изложени свакаквом свету. Да на аутобусима али и у прописима, стоји аутоматска казна за напад, да за то не постоји изговор, већ да нападач зна шта га чека. Још би добро било, да се физички онемогући улазак у возачев простор. Да се аутобуси наручују са ограђеним простором убудуће. То ми сад на прву пада, можда није нешто...
За такси постоји непробојно стакло. Овде можда и није потребно такво, али врата која изолују треба да постоје.

Можда би требали да покренемо и неку петицију којом се тражи конкретно заштита радника. Очекујем да би и отпор са друге стране тако био блажи. Корак ка бољем сви треба да направимо.

Нити возачи треба да мисле само на своје услове и плате. Нити ми смемо да останемо неми на проблеме које они имају.
40 напада од почетка године је разлог да се сви замислимо...
Очекујем од вас који сте у возилу и упознати са свакодневним дешавањима, да нам дате увид у то како би ствари могле макар у малим корацима да се побољшају на том пољу.

Налепница са упозорењем минимум је који може да се уради јефтино и брзо. Преправка кабине можда не толико брзо и јефтино али временом... Даље?
 
Ariva je sa šipkama onemogućila pristup vozačevom delu, jeftino, brzo, lako. Mana jedino estetika.
Zakonski treba da se definiše da to bude napad na službeno lice, a ne na običnog građanina, ne za vozače samo, nego za sve koji zbog posla rade sa ljudima, to bi bio značajan pomak.Međutim, vozači neretko sami iniciraju incident, daleko od toga da opravdavam nasilje, ali zašto "čačkati mečku", naročito danas kada malo treba da neko "prsne" i napravi sr**e.
 
Ja sam vrlo cesto vidjao manje incidente ili "skoro-pa-incident" slucajeve. Mnogo puta su vozaci autobusa bili ti koji su dolivali ulje na vatru, na primer jednom se secam da vozac na 50ici skrece u okretnicu Ustanicka, i umalo da udari u auto sto nailazi.Vozac auta pobesni, pocne da psuje, a vozac autobusa uzvraca. I tako ti onaj izadje i polomi retrovizor autobusu. I nijedan putnik nije stao na stranu vozaca autobusa jer su i oni znali da vozac ne sme da reaguje tako, zbog svoje bezbednosti, a i bezbednosti putnika. Isto tako je ponasanje i u saobracaju, pogotovo kada izlazi iz stanice pa se ugura i ugrozi bezbednost svih. Ali daleko od toga da su svi vozaci isti, ne mozes ni ti protiv ovakvih idiota koji tuku samo ako ih pogledas. Ne bih da ponovo otvaram tu diskusiju, samo dajem konstataciju da su ovo jedni od milion razloga zasto su potrebne kamere u vozilima GSPa, kako za salon, tako i za kabinu.
 
Камере су готово већ судбина, против једне у возачкој кабини ни ја немам против. Не знам да ли све окретнице имају службене просторије, али не прихватљиво би било да возач није стигао или имао где да оде у тоалет, па под тим притиском вози.

Да ли уређаји бус плуса могу да се искористе да пошаљу сос позив, тастер или неки други механизам?

Хајде, када смо у добром духу већ, да видимо шта би у аутобусима били бољи услови или безбеднији за возаче. Да помогнемо, па кад окренемо круг дискусије, опет да кудимо :lol:
 
Treba vozače na obuku sa tejzerima(elektro šok),pa kad ga neko napadne ,pecne strujom i sve ok.. :kafa:
Taser-x26.jpg

prodire kroz odeću,time je olakšan posao..
600px-Taser_Stoper_C-2_img_2864.jpg

poseban model za žene kontrolorke..
images

images

vozači mogu da biraju boju,,
stun-gun-knuckles-zap-knuckles-blaster.jpg

model za vozače...
Air_Taser-model.jpg

Jevtino i dostupno,u Americi ga žene masovno koriste za samoodbranu..kao i policija
StunGunDM0309_468x388.jpg
 
A sta su kola radila na okretnici u ustanickoj tamo j ezabranjen saobracaj za iste nego sto se tice zastitie
Trole imaju kabine ,tramvaji isto ,400 buseva gspa ,svi maz autobusi ,svi lijazi ,to je standard u eks sssr zemljama plus kamere
 
Vrh