Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Ovo nije vezano za autobuse, ali opet izgleda zanimljivo, juce u Cara Dusana u Zemunu, nesto je uradilo ovo, mozda neko od vas zna sta se desilo?
 
Biće slika radova kao i više detalja, sledeće nedelje sam na licu mesta. Mislim da je i ovo konačni demant priče o CNG vozilima za Kosmaj, međutim ova pumpa je novi problem za Karaburmu. Smanjuje se opet prostor u pogonu...
 
Колико сам могао да видим праве је на средини погона односно паркинга :o
 
Сликано је 8. септембра
Stefan":2y4xr102 je napisao(la):
Somi303 mali nesporazu mislo sam da pitas za solarise tek sam kasnije video da si pitao za cng pinionici ima jedna slika

Slikano Danas
slika5838.jpg
Преузето са:
http://www.autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=1571&start=5640#p421780
Не знам која му ово страна дође.
 
To je adekvata udaljenost koja mora biti ispostovana za takve objekte propisi su prilicno rigorozni
 
direktor":bg2i2ui3 je napisao(la):
To je adekvata udaljenost koja mora biti ispostovana za takve objekte propisi su prilicno rigorozni
Онда морају мало боље да организују паркинг пошто је ово :roll:
 
Sa solariaom 3104 nešto nije u redu. Stalno mu se otvarajju vrata dok stoji. Naravno van stajališta.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Izmerena potrosnja na Solarisu na liniji 17 (3 dana za redom), 49-52 Lit/100km
U pitanju je Lagana voznja, max brzina 52 km/h radi prebacivanja u 6-u brzinu, lizanje gasa pri kretanju... verujem da bi ostrijom voznjom to moglo da se digne do 55-57 Lit/100km
IK 218 M, poredjenja radi, konstantna brzina 60 km/h, 10% kretanja kick down, inace uvek gas na patos pri ostalim kretanjima, potrosnja 45-47 Lit/100km.
Po meni previse..
 
Hvala na IZUZETNO vaznoj informaciji ;)
 
A DAF beše ima malu potrošnju?
Te Manove ste razvlačili samo tako, jer niko nije imao taho karticu, bilo je tu gaženja do blokade.
 
Ma nema ni sad taho karticu niko, do duse, imaju pojedini, ali je zabranjena njena upotreba u Tahografima :mrgreen:
Pa kazem ti, MAN-ove smo bas gazili, kao da nisu nasi, kao da su firmini, i opet, potrosnja smesna.. :mrgreen:
Ah da, umalo da zaboravim, pa ovo je Srbija.. :D
 
Solaris motori prave nesnosnu buku,neko treba da odgovara za felš motore,grozno,kada prolazi pored vas mislite da ste na moru pa brodica brodi.Jedna starija beograđanka ,koja je stajala pored mene na semaforu bila je zgrožena,pitala je koji je .... kupio ovakve bučne autobuse. :kafa:
 
MAN":2vusbxy0 je napisao(la):
Izmerena potrosnja na Solarisu na liniji 17 (3 dana za redom), 49-52 Lit/100km
U pitanju je Lagana voznja, max brzina 52 km/h radi prebacivanja u 6-u brzinu, lizanje gasa pri kretanju... verujem da bi ostrijom voznjom to moglo da se digne do 55-57 Lit/100km
IK 218 M, poredjenja radi, konstantna brzina 60 km/h, 10% kretanja kick down, inace uvek gas na patos pri ostalim kretanjima, potrosnja 45-47 Lit/100km.
Po meni previse..


+
 
Od 23.09.2013 uvodi se nova autobuska linija 513 sremčica /gorica/ - velika moštanica. Linija saobraća radnim danima, i održava je samo privatni prevoznik...
 
Jasno je da su različite serije. Problem je izolacija. U 3024, kao da je nema, dok su oni iz prve serije 3000(3100)-3005(3105) mnogo tiši. Ti Manovi da nemaju blokadu bi leteli :D
 
:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
Sa Solarisom ce na kraju ispasti da je razlika u odnosu na Ikarbus samo malo kvalitetnija zavrsna obrada... Stajao sam pored par njih od kad su dosli i stvarno mi se cini da ni jedan nema isti zvuk, tj istu jacinu zvuka, 3104 bukvalno nisam cuo dok je stajao pored mene, dok je 3018 zvecao kao kofa...
 
Tu je GSP kriv, oni trebaju kontrolisati proizvodnju, svaki šraf da isprate kako je zavrnut, a ne ovako bitan detalj da propuste.
 
Mislim da su "FELSH" motori krivi za sve... :D
Generalno da GSP uvede kontrolu pri proizvodnji autobusa, i Ikarbus bi bio skroz korektan autobus, al treba neko da stoji u fabrici sa bitcem i da nadgleda radnike.
 
Vrh