Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 297 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    314
Izgleda imaju onaj novi sistem koji spusta jednu stranu da putnici lakse udju :laugh:
 
Како је било на улицама главног града говори и чињеница да је на Бањици аутобус који је превозио учеснике Универзијаде ударио у тролејбус на линији 40 и након тога побегао.
:violina:
Izvor: RTS
Link
 
Malo mi čudan taj članak pošto kažu da je nestalo struje u ulici Vojvode Stepe, a ja bogme to nisam primetio.
 
Možda deo ulice u kome nisi ti, a možda i Javni Servis malo i izmišlja. :rolleyes:
 
Onda se lepo napiše u tekstu, deo ulice Vojvode Stepe, a ne ulica Vojvode Stepe.
 
vucko":1w0kn6x2 je napisao(la):
Broj 46 danas 15 minuta pre one apokalipse,ne mogu da vam objasnim kako je izgledao u krivini,mora da je bio nagnut pod uglom od 45 stepeni a ove desne gume skoro skroz prazne :bash:

[url]http://img200.imageshack.us/img200/6708/image002qfx.jpg[/url]
Ambassador":1w0kn6x2 je napisao(la):
Ne razumem se u autobuse, ali mi se ne čini da je problem u gumama, koje izgledaju sasvim ok, već u amortizerima-jastucima koji su popustili.. Sve u svemu - užas.
Problem ovog autobusa je sto Beograd nema metro. Ne gledajmo posledicu, vec uzrok.
 
Stvarno mi nij jasno,zar GSP ne može da autobuske linije koje prolaze preko terazija(31,....) pokrije novim autobusima, umesto onih groznih kanti,pa ipak je to centar grada pobogu!Nema smisla da se kante vuku od Trga do Slavije!
 
Produzili su 706E do Aerodroma Batajnica, ali red voznje je uzas, nadam se da ce u zimskom redu voznje to biti bolje:

706E KEJ
6.00 7.20 8.40 14.30 15.50
17.10 18.30 19.10 20.30
706E Aerodrom
6.40 7.55 9.10 13.50 15.10
16.30 17.50 19.30 21.10
 
Radnici Ikarbusa traže isplatu zarada


Oko 300 radnika fabrike autobusa i specijalnih vozila Ikarbus protestovalo je ispred zgrade Vlade Srbije zbog neisplaćenih zarada.

Predsednik Samostalnog sindikata Ikarbusa Zoran Petrović kazao je da da će radnici nastaviti proteste dok im ne budu isplaćene najmanje dve od četiri zaostale zarade. "Proizvodnja je zaustavljena od 1. jula i tako će biti dok nam ne isplate zarade i omoguće posao", rekao je Petrović.

Kako će te njima objasniti eventualnu kupovinu 30 Končarevih tramvaja,dok Grad Zagreb kupuje 100 Nemačkih autobusa.
 
Obzirom na reakcije na forumu a i na reakcije ljudi u gradu ja mislim da ne treba kupovati končar tramvaje.Ko zna šta bi ih snašlo na ulici (kamenje,lomljenje itd ...)
 
2012":iox0lfb5 je napisao(la):
Radnici Ikarbusa traže isplatu zarada


Oko 300 radnika fabrike autobusa i specijalnih vozila Ikarbus protestovalo je ispred zgrade Vlade Srbije zbog neisplaćenih zarada.

Predsednik Samostalnog sindikata Ikarbusa Zoran Petrović kazao je da da će radnici nastaviti proteste dok im ne budu isplaćene najmanje dve od četiri zaostale zarade. "Proizvodnja je zaustavljena od 1. jula i tako će biti dok nam ne isplate zarade i omoguće posao", rekao je Petrović.

Kako će te njima objasniti eventualnu kupovinu 30 Končarevih tramvaja,dok Grad Zagreb kupuje 100 Nemačkih autobusa.
Objasni će mo im ta ko što treba sledeći put da protestuju pre prodaje Rusima. Gde je Rus došao, tu para nema, a nema ni sreće.
 
Čitao sam na netu o tome i nije tu ništa čudno. Ikarbus je bio osuđen na propast od prvog dana posle prodaje Rusima jer da je Mercedes kupio Ikarbus od ikarbusa ne bi ostalo ni "i" već bi Ikarbusovi pogoni bili iskorišćeni kao četvrta fabrika poznatog Citara. Inače ta četvrta fabrika fali i najlogičnije mesto je Beograd pošto su ostale 3 ravnomerno raspoređene po delovima Evrope. Iberijsko poluostrvo ima pogon u Samanu (Španija), Francuska je za zapadnu Evropu i pogon je u Ligny en Barrois a treći pogon za centralnu Evropu se nalazi u Mannheimu. Fali tačno četvrti da bi ceo kontinent bio obuhvaćen a to je upravo Beograd-saobraćajni hub ovog dela evrope. Mercedesu je trebalo skrenuti pažnju ukoliko želi da proširi tržište drastično. Ali mi smo to odbacili i pozvali smo braću ruse i sada naša deca nemaju hleba da jedu jer njihovi roditelji ne dobijaju platu. Opet pogrešni potez nadležnih. Da je osposobljen pogon Ikarbusa da poizvodi najpoznatiji gradski autobus (evo već ne u Evropi već i na svetu) ne bi ostao ni jedan sitni balkanski proizvožač jer jednostavno ne bi mogao da mu parira. Srbija bi imala poseban tretman kada je u pitanju Citaro a posebno Beograd. On bi izvukao deblji kraj i uvek dobijao specijalne popuste, nema poreza itd a imali bi najbolja vozila. Da ne spominjem original servis i rezervne delove i sve to pred nosom upola cene.

Nije mi žao ikarbusa već mi je žao ovog grada jer sam pogrešnim potezima narušava svoj ugled (u ovom slučaju je svoju fabriku doveo do dna) a ovamo želi onima koji su uništili veliku državu čiji je i sam bio glavni grad da učini tako što će kupiti njihov proizvod. Ko je ovde bu****? Beograd ili Zagreb. Mislim da Zagreb krpi svoj kraj sa krajem a da Beograd ispada bu**** jer i pored svega želi da oduzme samom sebi parče dragocenog hleba.

Da, a taj isti Citaro Hrvati masovno kupuju umesto Ikarbusa a ovako bi Beograd bio pametniji pa bi on njima prodavao isti proizvod za višu cenu, a i sam bi tako imao dvostruku zaradu jer bi punio svoju kasu od prodaje a manje plaćao sam svoj proizvod.
 
Na nivou mojih društvenih uverenja, ne bi smelo biti ikakve veze između toga da li Zagreb kupuje Ikarbusove autobuse i toga da li će Beograd kupovati Končarove tramvaje. Takva vrsta razmišljanja nije karakteristična za kapitalizam, trebalo bi da jedino bude bitno koji kvalitet taj tramvaj pruža za koje pare.

Na subjektivnom i emotivnom nivou, svim srcem navijam da Crotram tramvaji ne budu kupljeni - i zato što Hrvati uvek hoće da prodaju, a ništa neće da kupe, a i zato što je taj tramvaj loš.
 
A što se autobusa tice grad Beograd treba da se ugleda na Zagreb i da kupuje nemacke autobuse pošto ikarbus ionako nije više naša firma.
 
2012":su5o26ta je napisao(la):
Radnici Ikarbusa traže isplatu zarada


Oko 300 radnika fabrike autobusa i specijalnih vozila Ikarbus protestovalo je ispred zgrade Vlade Srbije zbog neisplaćenih zarada.

Predsednik Samostalnog sindikata Ikarbusa Zoran Petrović kazao je da da će radnici nastaviti proteste dok im ne budu isplaćene najmanje dve od četiri zaostale zarade. "Proizvodnja je zaustavljena od 1. jula i tako će biti dok nam ne isplate zarade i omoguće posao", rekao je Petrović.

Kako će te njima objasniti eventualnu kupovinu 30 Končarevih tramvaja,dok Grad Zagreb kupuje 100 Nemačkih autobusa.
Zašto bi Zagreb kupovao autobuse kojima uvek nešto fali, kada može da kupi savršene MAN autobuse?
To što je se kod nas montirao tender, pa su kupkjeni IK busevi je druga priča.
Iskreno više sam za CAF tramavaje, ali ni Končaru ništa ne fali.
Što se tiče autobusa samo mercedes. Ikarbus sada drže Rusi, pa neka tamo i prodaju autobuse.
 
Pa vise Beograd i ne kupuje Ikarbusove autobuse. Ove godine nista.
 
Ikarbus je propao od kako je prodat Rusima, ako pratite malo novine svako malo štrajk jer radnici nemaju šta da rade. Mislim da je savršeno kako mogu sve što iole funkcioniše da useru. Ikarbus koji se razvijao paralelno sa gradskim prevozom poslednjih 9 godina, gde su u gradu povećavali standarde na tenderima kako je Ikarbus savladavao nove tehnologije i na kraju uspeo da napravi vrlo dobar niskopodni autobus... Zaista je tužno. Mada, kako su oni kupili i NIS možda je i dobro, preorijentišimo se na trole i tramvaje jer će nafta biti....
 
Ko god da "drži" Ikarbus to je domaća fabrika,koja plaća porez u Srbiji i "daje"plate radnicima a da ne govorim o lancu koopernata,s druge strane dosta nam je autobusizacije Beograda već ga treba postaviti na šine,a Beograđanima će ipak biti draži Metro a Ikarbus treba preorijentisati da pravi nešto drugo,jednostavno Jugoslavije za masovnu proizvodnju nema.A Beogardu treba masovni,jeftiniji,pouzdaniji,nezavisni,visokokapacitni METRO. a do tada ko će radnicima da ...........


Radnici Ikarbusa traže isplatu zarada


Oko 300 radnika fabrike autobusa i specijalnih vozila Ikarbus protestovalo je ispred zgrade Vlade Srbije zbog neisplaćenih zarada.

Predsednik Samostalnog sindikata Ikarbusa Zoran Petrović kazao je da da će radnici nastaviti proteste dok im ne budu isplaćene najmanje dve od četiri zaostale zarade. "Proizvodnja je zaustavljena od 1. jula i tako će biti dok nam ne isplate zarade i omoguće posao", rekao je Petrović.

Ko će njima objasniti eventualnu kupovinu 100 Končarevih tramvaja,dok Grad Zagreb kupuje 100 Nemačkih autobusa
 
Upravo sada na Studiu B vidim ide dole rečenica da je Srećko Nijemčević (direktor Ikarbusa) dao ostavku.
 
2012":1i3596mf je napisao(la):
Ko će njima objasniti eventualnu kupovinu 100 Končarevih tramvaja,dok Grad Zagreb kupuje 100 Nemačkih autobusa
Druže, ovakvo razmišljanje je totalno neproduktivno. Ispašće da nismo za Končarov tramvaj zato što je iz Hrvatske, a ne zato što je procedura oko nabavke totalno pogrešna i loša. Nemoj molim te sa tim pričama o reciprocitetu i sličnom, to nam dobro nikad nije donelo.
 
@shmeksi

Pa izvini ,meni su naši interesi ispred tuđih,a reciprocitet je izuzetno fer odnos šta tome fali ?ili je to nepoželjno samo u našem slučaju?A tvoje razmišljanje je neproduktivno za Ikarbus i Zastavu.Posle lošeg tendera,ako Hrvati žele da nam prodaju proizvode,može ali bez tramvajske U ideologije(sami je lasirali),ja nemam problem da kupujem Kraš proizvode i odlazim u Ideju ili Pevec,za njih u Zagrebu nisam siguran da nemaju problem sa Srpskim proizvodima kao što je autobus za Zagreb ili punto iz Kragujevca za Hrvatsku policiju,voleo bih da me razuvere a pre svega tebe ,ali......
 
Ikarbus je propala firma jer ne plaća plate, a samim tim i poreze. Nema proizvodnju. A bratski ruski vlasnik izvlači iz kompanije sve što može da izvuče...


btw 2012, mislim da je tvoj primer reciprociteta odličan! Ajde da kupimo CAF tramvaje, ali samo kada, kad Barselona kupi 100 Ikarbusovih autobusa, ili Zastavinih Punta? Dosta je sa tom F-ideologijom tramvaja! Isto da važi i za avione za JAT!


:blah: :blah: :blah: :blah:
 
@2012
odoh da se stidim zbog neproduktivnog razmišljanja, jadan Ikarbus propade zbog toga.

:blah:
:kafa: :
 
@shmeksi

Pa,100 naručenih autobusa za Ikarbus bi trenutno značilo spas,ali dugoročno se trebaju usmeriti na proizvodnju nečeg drugog i to je jasno,ali ako će Srbija i Hrvatska međusobno da spasavaju propala preduzeća,pa ok ali ajde sada da vidimo malo akcije i na drugoj strani,da vas podsetim odnosi dve zemlje nisu najgori ali ni najbolji ako je to način, da Končarevi tramvaji popravljaju te odnose OK to je bar lako,ali ajde da ne iskliznemo lako sa teme tramvaja u političke teme,dakle tender užas ,Končar ne popularan,reciprocitet poželjan,kvalitet neophodan,sigurnost putnika na 1.mestu!Ko će brinuti o tome u ime Beograđana?Pa, dajte mi odgovor......
 
Vrh