Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Homologacija je proces utvrdjivanja da li vozilo ispunjava uslove o drumskom saobracaju koji vaze kod nas, a koji su vecim delom prepisani ECE pravilnici.
 
Хвала на одговорима. И претпоставио сам да је нешто у вези закона, али боље да питам :)
Нове сликееее :D
630034.jpg

http://phototrans.eu/14,630034,0,Solaris_Urbino_18_3002.html
630280.jpg

http://phototrans.eu/14,630280,0,Solaris_Urbino_18_P0_835B.html
630126.jpg

http://phototrans.eu/14,630126,0,Solaris_Urbino_18_P0_835B.html
Више слика овде :)
http://phototrans.eu/15,355122,674.html
Поздрављам тапацирана седишта (ако добро видим) :vops:
 
Четвртак, 20. јун 2013.

Више климатизованих аутобуса на улицама

У јавни градски саобраћај данас су укључена 34 возила, а до понедељка биће уведено укупно 75 климатизованих аутобуса приватних превозника. Ова возила замениће део возила ГСП-а која су у најлошијем техничком стању.

– На овај начин ћемо постићи бољу редовност и бољу поузданост у превозу путника, што значи да ћемо смањити чекање на станицама и гужву у возилима. Додатна погодност је што су сва та возила климатизована, па ће и вожња бити пријатнија. Ангажовање ових возила представља додатни трошак за нас и зато још једном апелујемо на суграђане да плаћају карту. Систем јавног превоза је угрожен, а подаци Међународне асоцијације за јавни превоз (УИТП) показују да је Београд на самом врху листе градова у којима је највише путника без карте – објаснио је директор Дирекције за саобраћај Зоран Шарац.

Летњи режим вожње почео је 15. јуна, а на улицама Београда је око 30 одсто мање возила у односу на зимски ред вожње, то јест 938 возила уместо 1.325.

Izvor: BeoINFO
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1558359

Dakle GSP je toliko propao da je potrebno da privatnici preuzimaju posao. A broj zaposlenih u GSP-u verujem da i dalje raste.
 
To je taj paradoks, oni traze pare za prevoz kako bi mogli da unaprede/kupe vozila, a putnici ne zele da placaju dok ne dobiju nova vozila.
EDIT
Jel mozda postoji tacna informacija na kojim linijama su zamenjeni GSPovi polasci?
 
Dobro je sto nisu tapacirana, da jesu vec za nedelju dana bi bila isprljana i iscepana, a o smradu da ne pricam.
 
dobra su sedista Drago mi je da nisu kao kod spanaca ili ovakva jos gora

200620131387.jpg
 
Jeste Cuvena Kosava sa cijim Liazima se redovno vozim:)
 
Ma katastrofa jedino dobro je sto im bas lepo radi klima.U autobusu je prijatno.:)
 
Ma propaganda CIA BIA itd. A ljudi ce da saznaju da mogu da kupe vremensku kartu gde?
 
Time je firma "Nemačke železnice", "DB Ariva" preuzela 6.300 zaposlenih koji su radili za kompaniju "Veolia" Transdev u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, kao i oko 3.400 autobusa.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ca%22.html
sad uporedite broj zaposlenih u gsp i broj vozila sa veoliom sad DB
 
Samo u gsp-u neki autobusi rade 3 smene pa treba 3 zaposlena....



Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
A kolko ima trosmenca?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Koliko je nama poznato oko 150, pre letnjeg reda vožnje, pošto se sada ne zna bukvalno ništa!
 
sto znaci da maks ima 2 600 vozaca 2000 viska a ostalo su mehanicari i administracija

dsc00765.jpg
 
od ckd kt4 sa gsp foruma vesele devedesete se vracaju
435.jpg
 
Vrh