Zapravo ti ne sagledavas celu stvar, nije fer prema svima, ali zivot nikad nije fer. Prvo se ulaze u sredjivanje centra, u modernizaciju ulica u centru, novi autobusi se stavljaju na linije kroz centar itd, nije to nista neobicno kad pogledas da svi turisti koji dodju dodju u centar, sve delegacije dolaze u centar itd, to je tako svuda u svetu, sa tim se treba miriti.
Veci problem, koji ti a kao i mnogi ne sagledavaju, je da je kod nas stariji autobus postao sinonim za konzervu na tockovima, jer je odrzavanje nula. Kada stignu solarisi, stara vozila ce biti japanci i 218N, kojih je u zbiru oko 200 a njih 150 ne lici ni na sta,. Ajde japanci jos i nekako, imaju 10 godina, ali N serija ima 5 pa se raspada, e to je problem, kada to resimo neces ti imati nista protiv da ti dodje stariji autobus, jer ce i on biti niskopodni, imace grejanje klimu itd, znaci nece se osim malo po dizajnu razlikovati...
E sad da se ne lazemo vecina puteva na periferiji je takva jer se i ne odrzavaju a i nesto se ne paze od strane mestana. Pa tako svaka srbenda sedne u Tamica ili Fapica sa komsijom, naroka 5 tona uglja vise nego sto treba i onda polako prvom ili drugom uz po koje pivce, pa kad stigne stigao je, a iza njega ostaju kolotrazi brazde. Pa onda izadje sa traktorom do njive tu cas (standardno na smederevcu), pa malo zakaci plugom po putu...
Veci problem, koji ti a kao i mnogi ne sagledavaju, je da je kod nas stariji autobus postao sinonim za konzervu na tockovima, jer je odrzavanje nula. Kada stignu solarisi, stara vozila ce biti japanci i 218N, kojih je u zbiru oko 200 a njih 150 ne lici ni na sta,. Ajde japanci jos i nekako, imaju 10 godina, ali N serija ima 5 pa se raspada, e to je problem, kada to resimo neces ti imati nista protiv da ti dodje stariji autobus, jer ce i on biti niskopodni, imace grejanje klimu itd, znaci nece se osim malo po dizajnu razlikovati...
E sad da se ne lazemo vecina puteva na periferiji je takva jer se i ne odrzavaju a i nesto se ne paze od strane mestana. Pa tako svaka srbenda sedne u Tamica ili Fapica sa komsijom, naroka 5 tona uglja vise nego sto treba i onda polako prvom ili drugom uz po koje pivce, pa kad stigne stigao je, a iza njega ostaju kolotrazi brazde. Pa onda izadje sa traktorom do njive tu cas (standardno na smederevcu), pa malo zakaci plugom po putu...