Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Ocigledno da se gsp prilikom kupovine nije bavio detaljima kao sto je raspored sipki vec su kupili iz kataloga standardnu verziju kao po obicaju .Uspio sam da se provozam novim busom i moj utisak da imaju odlican raspored sjedista takode prostor za stajanje vizuelno djeluje veci nego kod ikara nesto kao kod japanaca ,Harmonika je odlicna sa dodatnim rukohvatima ,kad stignem postavljam slike
 
Generalno gledano, u GSPu su se bavili samo kolor šemom, da bude žuto plava a ostali detalji nisu menjani, iako se može zameniti sve od tipa šrafova do dizajna sedišta... Toliko o nama!
 
Ima jos izmena 37 radi Karaburma, verovatno zglobovi, 77 NBGD takodje, 68 i 82 radi Zemun, 601 i 706 NBGD, ove poslednje zamene izmedju Zemuna i NBGD stupaju od 01.09.
 
Evo malo slika solarisa
dsc02536.jpg

dsc02537.jpg

dsc02539.jpg

dsc02540.jpg

dsc02545.jpg

dsc02544.jpg

dsc02543.jpg

dsc02542.jpg

dsc02541.jpg
 
U redu je, mislim da smo shvatili da ti se ne svidja autobus i da je bolje da smo uzeli konje i kocije.
 
Najbolje da ih sastaviš pa da pošaljem Solarisu da te "propuste" reše u narednim modelima, učini dobro delo.
 
Хахахах, колега 2012 ми је најјачи лик на форуму тренутно.

И шаком и капом оптужује сваког живог да је лобиста ових или оних а сам је лобиста прве класе! :)

Признај, колико те МАН плаћа? :)
 
Stf,Sop koruciji! Zar je tebi samo novac i mito u glavi...šta bi sada da me i podmitiš?,žalim čuvam integritet! :wink: Kod mene ni MAN ni Solaris..Sorry..A kod tebe,sve može? :shok:
 
Tako je ,samo ja nisam političar.. :wink: borba protiv korupcije je jedan od prioriteta društva,sve nas pogađa od kad odeš kod doktora,do službenice ne šalteru..pošast,koju treba iskoreniti. :kafa: Što bi rekli ovi koji žive pored Nbg livada,ambrozija.. :D
zero-emission-bus-concept-aims-to-make-public-transport-greener-1_p4GCK_11446.jpg
 
Provozah se solarisom i šta da kažem, prvo deluje mnogo prostranije, klima radi odlično, onako na prvi pogled završna obrada enterijera je za dve klase iznad ikara.

Izolacija motora odlično odrađena, sedeo sam na poslednjem sedištu kod zida motora uopšte nije vruć, to je svakako veliki plus. U onaj novi ikar kada god uđem bežim u prednju polovinu autobusa.

Sve u svemu Solaris me je prilično pozitivno iznenadio, neka moja percepcija pre toga je bila da je Solaris fabrika koja izbacuje autobuse koji se vrlo lako mogu staviti u istu ravan sa Ikarbusom.

Međutim niđe veze, Solaris i Ikarbus kao nebo i zemlja, jednostavno kao što pomenuh malopre Solaris je barem za dve klase iznad Ikara. Ko god tvrdi drugačije, taj ili laže ili uživa da mu gromuljice znoja padaju sa čela dok toplotna isparenja kuljaju iz motora.
 
Sad će 2012 da ti objasni da si u stvari u zabludi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
Нема ме два дана на форуму а ви већ поделисте заступништва?! Остаде мени само "Лиаз", тј. ако га Трагач до сада већ није зграбио :mrgreen: (<< веома безобразан и ироничан зелени смајли!)

До сада сам имао два пута част са "Соларисом", исто возило оба пута, на линији 88. Прво што сам приметио је ентеријер путничке кабине који ми се веома допао - мислим да ће га (аутобус) путници пре свега разликовати и запамтити по томе. Одлична седишта, мада изгледа да је бус више "стајачки" него "седећи" (+ од мене)

Мож' бити да је мотор за нијансу гласнији од очекиваног - оба пута сам био у задњем делу и ниски тонови, који су мало тежи за пригушивање, пробијали су се кроз звучну изолацију. Термичка изолација је на висини задатка!

Што се тиче климе...можда је мало спорија, могуће је да јој треба мало више времена да расхлади простор. Ушао сам на другој станици после почетне у Железнику и тек на Б. брду је темп. ентеријера била задовољавајућа, после 10-так минута вожње. Пошто смо већ констатовали да је ГСП склон да купује возила без посебних захтева на које има право и могућност, брине ме да су купили возила са "северњачким" климама које нису употребљиве овде. Али то су нагађања. Оно што је сигурно је ентеријер возила, који је :D :D :D
 
Jos jedan putnik u zabludi :D
Stavice vas Solaris na crnu listu, izmislili ste da pravi dobre autobuse, to direktno steti ugledu firme :D
 
Шта ћу јадан, треба се прогурати до места где су $$$ поред толико гласних лобиста. 'Оћу свој део, нећете да ме преварите :mrgreen:
 
Izmene režima javnog prevoza zbog radova u Borskoj

Tokom radova na popravci i asfaltiranju kolovoza u Borskoj ulici, na delu od terminusa „Miljakovac 1” do Ulice Miška Kranjca, i Ulici Miška Kranjca, na delu od Borske do Ulice Pilota Mihaila Petrovića, od 4. do 9. septembra doći će do delimične izmene trase pojedinih linija javnog prevoza.

Linija 47 će u oba smera, na delu od raskrsnice ulica Borska – Vareška do raskrsnice ulica Miška Kranjca – Pilota Mihaila Petrovića, saobraćati Vareškom i Patrijarha Dimitrija.

Linije 50 i 59 u oba smera će, na delu od raskrsnice ulica Borska – Vareška do raskrsnice ulica Miška Kranjca – Pilota Mihaila Petrovića, saobraćati Vareškom, Patrijarha Dimitrija i Miška Kranjca.

Linija 54 će u smeru ka Domu zdravlja „Kanarevo brdo”, na delu od raskrsnice ulica Patrijarha Dimitrija – Miška Kranjca do raskrsnice ulica Vareška – Prve šumadijske brigade, saobraćati Ulicom patrijarha Dimitrija i Vareškom.

Vozila će u povratku, na delu od terminusa „Miljakovac 1” do raskrsnice ulica Patrijarha Dimitrija – Miška Kranjca, umesto ulicama Borskom i Miška Kranjca, saobraćati sledećom trasom: Borska – Vareška – Patrijarha Dimitrija. Vozila sa linije 94 neće menjati trasu.

1566520_Borska_MiskaKranjca_v.jpg


izvor: http://www.beograd.rs
 
Ova alternativa je ok i protocna je sto je najbitnije.

Inace primetio sam da na liniji 37 saobraca dupli ikar. Ne pamtim da sam dupli video na 37 ko zna od kada.
 
Vrh