U al si objasnio čoveku
Razlika je u sledećem, krenimo od najvećih delova
Šasija na Ik-218 je Ikarbusova, na IK-218M Manova, samohodna. Razlika je u dizajnu, nebitna, ali postoji, razlika je u motorima, kao i samom položaju kod ik-218 je polegnut u zadnjem delu, dok je kod IK-218M, uspravljen u desnom delu prikolice. Razlika je u rasporedu i u dizajnu sedišta, kao i tipu. Razlika postoji i u instrument tabli, kod IK-218 je VDO, kod IK-218M je Manova tabla, stigla zajedno sa šasijama. Kod IK-218 nemaš blokadu stanične kada su otvorena vrata i postoji komanda za otvaranje svih vrata odjednom, kod ovoga postoji blokada dok ne zatvoriš i pritisneš gas, a i sva vrata se posebno otvaraju. Ako sam nešto propustio nek me dopune, ima ovde još ljudi koji znaju.
Moram da branim Šomija, uporno mešaš neke druge stvari sa realnošću. Motori su goreli jer je sistem za hlađenje na istim pogrešno stavljen, ne znam sad u detalje, nije me mnogo zanimalo. Elektronika na svakom vozilu može da se zapali, bila ona u fabrici ili eksploataciji, ali zato postoje uređaji kojima se može predvideti ili uočiti problem. Zaboravljate jednu važnu stvar, London, Zagreb, Split, Perth, Sidney su gradovi koji imaju neouporedivo bolje održavanje od Beograda, pa su im opet goreli autobusi, što zbog motora što zbog nekih drugih falinki modela. Za 2 Mercedesa možeš dobiti skoro 4 Ikarbusa, pa kakav god da je, a nije toliko lošiji siguran sam.
Ludilo za Mercedesom je bilo nekada poznato u Pazaru, svi prevoznici su isključivo imali vozni park sačinjen od Mercedesa, ali iz godine u godinu i broj takvih se smanjuje, menjaju marku i to je jedan od faktora koji pokazuje kvalitet Mercedesa, ne poričem da je Mečka nekada bila standard, ali naprosto ono što su počinili zadnjih par godina nikako im ne ide u prilog kvaliteta.