Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Ma to niko ne zna, jer da zna, popravili bi i ne bi se pojavljivalo vise :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Da direktor potvrdi uskor ce mece da izlaze iz pogona ikarbusa u zemunu a onda ce po programu staro za novo da se stimulise porizvodnja
 
Na šasiji "Mercedesa" i uz njihov menadžment, "Ikarbus" će praviti nadogradnju za autobuse i to ne samo za naše, već i za treća tržišta.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... rbiji.html

Hmmm...
Ovo nije ono sto nam se kroz medije predstavlja.
Ovo lici na posao sa MAN sasijama, a to nije resenje... Ako se ljudi u Ikarbusu ne otrezne dzaba im Mercedes sasija, iako je ona trenutno neosporno daleko bolja platforma od MAN-a .
 
Da dodam da se na serijama IK-218 iz 2012. godine počela pojavljivati greška "Mogućnost požara u motornom delu" za sada samo lažne uzbune...
 
Prvo pozdrav za sve na forumu. Imam da dam par ovako amaterskih razmišljanja o Solarisu.

Prvo ja sam očekivao mnogo više od samog autobusa. Mnogo je trom,teško ubrzava,bučan je što bi trebalo da bude drugačije ipak je on mnogo skuplji od toliko pljuvanog Ikarbsa. Mada mi se čini da mu je "harmonika (zglob)"mnogo kvalitetniji nego kod Ikarbusa.

Pošto su odprilike ušli u isto vereme u eksplataciju nadam se da će neko uraditi neki recimo šestomesečni preskek i videti ko je bolji da li Ikarbus ili Solaris uzevši sve detalje u obzir,a pogotovo one koje se tiču cene. Inače sam mislio da se Ikarbusi raspadajau sami od sebe,Ali sam imao priliku da se slučajno na NBG u jednom danu vozim sa tri Ikarbusa samo u vlasništvu Laste. Ja nemam reči u kakvom su dobrom stanju ti autobusi. Harmonika stoji pravo kao strela,a da ne pricam o rukohvatima crvenim koji kao da su juče ofarbani. Sva svetla rade,klima radi,sve u full-u. Zanima me da mi neko kaže (od vas koji se razumete,vozači,serviseri) kako vam se OBJEKTIVNO čini novi Solaris. :) Hvala
 
beks kaže da su solarisi u svakom pogledu 10 godina ispred ikarbusa...


ono što sam ja kao putnik primetio je to da im je sigurno bolja toplotna izolacija u delu gde se nalazi motor. zvučna je isto katastrofa, ali makar može da se sedi pored motora.

druga stvar koju sam primetio je da klima prati situaciju u salonu i prilagođava se tome. naime, jednom kad sam se vozio autobus je bio relativno prazan, pa se na jednoj stanici napunio i klima je odmah promenila režim rada i pojača duvanje. ovo nisam primetio ni u jednom vozilu javnog prevoza do sada.

osim toga ja kao putnik nisam video nikakve bitnija poboljšanja u odnosu na ikar.
 
Objektivno sa sitnim nedostatcima uz održavanje nadživeće i radni vek "japanaca".
 
MilisaV":1azf6esg je napisao(la):
beks kaže da su solarisi u svakom pogledu 10 godina ispred ikarbusa...


ono što sam ja kao putnik primetio je to da im je sigurno bolja toplotna izolacija u delu gde se nalazi motor. zvučna je isto katastrofa, ali makar može da se sedi pored motora.

druga stvar koju sam primetio je da klima prati situaciju u salonu i prilagođava se tome. naime, jednom kad sam se vozio autobus je bio relativno prazan, pa se na jednoj stanici napunio i klima je odmah promenila režim rada i pojača duvanje. ovo nisam primetio ni u jednom vozilu javnog prevoza do sada.

osim toga ja kao putnik nisam video nikakve bitnija poboljšanja u odnosu na ikar.
Sama klima nije, da kazem, automatska. Kao sto neko rece, za razliku od Ikarbusa, ovde ima vise rezima hladjenja i grejanja, dok u Ikarbusu ima samo "pakao i sibir". Tako da je verovatno vozac sam namestao intenzitet klime, a za autobus je pohvalno sto se to brzo i primeti.
Danas sam imao priliku da se vozim u Solarisu na duzoj relaciji, i ovog puta sam uspeo da sednem pozadi, bas kod motora. Izolacija je besprekorna, toplota jedva i da se oseti, naravno, mora da je ima malo, ali nije strasno u poredjenju sa Ikarbusom. Buka. Ne moze se nazvati bukom, jer je jednostavno drugaciji zvuk nego kod Ik, takoreci, traktorski zvuk. Ali nikako ikako nije bucno. Posle sam se premestio u prednjem delu i motor se jedva cuo.
 
becks89":3rfen50o je napisao(la):
Objektivno sa sitnim nedostatcima uz održavanje nadživeće i radni vek "japanaca".


Ajde covece, smanji malo tu zaljubljenost :D
Vecina velikih ljubavi je na kraju donela veliku patnju :wink:

Salu na stranu, na pitanje kakvi su, prvi realan odgovor se moze dati najranije krajem sledeceg leta.
Sve pre toga je puko nadmudrivanje i mastarija svakog od nas.

p.s. pre vise od 40 godina NSU, fabrika automobila iz Nemacke je izbacila model RO 80.
Napredan automobil sa duplim rotacionim motorom -Wankel i za to vreme zavidnih 115ks, poluatomatskim menjacem, disk kocnicama i napred i pozadi...
Reakcija javnosti i trzista je bila sjajna i NSU RO80 je 1968 proglasen automobilom godine.
A onda su na pojedinim primercima vec na 20.000km krenuli problemi, a ne malom broju vozila je menjan motor pre predjenih 50.000km. Na nesrecu dosla je i prva naftna kriza koja nikako nije isla na ruku zednom Wankel motoru.
NSU je zapao u neresive finansijske probleme i to je rezultiralo preuzimanjem od strane Folksvagena, samo 2 godine nakon lansiranja modela koji je smatran za pravo cudo tehnologije i kome je predvidjana sjajna buducnost.
 
Ne vidim zašto bih ja bio zaljubljen u Solaris ili Ikarbus?
Nemam korist nikakvu od njih.
Sve što govorim je iz mog viđenja kao putnika/vozača, a što nekima to ne odgovara,šta ja tu mogu...
 
Danas HAOS na ulicama Beograda,pored zakrcenog mosta na Adi i kilometraske kolone cak do Delta C,ko ne veruje neka prodje tamo u spicu,autobusi Kante su preplavili grad ,gotovo na svim linjama novi autobus je bilo retko gde videti..tako da su tih full 1300 vozila 300 zapravo Kante u raspadu sa prljavim rukohvatima i raspad sedistima...tako da je sada jasno da novih 200 autobusa ne mogu da pokriju ni rezervu,koja se ukljucila od septembra u saobracaj..
 
dsc02827.jpg

dsc02828.jpg
 
Ajd da i ja kazem nesto lepo. Za tu liniju 31,koju sam prozivao,i da je red da novi autobusi ipak prvo prolaze strogim centrom grada..etO +od mene,nadam se de ce svi autobusi na 31 biti novi..a ne samo po neki a ostali kante :wink:
 
Bravo, bravo...
Nov autobus u Bulevar oslobodjenja, je kao da u elegantnim cipelama krenete na planinarenje...
 
2012":1t505z4y je napisao(la):
Ajd da i ja kazem nesto lepo. Za tu liniju 31,koju sam prozivao,i da je red da novi autobusi ipak prvo prolaze strogim centrom grada..etO +od mene,nadam se de ce svi autobusi na 31 biti novi..a ne samo po neki a ostali kante :wink:
laki72":1t505z4y je napisao(la):
Bravo, bravo...
Nov autobus u Bulevar oslobodjenja, je kao da u elegantnim cipelama krenete na planinarenje...

Данас га батица са ReyBan цвикама и уредно фазонираном брадицом терао баштицама као рели да вози. Јадан бус није могао да амортизује оне катакомбе али за похвалу, пластика у ентеријеру је зацвилела само једанпут ...

... ако тако наставе, неће Солариси преживети ни зиму.
 
Treba ga prijaviti Nikoleti.Sram da ga bude :x
 
ovo covek da ih drzi na desktopu kao pozadina :D
 
Ali zato 3017 jos ne izlazi u saobracaj, spokojno lezi u garazi, ne pomerajuci se danima...niko ne zna sta mu je.. :mrgreen:
A kad ce zapoceti ulozenih 300 i kusur hiljada eur da rade posao, niko ne zna :D
Ik nikada nije toliko stajao dok je bio nov :D
 
Vrh