Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Зато што 37 више не одржава Космај, већ Карабурма. Вероватно ће и неког Солариса да убаце када стигну сви.
 
Igor":18tk52hb je napisao(la):
Ova alternativa je ok i protocna je sto je najbitnije.

Inace primetio sam da na liniji 37 saobraca dupli ikar. Ne pamtim da sam dupli video na 37 ko zna od kada.

Igore, mislim da alternativa nece biti protocna, jer semafori kod starog MUP-a Rakovica i sada umeju da naprave kolonu do zgrade Opstine Rakovica, ali to je nesto sto se mora istrpeti tih nekoliko dana. Pitanje je samo zasto se to nije odradilo za vreme skolskog raspusta kada je grad bio poluprazan, vec se cekao pocetako skolske godine :?: :!:
 
Mislim da je laki72 mislio na radove, ne na postavljanje zglobnih na 37. Slazem se sa njim, ali tako se to radi u gradu. Umesto sredjivanja saobracajnica onda kada je grad prazniji, oni se uhvate toga bas onda kada ne treba i naprave kolaps. Eto i Kruzni put, sad 50ica nepotrebno kruzi, a rok je probijen vec za mesec dana.
 
Prema mojim informacijama nije bilo, radili su Beobus, Saga Trans cak i Transprodukt videh tamo. Navedi mi koji je polazak, sad vise ni ja nisam siguran...
 
Karaburma pocela da parkira autobuse u visnjickoj nocu. Ne znam da li je uzrok nedostatka mesta dolazak nove ture silarisa u pogon ili ono kopanje po pogonu koje traje vec danima...
 
Solarisi su jos u NBGD. Dosta krseva koji su u kvaru ima zato je guzva. Videcemo od 15.09 stanje, mada je ono vec sada katastrofalno. Dosta je duga lista vozila sa nekim kvarom, trebalo bi da su na Mirijevskoj strani ocistili hrpu rashodovanih krseva , stiglo u Zemun nekoliko buseva iz pogona NBGD pustanjem nove serije Solarisa verovatno ce i ostali preci.
 
Па нема их :D Битно је да су га сачували, био је критично растурен а знамо како се ГСП опходи према јединственим возилима :roll: Биће ускоро слика :)
 
Nije valjda izasao iz garaze?
Danas na Trgu Republike svi su imali orilike da se upoznaju sa 3 autobusa GSP-a planom i programom, delili su pokloncice za osnovce itd. Prisustvao je i marketing menadzer GSPa sa kojim smo kolega i ja imali cast da popricamo, po vec napravljenom dogovoru. Prezentacija je bila na platou pored "konja, prezentovan je Solaris Urbino 18 #3006, Leyland #477, Maz Bik 203 #715. Nakon razgovora, i vozac Solarisa nam je dopustio da pregledamo sve ispricao nam je sve do detalja otvarali smo i vrata i poklopce sve smo pregledali. Opsti utisak je da je Solaris 10 godina ispred IK u svakom pogledu. Svaki komentar je pozitivan i gradjani su bili odusevljeni, (lobisti se ne racunaju) tako da je to bila lepa prilika da se upoznate sa GSPom ili da sednete za volan 18m dugog autobusa.
 
Ljudi ova slika je stara 3 godine , a iz garaze ce izaci za jedno mesec dana ...
 
Danas u Rusnju linija 531. probna test voznja Solarisa.
Verovatno samo `obuka vozaca` jer suludo bi bilo da ovaj autobus ide na ovoj liniji, mada sa GSPonm se nikad ne zna
 
liponiiiii":160o6a7r je napisao(la):
Ljudi ova slika je stara 3 godine , a iz garaze ce izaci za jedno mesec dana ...
Приметио сам јер сам написао да је префарбан у ЖУТУ, а слика нема јер није изашао из гараже.
 
dsc02709.jpg
 
Danas sam imao prilike da se prvi put, na kratko, provozam Solarisom. I mogu odmah da demantujem 2012-ovu izjavu da je klima slaba. Otvori su znatno manji, ali efekat je jednak kao kod Ikarbusa, sasvim zadovoljavajuc. Na odlicnom mestu su smesteni, u kanalima izmedju panela i svetla, sto je odlicna usteda materijala i samog prostora na panelima, tako da izgleda i manje natrpano u odnosu na Ikarbus gde su otvori na svakih 30-40 cm. GSP je odlicno izabrao boje, jedino odudaraju sipke, koje su, kako je neko rekao, mogle biti hromirane. Buka je znatno manje nego na IK218, s kojim sam se takodje vozio danas, skoro na istom mestu sam bio, kod drugih vrata, i Solaris je znatno tisi, pogotovo spolja. Jedine mane koje sam uocio su sedista, koja kvrckaju i odaju osecaj necvrstoce. Ja ovako mrsav kad sam seo, zaskripela su i imao sam osecaj da ce puci. Takodje mana, sedista do prolaza izmedju 1. i 2. vrata malo "izviru" jer ispod njih nema "dovoljno" poda. Malo izgleda neprijatno sedeti, pogotovo jer jedna noga visi. Ali definitivno najveci utisak na mene je ostavila harmonika koja izgleda neverovatno dobro, cvrsto i kvaliteto. Nije kao kod Ikarbusa, ili "terasa" ili ograda, vec izgleda kompletno, ravno, sasvim dobro uradjeno.
Malo je rano donositi zakljucke o tome kakav je autobus, ali za sada su generalno pozitivni utisci, pored one dve mane koje se mogu zanemariti. Ja se iskreno nadam da cu imati jos prilika da se provozam.
 
Е сада...
2012 је климу тестирао на куд и камо вишим температурама. За шта је она данас била потребна?
Да не нападамо човека аутоматски 8)
Држ` се 2012!!!
 
Стварно су супе Солариси. Клима је на данашњој температури сасвим добро расхладила возило, не сумњам да би заказала на вишим. Онај ко каже да је Соларис бучан се очигледно није возио ни једним другим возилом. Мотор се чује што је сасвим нормално, а звук је 8) . Одушевљен сам Соларисом, и возачем. За разлику од колега труди се да га сачува, а не уништи. :kk:
 
Neki se jasno nisu vozili Solarisom na +41 C'zakazao je,dok je u autobusima sa thermo king klimom bilo neuporedivo rashlađenije.Više forumaša je također primerilo da je autobus veoma bučan,pa na onom kraju ispod crne rešetke se vide cevi kao na frižideru..dakle ne vredi tih para.Vožnja na Man šasiji je također prijatnija po beogradski rupama, a što ne čudi zbog lopovluka u vezi sa asfaltom Beogradputa.. :kafa:
 
2012":c209gkke je napisao(la):
Neki se jasno nisu vozili Solarisom na +41 C'zakazao je,dok je u autobusima sa thermo king klimom bilo neuporedivo rashlađenije.Više forumaša je također primerilo da je autobus veoma bučan,pa na onom kraju ispod crne rešetke se vide cevi kao na frižideru..dakle ne vredi tih para.Vožnja na Man šasiji je također prijatnija po beogradski rupama, a što ne čudi zbog lopovluka u vezi sa asfaltom Beogradputa.. :kafa:
E ako se vide cevi ispod rešetke ko na frižideru kad ga držiš naopako u kuhinji kao što ga svi držimo,to je već druga priča :lol: Mislim da je ovo kap koja je prelila čašu i da treba da podržimo druga 2012 u njegovim naporima da se te poljske kante vrate odakle su i došle :D
 
Pa moji sarkastični komentari su istiniti,realno se sagledao Solaris..očekivali smo svemirsku tehnologiju ,kako su nas ubeđivali,a dobili običan autobus,sa sumnivim klimama ili prilagođenim severu evrope,cevima koje vire i jedino što je ok na njemu je što je nov..mislim unutra nema nekih wow ekrana,virtuelna domaćica i sl.espresso aparata.Broj kanti autobusa se na protiv povećao,sa B.Brda je stampedo kada naiđe bilo koji noviji bus,jer kante dominiraju,pa izgleda da se prevoz vratio u 90'navečer oko 22h kanta,kantu sustiže i to na veoma frekventnim linjama 88,56..
Solaris jednostavno nije dotukao poslednji model Ikara,još kada krenu Mercedesi..a toliko para dato,za solaris ,užas.. :kafa:
 
Ја сам лепо рекао да је за тадашњу температуру лепо охладио, прочитај шта пише. И ако је клима проблем сигурно није Соларис крив, неће они нама да гурају Термо Кинг, ако је ГСП тражио Конвекта климу.
Цеви које се виде испод мрежице су тотално небитна ствар. Да је стављена гушћа мрежа возило би се теже хладило, овако неће имати проблема са прегревањем. И не вире већ су лепо спаковане, то што ти тражиш мане и гледаш у ситнице је посебна ствар.
 
Vrh