@ Becks89
Tekst ti je totalno pogresan, izbor slika takodje.Prvo za N seriju, autobusi jesu imali problema kada su stigli, ali zato sluzi garantni rok, a fabrika je na 20 min od najdaljeg pogona, ne u drugoj zemlji. Da drzava (citaj Mladja D.) nije zatvorio fabriku svojim prepametnim biznis odlukama oko partnera, ti nedostaci bi bili odklonjeni. Dakle nije grad kriv nego drzava. Onda pricas o nekim losim resenjima i rastresenim panelima, koliko je kostao taj autobus i sta je sve u njega bilo ugradjeno, i po kakvim putevima i pod kojim opterecenjima oni rade, plus kakvo je odrzavanje. Onda prica o 218M, sediste za osobu sa detetom promasaj jer ne mogu dve odrasle osobe da sednu, ovo je takva glupost da je to strasno. Prica 4 tastera za otvaranje vrata umesto jednog za sva vrata, nema nikakve veze sa ikarbusom sto man ne iporucuje takvu mogucnost.
Zatim slike, zamislim autobus se posle 4 godine pokvario i stoji u garazi bez poklopca motora, sram da ih bude sto su napravili tako los autobus, onda ona pocepana reklama, sramota za ikarbus i gsp sto masel nije popravio to.
Ako vec zelite da pisete o ovakvim stvarima, prvo malo ramotrite sve okolnosti, uroke i posledice, pa onda to napisite. Ovako je ispao samo jedan jako neozbiljan tekst koji netacnim i glupim argumentima pokusava da pljuje po gradskoj vlasti ikarbusu i gspu.