Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
I liazi prokišnjavaju :D JUče sam ušao u 25, lilo je tamo gde je krovni lufter.
 
Изгледа да је Необус обасјало сунце.
Светски највећи произвођач аутобуса, кинеска фирма Јутонг, жели да уђе у партнерски однос са новосадским Необусом. Кинези би обезбеђивали делове, новац и пласман аутобуса, значи сличан модел пословања као што има Фијат у Крагујевцу.
Вест је објављена у часопису за аутомобилизам "Ауто магазин".
 
Jedan drugar iz Skoplja mi je rekao da nisu baš najsrećniji sa jutong autobusima koji su kupili.
Od klime i grejanja da ne mogu baš da se regulišu. A i kvalitet :D
 
па пази, не верујем да су им лоши бусеви, јер да јесу не би возили у Сингапуру, а Сингапур није банана држава. ту је проблем што су у Скопљу тражили копије Рутмастера, а не серијски бус који Јутонг производи
 
Moguće, a imaju i obične nove solo autobuse, to nisu isto ti kineski ?
i btw vozio sam se u novom ikarbusu, i poprilično sam više očekivao. Osim mirisa novog primetio sam i ovo
Kod vozača plastika i retrovizori su poprilično razdrndani. Zadnja vrata ne mogu da se zatvore pa je na stanicama otvarao i zatvarao par puta.
PLastika ispred vozača je sva mokra, verovatno prokišnjava..

jedini plus dajem na enterijer (stolice) i na zvuk motora i sam motor :)
 
Istinit tekst, samo ona zadnja slika ono crveno sedište. To nije napravljeno da sednu 2 osobe niti jedna normalna osoba. To je napravljeno za osobu sa detetom, pa će onda ta osoba i dete imati sasvim dovoljno mesta.
 
То је намена, али у пракси то је једва изводљиво јер има стварно неку глупу ширину :?
 
http://youtu.be/dq1GH1jBRyI

Malopre sam se vozio u ovom vozilu. Stvarno mi nije jasno kako to da nemaju dva srafa da zasrafe ove panele. Pored toga razbijen mu je plafon i nema plastiku na svetlima.

Katastrofalno odrzavanje u GSPu
 
kopmania":2y67bxev je napisao(la):
Istinit tekst, samo ona zadnja slika ono crveno sedište. To nije napravljeno da sednu 2 osobe niti jedna normalna osoba. To je napravljeno za osobu sa detetom, pa će onda ta osoba i dete imati sasvim dovoljno mesta.
Misliš da meni nije jasan razlog postavljanja tog sedišta, ali to sedište je potpuni promašaj iz 3 razloga:
1. Sedište nije ograđeno bilo kako, kao što je na prošloj seriji urađeno, tako da osoba sa detetom može sesti i da dete ne može da "otkliže" pored sedišta, isto tako stara lica za šta da se uhvate kad nema pored sedišta neka šipka
2.Nema ostave za stvari, kao na prošloj seriji, gde da stari ljudi ostave torbu,štap,štaku bilo šta, staklo je nabijeno do dole jedino u ruci da drže
3. Nema nikakve oznake kome je sedište namenjeno, a našem nekulturnom narodu možeš i da bojiš i da senčiš džabe, ali ako ima nalepljeno bar možeš da mu kažeš kako je ispravno i da to bude potkrepljeno....

Drago mi je da vam se tekst dopada, inače ovo je samo mali deo toga što imamo, sledeće čime se bavimo je nabavka CAF tramvaja, svi koji imaju zamerke,sugestije o čemu bi mogli još da pišemo slobodno dajte nam svoje predloge :)
 
pišite o tome da gsp ima viška 2000 zaposlenih (po rečima gradonačelnika) a plaća usluge pranja vozila, zalivanja tramvajskih baštica, i tako dalje. pišite i zašto vozači gsp-a imaju najveće plate od svih fimi koje se bave javnim prevozom u bgd-u, kao i to da u proseku koriste ogroman broj dana bolovanja. uporedite koliko gsp dobija para iz budžeta, a koliko privatni prevoznici po pređenom kilometru. takođe analizirajte gradski pravilnik koji traži da autobusi privatnih prevoznika ne budu stariji od 5 godina, kao i retardiranu odluku da imaju ravan pod čime su isključeni LE autobsi, koji bi po meni bili idealan kompromis za beograd.

takođe i ispitajte zašto lasta ne mora da se pridržava gradskih pravilnika pa šalje na ulice autobuse na sprat, zglobne autobuse sa troje vrata kao i LE autobuse.
 
Nekoliko stvari koji ste ovde naveli su pitanja za državne institucije, ja sam svestan da toga ima i da su pojedinci zaštićeni iza sistema, ali polako klupko je počelo da se odmotava, trudićemo se da sagledamo sve vaše predloge u narednim tekstovima...
Pozdrav!
 
Ма не бре, на ове "средње" са мислио. Што имају нову маску, а Икарбусову шасију.
 
Ima ima, još malo pa nestalo :D
Ove su sveže
dscf4519ct.jpg

dscf4521w.jpg

DSCF4342.jpg

DSCF4335.jpg

DSCF4323.jpg


Ne obraćajte pažnju na displej na prve 2 slike to je sprdnja neka bila :mrgreen:
Jel trebaju slike i sa prvog radnog danas ovih buseva ? :D
 
По сликама бих рекао да је цео предњи део код ман-ове шасије много шири и пространији неко код Икарбусове. Али ето, са једне стране направе корак напред, а са друге корак у назад :?
 
Brate ceo ovaj model je korak unazad, kako god da gledaš. Veruj mi biće veći promašaj nego N serija :)
 
Добро је што су узели само 30, а не 100 комада. Таман су укапирали како да направе добар бус и пређу на другу шасију, ццц. Ови нови имају и некако другачији дисплеј, слова су висока и уска. Каква су остала седишта, јеси ли их тестирао? :D
 
Udobna su, to je po meni jedini + na modelu. Ostalo ravno nuli, uključujući i taj glupavi displej, po meni mnogo je bolji na ovoj što ti kažeš "srednjoj" seriji :D
 
@ Becks89
Tekst ti je totalno pogresan, izbor slika takodje.Prvo za N seriju, autobusi jesu imali problema kada su stigli, ali zato sluzi garantni rok, a fabrika je na 20 min od najdaljeg pogona, ne u drugoj zemlji. Da drzava (citaj Mladja D.) nije zatvorio fabriku svojim prepametnim biznis odlukama oko partnera, ti nedostaci bi bili odklonjeni. Dakle nije grad kriv nego drzava. Onda pricas o nekim losim resenjima i rastresenim panelima, koliko je kostao taj autobus i sta je sve u njega bilo ugradjeno, i po kakvim putevima i pod kojim opterecenjima oni rade, plus kakvo je odrzavanje. Onda prica o 218M, sediste za osobu sa detetom promasaj jer ne mogu dve odrasle osobe da sednu, ovo je takva glupost da je to strasno. Prica 4 tastera za otvaranje vrata umesto jednog za sva vrata, nema nikakve veze sa ikarbusom sto man ne iporucuje takvu mogucnost.
Zatim slike, zamislim autobus se posle 4 godine pokvario i stoji u garazi bez poklopca motora, sram da ih bude sto su napravili tako los autobus, onda ona pocepana reklama, sramota za ikarbus i gsp sto masel nije popravio to.
Ako vec zelite da pisete o ovakvim stvarima, prvo malo ramotrite sve okolnosti, uroke i posledice, pa onda to napisite. Ovako je ispao samo jedan jako neozbiljan tekst koji netacnim i glupim argumentima pokusava da pljuje po gradskoj vlasti ikarbusu i gspu.
 
Vrh