Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 297 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    314
2012":18w97k78 je napisao(la):
ja nemam problem da kupujem Kraš proizvode i odlazim u Ideju ili Pevec,za njih u Zagrebu nisam siguran da nemaju problem sa Srpskim proizvodima kao što je autobus za Zagreb ili punto iz Kragujevca za Hrvatsku policiju,voleo bih da me razuvere a pre svega tebe ,ali......
That's the point! :kk:
 
^^^Ако тако размишљате исти сте као и они... Издигните се изнад тога... :grand:
 
Mi smo vec izdignuti jer nam hrvati i hrvatsko ne cini nikakvi problem, ali njima srpsko. Zasto bi se mi ponizavali jos i to na velikoj bini a oni da nam se smeju?
 
Ja ne razumem o čemu vi pričate? Kriminal je više nego povezan, u Zagrebu iz automobila trešte Cece i Seke, kao i na splavovima na koijma se sluša Tompson do 3, a posle Ceca. U prodavnicama ima dosta robe iz Srbije, i to pretežno one kvalitetne, na dobrim pozicijama na rafovima. Kapri može da se kupi kod Leda, doduše pod nazivom Capri, no to je same shit. Iste međunarodne koorporacjie koje poseduju neek medije u Srbiji, poseduju ih i u Hrvatskoj, iste koorporacije poseduju fabrike, fabrike voda (npr Koka Kola), itd. Lepa Brena je sad bila u Zagrebu. Istra je priča za sebe, a Split i Dubrovnik su posebne priče (u Splitu ćeš pre naje*******ati sa ZG tablicama nego sa BG).
Takođe, tržište u Srbiji nije u potpunosti formirano, a naročito posle petog oktobra, plus je neverovatno veliko. Naravno da oni ulaze na ovo tržište kao što to rade i Mercator, Metro, Veropulis, itd. Samo oni imaju komparativnu prednost jer su iz regiona, mnogo su im manji troškovi, a izuzetno kvalitetni brendovi kao Podravka ili Kraš su vrlo poznati u Srbiji.
Mante se praznih naklapanja i raznoraznih fiks ideja i shvatite po kom principu stvari funkcionišu.

btw Maxi i Idea supermarketi su isto sranje, udružili se Mišković i Todorić... :dil:
 
ambassadore, pricas svasta.. postoje stvari koje nisu opipljive rukama i prebrojive na rafovima... stvari kao npr da u hrvatskoj niko mladji ne zna ko je sladajana milosevic ili ko su piloti, stvari kao npr. da je potrebno posebno opravdanje da se pomene, objavi, nabavi ili na neki drugi nacin dotakne bilo sta sto je srpsko... a ako cemo i da se skoncentrisemo na rafove, postoji u hrvatskoj jafa i stati ja znam koje gluposti, ali nema srpskih proizvoda iz osnvovne potrosacke korpe (brasno, ulje, mleko), dok obrnuto ima...

kakve to veze medjutim sve to treba da ima sa tramvajima, apsolutno ne vidim. niti oni treba da (ne) kupuju nase autobuse zato sto su nasi, niti mi njihove tramvaje (ne) treba da kupujemo zato sto su njihovi. te neuhvatljive, pisljive racunice svagda i svuda su vodile samo problemima i zato su u eu prognane, a po zakonu i kod nas. problem je medjutim sto je kod nas pogodno tle za korupciju i kafansko ugovaranje, a hrvati pak imaju jedan odvratan austrougarski manir da glume ugladjenost a vrlo rado iza vrata posluju po pravilima primitivnog balkana.
 
Na žalost opet ne vidiš dalje od svoga pupka. Hteli mi to ili ne u regionu deluju pravila (kvazi)tržišta. U privatizaciji firmi iz Srbije su učestvovale hr firme, polako se i to menjalo sa uplivom Deltinog kapitala u hr. Ulje iz Hrvatske? Misliš na Dijamant? On pripada Todoriću. Brašno? Nisam video. Mleko? Video sam Zbegov, ali njima će se desiti isto što i Slovenačkom. Dukat? To je Somboled, ali su kupljeni od strane Dukata. Itd. Itd.
A o Slađani Milošević, Pilotima, pa većina mladih ni ovde ne zna ko je ona, pobogu Luci, gde ti živiš?

Preveliki off, ali se nadam da će se jednom valjda završiti ta besmislena priča o "nećemo ovo od njih, dok oni ne kupe ovo od nas"... I tu se slažemo.
 
jedna stvar su pojedinacne nabavke (i tu je potpuno pogresno gledati nacionalnost proizvoda), a sasvim druga stvar je poslovna klima, a ona je potpuno asimetricna i to ne zato sto srbija nema sta da ponudi, vec zato sto nasi ljudi umisljaju da su bolji ljudi ako kupe hrvatsko i zagrle se u kafani sa 2 promila alkohola u krvi sa direktorom koncara, a hrvati pak obrnuto misle da su bolji hrvati (za covecnost ih nije ni briga) ako zaobidju srpske proizvode. Srbija bi - apropos patoloske potrebe da se "stvara" prijateljstvo - usla u EU dva veka pre Hrvatske kada bi izvestavala evropske instutucije o stanju ljudskih prava i goloj fasistickooj kolektivnoj svesti u toj drzavi, ali srbija cuti, a madjari oko svakog individualnog incidenta u slovackoj, ruminiji ili vojvodini dignu panevropsku frku.

btw, dukat se prodavao u srbiji i pre nego sto su kupili somboled.
 
Poslovna klima je velikim delom uslovljena i nekim drugim stvarima, kao npr. veličinom tržišta. Takođe važna stvar je i koliki procenat tržišta zauzima, a Dukat je bio mizeran ranije. Aj, pa laku noć. I srećni nam bili tramvaji - da se što pre naviknemo na bicikle, jer sumnjam da će ovi odustati od onih krntija...
 
Samo jedno pitanje za ljude koji su upućeni. Koji Ikarbusovi autobusi trenutno saobraćaju umesto tramvaja na liniji 9A? Znači, autobus je jedva vukao uz Vojvode Stepe, a ulica čak i nije toliko strma.
 
Zavisi od garažnog broja. Za takve vanredne linije svaki pogon udeli po nešto što je slobodno, pa samim tim ima i raznih tipova autobusa. Svaki dan je različito, uglavnom.
 
Bogme, meni svi modeli koji prolaze deluju isti tj. jesu isti.
 
Evo garažnog broja, pa možda neko zna (npr. markobg), 962
 
to je pre karaburma.. al nisam siguran, moz bit i nbg - zemun i kosmaj sigurno nisu
 
Evo kom pogonu pripada koji garažni broj:

1-274 - Kosmaj
275-450 - Zemun
451-699 - Novi Beograd
700-1099 - Karaburma
1100-dalje - Novi Beograd
 
Hvala senke i markobg na informaciji, ali da li znate za ovaj garažni broj, koji je konkretno model u pitanju (čisto da znam u razgovoru). Kažem vam, to je sve jedna edicija nekog žutog Ikarbusa koji bukvalno mili po Vojvode Stepe (mislim čak da bih ga i ja sa ovako trenutno lošom kondicijom prestigao).
 
Imam loše vesti od sutra na linji 24 vazi novi sramotni red vožnje.
Od Ponedeljka Do Petka voze 3 vozila na 20 minuta (kao što je uvek bilo), Subotom voze 2 vozila na 30 minuta, a Nedeljom će voziti samo jedno vozilo na 60 minuta tj 1 sat.
 
Za vreme rekonstrukcije Gazele gotovo sve autobuske linije na mostu mogu da budu ukinute, ako bi se obezbedila 1 garnitura Beovoza u kojoj bi vazile markice, a koje bi saobracale od Stanice Novi Beograd do Prokopa.

Na novobeogradskoj strani: linije 17 i 88 iz pravca Zemuna da se okrecu kod stanice NBG;
Linija 18 da prolazi ispod stanice NBG, gde se zaustavlja i nastavlja ka bloku 45.

Sa BGD strane, na stanici BGD Centar okretale bi se linije 94B, 88B, 89B, 18B, 17B.

74 i 601 mogu da se preusmere na Tramvajski most
 
A kako stoje stvari - rashodovan je i prvi novi Ikarbus. Mislim da je ovo rekord, ako se izuzmu vozila koja su stradala u nesrećama, što ovaj nije.
 
Rashodovan? Daj neki detalj molim te. Zivo me zanima kako nov autobus moze tako brzo da strada.
 
Vrh