Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
И ја затварам прозоре, али пре неки дан се шокирао најгоре до сад! Када је неки лик отприлике моје годиште (17-18) година после мене отворио прозор! :o Е буквално је било :o Неко тако млад, а не зна чему служи клима?! :bash:
 
ocigledno mu je bila namera da proziva kao toplo mu a samo se folira. :o
 
A veceras na Trgu Republike havarija. Od 22:35 do 11:10 prosao je po jedan 27 i 27E, kolko mi se cini 96 nije prosao ni jedan. U 11:15 na poslednji 27E dolazi Maz Bik 711, a na stanici horda, spakujemo se nekako unutra, kad ono ne radi klima vec radijatorsko grejanje. Ono je bio pakao do Mirijeva. Meni samo nije jasno odkud im obraza da najavljuju kontolore...
 
Meni se cini da nece psotici sto su namjerili a da ce broj tuca i fizickih napada porasti.Kako ce jedan kontrolor spreciti da ga putnici jednostavno iz ignorisu .Bas me zanima kako su to maltretiranje smislili za ljeto to im izgleda postaje redovna praksa .A neostvarivanje polazak nikom nista
 
Kontrolorima bolje opremu za boks trening da daju i beneficirani radni staz. Ali nesto ocigledno nije u redu jer nema linije na kojoj se danas nije cekalo minimum po 25 min.
 
Можда ће контролори коинцидирати са доласком "Солариса"? То ми се чини као једино разумно решење - као стигли су нови аутобуси, лепи, чисти, климатизовани...ај' сад исучите новчанике сви. Или то, или је неко озбиљно изгубио компас.
 
Da samo sto ce novih i cistih autobusa biti 200 plus ono novih Ikarbusa sto ne zaseru da prostite. Bas me zanima scena gde kontrolor u recimo autobusu GB18 koji kad krene probija bucni zid, smrdi na zagorelo ulje i gumu, trazi od putnika kartu.
 
Можда ће ипак мало зазирати од тих змијарника?

Кад смо већ код тога, да ли можеш да објасниш тај карактеристичан смрад у кабини старијих аутобуса, то што личи на нагорелу гуму? Једном сам питао возача, рекао је да то долази од пропалог црева високог притиска...? Капирам да су та испарења врло штетна и да људи никако не би смели да им буду изложени...
 
Ima u tom smradu svega, od nagorelog ulja koje bije iz motora ili je prosuto po njemu, pa creva koja vremenom pocnu da propadaju,pa lamela ako je majstor ostriji na kvacilu, pa onda kocnica na nekom tocku ne pusti lepo pa ga samo malo greje i tako. Imas tu svega, a nista od toga nije nesto preterano zdravo, jedino je sreca sto ni jedna sklopocija matora ne dihtuje pa se to relativno lako provetri.
 
Kad dodju solarisi bice septembar racun ce biti sledeci pod uslovom da nista ne izgori 200 solrisa
32 ikara
25 ikara
102 ikara
10 cng
ostalo netreba racunati mozda japance i mecke ostalo nikako to bi u totalu bilo oko 369 pristojnih klimatizovnih buseva + 83 trole 30 tramova dodje ukupno 482 sto nije ni polovina i na ovo dodati privatne buseve sa klimom
 
Od 102 Ikara klima radi u 15, u dobrom stanju je 5 autobusa. Od svih ovde nabrojanih ja se uzdam u predposlednju i poslednju seriju Ikarbusa da ce malo duze potrajati, i da ce sacekati celu isporuku solarisa u da kazemo perfektnom stanju, sve ostalo, osim mozda par Mercedesa i par MAN-ova je zrelo za ozbiljniji sveobuhvatni remont.
 
bazinga":x0i9nms3 je napisao(la):
Ima u tom smradu svega, od nagorelog ulja koje bije iz motora ili je prosuto po njemu, pa creva koja vremenom pocnu da propadaju,pa lamela ako je majstor ostriji na kvacilu, pa onda kocnica na nekom tocku ne pusti lepo pa ga samo malo greje i tako. Imas tu svega, a nista od toga nije nesto preterano zdravo, jedino je sreca sto ni jedna sklopocija matora ne dihtuje pa se to relativno lako provetri.

Благодарим на одговору :kk:
 
becks89":1ynctcgt je napisao(la):
Nema tu efikasnog rešenja, primera radi, na svakom terminusu kada je upaljena klima ja ili kolega zatvaramo prozore, na oba terminusa to gledaju ljudi i kao u inat, čim uđu odmah za prozor 'vataju, stoga mislim da je najefikasnije rešenje protiv takvih idiota, skidanje ručki, međutim ni to nije delotvorno, jer na većini vozila nema napunjenih freona ili nema kaiševa, tako da klima ne može da radi....

Koji se freon koristi?
 
Ja ne razumem zasto osudjujete ljude koji otvaraju prozore u busevima...

Vozim se gsp-om svaki dan i klima pristojno radi samo u onim novim Volvo vozilima... Ostalo rade kao grejalice...
 
Број возила од 2. септембра

радним данима: 918
487 аутобуса ГСП-а
283 аутобуса приватних превозника
86 трамваја
62 тролејбуса

суботом: 628
320 аутобуса ГСП-а
211 аутобуса приватних превозника
59 трамваја
38 тролејбуса

недељом: 571
300 аутобуса ГСП-а
174 аутобуса приватних превозника
59 трамваја
38 тролејбуса
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ka.sr.html
 
Da nisu mozda napravili gresku, trebalo bi "do 2. septembra"? Sto bi ostao isti broj vozila kada je zimski red voznje?
 
Feanor":3awjz9aj je napisao(la):
Ja ne razumem zasto osudjujete ljude koji otvaraju prozore u busevima...

Vozim se gsp-om svaki dan i klima pristojno radi samo u onim novim Volvo vozilima... Ostalo rade kao grejalice...

То осуђивање важи само за случајеве где клима ради како би требало :!: Наравно, отварање прозора је неопходно тамо где клима не ради, или је укључена проста вентилација, одн. та "грејалица" о којој пишеш - обична вентилација, без употребе расхладног медија, спољни ваздух се убацује у путничку кабину кроз исте канале који се користе за климу, и тако добијемо велики фен за косу :notok:

"Волвои", било да су новосадски ("Необус") или турски ("Мегабус") заиста имају добре климе, али их у својим инвентарима поседују само приватници. ГСП на жалост нема ни један. Узгред, кад по овом термонуклеарном пролећу видим "Необус" да долази, одушевим се више нег' да ми неко додели две Хавајке са оним лепезама. Штета што се више не праве, мислим да је, ако гледамо високо-и-средње-подне аутобусе "Нео" кева...
 
Te ispravne klime u Volvo autobusima govore o jos jednoj prevari gsp - ugradnji klima pre 2 godine koje apsolutno nista nisu promenile osim sto su isisale pare iz budzeta Beograda...
 
Samo jedna ispravka Megabus je beogradska firma.
A te klime nisu nikakva prevara, nego je stvar u tome sto ne mozes ti na ficu da stavis klimu od passata. Problem su sami autobusi a ne klime
 
Nije VOLVO; MEGABUS. Velika je razlika!
Druga stvar, da li će klima raditi ili neće zavisi od prevoznika, da bi ona imala uticaj potrebno je zavrnuti ventile za radijatore, jer u suprotnom oni će grejati iako grejanje ne radi! Tako da džabe klima, a to niko ne radi, primera radi mi smo sami zavrtali na našem busu. Druga stvar, freoni se ne pune, kaiševi su poskidani, nikoga nije briga za to, stoga šta da vam kažem, ponesite vodu i molite boga da se ne zapalite na putu do kuće!
 
Паз' стварно! Мега бус је локалац?! :shock: :oops:

Помислио сам да је турски јер на Веолијиним видех неке речи на турском...

Јасна ми је разлика, Мега бус је каросериста, слично као и Необус, они "облаче" Волвоове шасије...само нисам имао појма да се то "облачење" дешава у комшилуку. Ако, тим боље! :vops:
 
nikoleta":1roeeuq1 je napisao(la):
www.gsp.co.rs, 19.06.2013.

ГСП У ПОСЕТИ ФАБРИЦИ СОЛАРИС
Први аутобуси сишли са производне траке

Представници Градског саобраћајног предузећа „Београд“ посетили су пољску фабрику аутобуса „Соларис“ у првој половини јуна.

На основу уговора са Соларисом, а у оквиру кредита Европске банке за обнову и развој (ЕБРД), извршена је прва инспекција возила у производњи. Констатовано је да је 80 возила у процесу производње, док је око 30 возила у завршној фази. Десет аутобуса Соларис Урбино 18 дефинитивно ће бити спремно за испоруку после друге инспекције која је предвиђена за 1. јул. Преосталих 190 возила наћи ће се на улицама српске престонице до краја године.

Прво возило, на коме ће се урадити хомологација, стигло је у царинско складиште 17. јуна 2013. године.

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=80&view=unread#p84990
Значи стигао је један :vops: Јел може неко да ми објасни шта је тачно хомологација?
 
Хомологација ти је потврђивање да је нешто у складу са правилима или законом. Конкретно код аутобуса, морају да прођу проверу активне и пасивне безбедности, да ли испуњавају еколошке норме (мора да буде еуро5 мотор...) и слично.
 
Vrh