Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
sasa901":2jov6hmg je napisao(la):
zar je moguce da ce niskopodne da voze po obodima bg :O
pa sto lepo starije buseve ne puste tamo tj sto se kaze koliko para toliko muzike :)
Зар на ободима не живе људи? Или су о нека полудивља племена која жив у пећинама и хране се живим месом питомих становника центра који се усуде да залутају у та беспућа?
 
sasa901":2ln676dm je napisao(la):
zar je moguce da ce niskopodne da voze po obodima bg :O
pa sto lepo starije buseve ne puste tamo tj sto se kaze koliko para toliko muzike :)
Da treba ih dati vama "građanima" da ih isprljate i ispljujete odmah prvi dan :bash:
Juče ulazi gospođa neka kod nas u bus, 40 godina otprilike, doterana našminkana glumi neku damu, jede neki sendvič i seda iza vozača na ono sedište. Na Banjici II imamo šta i da vidimo, salata iz sendviča na podu, kao i najlon i salveta, toliko o vama gospodi iz centra.... Svi do jednog ste takvi, na tim "obodima" kada vide autobus srećni su što ga imaju, pa ga i čuvaju a ne ko vi gospoda što vam se može da ih demolirate, pa dićemo kredit kupićemo novi :kk:
 
Sve neki gradzani jbt... :)

Svako ko se uopste poziva na taj status je u sustini kompleksas... Pravi Beogradjani ne broje drugima generacije stanovanja u BG, vec dele ljude na kulturne i nekulturne...
 
Vatate se reci selendra i grad ko pijan plota, cim neko pomene selo pola foruma pocinje pljuvacinu o tome ko je iz grada kakav i sta oni rade. Ja ne razumem cemu niskopodno vozilo na putu koji je neadekvatan za isto. Isto tako sam se smorio kad sam video da su isterali novi 893 na 27 koji ide kod mene u kraj, jer je put uzas. Pomirite se sa cinjenicom da na zalost nemamo para da odrzavamo puteve na celoj povrsini grada, i zbog toga niskopodna vozila trebaju ici samo po linijima sa da kazemo ok uslovima, jer odlicnih uslova kod nas vise nema. Nema nikakve logike kupiti novi autobus i pustiti ga da ide recimo kroz jakovo preko onih kratera, ili partizanskim putem preko onih dzombi da se lomi itd...
Kada naucimo da cuvamo ono sto imamo mozda ce nam nesto i duze trajati, a ne ovako da nam autobusi stari 5 godina izgledaju kao da su sluzila kao svinjac na tibetanskoj visoravni.
 
bazinga":284okf03 je napisao(la):
Nema nikakve logike kupiti novi autobus i pustiti ga da ide recimo kroz jakovo preko onih kratera, ili partizanskim putem preko onih dzombi da se lomi itd...
Онда нема логике ни пустити га кроз краља Милана, Устаничку и бул. ослобођења. И куда онда да иду?
 
E ako kroz te tri ulice ne prodje, nema kuda da ide... Ne podcenjujem grocku, progar jabucki rit i ostala obodna naselja, ali kad na tim linijama vidim novo vozilo kako se klati po putevima koji su u rangu oranja, zapitam se da li ima imalo mozga u gspu
 
У две од горе три набројане улице сливници су главне убице, у краља Милана поготово. Булевар је посебна прича. Кроз које онда улице треба да иду, не знам каква је Таковска или Кнеза Милоша али не верујем да су нешто боље.
 
bazinga":neifyyg4 je napisao(la):
E ako kroz te tri ulice ne prodje, nema kuda da ide... Ne podcenjujem grocku, progar jabucki rit i ostala obodna naselja, ali kad na tim linijama vidim novo vozilo kako se klati po putevima koji su u rangu oranja, zapitam se da li ima imalo mozga u gspu

Put za Jabučki je F1 staza za puteve ostalo nabrojanih naselja. :)
 
bazinga":1z6sgib8 je napisao(la):
Vatate se reci selendra i grad ko pijan plota, cim neko pomene selo pola foruma pocinje pljuvacinu o tome ko je iz grada kakav i sta oni rade. Ja ne razumem cemu niskopodno vozilo na putu koji je neadekvatan za isto. Isto tako sam se smorio kad sam video da su isterali novi 893 na 27 koji ide kod mene u kraj, jer je put uzas. Pomirite se sa cinjenicom da na zalost nemamo para da odrzavamo puteve na celoj povrsini grada, i zbog toga niskopodna vozila trebaju ici samo po linijima sa da kazemo ok uslovima, jer odlicnih uslova kod nas vise nema. Nema nikakve logike kupiti novi autobus i pustiti ga da ide recimo kroz jakovo preko onih kratera, ili partizanskim putem preko onih dzombi da se lomi itd...
Kada naucimo da cuvamo ono sto imamo mozda ce nam nesto i duze trajati, a ne ovako da nam autobusi stari 5 godina izgledaju kao da su sluzila kao svinjac na tibetanskoj visoravni.
realno je tako nove autobuse po gradu a starije po obodima inace vozicemo se u kantama :)
 
To sto "obode" zovete selendrama, ne znaci da ne treba da tu prolaze niskopodni autobusi. Problem je u Gradu, koji ne cini ista da popravi ulice kojim idu gradski autobusi. Poenta je pruziti udoban, i pre svega redovan prevoz SVIM gradjanima, bilo da zive u "selendrama" ili u gradu. Zar je toliko tesko odrzavati te ulice barem jednom godisnje? Neke ulice nisu asfaltirane vec godinama i izgledaju kao da su meteori padali na njih, pune su rupa i kratera. Kada se one poprave, tada treba poslati niskopodan autobus. Ali ja svejedno ne shvatam poentu da obode nazivate selima ili selendrama, kada oni to ne moraju biti, a jos gore da u takve delove grada ne treba slati niskopodne autobuse.
 
Главна улица у Заклопачи није асфалтирана од 1960-их када је први пут добила асфалт. Како сада изгледа можете погледати овде.
 
Nije samo grad kriv, mi imamo slucaj da je brdo ulica rekonstruisano i da su propale enormnom brzinom, a za to su krivi putari, koji svoj posao ocigledno obavljaju preko one stvari... Po meni je ova kupovina solarisa totalno nepotrebna, jer nemamo ulice za iste, pa meni u kolima koja su poprilicno nova i koja su da kazemo malo kvalitetnija sve zivo skripi i cvrci od nasih puteva, tako da to nije samo do ikarbusa i domace proizvodnje. Jednostavno ovakvim ulicama jedino moze u terenskim vozilima bez posledice da se prodje...
 
Баш због тога и јесте крив град. Да теби неко прода лош ауто, да ли би ти опет куповао кола код тог човека? Тако је и град треба да пронађе другог извођача који би квалитетније урадио пут.
 
Da samo sto zaboravljas da je taj Beograd Put gradsko preduzece, i da bukvalno pare ostaju u gradu, a ne ide nekoj privatnoj firmi, tako da to tvoje poredjenje i nije bas na mestu...
 
Osim sto se gradjani pljackaju javaslukom u Beograd putu, problem je i u idiotskim sahtovima po sred ulice i slivnicima koji su na kolovozu umesto u ivicnjaku...
 
Ниско подни не могу на периферију??? Не купујмо више ниско подне!
Сваки становник града, мора да има сличне услове за живот или да се бар тежи томе, када већ сви који су административно у њему плаћају за њега нешто!!!
Мени излог у центру не значи ништа, било какве трошкове у центру, док већ и шири центар грца, не оправдавам ни мало!!!
 
pa nije centar dzabe centar :)
i nisam rekao da treba da po obodima voze kante nego starije autobuse svugde u svetu je tako po obodima idu stariji a po gradu noviji busevi sta je tu cudno ? a ti obodi grada ne mogu da se srede jel jel vise od pola nelegalno :)
 
Не видим како нелегалност кућа утиче на асфалтирање главних улица кроз које у већини случајева пролазе аутобуси :D
 
sasa901":q7qvd6oh je napisao(la):
pa nije centar dzabe centar :)
i nisam rekao da treba da po obodima voze kante nego starije autobuse svugde u svetu je tako po obodima idu stariji a po gradu noviji busevi sta je tu cudno ? a ti obodi grada ne mogu da se srede jel jel vise od pola nelegalno :)

Није џабе! Плаћамо тај статус. Сам центар је променљива категорија, данас већ није на истом месту као пре 20 година. А људи живе свуда и зато ми је чудно то што кажеш.
При томе, морам још да те питам.
Да ли си чуо за скору легализацију, шта ће онда бити изговор?
Да не кажем, да не знам, шта је нелегално и сад, када је јасно да је дозвољено и охрабрено од државе и бројних институција, што ће легализација само признати.
По мени, уједначен град по свим мерилима, у свим деловима, колико год је то могуће, је предуслов већег улагања у тај излог. До тог уједначавања, динар центру не бих оставио, и наравно, не би се стидео кршева у њему јер то нам је слика без шминкања. За кога се шминкамо?
 
Autobusi serije IK - 218M , na linijama 17 , 31 , 45 , 72 , 72 , 78 , 96 biće postepeno upućivani na zahtev GSP - a IKARBUSU , da ispravi uočeni nedostatak. U pitanju je uočeni nedostatak rukohvata u zoni okretnice zgloba (citirano).

izvor: http://www.busevi.com

Ne znam da li ima ovo veze sa mojim predlogom , da novi autobusi imaju više vertikalnih držača , koji sam dao na istoimenom sajtu , u okviru dela gde se daju predlozi za bolju funkcionalnost mnovih Solarisa , pošto je predlog označen kao pozitivno rešen.
 
sve je to lepo sto ti pricas al na obodima grada je mnogo nekvalitetniji put sto bi buseve unistavali na njima kad mozes da posalje stariji bus od dve tri godine il 5 ne razumem tu logiku
 
То нема везе са ободом или центром. Батајнички пут је целом дужином сасвим задовољавајући, а ова окретница је најгора деоница на линији 706. Такође, урађене су многе нове нише, а старе су поново асфалтиране. То важи и за многе друге приградске линије... путеви нису лоши на периферији генерално, као што нису ни сви добри у ужем градском језгру
 
Da , naprimer stajališta Miloša Pocerca i "Muzej 25. maj" (smer ka Banjici) , imaju odavno ulegnuća na putu , pa se niko nije setio da to sredi , iako prpadaju širem centru , da se tako izrazim.
 
sasa901":1revt38d je napisao(la):
sve je to lepo sto ti pricas al na obodima grada je mnogo nekvalitetniji put sto bi buseve unistavali na njima kad mozes da posalje stariji bus od dve tri godine il 5 ne razumem tu logiku

Не разумеш јер је из ширег контекста него што ти гледаш, а ја сам већ писао шире од теме.
Ево овако:

Направиш екстра пут код Шомија у Заклопачи, уместо оних бунара.
Купиш нај модерније аутобусе.
Поставиш их на линију ка том месту.

Јел сад логично!
 
Vrh